JUST 30: lezárultak a nevezések

2011.09.19. 10:38 angelday

Eredetileg vasárnap este 21:00 volt a JUST 30 verseny jelentkezési határideje, de még ennek is az utolsó pillanataiban jött néhány regisztráció, így hétfő reggelig kitoltuk a határidőt. Meg is lett az eredménye, mert 145-en iratkoztak végül fel.

Ez a szám messze meghaladja a várakozásainkat, mi őszintén szólva 60 ember körül tippeltük a résztvevők számát, ehhez képest már most vakarjuk a fejünket, hogy hova helyezzünk el ennyi embert azon a kis helyen, hogy ne legyen kavarodás, viszonylag flottul menjen a regisztráció és az indulás. Az UB afteren kb. 100 fő volt, és az is soknak számított, ha eljön mindenki, akkor igazi PARTIHANGULAT LESZ! :D

Én még nem szerveztem futóversenyt, de már idegbeteggé változtam a sok apróság miatt, nagyon szeretném remélni, hogy minden jól sikerül. (De ez tényleg nagy tömeg a mi sztenderdjeinkkel, ráadásul egy csomó új megoldást kell felmutatnunk, kell például hangosítás, és ezt még nem oldottuk meg.)

Rengeteg még a leküzdendő problémánk csütörtökig. Ma délután helyszínbejárás! :) Jobbra: molinó!

Apropó: a szigeten lehet még átvenni Futóblog pólókat is, gyertek le!

14 komment

Címkék: várakozás nevezés just 30

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr613237917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Carmichael 2011.09.19. 14:23:00

jajaj! Biztos nem lehet még 3 embernek helyet szorítani? Látom, olvasom, felfogom, de nagyon mennénk.. :)
Azt hittem ma estig lehet jelentkezni.

angelday 2011.09.19. 14:50:18

@Carmichael: vérzik a szívem, de sajnos már felduzzadt sárgolyóként rohan a projekt és nem tudunk sajnos külön igényeket lekezelni... ha gondoljátok, gyertek el bámészkodni.

Carmichael 2011.09.19. 14:59:51

@angelday: Most a könnyeimmel kűzdök :)
Arról lehet szó, hogy legyen ebből máskor is? A siker kötelez ... :)

angelday 2011.09.19. 15:04:07

@Carmichael: ha jól sikerül a buli, akkor biztos lesz folytatása. Egyelőre még több akadály van a szervezés körül, mint álmaimban hittem volna.

Carmichael 2011.09.19. 15:16:06

@angelday: Akkor könnyebb álmokat.
A legközelebbin - reményeim szerint - találkozunk :)

KGYuri 2011.09.20. 15:09:55

Sziasztok,
kell aggódnom amiatt, hogy nem kaptam email-es vagy egyéb visszajelzést a nevezésről?
Köszi:
Gy

angelday 2011.09.20. 16:01:50

@KGYuri: ha Kreisz Gyuri vagy, akkor nem...

Fogunk küldeni ma/holnap mindenkinek információt emailben is.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.09.20. 17:17:28

óó, elmegyek egy hétre nyaralni, nincs net és ilyenekből maradok ki :(

Nagyon tetszik a verseny alapötlete, kíváncsi vagyok ki fog nyerni és melyik taktika jön be, a matematikus, vagy a vak szerencse :)

marvinandco 2011.09.20. 19:28:56

Sziasztok!

köszönöm az infómailt :D
a nevezettek listájában viszont 2szer szerepelek.... kicsit bénáztam..... telefonrol regisztráltam, persze a teknika ördöge velem volt ezert lehet, hogy 2x is reggeltem....
bocsánat :D
az 1004-es és 1046-os rajtszám az enyém ahogy nézem..... lehetne, hogy csak az 1004-est kapjam meg, vagy rakjam magamra majd mindkettőt?? :D

üdv
marvinandco

KGYuri 2011.09.20. 20:22:59

@angelday: Köszi, megjött a levél :)

Adiiika 2011.09.20. 21:44:22

Sziasztok!
én még nem kaptam infómailt, kezdjek aggódni?

szászgabi 2011.09.20. 22:22:12

@marvinandco: Szia. Igen észrevettük a duplikációt, semmi gond, majd a rajtszámfelvételkor csak az egyiket fogod megkapni (akkor legyen ez mondjuk aaaa..... nem is tudom aa..... 1004-es) és azzal már futhatsz is.

angelday 2011.09.21. 11:18:02

@Adiiika: felhívtalak telefonon! Várom az emailedet.

DaMartian 2011.09.21. 11:41:53

@gabry: Szerintem tuti lenne jelentkező a plusz rajtszámra!!!

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása