Soha ne add fel a versenyt!

2014.06.25. 10:48 Szuflavéder

Az amerikai főiskolás, fedettpályás bajnokság női 600 méteres versenyében, az első helyen futó Heather Dorniden egy körrel a vége előtt elesett és az utolsó helyre került. Figyeljétek mi jött ezután:

Nektek van hasonló élményetek? Nyertetek már reménytelen, vert helyzetből? Volt már úgy, hogy majdnem feladtátok a versenyt, de a végén mégis sikerült jól teljesíteni, és jó érzésekkel hazatérni?

7 komment

Címkék: 600 méter USA főiskolás bajnokság fedettpálya

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr236219979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norvéghajós 2014.06.25. 12:22:43

Eletem elso palyaversenyen (1500m) elszamoltam a kort es 1100m elott finisheltem egy fullost...bent szoltak h van meg egy kor :) hat ilyen jo azert nem lett,mint a fenti holgynek,de azert vegigfutottam.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2014.06.25. 13:52:05

@norvéghajós: szólhatott volna az edződ verseny előtt, h az utolsó körre harangoznak. :)
Én 1500 akadály célegyenesében átestem az utolsó akadályon, de mint egy ninja felpattantam és helyezést nem veszítve beértem OB 8. helyen. :)

Szuflavéder · http://szuflaveder.hu 2014.06.25. 18:20:44

1987-ben egy ifi 4x800-as váltóversenyen elsőként indulva 300 méternél elestem a szegélyben. Felpattantam, megkerestem a váltóbotot és - csakúgy, mint a fenti csaj - az utolsó helyről folytattam a versenyt. A végére felfutottam a 4. helyre, de ez nagyban lehúzta a csapat teljesítményét és emiatt nem kerültünk dobogóra. Így nekem sajnos nincs ilyen kellemes élményem.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2014.06.26. 07:50:43

Az én sztorim nem olyan nagy kaliberű, de talán itt még elmegy :)
Nagyon szerettem volna 1:45-ös félmaratont futni, de valahogy sosem tudtam 5 perces ezreknél jobbat menni huzamosabban, ami azért elég fontos lenne egy ilyen eredményhez.
Az első kísérletem a KH váltón 1:47 lett, szerettem volna a szeptemberi niken megfutni, de abban az évben iszonyú hőség volt, sorra dőltek ki az emberek, én pedig az elejét a sok előzgetéssel nagyon elfutottam. Siófokra már úgy mentem, hogy úgysem lesz meg, aztán út közben még tartottam az 5 perc körüli ezreket, amikor úgy döntöttem mindent felteszek egy lapra, vagy összejön, vagy nem, 1:45:04 lett, ami nem nagy szám, de akkor nekem nagyon sokat jelentett.

tankista.cica 2014.06.26. 12:51:58

Én egyszer nagyon be voltam rúgva és hajnali egykor értem haza valahogy. Az időpontra határozottan emlékszem meg valami taxira homályosan... Másnap elindultam valami terepversenyen: a Nagy Kevély és környékén volt tartva, emlékszem hogy rettegtem odafele nehogy leintsenek a zsaruk, tuti ugrott volna a jogsi. Rajtnál még csont részeg voltam szerintem. Egész versenyen azt mantráztam hogy a következő ellenőrző pontig nem fogok hányni.
És végigfutottam! Hányás nélkül! A pusztító fejfájás is elmaradt valahol 15 kili környékén.
Máig is jó érzés, mert ilyen mélyről még sosem indultam :DDD

#R 2014.06.26. 18:12:48

Ja, utoljára két hete a Kazinczyn [http://www.kazinczy200.hu] estem egy hatalmasat (duplabukfenc) a Tengerszemtől / Malomkőbányától lefelé Károlyfalva felé a piroson…
…, de megőriztem a hidegvéremet, meg a helyezésemet is.

Köszönöm, elteszem Lasse mellé [https://www.youtube.com/watch?v=awW09xs--D0]

norvéghajós 2014.06.30. 22:19:13

@rrroka: gondolom nem is sejtette,hogy ennyire elizgulom

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása