Fuss Budapest Trio nevezés a BSI oldalán

2011.08.15. 12:48 angelday

A BSI (Budapesti Sportiroda) oldalán is lehet már elektronikusan nevezni a szeptember 4-i Nike félmaraton hármas váltójára.

Idén először 3 fős váltóban is teljesíthető a Nike Budapest Félmaraton, ez a Fuss Budapest TRIO. A Nike várja vállalkozó kedvű csapatok jelentkezését a TRIO futásra. Szervezd meg csapatod - ebben a Nike Running Hungary Facebook oldalán találsz segítséget - és nevezz mielőbb, mert csak 500 csapat nevezését tudjuk elfogadni.

Aki tehát nem akarja (vagy tudja) lefutni a félmaratoni távot, indulhat 5 + 8 + 8 km-es szakaszokon is. Ideális esetben három személy kell hozzá, viszont a Nike üzemeltet egy "partner-toborzó" oldalt is a Facebook lapján, ahol kreatív és modern módon jelölni kell a képeket, ha társat keres az ember.

A Trio nevezési díja 2000 forint diákoknak, vagy 25 évnél fiatalabb futóknak, és 4000 forint felnőtteknek fejenként.

Aki nevez Trióra, kap Nike drifit eseménypólót is, illetve részt vehet a félmaraton Futóbuliján is (erről részletek majd akkor).

Kapcsolódó linkjeink:

53 komment

Címkék: információk félmaraton fuss budapest trio

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr593154810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.08.15. 13:43:20

Aki szeretné teljes hosszában teljesíteni a távot annak meg se póló se buli? Hát szépen vagyunk.

2011.08.15. 14:18:30

@pantomimes: ez is olyan, mint a különböző szolgáltatók kedvezményei. Az új előfizetőknek toronyóra lánccal, azoknak, akik évek óta kitartó ügyfelek, és minden számlát időben befizetnek, azoknak áremelkedés :P

angelday 2011.08.15. 14:21:31

Látjátok, ezért kell 5 km-en futni, mint én. :) Félretéve a tréfát: én értem, de nem lehet mindig minden egyszerre.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.08.15. 14:28:40

Csak az fura nekem, hogy a diákjegy 2000 krajcárjába, de még a rendes nevezés 4000-jébe sem fér bele egy dri fit póló ára, így gondolom a "rendes" nevezők nevezési díjából van finanszírozva a dolog. Tudom, akkor minek nevezek, lehet máshova is menni, ez az egyetlen nagy félmaraton itthon, nemzetközi, sokan vannak, nem körözni kell és itt indultam először tavaly, nekem ezért különleges és tök jó lenne egy eseménypóló, de ha megveszem külön az már kissé borsos, bízom benne hátha jövőre járni fog.

angelday 2011.08.15. 14:39:11

@pantomimes: ezzel szerintem a szervezők is tisztában vannak, ez most egy új kísérlet, a Trio, biztosak lehetünk benne, hogy jövőre már másképp lesz. De ha nem is, én meghívlak egy sörre a saját buksztárcám fizetéséből!

2011.08.15. 14:41:42

egyébként ezek a dri-fit pólók ugyanazok, amiket a BSI-ben lehet kapni? mintha ezek a 70% pamut 30% egyéb dri-fitek lennének nem? Amik azért nem olyan "pengék" mint az igazi futó póló. Vagy tévedek, és rosszat csiripeltek a madarak?

DaMartian 2011.08.15. 15:51:46

@pantomimes: anélkül hogy üzleti titkot kellene kiadni két dolgot tisztáznék: közel sem igaz, hogy nem fér bele egy eseménypóló 4000 forintba. Ha így lenne nagy gondban lennének a szervezők..
NEM a félmaraton nevezőinek nevezési díjaiból telik a TRIÓs pólókra, a két dolog teljesen független egymástól..
viito hasonlata nagyon jó volt. Engem is marhára bosszantanak az ilyen dolgok. Pl. nekem még 5 milláért kínáltak teremgarázst, míg azok akik ugyanott ugyanennyiért vettek lakást, már ajándékba adták... Viszont az is tény, hogy valamilyen eszközzel bővíteni kell a "vevőkört" és az ajándék póló ez esetben egy ilyen eszköz. Ez egy általánosan használt kereskedelmi fogás, akárcsak a mobil vagy egyéb szolgáltatóknák vagy bankoknál... De ezzel az erővel az akciókat is lehetne szidni, hogy b.meg én teljes áron megvettem, amit most -50%-on kínálnak... Viszont ha már itt kihangsúlyoztátok, hogy akár még 4000 pénzért is milyen áron alul van a póló: senkinek nincs megtiltva (akár ha egyénit is fut) hogy ne szervezhessen csapatot és lehessen az első váltótag is, és akkor 2/4000 pénzből megvan a tech. póló is. Amúgy ez most frankón technikai felső lesz, nem az a pamut Dri-FIT cumó amiket a Fun-Run-okon osztottunk. Ma délutántól a futóklubban meg is lehet nézni/tapizni : )

angelday 2011.08.15. 15:54:34

TL; DR arcoknak kiemelem DaM komment lényegét:

senkinek nincs megtiltva (akár ha egyénit is fut) hogy ne szervezhessen csapatot és lehessen az első váltótag is, és akkor 2/4000 pénzből megvan a tech. póló is.

2011.08.15. 15:55:20

hmm... én ősszel futok a 26. Nike-n:

1x egyéni
1x párban (14km)

Még egy Trióra nyitott vagyok, ha valakinek van kedve hozzá :P

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.08.15. 16:13:44

@DaMartian: @angelday: értem, végülis igaz, attól még lehet csapatot szervezni, hogy megyek egyéniben is. A póló nagy hatalommal bír :) Köszi, hogy írtatok erről.

@viito: Így lehetsz háromszoros aranyérmes :)

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.08.15. 17:08:39

Jaja, akartam írni, én is így futok egyénit és triót is. A tapasztaltabb(?) félmaratonisták tudnak magukkal vinni két ifjú padavant, mindenki boldog. Buli van, póló van, futás van :-)

2011.08.15. 17:13:14

ha előbb eszembe jut a trió, akkor rábeszélem én is a páros induló társamat, hogy inkább triózzunk, és kaptam volna pólót. Erről azt hiszem lemaradtam :S

@pantomimes: igen, erre nem is gondoltam eddig, de most jobb ha megyek futni a Szigetre, mert sikerült motiválnod így másfél hét tétlenség (na jó, túrázni túráztam) után, hogy mégis van értelme edzenem :D))))

2011.08.15. 17:14:57

A trión az 5km-et kell elsőnek futni ugye? Úgy látom van csapat, aki 5-ös embert keres, megyek is megnézem azt a pólót DaMartiannál :P

DaMartian 2011.08.15. 17:44:07

@viito: igen az 5-ös az első...

GBetti 2011.08.15. 18:13:04

A trióban futók tagjai kapnak érmet is,mint az egyéni indulók?

DaMartian 2011.08.15. 18:27:40

@GBetti: Nem, a Triosok érmet nem kapnak...

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.08.15. 19:46:26

Na, bazz! Vagy érem, vagy trikó! A befutó és a rajtcsomagról is írjatok, ki ne maradjon a sorból. Alma ásványvízzel, mint tavaly? :)))

2011.08.15. 21:03:52

@BGy: mondjuk érmet én csak a félmaraton egyéninek adnék amúgy is, már a párosnak sem.

Szvsz amúgy a pólónak is nagyobb értéke lenne, ha igazi finisher póló lenne mondjuk a Nike felesen meg a Spar maratonon, nem pedig olyan, amit bárki bármikor megvásárolhat, és hordhat anélkül, hogy a teljesítéssel kiérdemelte volna (bár én mondjuk babonából sosem veszem fel a pólókat addig, amíg nem futtam le az adott versenyt:))

Csath Geza 2011.08.15. 21:39:28

Hiaba na, a magyar az egy elelmes nemzet..arra gondoltatok mar, hogy esetleg a futas oromeert nevezzeteke, ne a poloert? Mind1 bocs

2011.08.15. 21:47:45

@Csath Geza: szvsz senki nem a pólóért nevez. Ha a póló lenne a cél, akkor nem is neveznék, csak besétálnék a BSI-hez és megvenném.

Azonban nekem nagyon jó érzés viselni azt a pólót, amit kiérdemeltem azzal, hogy teljesítettem az adott távot, és a pólók (legalábbis amíg nincs belőle az embernek egy egész gardróbnyi) jó emlékeket juttatnak eszembe, a hőségben szenvedve végigtolt versenyről vagy a végig szembe fújó esós szélről, esetleg a barátokkal tolt váltóról...

Csath Geza 2011.08.15. 21:56:28

@viito: jaja szokas szerint megint elragadott a szonoki hev, nyilvan senki sem csak a polo miatt nevez. Csak hat, pont amiatt amit olyan szepen leirtal, nekem eszembe se jutnanak ilyen furfangos dolgok, mint amik itt le vannak irva egyertelmu hogy megveszem a polot ha nem adjak ingyen, es buszken hordom.

bellone 2011.08.15. 23:43:02

@DaMartian: Ez most off lesz, de számítok a tapasztalatodra/szakértelmedre, kérlek segíts! Az Air Span+ 8 a Pegasus/Vomero vonalohoz képest hova sorolható?

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.08.16. 14:14:07

@DaMartian: Ez zsírsirály mert neveztem trióba is! Mivel van diákom így kétezeré leakasztok egy pólót ami még jó is!

Szerintem még aki tudja használja ki a lehetőséget! :P Egy futással két befutócsomag és egy póló.

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.08.16. 14:15:11

@pantomimes: Pontosan a pólók hatalma óriási! Vettek már rá pólóval néptáncra, felvonulásra és futóversenyre is. :D

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.08.16. 14:17:39

@viito: Mint a kerékpárosoknál!
Lenne félmaratoni póló több színben. Sub90, Sub120 és így már sokkal viccesebb lenne, hogy mikor érsz célba és mi a kitűzött cél.

2011.08.16. 14:37:30

@BRandom: :D

nekem tetszik az ötlet, de ez valószínűleg anyagi okokból nem kivitelezhető. Viszont sok helyen olvasom a világon, hogy a pólót csak a tényleges teljesítők kapják meg, így aztán "értéke" is van egy ilyen cuccnak, mivel a viselőjéről biztosan tudod, hogy teljesítette a versenyt (vagy jókor volt a turiban :D)

Múltkor olvastam pont egy futó manusról, aki valahonnan szerzett talán egy boston marathon finisher pólót (lehet, hogy rosszul emlékszem a versenyre). A lényeg, hogy mindenhol gratuláltak neki, meg elismerő pillantásokat/szavakat kapott a futóktól. A végén azért ment el a versenyre, hogy ne legyen ciki a lelkiismeretének, hogy olyat visel amin nem indult :D

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.08.16. 14:45:22

@viito: Miért ne lehetne anyagi okokból kivitelezni? A kerékpáros versenypóló az olcsóbb lenne?

A módszer lényege, hogy csak utólag kapod meg a pólót akár egy héttel később, de az mekkora menő már, hogy te feszíthetsz egy sárgában amikor a másiknak csak zöld jutott vagy hasonló érdekességek.

A gyártás tekintetében az alapanyag színe mind1, hogy mire nyomják. Sőt még azt is megtehetnék, hogy adsz egy ezrest és a neved is ráírják. Így lenne igazi respektje.

Az tény, hogy bár emléknek hasznosak az általánosan adott eseménypólók, de egyébként max hálóruhának vagy szereléshez veszem fel, mert sportolásra alkalmatlan. Van amiből több is van mert több távon neveztem és egyiket otthagytam exnél. :D

2011.08.16. 14:49:38

@BRandom: azért gondoltam drágának, mert nem számoltam vele, hogy jóval később kapod csak meg, azt hittem, hogy csinálnak egy rakat pólót, aztán ki mit visz belőle.
Munka mellett nem vagyok túl kreatív :D

Egyébként a sima pamut pólókat ritkábban hordja az ember ezt aláírom, pont ezért mondom, hogy igazából a félmaratonon/maratonon van értelme a célban adott pólónak, mert ott van technikai, egy K&H váltón vagy EDF futáson persze felesleges ezzel bohóckodni.

DaMartian 2011.08.16. 15:38:48

@bellone: Gyengébb csillapítás, keményebb talp, enyhe plusz stabilitás... de nem olyan brutál, mint a Structure-ben. Meg olcsóbb anyagok használata az általad említettekhez képest..

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.08.16. 15:44:40

@viito: Igen ez igaz, egy "egyszerűbb" futásra ideális osztogatni a pamutot, mert ott általában azért az indulók is elég vegyes mezőnyből kerülnek ki. Van aki csak alkalmi futó. Egy félmaraton vagy maraton főleg ilyen nagy mint a Nike, Spar azért oszthatna a teljes távra nevezőknek pólót.

Azért az vicces, hogy pont a Nike főszponzor futóversenyén nem adnak legalább egy pamutos technikait, de jó nem sírok itt, mert már agyontárgyalt téma egyébként is.

Sz.Lacc · http://fusslaci.blog.hu/ 2011.08.16. 17:57:53

Huhh, most olvastam el a pontos kiirast, es teljes izgalomba jöttem. Jobban izgulok, mint allamvizsga elött. :-)
Egy fontos kerdesem azert lenne, hatha v.ki tudja: milyen esellyel telik be a 7500fös limit? Jelenleg kb. mennyi a letszam? Figyelnem kell, hogy nehogy lemaradjak... Illetve ma kiderül, gyogyult-e a labam, teszek egy kisebb probat. Izgatott vagyok ma, no! :-)

bellone 2011.08.16. 21:51:40

@DaMartian: Köszönöm! Ezek szerint a stabil technológia miatt lehet a Pegasus szintjére beárazva...

effe 2011.08.16. 22:14:29

@Sz.Lacc: jobb már a lábad? tudsz futni?

Sz.Lacc · http://fusslaci.blog.hu/ 2011.08.16. 22:19:49

@effe: 6km-t futottam most. Az elejen kicsit ovatosabban kezdtem, de aztan minden ok volt, szoval ket belefutassal 35p alatt vegeztem is. Jo volt, örülök. Hetvegi pihenes segitett nekem. Nalad mi a helyzet?

effe 2011.08.16. 22:24:21

@Sz.Lacc: sajnos nekem nem változott. néha azt hiszem, hogy már jobb, de amint megpróbálok futni, fáj a vádlim alsó része. pedig kenegetem is rendszeresen.

Sz.Lacc · http://fusslaci.blog.hu/ 2011.08.16. 22:33:02

@effe: hat ez szar ügy... Laikuskent mondom csak, hogy probald meg par napig tenyleg pihentetni, minimalis fenes, borogatas...stb. Ha viszont nem javul picit sem, egy orvost fel kellene keresni. De itt azert vannak hozzaertöbb emberek is.

DaMartian 2011.08.17. 07:39:57

@bellone: Pega alá van árazva elvileg...

sanyosz75 2011.08.17. 08:24:53

@DaMartian: elég érdekesek a Pega árak. én a 27-est még a Decában vettem, kb. 26-27-ről volt 18-19 ezerre leértéklelve. pár hete viszont az Intersportban láttam akciózva, 32-ről 26-ra. néha az az érzésem, hogy az akciózás azt jelenti, hogy az aktuális ár fölé írnak egy magasabbat, amit aztán jól áthúznak. :-)

2011.08.17. 09:19:11

@sanyosz75: az akciózás PONT ezt jelenti idehaza :) Néha lehet találni termékeket, amiken 3 árcimke van. Egy eredeti, egy fölé árazott, és utána az akciós, ami mondjuk 10%-al az eredeti alatt van :P

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.08.17. 09:20:04

@bellone: nekem air span 8-am van és nagyon bevált eddig, ha jól tudom van egy kis alátámasztás középen, ez nekem pont jó. Sajnos vannak hátrányai is, eddig 800 km-t tettem bele, de már érzem, hogy a futások végén nem az igazi, az összerakás minősége sem tökéletes, a saroknál elmozdult a műanyag és a párna, a spuriban kézzel visszahajtogatták nekem, így most jó szerencsére, a cipő teteje már lyukas, bár nekem minden futócípőmnél ez a vége, ennél mintha hamarabb jelentkezett volna.

DaMartian 2011.08.17. 16:13:16

@sanyosz75: Pega SOSEM volt 32! Nekem sem szimpatikus az ilyen fajta "akció" hiszen a mai világban ez pikk-pakk kiderül, a tudatos vásárló több helyet megnéz, vagy interneten csekkol és kiderül a turpisság... Onnantól nem jár oda szívesen az ember ahol úgy érzi átvágják... Ez még 80-as években elment, de manapság eléggé kapufa... Szezononként 1-2 ezret mozog az ár, de a Pega évek óta 27-28 körül mozog...

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2011.08.17. 17:45:23

Azt tudja valaki, hogy miért van egy kézigránát (vagy víztorony) ennek a rendezvénynek a logójában? Gondolkodom rajta pár napja...

DaMartian 2011.08.17. 18:17:41

@Sekiwake: Ha a Nike klasszikus "ventilátor" logojára gondolsz, akkor azért, mert ez a Nike korabeli egyik futással kapcsolatos jelképe...

csétomi 2011.08.17. 18:54:19

@DaMartian: nem, szerintem @Sekiwake a cipőtalpra gondol :)

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.08.17. 21:07:42

@DaMartian: akkor ezek szerint nem jártam valami jól ha 27-ért vettem az air spant? Bár bevált, csak a tartóssága kétséges egyelőre.

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2011.08.17. 21:22:59

@DaMartian: Arra gondoltam, ami itt van az oldal tetején.
Azt hiszem, @csétomi: megmondta a tutit. Ha nagyon szuggerálom, a kézigránátba egy cipőtalpat bele lehet képzelni.

Megnyugodtam.

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.08.18. 07:11:21

Nekem három éve Air Span 5 volt, de nem nekem való, a talprészen a műanyag merevítés eltört mindkét cipőnél. 300-400 km környékén vettem észre. Jó áron, 17 rugóért vettem a Hervisben, de legalább nem volt jó. :)))

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.08.18. 07:57:27

@BGy: nem volt jó, de legalább rossz volt :)

DaMartian 2011.08.18. 12:13:13

@csétomi: Jaaa... Hát azt hittem az azért túl jól felismerhető ahhoz hogy valaki napokig agyaljon ezen...

-Mariann- 2011.08.20. 00:20:07

Hol van ott kézigránát vagy víztorony? :D :)))

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása