Te mit viszel egy hetes nyaraláshoz?

2013.07.23. 17:04 szasza75

Egy hét kikapcsolódás, futás a terv...

IMG_6154-1.jpg

Bár ennyi cuccal nem lesz könnyű...

IMG_6156-2.jpg

3 komment

Címkék: felszerelés nyaralás kikapcsolódás

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr875416623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FAQlyás Menyét 2013.07.23. 21:18:04

Nekem sajnos nem fért be a futócipőm a hátizsákomba, még jó, hogy nem csak a kemping - ahol vagyok - mezítlábfutó-barát (puha gyepes), de a környező (föld)utak is homokosak (mivel alföld, Szeged). Mellesleg az a hét itt a nemzetközi sporthét. (Sziki - Natours) (Holnap lesz többek között az 5km futóerseny.)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2013.07.24. 06:56:21

hát mi egy hétre elvisszük majdnem az egész lakást, viszont rendszeresen otthon felejtem a kulacsokat az övemből. :) nyárra az első futóblogos felsőt nem szoktam vinni, ilyenkor ritkán kell hosszúujjú, de én is fehér pólókat szoktam vinni, illetve ha erdei futást is tervezek, akkor narancssárgát.

BGy · http://babosi.blog.hu 2013.07.24. 08:17:09

Hasonló lesz nekem is. A Tortúra utolsó 10-15 km-e lesz az edzőhelyem egy hétig.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása