ULTRABALATON AFTERPARTY

2011.08.10. 09:48 szasza75

Múlt héten szerdán a margitszigeti futóklubban került megrendezésre az Ultrabalaton Afterparty. A helyszínen több, mint 100 futó jelent meg, futócipő nélkül, kenyérrel, sült zsírral, hagymával és bögrékkel készültünk a családias hangulatú rendezvényre. A futóklub tanítványai aznapra tervezték az aktuális szintfelmérő futásukat. A felmérés célja: ki hol tart, mennyit fejlődött távolságot tekintve, és persze milyen gyorsan tudja körbefutni a külső szigetkört. A tanítványok rendszeresen futnak ilyen felmérőt, most pont az UB Afterparty napjára, a zsíroskenyér lakoma és közös sörözés elé esett.

Reggel én már lefutottam a magam adagját, így a szintfelmérés idején már javában az első sörömet kortyolgattam és közben sírtam a hagyma szakszerű felaprítása mellett. Az idő sajnos nem volt túl kegyes: meleg volt és rettentően párás. Nem kedvez a PB-k döntéséhez.

A mezőny elviharzott, mi pedig csak várakoztunk a célban. Aztán megjöttek a tesztfutók, kifújták magukat és MC Markocsán vezényletével gazdára talált pár tombola ajándék. A 15 kg 2 kg zsír és 4 kg hagyma gyorsan elfogyott. Péter Anna (Malackaraj) isteni paprikakrémmel lepett meg minket majd Zsolnai Viki megpróbálta rontani a zsíroskenyér sikerét egy nagyobb mennyiség palacsintával, de nem sikerült neki. Ezúton is köszönjük figyelmességét. 

A kánikulai meleg ellenére iszonyú jó idők születtek a szintfelmérőn. 

Egy rövid áttekintés a teljesség igénye nélkül:

Bitliszbá 21:53
Krisztina 24:46
Zsolnai Viki 25:32
Gyarmati Jani 23:33
azilinha 23:23
Kupsza András 24:17
Jónás Richárd 22:10
Tomi 22:53

Ha jól emlékszem 5-6 futó a felsorolásból PB-t futott. Persze sokkal többen futottak, sokkal többen is futottak egyéni legjobbat.

Valószínűleg energetikailag levette a futókat a kör, a zsíroskenyerek is elfogytak és persze a palacsinta is. Páran a helyi sörözőben beszéltük át a nap történéseit, elemeztük a további céljainkat. Józsi kár hogy nem voltál ott. A világ meváltása mellett Neked is találtunk volna cél, meg eszközt.

Pár kép is készült (by Pál Balázs)

8 komment

Címkék: idők after pb ultrabalaton

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr423133476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

angelday 2011.08.10. 09:52:11

Stúdióba kellett vonulnom. Viszont tegnap futottam! Még a hidat is lezárták, ott rostokoltam a tömegben:

twitpic.com/63jorc

csétomi 2011.08.10. 10:51:20

@angelday: azta! Ennyien bennt ragadtatok?
Nagyon impozáns a családi fotóalbumod, a twitter ikon is egy gyöngyszem :)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.10. 12:44:47

Ha ma újabb tesztkört kéne futni, szerintem javítanék, de nem hamarkodom el, megvárom a következő hivatalos alkalmat. :-)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.10. 14:44:41

@szasza75: Nem, csak kb. 3 hetente szokott lenni.

csétomi 2011.08.10. 14:46:38

@szasza75: Szombaton reggel 10 kilis felmérő?

DaMartian 2011.08.10. 17:36:20

Nekem az UB Afterrun napjára könnyű edzés volt előírva, de szombaton megfutottam a Szigetes tesztet: 20:15 a külső körön. Ez egyéni csúcs. Bár 10 éve tudtam ilyesmit, de mivel hivatalos időm nincs róla, így ezt tekintem ezennel PB-nek... Picit azért csalódott vagyok miatta, mert elszámoltam magam... Úgy kalkuláltam, hogy 3:50-es ezrekkel megvan 20 alatt... Nos pöccre 3:50-el toltam és nem lett meg... Mire 5000m-nél rájöttem a hibára már nem tudtam behozni 15mp-et 250 méteren. Pedig ment volna szerintem simán gyorsabban... Nem baj, next time! : )

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása