Együtt könnyebb vagy ...?

2012.11.13. 09:26 szasza75

A hétvégén rendezték meg a Mátra lankáin a "Dupla Élmény" fantázianevű terepfutóversenyt.

Hogy miért dupla? Egyrészt az útvonal két kör: ugyanazon a 36 km-es körön kell kétszer végigmenni, másrészt az útvonalat a társaddal együtt kell megtenni. A pálya kellően nehéz ahhoz, hogy idővel és a táv előrehaladtával a társak egymást erősítsék vagy éppen gyengítsék egymást.

Én versenyen mint fotós vettem részt, pár ízelítő kép a Dupla Élményről facebook oldalamon!

szasza_erdo.jpg

Akkor most együtt könnyebb futni vagy külön?

Ui.: Fantasztikus volt az erdő szépsége!

7 komment

Címkék: élmény erdő dupla

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr334902995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyűrött Papír 2012.11.13. 11:21:02

Király helyen volt. Helyenként mintha törpék botorkálnának a fák között. :)
A bokán és a cipőn az a zokniféle mi és mire jó? Szoktak tape-et rakni bokára ilyen talaj esetén?

Gyűrött Papír 2012.11.13. 11:23:14

Helyenként mintha törpék botorkálnának a fák között. :)
A bokán-cipőn az a zokniféle mi és mire jó? Szoktak ilyen göröngyös talajra tape-et tenni a bokára?

BGy · http://babosi.blog.hu 2012.11.13. 15:45:27

@Gyűrött Papír: kamásli a kis kavicsok, törmelékek ellen. Nem hallottam még, hogy bokára tennének tape-et terepen, de lehet, hogy titkolják. Én nem szoktam, bár már kellett volna néhány kőre lépés alkalmával.

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2012.11.13. 17:12:25

Én már láttam bokán tape-t. De elég ritkán, főleg akkor ha valakinek hajlamos köves talajon bokaficamra.

BGy · http://babosi.blog.hu 2012.11.13. 18:36:30

Nem csípem én sem a túlzott nyelvőrködést, de a címben a vessző a vagy szó elől hiányzik. Így más az értelme. De ha ez az értelme, akkor nem szóltam. Értitek, ugye? :)))

ubp 2012.11.13. 20:51:39

@BGy: értjük :)) csak nem az élettapasztalat mondatja veled? :D

olipapa · http://www.oliworld.hu/ 2012.11.14. 17:47:24

legtöbben ilyen kamáslit használunk terepfutáshoz: kamasli.blogspot.hu/

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása