Trend

2012.04.22. 20:43 angelday

Hétvégi logom:

 

Vajon mi okozta a negatív spirált? Az mindenképp, hogy összefüggést vélek felfedezni a teljesítményem és az étkezéseim között. Szombaton és vasárnap kevés reggelit követően három órával később indultam neki. Egyszerűen nem ment.

Vagy ekkora távolságnál ez csak egyszerű belemagyarázás a részemről és öcsi vagyok?

Szerintem egyébként úgy a legideálisabb, ha az ember tésztát eszik, majd egy órát követően indul el futni (ezt a diétázóknak is javasolhatom).

Apropó, Londonba kiküldött tudósítónk Kiss "moon" Bori készül a július 8-i London 10k-ra, erről, és az ottani versenyről fog néhány posztot küldeni majd nekünk is, remélem megírja a személyes futótörténetét is. Az egészet ez a Face kommunikáció indította el:

Meglátjuk!

14 komment

Címkék: beszámoló london táblázat

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr394467140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szaboat 2012.04.22. 21:02:17

szerintem nem vagy ocsi csak gyorsan futsz, de tenyleg. mered valahogy pulzusod?

etkezes tekinteteben en este szoktam tesztat enni ha edzeni megyek reggel. egy/masfel banan reggel elotte es igy siman lehet 1 orat mozogni, "ehgyomorra", aztan a johet a megerdemelt reggeli.

Ppix 2012.04.22. 21:14:38

Gyorsan fut? Fél órás szigetkörrel? Ez vicc?
Józsi 5 km-eket kocog, ami sztem kicsit kevés, bár a napi rendszeresség dicséretes.

adam182 2012.04.22. 21:36:34

a blog indulásakor még vicces volt ez az önirónikus, gyógytesis style, de 4 év után már illene valamit talán fejlődni. kicsit hiteltelen, kár.

angelday 2012.04.22. 23:38:06

@adam182: csak az igazi Messiás tagadja meg önmagát

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2012.04.23. 07:22:44

Ahogy néztem mostanában kevesebbet futottál, ezen a héten pedig minden nap mentél egy kivételével, talán csak elfáradtál így a hét végére. És persze ne felejtsük el, hogy szombat munkanap volt, ez mentálisan is tudja az ember agyát szívni. Hajrá, ne add fel azért, nézd meg ezen a héten mi lesz.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2012.04.23. 07:24:18

OFF leszek: új színek vannak a blogon, vagy a monitorommal nem stimmel valami? Kapunk majd új dizájnt is?

effe 2012.04.23. 09:20:35

@Ppix: a fél órás szigetkör igenis gyors lehet. nem az ufókhoz kell mérni, hanem saját magához. ha neki pl. 33 perc a kényelmes, akkor a 30 perc már elég gyors.

egyensúlyban · http://apaegyensulyban.blog.hu 2012.04.23. 09:53:26

A véleményemet a táv miatt fogalmaztam meg és nem a tempó végett. Egészen egyszerűen éhgyomorra sem jelenthet gondot 6K. Öcsi vagy, továbbra is tartom, mert:
- annyira edzett vagy, hogy minden nap futsz -> akkor bírni kellene, de nem bírod: öcsi vagy
- rossz edzéstervet követsz -> akkor meg azért vagy öcsi
:)

szaboat 2012.04.23. 10:07:46

@ppix @effe szerintem a kilometer/percek itt lenyegtelenek, a kocogas is lehet annyira megterhelo egy kevesbe edzett szervezetnek mint egy tempos futas egy edzettebbnek. en viszonylag keveset futok de amikor kezdtem sokat segitett rajtam, hogy mertem a pulzusom es probaltam az elso zonaban (50%-60% nalam 135-145bpm) maradni. az volt amugy a meglepo, hogy amit en laza kocogasnak gondoltam az is joval gyorsabb volt a kivant temponal. szoval tovabbra is tartom, hogy nem ocsi Jozsi hanem gyosan fut.

2012.04.23. 13:56:06

ez szerintem alkati kérdés is. Én ha nem eszem rendesen, akkor már egy sziget kör végén is érzem, hogy gond van, és szívem szerint akár rekortánt is ennék (vagy futót:)).

A nem rendes étkezés alatt viszont nem azt értem, hogy 1-2 sziget körhöz szénhidrát feltöltés kell tészta partival, elég annyi, hogy mondjuk valami kósza reggeli péksüti után kimarad az ebéd, esetleg csak bekapok egy apró szendvicset.

BGy · http://babosi.blog.hu 2012.04.23. 14:07:47

Józsi, nem vagy öcsi, csak az út elején jársz még. Most ismered meg magadat, mire van szükséged egy jóleső futáshoz. Ez időbe telik, türelem. Próbálj ki mindent! Egyél előtte, ne egyél, igyál, ne igyál, legyen hascsikarásod, hányingered, mindent meg kell tapasztalni. Ezeken én már túl vagyok, és nem érdekel más tanácsa, mert mindenki szervezete másként reagál a "külső gerjesztésekre".
Bár az ilyen távok előtti tésztaparty szerintem is túlzás, de pl. egy kifli tejjel engem elvisz 20 km-ig simán hétvégi hosszúkon.

M.Islander 2012.04.23. 16:20:40

@adam182:
ehhez a távhoz tényleg nem kell készülődés, nem kell folyadék és a carbo-loading is tök felesleges...

így évek múltán egyszer érdemes lenne megpróbálni a "teher alatt nő a pálma" figurát.

Ppix 2012.04.25. 09:54:44

@effe meg a többiek:
Persze, nem baj ha lassan fut. Tényleg velem van a gond, hogy unalmasnak találom hogy ebben a sebesség és fejletség tartományban az étkezés időzítéséről lelkizik.
Ha komolyan veszem magam akkor pár hónap kihagyás vagy sérülés után hetente lemegyek kétszer és kicsit nekifexem akkor 1 hónap alatt feljövök 5 kilcsiról 10-re, időben meg 5:40-ről 4:55-re. (ok, nem vagyok túlsúlyos, BMI 23)
És leszarom mit és mikor eszem, ahogy hazaesek munkából megyek és kész.
Szóval tényleg csak annyi a gond hogy nekem ez unalmas. Az elején menni kell és kész. A tudomány később jön, ha sor kerül rá egyáltalán :)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása