A rekordjaim nem bírták ki

2012.09.25. 11:01 angelday

Jól emlékszem, amikor Bitliszbá arról mesélt egyszer, hogyan lett 5 km-nél hosszabb futó. "Nem álltam meg az első szigetkör végénél" – mondta. Sokszor eszembe jutott ez a mondat. Nekem mindig véget ért a futás a szigetkör végénél, egyszerűen soha nem éreztem azt, hogy tovább tudnék onnan is menni. Persze, ez egy mentális dolog, a körözés, de mégis, nekem kellett hozzá néhány hónapnyi felkészülés is.

Szaszának is sokat beszéltem már a tervemről, KÉT KÖR. Soha nem csináltam meg.

Úgy alakult pénteken, hogy elfutottam egy irányba, nagyjából 6 km lett volna a táv. A Futóklub volt a cél, Markocsán MCM Sanyosz volt az éppen aktuális ügyeletes, úgy voltam vele, hogy elfutok oda, azzal megvan 6 km, kezelek vele, aztán hazavillamosozok, vagy valami. Iszom előtte egy sört – mi bajom lehet!

MCM-nek mondtam, hogy innen még hazamegyek, lesz egy hatos, összesen 12. Egy Szaszafotó kellett volna oda, hogy megörökítse az arcot, amit vágott erre. Megveregettem a vállát, megnyugtattam arról, hogy nem neki kell lefutnia, aztán elindultam.

Mivel haza akartam érni, nem volt opció, mennem kellett tovább. A vége felé az utolsó km-eken meg már arra gondoltam, hogy itt ugyan nem fogom abbahagyni, bázelg, másrészről ha már MCM-nek megmondtam, hogy 12-őt futok, akkor kínos lenne nem megcsinálni.

So I did:

jozsi_12km.jpg

Ezzel a transzparenssel a Nike app fogadott, amikor lecsaptam az órát, sőt, még egy sportoló is köszöntött a PB-men. (PB, hehe.) Azt hiszem, MCM is büszke lehet rám:

mcm_rock_on.jpg

Annyira fellelkesültem a dolgon, hogy elhatároztam, megpróbálom két nappal később újra az egészet. Ez már döcögősebben ment, valamiért aznap nem voltam annyira formában, de azért behúztam egy újat:

jozsi_13_4_km.jpg

13,4 km? Ezzel már lehet helyekre eljutni. Érdekesség képpen légvonalban be is rajzoltam a Google Mapsre, milyen messzire lehet Budapesten eljutni:

budapest_13_5_km.png

Ennyi 13,4 km távolság Budapesten. Gyakorlatilag át lehet légvonalban futni a várost keresztben! És tudjátok, mi jutott eszembe?

alltheplaces.png

19 komment

Címkék: budapest pb achievement

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr694801143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2012.09.25. 11:23:13

Ez tök jó, úgy látom elkapott a dolog. Szerintem tök jó dolog, amikor elfutsz valahova messzire, onnan meg vissza, Budapesten is lehet találni tök jó útvonalakat. Egyébként nem apróztad el, 2-3 nap alatt 2 komolyabb futás is.

Lemúr Miki · http://hosszutav.blog.hu/ 2012.09.25. 11:28:43

Csak óvatosan, Józsi, a végén még futó leszel! :) Gratulálok!

Sophie.Sz 2012.09.25. 12:02:56

Grat, Angleday! Vasárnap láttalak Hűvösvölgyben futni, már értem miért voltál olyan zilált... :)

juan74 2012.09.25. 12:16:45

gó, józsi, gó, józsi, be good!

bitliszbá 2012.09.25. 12:21:28

Akkor lassan jöhet a félmaratoni felkészülés :)

@juan74: és te mikor szállsz be???

angelday 2012.09.25. 12:41:19

@Sophie.Sz: az pont ez a 13,4-es volt.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.09.25. 14:10:37

@angelday: vigyázni kell, itt már jöhet az endorfin-rush is, az meg addiktív! :)

csétomi 2012.09.25. 15:00:11

Király vagy Józsi!! Nagy mentális előrelépés az, amikor rájössz, hogy Budapest is csak egy falu, nincsenek távolságok :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2012.09.25. 15:00:59

Farthest? Erről a fart - fing szó jutott eszembe. Az én "farthest" futásom Olaszországban volt, az 1200 km tőlünk. A "longest" pedig 53 km.
De klassz vagy, ha hetente ezt kétszer lenyomod, tavasztól lehet készülni a félmarcsira.

doncii · http://doncii.blogspot.com 2012.09.25. 15:48:52

@angelday: Na ez a dofi, ezert kuldok ide minden futot, aki megkeres engem, mert ezen a blogon, meg a szigeti futoklubban van minden fajtabol. Aki 168 km-nel kicsit fajlalja a bal vadlijat es nem tudja ez mitol van, meg aki eleteben eloszor veszi ra magat a _masodik_ szigetkorre. Mindenki talal maganak beszelgetotarsat es motivaciot. Mindekinel van kisebb es nagyobb hal is. Bar Lubics Szilvi nem tudom kivel dumal a gondjairol :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.09.25. 16:28:49

@angelday: mind ezt mondják, "csak kipróbáltam, nem lehet rászokni", aztán azon veszik észre magukat, hogy UB egyénit futnak....

angelday 2012.09.25. 21:53:36

@doncii: thanks!

@BGy: nem tudom, nem akarok megígérni én már semmit. Lehet, hogy holnap kipukkadok!

ubp 2012.09.25. 22:19:25

Gratula!
Azért tetszik, hogy a Hegyvidéket is bejelölted futóhelynek, jól jön a sík szigetkörök után :)

Daró 2012.09.26. 13:36:02

Csodálkoztam is eddig rendesen, nekem pont az ellenkező a problémám, úgy kell visszafogni magam hogy ne fussak többet.
Gratulésön!
@rrroka: mind ettől tartunk, kibaszott addikció meg függés :-D

cindbl 2012.09.28. 15:17:12

@doncii: valoszinuleg o most rudolf tamassal beszeli meg a problemait 80km-el a start utan :D

doncii · http://doncii.blogspot.com 2012.09.28. 15:30:32

@cindbl: Jah, igy kepzelem, Tomi, baze, meg csak 80 kili es mar 135 a pulzusom, le vagyok pukkanva nagyon... :)

cindbl 2012.09.28. 20:07:19

@doncii: ja, tomi nem birja a noi sirankozast, elore szaladt egy 2.5km-el :)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása