Férfiak és nők versenye

2009.03.13. 09:44 angelday

Kedves emberek, törzsközönségünk, futók!

Nagy nap ez a mai (TIZENHARMADIKA VAN ÉS PÉNTEK, ÖRÜLJETEK, HA MÉG ÉLTEK!), hiszen elindul az úgynevezett futó kampányunk, melynek keretében öt héten keresztül a nők és férfiak mérhetik össze futótudományukat egymással. (tada.wav)

Ennek keretében a teaser videók nyomán (ugye megvan, hogy az első végén Winkler már bemondta?) már kitalálhattátok, hogy a futóblog alkotógárdája kiegészülve néhány hölggyel szintén összeméri tudását és rettenet módon bebizonyítja, hogy a FÉRFIAK IGENIS több kilit csinálnak, mint a nők. (hehe)

Az elkövetkező napokban, illetve hetekben a futásról és az egymás elleni versengésről írunk posztokat, illetve bemutatjuk majd az egyes futókat is, akiket én most csak röviden foglalnék össze. Kezdjük mindjárt a lányokkal: Kékvirág, Just Brigi, Kicsi, Birdie és Ká, alias Papp Kriszta erősíti a csajok vonalát, míg a férfiaknál Winkler, yours truly, Szasza, DaMartian és Ras lesz az ellenfél.

A versengés hivatalos mérője nem meglepő módon a Nike+ chip és szoftver lesz (tada.wav), aminek segítségével készítettünk néhány "kihívást", vagy challenge-et.

  1. Szerzők
    Összeméri egymást a Futóblog szerkesztő csapata, 5 fiú és 5 lány
  2. Futóblog olvasók
    Összeméri tudását a Futóblog olvasóközönsége, férfiak és nők egyaránt -- ehhez a kihíváshoz bárki csatlakozhat!
  3. Hazai kihívás
  4. Nemzetközi kihívás

A legjobb az egészben, hogy egy regisztrációval mind a négyhez is csatlakozhatunk, így egyetlen futás négy helyre számolódik el. (A csatlakozás feltétele a Nike plusszos cipő, chip, illetve opcionálisan iPod szoftver használata.)

Versengésünk lényege a móka, a kacagás, illetve a jövendő meleg miatti permanens örvendezés, hiszen itt a tavasz, indul a futószezon.

Most pedig nézzük meg a Nike nemzetközi kampányának videóját közösen, amelyben jelentős hírességek, például Roger Federer is szerepelnek!

52 komment

Címkék: kampány nike kihívás challenge federer nikeplus

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr56999577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.03.13. 11:28:43

"TIZENHARMADIKA VAN ÉS PÉNTEK, ÖRÜLJETEK, HA MÉG ÉLTEK!"
ez a donald kacsa rajzfilmből van, jól emlékszem? :DDD

hajrá ...ööö... hát tulajdonképp mindenki! :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.03.13. 11:39:48

A plusz, az egy sz! Teljesen szétzilálta az agyakat az egykori vitamintabletta marketingese!

Angelday, ez a zöld trikó már a Rambó test miatt kell? :))

decibells (törölt) 2009.03.13. 12:11:29

Hajrá fiúk, hajrá lányok!

Az egészet kezdjük azzal, hogy mindenki dobálja ki a másik futócuccát! :-)

Egyébként nagyon jó filmecske. Biztos több híresség is szerepel benne, én csak Ibrahimovic-ot ismertem fel. :)

Fenn a lányok miért pizsamában vannak?

Több észrevételem nincs egyelőre. :-)

haan-chee · http://www.wellnesscafe.hu/futoblog 2009.03.13. 12:56:12

Jól tudom, hogy DaMartian indul a Balaton Szupermaratonon? Ha igen, akkor a lányoknak jó sokat kell futniuk, hogy a 194,5 km-t összeszedjék! :-)

Amúgy a lányokat igazán bemutathatnátok, Papp Krisztán kívül egyikük sem ismerős.

zsolababe 2009.03.13. 12:59:30

en biztos, hogy az ipod nanomat nem fogom cipelni futashoz... ha egyedul futok akor shuffle-el az is boven eleg :) szoval a kihivasban ilyen formaban nem veszek reszt... edzesonline-on lehet kovetni, hogy mennyit futottam... meg ha nem is szamit :)

Critmiss 2009.03.13. 13:53:42

Ó, nekem sajnos ez még túl korai. Vissza kell rázódnom a régi kerékvágásba.

zsolababe 2009.03.13. 13:57:23

iden futottam 620-at :)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.03.13. 16:47:25

LŐRINCEN is lesz egy futóverseny holnapután. :)

www.lorinc2000se.hu/node/77

ha valakit érdekel...

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.03.13. 16:48:22

Ja, valaki készül még innen ironmanre ?

Ha igen, pacsit ide :)

Nylonman 2009.03.13. 16:49:04

Jó ez a reklám :)
Hajrá lányok! Egyéb okok miatt is nektek szurkolnék, de a legfőbb ok, hogy Szasza ellen. :) Tudom, hogy motiválja. :)
Kíváncsi vagyok megdobja-e az eladásokat, mert ezt szenzációs ötletnek tartom még akkor is, ha én nem akarok benne részt venni.

Ras · http://futo.blog.hu 2009.03.13. 19:41:12

@haan-chee: könnyítésül én csak jövő héten kezdek km-eket gyűjteni :)

weakest link 2009.03.13. 23:12:15

Itt nem tudtam megnézni a videót, de szerencsére a tévében éppen most adták le...

7241gabi 2009.03.13. 23:23:39

Ajjaj, fiúk! Kékvirág a csapatban, nektek annyi!

weakest link 2009.03.13. 23:29:24

@Nylonman: Kár, hogy Nike pluszos cipő és chip alapfeltétel...Bár értem, hogy csak így lehet mérni...
Én csak napi "kisrutinokat" nyomok (4km), de lehet, hogy a végelszámolásban jól jönne a nemek harcában. :-)

bodlac 2009.03.14. 08:17:42

Én valamiért nem látom a videót, csak egy fehér téglalapot, úgyhogy megnéztem Youtube-on, alul azt írták:
NOTICE: This video contains an audio track that has not been authorized by WMG. The audio has been disabled.
Hehe

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2009.03.14. 08:47:26

Firefox-ban nekem sem futott valamiért exploreben igen

manor 2009.03.14. 10:29:57

Ők ugye nem a Nike boltos lányok? Ha igen, akkor én oda soha nem fogok bemenni, olyan csúnyán néznek...:)

boibo 2009.03.14. 11:04:26

@manor:
a nájki-boltos lányok híresen kedvesek! sosem jártam ott, többen is mondták - ez már nem lehet véletlen :)))

DaMartian 2009.03.14. 12:30:53

Hát igennn.. Kékvirág és Ká félelmetes ellenfelek, de nekünk meg ott van Szasza, na meg Ras! Bennük bízunk! : ) AD comeback-je egyelőre még csak gumilabdán pattogásra korlátozódott, Winkl-airt meg ugyan látom futni itt a szomszédban, de úgy tűnik ő meg folyton elfelejt chipet tenni a cipőbe! Szóval fel kell kötni a gatyát! : )

Mylady 2009.03.14. 15:28:46

Én is azt mondom, kár, hogy a chip alapfeltétel, én most vettem új cipőt, az nem pluszos.
Mondjuk max heti 10-20 kilit tudnék hozzátenni.

Mylady 2009.03.14. 15:29:51

Ja! Azt nem tudjátok: kinyitották a kutakat a szigeten?

Steve01 2009.03.14. 17:35:58

@Mylady: Csütörtökön este voltam utoljára, akkor még zárva voltak.Ma este is lecsekkolom, de szerintem még egy kicsit korai lenne.Jövő hétre is mondanak még éjszakai fagyokat.

angelday 2009.03.14. 18:02:29

Firefoxban volt valami gond a videóval, FIXED.

Mylady 2009.03.14. 19:58:24

@Steve01: köszi, akkor úgy készülök reggel

almee 2009.03.14. 22:52:22

Na. Ez jó alkalom, hogy elkezdjek újra keményen futni...
Ja, a keményen nálam akár heti 10-15 kilométert is jelenthet:-))))

Hajrá Federer csapat!!!!

FutoBolond 2009.03.15. 16:31:38

AD, winkler, huzzatok bele :)
mivel marketing akcio, en nem adok ki ezert penzt, de nektek szurkolok :)

FutoBolond 2009.03.15. 16:32:21

amugy a magyar reklam eleg vacak. Kovacs Agi jo benne, de ezek a muujsagirok benak :)

Ted Striker 2009.03.15. 23:04:34


Tony Parker a király :-)

Jozsef · http://road2boston.blog.hu 2009.03.16. 13:30:51

Jó ez a reklám. Csak a futáshoz nincs sok köze. Szerintem, nők vagy nőknek csinálták. Ugyanis egy okos férfi, ha az a verseny, hogy ki tud több km összegyűjteni, lassít, hiszen tudja: "Nem a táv, hanem az iram öl!"! :)

Nylonman 2009.03.16. 20:17:14

Teaser n+1

Gyerekek!! kapjtok már össze magatokat! Egyedül pariban vagyok veletek!

Fiúk: 65.63 km
Lányok: 52.66 km
Nylonman: 46.1 km

Nos számoljunk csak. Ha a tegnapi futásmentes napomon kocogva viszem le a szemetet és a bemelegítő és levezető kilométereket is hozzáadom az edzésemhez, valamint ha a gentleman tűréshatáron belüli 10%-ot csalok, akkor mindenki mögöttem lenne! Na nyomás futni LUSTA BANDA!

Nylonman 2009.03.16. 20:31:01

Tényleg nem szeretnék a szükségesnél nagyobb lelki törést okozni, de ha csak a boibo edzéseit hozzáadom az enyémhez akkor már 76 nál járnánk... (azért az övét, mert őt találtam csak meg az edzesonline.hu -n :), és ha tovább keresgélek még sírás lenne a vége...

boibo 2009.03.17. 14:04:46

@Nylonman:
Ja...
Én nem szálltam be, és több oka is van ennek:
- abszolút mindenféle kütyüktől mentesen futok. arról szól az életünk, hogy mindig vmihez igazodnunk kell (jogszabályok, rutin, etikett, KRESZ, munkarend...), legalább futás közben ne kelljen már elveszítenem a szabadság fílingjét!
- ennek a kampánynak én nem sok értelmét látom, de biztos bennem van a hiba. még maga a spot is emlékeztet arra a pár évvel ezelőttire, mikor fiú és lány rohantak haza ezerrel, és aki győzött, az kiette a hűtőből a szeletelt sonkát. na ennek is pont ennyi értelme van.

szóval nem akarlak elkeseríteni, de rám hiába hivatkozol, bocs! :)

Nimandi 2009.03.17. 14:32:31

@boibo:
Egész más súlycsoport vagyok, mint te, de amúgy teljesen egyetértek veled.

Én teljesen megértem, hogy ez egy Nike támogatott blog, szeretem a blogos futópólóm, kényelmes is, amellett, hogy szép ,), ha új cipőt veszek, akkor olyat fogok, ami passzol, és nem befolyásol semmilyen előfeltevés sem pro, sem kontra, de kütyüm nincs, nem is veszek, mert úgy érzem, olyan adatokat szolgáltat, amelyek léte generálja az igényt rájuk.

Meg a másik: most a heti 25 km-em szép lehet, de őszintén szólva nagyobb verseny nekem, ha magamhoz képest javítok a 6 perc/km-en, és lemegyek 6 alá. ,) Nem lesz majd olyan verseny, hogy magához képest ki hogy fejlődött? Persze a hiteles mérés gond, tudom.

Nylonman 2009.03.17. 14:40:16

@boibo: na, pont nem téged akartalak kihozni a sodrodból. Mondjuk így is jó. :) Legközelebb jobban kódolt nevet találj ki az edzésonlány-on, és akkor nem használ senki referenciának :)
Egyébként én jó ötletnek tartom a cselendzsot, mert utat nyit egy kis mókás kommunikációnak. Vagyis eddig aszittem jó dolog lesz, de úgy tűnik érdektelenségbe fulladt, mert szinte senki nem fut a nagy beharangozás után...
u.i.: a Lowe Alpine-on elégtételt vehetsz rajtam

Nylonman 2009.03.17. 14:42:37

@Nimandi: Nézd meg a Szigeti hendi-t ez az amit keresel. :)
www.futni.hu/

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.03.17. 14:47:01

@Nimandi: "Nem lesz majd olyan verseny, hogy magához képest ki hogy fejlődött?" erről szól az egész élet... :D

Nimandi 2009.03.17. 15:00:15

@rrroka:
A francba. :) Aszittem, megúszhatom az igazi élet versenyét, ha pc-s játékokban karaktert építek, és futás ürügyén jól mérhető másodperceket és métereket számolgatok, erre még itt a blogon is elküldenek, hogy mennyé élni? ,))
Amúgy gondolkodom, irigylem-e azokat, aki csak úgy futnak, és nem versenyeznek magukkal, vagy sem. Kicsit zen, hogy már nem fontos, leszek-e gyorsabb, megy-e nagyobb táv, csak a futás állapota a fontos.

boibo 2009.03.17. 16:17:15

@Nylonman:

Ó, nem, nem hoztál ki a sodromból :)

Asszem mostanában mindenfelé ezt a nevet használom. Vagyok, aki vagyok, örülök, ha tetszik, de akinek meg nem... hát...

Nem kívánok se Rajtad, sem senki máson elégtételt venni a Vértesben. Nemrég meséltem itt valakinek, hogy 30-nál leültem pihenni, na ez ott esett meg tavaly. Úgy lett nem egészen hat óra a vége. Most ötön belülre akarom behozni. Ez a cél, (hogy ezzel egyszersmind Nimandi mondandójához is csatlakozzam).

e_easy 2009.03.17. 16:46:29

Lehet h eljott a pillanat es veszek kutyut :)
A reklam kiraly, ott van meg Torres es Eva Longloria is jo formaban van :P

bitliszbá 2009.03.18. 14:15:39

Ha nem a marketing része érdekel, hanem az edzésnapló és a mulatság, akkor csak tanulságul: én hónapokig futottam a cipőfűzőre fűzött pendrive-zacsiba rejtett jeladóval, mert a cipőm ugyan Nike volt, de még nem +. Tök jól működött úgy is. A kihívásban meg nem a marketing akciót kell nézni.
Futni jó!
És rávenni a többi embert, hogy fusson az SZINTÉN JÓ! - akkor mi a gond?

bitliszbá 2009.03.18. 14:20:58

Én a kilométereimet a fiúknak gyűjtöm. Szurkolni a lányoknak fogok! Elsősorban, hogy sok lány fusson!
Időnként a motivációmat, ami gyorsabb futásra sarkalna, legyőzi az előttem futó női nadrág... :) HAJRÁ LÁNYOK!

Nimandi 2009.03.20. 20:36:15

Hohó, ma már láttam a Nyugatinál a mozgólépcsőn a reklámot. Jók a színek, rögtön feltűnik. ,)
Sőt a MAC-nál is már kenték fel a matricát a tábla alatt.

zsolababe 2009.03.21. 03:57:41

@Nylonman: a neved alapjan nem valoszinu, hogy boibo es a te kilometerjeid osszeadodnanak, mivel o a lanyoket szaporitana, amennyiben bechipesedne :) en mivel Magyarorszagon hagytam a nanomat es itt csak egy shuffle van velem nem tudom gyujteni a kilometereket a fiuknak de jovohet szombattol beszallok :) szerintem ha osszerakjuk a kettonk kilometerjeit az eleg lesz mar ugy onmagaban is:) milyen neven vagy edzesonline-on by the way? :) en zsola neven(mily meglepo:))

zsolababe 2009.03.21. 03:58:23

@Nylonman: a neved alapjan nem valoszinu, hogy boibo es a te kilometerjeid osszeadodnanak, mivel o a lanyoket szaporitana, amennyiben bechipesedne :) en mivel Magyarorszagon hagytam a nanomat es itt csak egy shuffle van velem nem tudom gyujteni a kilometereket a fiuknak de jovohet szombattol beszallok :) szerintem ha osszerakjuk a kettonk kilometerjeit az eleg lesz mar ugy onmagaban is:) milyen neven vagy edzesonline-on by the way? :) en zsola neven(mily meglepo:))

zsolababe 2009.03.21. 04:01:41

@Nylonman: a neved alapjan nem valoszinu, hogy boiboval osszeadodnanak a kilometereitek, mivel o a lanyok tavjt novelne ha hajlando lenne"bechipesedni":) en sajnos Magyarorszagon hagytam a nanomat es itt csak egy shuffle van velem szoval nem tudok beszallni a kilometergyujtesbe de majd jovohet szombaton hazaerkezem es hajra:) szerintem ha a kettonk kilometereit osszeadjuk boven eleg lesz :) milyen neven vagy az edzesonline-on? en barmilyen meglepo zsola neven :)

zsolababe 2009.03.21. 04:03:45

@Nylonman: a neved alapjan nem valoszinu, hogy boiboval osszeadodnanak a kilometereitek, mivel o a lanyok tavjt novelne ha hajlando lenne"bechipesedni":) en sajnos Magyarorszagon hagytam a nanomat es itt csak egy shuffle van velem szoval nem tudok beszallni a kilometergyujtesbe de majd jovohet szombaton hazaerkezem es hajra:) szerintem ha a kettonk kilometereit osszeadjuk boven eleg lesz :) milyen neven vagy az edzesonline-on? en barmilyen meglepo zsola neven :)

zsolababe 2009.03.21. 04:05:13

remek hogy ketszer irtam meg mert az elsot nem kuldte el majd kiderult hogy mindkettot ketszer is... parades:) elnezest mindenkitol :)

adam182 2009.03.23. 09:36:42

jó hír: a múlt héten hoztam össze az eddigi legeredményesebb hetemet. 72 km az új csúcsom :)
rossz hír: se nike cipőm, se chip-em, se sportbandem, se ipod-om

boibo 2009.03.23. 18:26:33

@adam182:
Tudod, mit?!
Sose legyen nagyobb bajod! :)))

Ügyes vagy, gratu!

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása