2 kiló zsír vs 2 kiló izom

2012.11.27. 10:27 angelday

2kg_zsir.jpg

Ön dönt.

15 komment

Címkék: fotó izom zsír

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr514927858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyűrött Papír 2012.11.27. 10:39:49

Valami furcsa nekem ezen a képen.
Tételezzük fel, hogy csak zsírból 1kg-ot leadtam, akkor mennyivel lettem könnyebb?

p4o5k0 2012.11.27. 11:11:57

@Gyűrött Papír:
Pontosan 1kg-mal!

És mennyivel lett más amit a tükörben látsz....????

A_Szilva 2012.11.27. 11:25:22

Mármint 2,268 kg izom vs zsír.

Ami furcsa lehet hogy ezek replikák, és nem igazi zsír+izomszövet.

Nuuk 2012.11.27. 11:51:32

Más téma: Szerintem elég furcsa, amikor egy amatőröknek (is) szóló félmaraton sorozat (4run) három állomása közül a 2. és a 3. versenynapok között mindössze 8 nap különbség van.

Nem károgni akarok, meg bizonyára van köztetek is, aki kacagva teljesíti így egymás után mindkettőt, de én személy szerint csak az egyiket tudom bevállalni, és talán nem vagyok egyedül.

2012.11.27. 11:54:56

@p4o5k0: így van! Ez a kövér emberek örök mentsége a sport ellen, hogy "elkezdtem sportolni, és rögtön híztam 1kilót". Pedig ugye csak annyi történik, hogy a zsír helyére izmot kezd növeszteni, az pedig nehezebb, de a tükör előbb utóbb azért igazolni szokta a sportolást :)

Gyűrött Papír 2012.11.27. 11:58:18

@p4o5k0: Arra gondoltam, hogy 1g zsír tárolásához 3g vízre van szükség a zsírszövetben. Vagyis ha 1kg zsírt veszítek, akkor az 4kg zsírszövetet vesztést jelent.
Ez alapján egy zselés trutymót lenne helyesebb odarakni. Már ha jól tudom :)

2012.11.27. 12:01:39

@Gyűrött Papír: hát, aki főzött már pörkötet, az szerintem elég jó képet tud alkotni arról, hogy nyers állapotában hogyan is néz ki a zsír (mármint nem kell szerintem emberből főzni a pörit hozzá:))

p4o5k0 2012.11.27. 12:25:10

@Nuuk:
megpróbáltad?
vagy csak gondoltad hogy nem menne, így el se indultál a másodikon?

Szerintem egy hét elég a teljes regenerációra.
Én első félmaratonomat futottam idén Pesten.
Egy hét múlva Wachauban a másodikat.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2012.11.27. 14:02:59

Amióta kosarazom is a futás mellett azóta 1-2 kilót híztam és ez ott van folyamatosan. Nem érzem, hogy szűk lenne a nadrág, sőt, talán bővebb is, lehet, hogy jött fel némi izom? Persze ránézésre én ezt így nem látom.

Nuuk 2012.11.27. 15:20:24

@p4o5k0: Először is gratulálok, szép teljesítmény. Viszont engedd meg, hogy kifejtsem egy kicsit a dolgot.

Végig bírnám futni egy hét különbséggel a két félmaratont? Valószínűleg igen. Fizikailag képes rá a testem, célba is érnék, és az időeredmény is elfogadható lenne. Viszont! Eddig nagyon óvatosan építettem fel magamat, mint hobbifutót, minden egyes "szintlépést" alaposan megrágtam. Sosem volt hiányérzet bennem, hogy ez vagy az miért volt X km, amikor lehetett volna X+1 km is. Nemsokára úgyis eljött az X+1 és az X+2. Félek, hogy pont ez a tervszerűség és az eddig tapasztalt sok vidámság veszne el egy elhamarkodott lépéssel (lásd a 42,2 km témáját). Úgyhogy egyelőre kivárok, lefutom az egyiket, és ha 7 nappal később 101%-os leszek, akkor elutazom a másikra is. Egyébként nem.

"Mindenki magának nyer és magának veszít."

angelday 2012.11.27. 15:57:40

@A_Szilva: lehetetlen megmondani egy rosszul tömörített, kis méretű jpg alapján! :D

BGy · http://babosi.blog.hu 2012.11.28. 17:09:20

Ez fülzsír, az ilyen színű. :))
Bár biológiából tanultuk, hogy az nem igazi zsír, csak lipidszerű cucc.

angelday 2012.11.28. 18:51:55

@A_Szilva: ja, persze, senki nem állította, hogy eredeti. Én magam írtam át magyarra a szöveget, hogy jobban működjön. Köszi a forrást, én csak a neten lőttem.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása