Nike+ Running v4.4 és a FlashRun

2013.11.08. 09:56 angelday

Fényképes szolgáltatásokkal is kibővült a Nike ingyenes, futás méréshez való iPhone (és Android) appja, a Nike+ Running. A 4.4-es kiadás most iPhone-ra jelent meg és két fő újítást tartalmaz természetesen amellett, hogy a legújabb iOS 7 OS-hez is illeszkedik: ha megállunk, automatikusan szüneteltei a rögzítést, és tudunk már az appból is képeket készíteni.

Ha ez utóbbi nem lenne elég érv, akkor ehhez mit szóltok: ha megállunk, a szoftver egyből azt feltételezi, hogy fotózni álltunk meg és egyből kamera módba kapcsol, semmit nem kell külön állítgatni hozzá. Képeket egyébként futás előtt, közben és után is készíthetünk magunknak és könnyedén oszthatjuk őket Instagramra, Twitterre vagy Facebookra is (itt a hivatalos súgócikk angolul). A képeket a futásaink végén még Nike brandinggel is felspilázhatjuk és úgy ragaszthatjuk ki a szociális térre, íme az én próbám:

1461693_10152059732819319_749937188_n.jpg

Egyébként most fut egy nagy kampány a #FlashRun – érdemes ezt a hashtaget a futásaink végére beírni, mert hetente a Nike kiemel ezek közül egyet-egyet. Csináljatok jó esti futós képet, ne olyan kis bénát, mint én! (Ahogy írom, Facebook mellett a Twitter és az Instagram is játszik ugyanezzel a hashtaggel!)

A hivatalos magyar Facebook csoport egyébként itt található, a globális amerikai kampány pedig erre. A FlashRun egyébként onnan kapta a nevét, hogy van a Nike-nak ez a tényleg nagyon frankó, új téli futódzsekije, ami igazán a sötétben néz ki baromi jól. Én már láttam élőben és tényleg olyan az anyaga, mintha űrhajósoknak készült volna!

Ettől függetlenül az egész oda fog kifutni, hogy december 21-én, az év legsötétebb napján együtt fussuk le a kilométereket. (Erről jut eszembe: emlékeztek még a tavalyi világvége futásra? Na, azok voltak a szép idők!)

14 komment

Címkék: Nike FlashRun Nike+ Running

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr185619591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2013.11.08. 11:03:27

Kamerázás, hastagolás, pipálás menő!
és a futásokat méri már rendesen? :)

angelday 2013.11.08. 11:35:10

@rrroka: nekem nincs vele gondom. Igaz, ez egy baromi drága telefon GPS-szel. :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2013.11.08. 12:10:19

@angelday: igen az igaz, hogy nekem egy régebbi andoridon kínlódott. :)

nagykrisz_2 2013.11.08. 14:09:19

én ipaddel futok. nem túl kényelmes, de csak akkor veszem elő, ha meg akarok osztani valamit. tudniillik jobban szeretem a nagy képernyőt. ha épp nincs rá szükségem, akkor a speciális tablet-futóhátizsákba teszem. bár meg kell állni olyankor, ami idegesítő, mivel kb 10-12 fotót és gondolatot osztok meg egy futós alatt. de a hátizsák jól végzi dolgát. remekül illeszkedik a mrgergoo féle piros-szürke hátizsákocska alá. mondjuk azt is le kell venni ha kell az ipad, de sebaj. viszont a iphone-t is hordani kell, ha már megvettem, meg van benne motion processor. ráadásul kisebb és könnyebb, mint az ipad, így ha pl. a gondolataimat diktálom fel az esti beszámolóhoz, praktikusabb is. a karpánt nagyszerű találmány. a garmin óra több szempontból is elengedhetetlen: az ipad, az iphone és az óra által mért táv átlagolása ad csak kellően pontos eredményt. másrészt a pulzusmérés fontosságát sem szabad megkérdőjelezni. amit szeretek, hogy ha pl. felszökik a pulzusom, azt így ipad-en azonnal meg tudom osztani. egyébként így sötétben mindenkinek ajánlom a fejlámpát, elfér az a speciális téli futósapkán.
a nike flash dzsekiről csak jót tudok mondani. eddig minden héten elütöttek vagy 2x, de ebben ilyen gond nincs. és ami még fontosabb: a fotókon nagyon jól néz ki sötétben!
az új pegasusról csak jót tudok mondani, amellett, hogy világít, gyorsabb tempót tesz lehetővé, így a szarvas üldözése is egyszerűbbé válik.
sajnos kifutok az időből, így az egyébként elengedhetetlen felszerelések, mint a kompressziós zokni, az iso szeletek, gélek, nike pro aláöltözet mind mind megérne egy misét, de ezekről majd talán később.

chin0_hu · http://www.palotanegyed.hu/h1 2013.11.08. 15:19:21

@rrroka: Igen, azért ne felejtsük, hogy te egy kőkori készülékkel próbáltad. ;)

angelday 2013.11.08. 15:27:57

@nagykrisz_2: szerintem az iPad képernyőmérete már nagy a futáshoz, próbáld inkább ki iPhone-nal! Aztán jelölj persze barátnak a rendszerben és verseny. ;)

BGy · http://babosi.blog.hu 2013.11.08. 20:56:19

Én az iPademet használom rajtszámnak. Lehet kapni derékra csatolható iPad tartót. Van olyan app, ami figyeli, ki van mögötted, és ha 2 méteren belül van, kiírja, hogy kapd be. ;)

gyanta 2013.11.08. 22:46:07

A kevesebb néha több!Először mérjen rendesen...

hidegchaco 2013.11.09. 17:00:39

@nagykrisz_2: Részemről ma, azaz 9-én megelőlegezem a "november hónap kommentje" díjat a tegnap 14 óra 9 perckor elkövetett szösszenetedre.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2013.11.11. 05:58:45

@chin0_hu: másik két futóapp sosem mért rosszul, állt le, vagy veszítette el az adatot ugyanazon a telefonon, szóval ezt inkább ne feszegessük... :)

tankista cica 2013.11.11. 15:11:51

nagykrisz_2 XD!
ezért el ne felejtsetek iPad Air-re cserélni mielőtt a high society running feeling becsúszik a Bélatelep-Szecső demarkációs vonal alá

fran7 2013.11.11. 17:25:58

Nekem sokat segített ez az app, az újrakezdésben. Egyetem kiölte a futást a hétköznapjaimból és a befejeés után kezdtem újra futni. Heti egyről eljutottam októberre arra, hogy összejött a 100km. Bár lehet tényleg nem pontos a távmérése az appnak. De engem nem érdekel, mert nem másokhoz akarom hasonlítani magam. Hanem a saját teljesítményemről kell egy bizonyos fajta visszajelzés. S arra egy ilyen program használata tökéletes. Amikor feltettem a kérdést magamnak 3 hónap után, miér fogom tudni csinálni a futást sokáig, akkor ezt a választ adtam magamnak. Kell a visszajelzés. Amit az ember nem mindig kap meg az életben.

sapka 2013.11.18. 17:59:21

ez mind fasza, csak a Nike+ egyelőre futóapplikációnak alkalmatlan.
nekem a szombati 10,9-et simán 1,22-nek mérte.
(samsung galaxy ace 2)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása