Az első téli futás

2012.12.06. 10:35 szasza75

5 komment

Címkék: videó tél hangulat

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr124950622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csétomi 2012.12.06. 12:19:55

... pont mikor én a szigeten toltam a 3xkettőt. Árpádhídnál néztem is a hegyet, milyen szép lehet most odafent, de hogy ennyire, azt nem gondoltam volna. És hogy még mikulás sapkát is vettél!! :))

Futómadár · http://madareteto.blog.hu 2012.12.06. 19:10:16

Én kedden toltam az első havas 10k-t, de nem voltam ilyen csecsén beöltözve. Viszont láttam egy szarvast amiről onnan tudtam, hogy szarvas és nem kutya, hogy kiáltottam és elfele szaladt nem felém. Lehet, hogy a szánhúzó jószágok egyike volt.

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2012.12.06. 22:29:07

Kedden én is futottam és nagyon izgalmas volt a szűz hóban elsőként kitaposni az utat.

angelday 2012.12.09. 17:19:41

@Futómadár: úgy érted, hogy a télapóé?

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása