Ultrabalaton: Készen vagyok

2012.06.24. 09:05 angelday

A héten 21 km-t futottam, tegnap a legjobbat: 7,76 km. Ebben viszont nem volt szünet, nem volt séta, nem volt frissítés: nekiindultam, aztán csináltam. 49 perc alatt tettem meg, az óra szerint ez picit rosszabb, mint 6 perces átlag, én ennél azért jobbnak, gyorsabbnak éreztem egy picit. De nem baj. Nagyon tetszett egyébként az új Nike+ Running app kijelzője futás közben, baromi jól eltalálták az új stílust:

nikeplus_running.png

Ennyi. Egy nagy fekete képernyő néhány nagy fehér, ízléses felirattal.

Kajában és időzítésben teljesen jól taktikáztam: ettem egy csirkés gyros tálat (sok fehér hús, rizs, zöldség), vártam egy órát, aztán indultam el. Nem volt meleg, nem sütött a nap, volt energiám és még világosban haza is tudtam érni – így kell ezt csinálni.

Nagyon szenvedek egyébként attól, hogy nem tudom elhelyezni a telefonomat, pénztárcámat és tekintélyes méretű kulccsomómat magamon. Hátizsákot túl nagynak érzem a feladatra, viszont egy jó övtáska talán megoldás lehet nekem – persze csak akkor, ha nem csörög minden lépésnél a kulcs.

Milyet érdemes venni, nem tudjátok?

18 komment

Címkék: beszámoló övtáska nike+ running

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr424607494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dvorcsakl 2012.06.24. 09:28:04

A nadrággal szenvedek én is, mert csak zippzáras zsebes jöhet szóba, azt meg nem egyszerű találni. Pár napja sikerült ismét vásárolnom a Decathlonban. Egyik zseb: telefon, másik zseb: papírzsepi, kulcs. A kulcscsomóról leszoktam venni az első akadály képező rács kulcsát, és csak azt viszem. Ővtáska szétbarmolja a pólóm (pedig futós ővtáska).

tamasm 2012.06.24. 09:45:08

Telefonhoz érdemes venni "sports armband"-et. Magyar ebay-en is van egy csomó (én pl. 2200 ért találtam, postaköltséggel együtt). Pénztárcát ne vidd, csak a személyit és egy minimális összeget, amit be is tudsz tenni a telefon mögé. Kulcsot ha összegumizod, akkor nem csörög annyira.

Heorogrim 2012.06.24. 09:46:08

Én pénztárcát soha nem viszek. Ha nagyon muszáj, egy papírpénzt vagy kétszázast bele lehet tömni a futóöv kellemesen szűk cipzáros zsebébe a minimumra redukált kulcscsomó mellé. A (nem okos) telefont szintén az övre tépőzárazom egy erre rendszeresített tokban, de a karra csatolás is szóba jöhet. Zsepi a zsebbe, vagy szintén az övre a hozzá mellékelt mobiltokba, mert hogy abba egy mobil nem fér be, az száz. :D

BGy · http://babosi.blog.hu 2012.06.24. 10:02:35

Akkor az UB-n egy energiától duzzadó, "formaidőzített" Józsi fogja hátán cipelni csapatát. Melyiket kell figyelnünk?

brutalfitnessz · http://brutalfitness.blog.hu/ 2012.06.24. 10:44:56

Én egy ilyen karra tépőzárazható izét használok. Belefér a telefon, a bérlet, a kulcs, zsepi meg megy a zsebbe. A kulccsörgés-parát úgy oldom meg, hogy leveszem a kulcscsomóról a lakáskulcsot és a többi itthon marad. :)

Donald Trump 2012.06.24. 11:05:52

Van az adidasnak olyan karpántja, amiben van kialakított kis zseb 2-3 kulcs számára. A telefon mögé meg befér a bérlet, pénz meg az igazolvány is.

SeSam · http://sesam.hu 2012.06.24. 11:22:42

Nekem egy Nike futónadrágom van, aminek jobb hátul van egy belső zsebe, ide kerül a telefon. Hátul pedig a zippzárasba a kulcscsomó, 4 kulcssal. Ide befér még egy személyi és egy bankkártya, ha nagyon kéne.

T@Z 2012.06.24. 13:17:33

Nekem ez vált be. sport.vatera.hu/futas/egyeb/karrimor_futo_ovtaska_5_1606318979.html Nem lötyög futás közben, mégis minden belefér.

zsolababe 2012.06.25. 10:01:16

www.store-laf.org/ap-5077.html
csak ilyenben futok..van ket zsebe a baloldaliba szoktam rakni a telefont a jobboldaliba az aktualis 1db kulcsomat(vagy kapukulcs vagy autokulcs es kesz..ha akarsz meg penzt vagy hitelkartyat is belerakhatsz..meg sosem esett ki belole semmi es nem is zavaro a telefon sem a zsebben

DaMartian 2012.06.25. 12:40:29

Én ugyanazt szoktam, mint SeSam. A Nike nacikon van egy spéci telefonzseb. Nem zavar, nem lesz vizes és könnyen hozzáférhető. Papírpénz és 1 db mindentől megfosztott lakáskulcs (futóskulcs) esetleg kocsi riasztókütyü zipzáras zsebben. Ha slusszkulcsot is kell cipelni, akkor az általában marad a kézben, mert túl bumfordi sajnos zsebre rakni. Mást én nem viszek futni. Néha az iPhone karpántra is ráfanyalodom, de ez ritka.
Én is kipróbáltam az új appot.. Nagy baj nem volt vele, azon kívül, hogy 2x számomra spontánnak tűnően leállt... Illetve nem tudom hogy orvosolták-e azt a kérdést, hogy a ki/bekapcsoló gomb megnyomására leáll az egész? Csak mert az eddigi beépített billentyűzár (ami szerintem klassz feature volt, csak elég nehéz volt a futás végét leállítani tőle) eltűnt. Viszont nagyon tetszik indulásnál a visszaszámlálós funkció. Így lehetőség van elindítani a futást és nyugodtan helye pozícionálni a telót még indulás előtt anélkül, hogy már ketyegne az óra : )

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2012.06.25. 12:45:38

Múlthéten kitaláltam, hogy futva járok majd dolgozni. Az első két nap egy Camelbak hátizsákkal futottam tömlő nélkül persze. Elnézést,de nem volt annyira kényelmes. Ma úgy futottam be az irodába, hogy lecsupaszítottam a kulcstartómat, igazolványokat és egy kis pénztárcát bepakoltam egy kulacsos övtáskába. Ezerszer jobb! Az övtáskát annyira meg tudom húzni a derekamon, hogy együtt mozog a csípőmmel, ha nincsen benne egy súlyos kulacs, akkor gyakorlatilag észre sem veszem, hogy rajtam van.

DaMartian 2012.06.25. 12:54:49

@mgergoo: az én derekamon minden övtáska mozog! Még pár hónap és te is rájössz hogy tényleg ; )

doncii · http://doncii.blogspot.com 2012.06.25. 14:07:52

En is minimalista vagyok: iPhone karpant, a Nike futonaci kozepso pici hatso zsebebe pedig lakas- vagy kocsikulcs es egy otezres ($20, £20), metrokartya.

Roberto Niteforce 2012.06.26. 20:18:56

Én ezt használom és kulcsot nem viszek :D

Övtáskát próbáltam..a hagyományos lötyög és zavaró.

A gumis biztos jó lehet ,de vannak olyan csukló illetve karpántok,tartók,amibe épp egy kulcs belefér.

www.decathlon.co.hu/HU/okostelefon-karszalag-213268810/

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása