Motiváció, egy kommentbe összefoglalva

2011.08.09. 11:18 angelday

Csétomi:

Én például nem azért futok, hogy futásban egyről a kettőre lépjek, hanem ami azzal jár – azért kapok az élettől – mert egyről a kettőre lépek a futásban, az teljesen átértékeli az élet legfontosabb kérdéseit (is). 

Ennyi, fel is írhatjuk a kéménybe. Ma megyek.

24 komment

Címkék: motiváció csétomi

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr623136486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

angelday 2011.08.09. 11:26:00

@szasza75: igen, ebből kellett volna pólófeliratot csinálni :D te kinn leszel ma, Norbe?

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2011.08.09. 11:44:57

@angelday: igen korán megyek, 4 km +3 km + 2km az adag, aztán...

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.09. 12:17:39

Én a futás közbeni pozitív gondolatokért és a futás utáni eufóriáért futok (legalábbis ez jut eszembe most így, egy gyors belegondolás alapján). A túledzettséget onnan ismerem fel, hogy a pozitív gondolatok helyét az idegeskedés foglalja el (pl. miért van ennyi piros lámpa, miért lépnek a gyalogosok a rekortánra stb), és a futást követő boldogság helyett csak annyit érzek: na végre, ezt is letudtam.

Sokan mondják, hogy aki ennyit edz, annak mennyi egyéb dolog kimarad az életéből. Ez biztos igaz, de átélni azt az eufóriát, amit pl. a bükki maraton vagy az UB teljesítése okozott, mindenért kárpótol.

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.08.09. 13:13:52

Ez tényleg nagyon jó mondás.

Én is úgy érzem, hogy a futásban elérhető apró sikerek, tök nagy lendületet adnak az élet egyéb területén is :)
És igen aki nem próbálta nem tudja milyen teljesíteni egy kitűzött célt, főleg versenyen.
Ha tavaly áprilisban nem keveredek a 12 kilire.. lehet ma már nem is futok. Ott éreztem talán először hogy ez kell nekem. :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.08.09. 13:15:50

Engem mostanában a hűtőben váró citromos sör motivál. Már elindulásnál arról ábrándozok, milyen jó lesz utána meginni. :)))

angelday 2011.08.09. 13:46:02

@BGy: a citromos Gössert megutáltam, besokalltam tőle egyszerűen, kész!

Csath Geza 2011.08.09. 14:32:11

Tok jo, mesz ma futni. Na es, mi a terv? Megint leeroltetsz egy harmincas kort amitol elmegy a kedved az egesztol? Jo a komment de a tobbi tanacsot is vedd figyelembe, amit az elozo posztnal kaptal...annak orulnenk mindannyian a leginkabb. Ha te egyszer raerzel, azt olyan jol megirod majd itt hogy orom lesz olvasni. Es akkor esetleg masokat is inspiralsz.
Elvileg ugye, erre volna jo ez a blog.

sanyosz75 2011.08.09. 14:37:03

@BGy: @angelday: sör? sure!
de miért nem rendes sört isztok? vagy fröccsöt?

apropó, ha már motiváció. még mielőtt kiszaladunk a nyárból, össze kellene rántani egy kopaszis közös futást, a végén pedig megihatnánk valamit. annyi új hely nyílt az utóbbi időben. na, ki szervezi meg? :)

angelday 2011.08.09. 14:37:58

@Csath Geza: tudom, hogy nem ezt akarod hallani, de jattolok MCM-mel, aztán futok egy karikát 30-on belül, végül bevágok egy pofa sört, aztán hazamegyek és megeszek egy fej HAGYMÁT, majd a feleségemhez fordulok és megkérdezem tőle búgó hangon, hogy szeret-e.

Csath Geza 2011.08.09. 14:45:45

@angelday: Ez tok rendben van csak akkor ne rinyalj motivacio(hiany)rol es fejlodeskeptelensegrol 3 honap mulva..illetve legyszi de, mert nagyon vicces :)) Ebben a gameben nincsenek cheat kodok, ezt akartam csak mondani.

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.08.09. 14:51:49

@sanyosz75: Egy jó rose sportfröccs, na az isteni egy jó futás után :)
Tessék a nike félmaraton után kéne szervezni egy jó fröccsözést, sörözést :) Örömünkre, (vagy bánatunkra)

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.08.09. 14:51:51

Én meg úgy rákattantam a citromos (narancsos, bodzás) sörre, hogy néha a bringám csomagtartóján csak egy doboz sör van keresztbe fektetve, úgy jövök be az irodámba. Itt benyomom a légkondi helyett és már indulhat is a meló. :))) A szűretlen Borsodi búzasört egyelőre még nálunk nem láttam, de ha lesz, akkor átváltok arra. Mondom mindezt úgy, hogy egy fél éve a sör szó hallatán még a Csepel Művek hangulata rémlett fel bennem. :))))

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.08.09. 14:52:24

pl. a Kertem a városligetben isteni hely.

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2011.08.09. 15:04:02

...aztán elmerülök a szinfónikusok hangzásában, majd beverek egy sört a Herceggel

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.09. 15:53:58

@sanyosz75: Ez az!!! Rám ebben számíthatsz. :-) Menjünk át vele a Kopaszis posztra.

@Eperszemke: Ezt a közös sörözéses ötletre írod?

sanyosz75 2011.08.09. 16:22:14

@angelday: ne haragudj, Józsi, de jobb lenne, ha személyesen te fordulnál a feleségedhez. ebben nem segíthetek.

megszervezzük!

Ted Striker 2011.08.09. 16:47:32

@BGy: Jézusom miket iszol, egyszer javallom kipróbálni a belga ízesítetteket - főleg a zöldalmásat, pölö ezt:
www.selection.hu/termek.php?termek=1491

Deminem 2011.08.09. 19:24:58

OFF
Jó ortopéd orvost tud esetleg valaki ajánlani? Akihez érdemes is menni (térd témakörben).

Előre is köszönöm.
ON

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2011.08.09. 20:02:36

@BGy: A citromos sört én is szeretem! :) A narancsos kevésbé jön be, a bodzást még nem kóstoltam, de jó tudni, hogy van :)

pannonfunk 2011.08.09. 20:12:43

You know nothing, Jon Schaffer.

Szirénke 2011.08.10. 16:05:27

@Deminem: az nekem is kéne! nagyon...

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása