Bükki HARD 2015

2015.03.15. 12:49 szasza75

Őszintén megvallom, nekem nincs szerencsém ezzel a Bükki Harddal. Két éve elestem, beütöttem a combomat, emiatt jó két hónapig fájt a térdem, tavaly a FUN RUN-on húztam meg a talpamat, így lett egy talpi bőnye gyulladásom.

Idén pedig egy óvatlan pillanatban megcsúsztam, bevertem egy kőbe a térdem, ráadásul jól meg is húzhattam a hajlító izmomat. A tervezett 65 km helyett 43 km-ig jutottam, a végén sétálva egy műútig. Ettől eltekintve parádés környezet, szuper kis futórendezvény, olyan igazi tavaszindító.

Gondoltam végigkamerázom az egészet:

rajt1.jpg

A rajt valami fájlhiba miatt lemaradt :-) a célba meg nem értem be. Egy kis szösszenet a rend kedvéért:

Ahogy a videón is látható, fantasztikus idő volt, persze nem csak ennek tudható be, hogy nagyon jó eredmények születtek. Az eredmények pedig:

  1. Szabó Áron 6:10
  2. Allaga Tamás 6:11 
  3. Rudolf Tamás 6:24

A nőknél pedig:

  1. Dr. Lubics Szilvia 7:42
  2. Szimandl Anita  7:47
  3. Tóth-Varga Judit 8:32

5 komment

Címkék: videó eredmények Bükki Hard

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr47261207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b.fruzsi · http://kmkovek.blog.hu/ 2015.03.15. 22:02:00

Gratula Juditnak! :-)) A tesóm, Tomi mesélte a zakózásodat, remélem nem lett semmi komolyabb utána. Most már csináljatok inkább Barnusnak egy tesót! :-D

BGy · http://babosi.blog.hu 2015.03.16. 13:36:21

@b.fruzsi: Micsoda felszólítás! Make love, don't run! :))))
Az egésznek olyan kicsengése is volt, hogy Szasza, nem kellene erőltetni ezt a terepfutást, látod, mindig mi a vége, inkább tornázzatok az ágyban, abból nagy baj nem lehet. :)))

b.fruzsi · http://kmkovek.blog.hu/ 2015.03.16. 17:41:32

@BGy: :-))) Kikérem magamnak Gyuri, lehet mindkettőt is csinálni!! :-)) Amúgy senkit sem biztatnék nem-futásra, én magam is kutyául szenvedek éppen, a leállásom éppen fél éve tart...na de nemsoká újult erővel! :-D

BGy · http://babosi.blog.hu 2015.03.16. 18:15:26

@b.fruzsi: igazad van, ráadásul Szasza férfi, nem kell sokáig leállnia. Ha jól csinálja, akkor a végén még ég az a cigi, amire az elején rágyújtott. :))))

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása