Hogy volt, hogy volt!

2009.09.06. 14:37 angelday

Befejeztük. Én már írtam Twitteren, hogy az utolsó kilométerek amolyan "sétálás / mászás" jellegű mozgássort öltöttek, ettől függetlenül, akárhonnan nézzük is, teljesítettem a 13,8 km-ess távot. (Winkler meg levetett trikóban, a szél beleborzolt frissen vágott boglya frizurájába, ahogy 5:30-as tempóval szakított előre. A Petőfi-hídnál a fenti pályáról persze nem mulasztott el lekiabálni nekem.)

Aki akar, elmélyülhet a replay funkciós "VIP" GPS térképen is, ezen majd meg fogom nézni, hogy ki hol előzött meg. GRRÖÁRRRRWINKLERB+!!

Némi hangulatkép a verseny végéről, amit a mobiltelefonommal vettem fel:

Sajnos a futóblogos csoportkép nem valósult meg úgy, ahogy elterveztem, de semmi gond, mert eldöntöttem, hogy fogunk csinálni egy közös futást hamarosan, ami csak erről fog szólni majd.

Kinek hogy sikerült egyébként a mai, mik a tapasztalatok?

117 komment

Címkék: videó gps hangulat nike félmaraton

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr701363651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dpspeti 2009.09.06. 16:45:32

Sekiwake: Mit tanul az ember ebbol?

1. 4eves gyerek mellett vagy, akkor hang nelkul nezel videot :) :)

2. Nem nezel videot

3. Rájössz, h a 4 éves gyerek már régota ismeri ezeket a kifejezéseket, és gratulálsz a futásokhoz :)

.com 2009.09.06. 16:51:07

@Sekiwake: leveszed a hangot...elorelatoan
megvolt
1.59az utolso frissitonel elemszaladt egy lelkes segedero
a nem tervezett tackle+tigrisbukfenc arccal tompitva kisse visszavetett
ettol fuggetlen jol esett es szolt a celban a Hajra Apa!

Nemakárki 2009.09.06. 16:55:09

1:50-2:00 zónából indultam, de végig csak előzgettem az embereket, pedig ebben az intervallumban értem be végül.
Sokkal könnyebb volt, mint amire számítottam.
1 hónap múlva irány a maraton :)

zsolababe 2009.09.06. 16:57:08

@Sekiwake: nehogy lecseszd mar :))) vagy inkabb ugyis mondhatnam nehogy mar lebaszd:))) ez a Futoblog...es nem a 4eves gyerekek meseblogja..es az emberek mondanak neha ugynevezett "csunya" szavakat a hetkoznapi eletben..az mas kerdes, hogy amikor megszuletik a gyereked akkor legalabb akkor megprobalsz odafigyelni, amikor a gyerek veled van..ettol valoszinuleg a hetkoznapi eletben is megvaltozik a beszedstilusod..de azert gondolhatod, hogy amikor egy versenyen van valaki euforikus magassagokban, hogy megcsinalta es rengeteg ember kozott csinal egy videot a telefonjaval.. eppen nem gondolta, hogy a te 4eves gyereked melletted lesz a video nezese kozben..de legkozelbb szerintem ez lesz az elso gondolata verseny utan a celban:)))

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.09.06. 17:04:07

@angelday: 1:44:52, harmadik legjobb idő.
topicfotón az előre felvázolt okok miatt esélyem nem volt megjelenni, nehéz volt koordinálni a csapatunkat. 9:40kor még csak éppen melegítettünk és pisiltünk a parkban. :D
végén nike sátornál winklerhez sután odamentem pár szóra, rákérdeztem veled mi volt, de nem emlékszem mit válaszolt konkrétan, bocs. :)
megint csak gratuláció nektek is, meg általában mindenkinek aki volt!

leilana 2009.09.06. 17:04:51

Hatalmas bukást én is láttam sajnos. Egy nő a Parlament mellett próbált átjutni a síneken. Sajna hasas lett belőle. Attól kezdve szinte térdemeléssel vettem a síneket :-)
dpspeti szerintem téged láttalak, ha Futóblogos pólóban kolbászoltál a rajt előtt!
Ja, és Szasza te is rémlesz így a videó után. Néztem, hogy ki az az őrült hátizsákos csávó a mezőnyben :-D

Ted Striker 2009.09.06. 17:10:35

Első félmaraton, saját mérés 1:55: első frissítőnél kénszerű pisiszünettel (pedig elmentem a rajt előtt is), Nyugati felüljáró utáni meghalással (a felüljáróra nagyon jó tempóban menten fel, ennek az utolsó 3 kilin láttam kárát)

manor 2009.09.06. 17:29:43

@rrroka:
Akkor kemény fél perccel lenyomtalak:)

Rájöttem, hogy a szőlőcukor tök jó dopping. Már a Délibábon leteszteltem, most a 15-16. km környékétől kezdve kilométerenként bekaptam egy szemet és simán tudtam gyorsulni az utolsó 5 km-en 10-15mp-eket a korábbiakhoz képest, pedig addig nem éreztem, hogy sokkal több lenne bennem. Aztán hogy ebben mennyi a placebó hatás, azt nem tudom:)

Ted Striker 2009.09.06. 17:40:24

No, már fenn vannak az eredmények a futanet.hu-n

Papp Krisztának meg gratula az első helyhez :-)

Nylonman 2009.09.06. 17:50:05

Gratula mindenkinek a feleshez! A 9 km-es tábla után szurkoltunk, de Szaszán kívül senkit nem ismertem fel.. bocsi :) na majd a maratonon :)

bicskeib 2009.09.06. 18:00:49

1:37:50 Új egyéni csúcs! :)

manor 2009.09.06. 18:12:18

Tudja valaki, hogy kik kapnak 100 alatti rajtszámot?

szaszit 2009.09.06. 18:23:10

Gratulálok én is mindenkinek!
@manor: A férfi elit futók kapnak 100 alatti rajtszámot, persze csak aki külön kér:)

manor 2009.09.06. 18:33:12

@szaszit:
És mi kell az "elit" besoroláshoz? Találomra rákerestem pár rajtszámra, és van közte 1:40-es, 1:50-es, 2 óra fölötti idő is, F4-F5-ös kategória, tehát nem idősek. Persze ez nem zárja ki, hogy korábban nem lehetett jobb eredménye.

bonobonohu · http://bono.hu 2009.09.06. 18:40:31

@leilana: ja, őt én is láttam szegényt. :-(

metszo_ollo · http://hozamkorlat.blog.hu/ 2009.09.06. 18:55:47

Nekem 1.52 lett a vége, Winklert én is láttam a rajt után, elment mellettem lendületesen, csak a 10km után tudtam visszaelőzni. A végén Ras és igencsinos kísérője közelében futottam, sokat segített az állandó tempó tartásában. Jó móka volt, nekiállok keresni egy következő versenyt :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.09.06. 18:58:07

@manor: aza fél perc pont az, h én csak két szem szőlőcukit ettem. :D

manor 2009.09.06. 19:24:10

@rrroka:
Én ötöt:) Aztamindenit, akkor ez tényleg működik:))

szaszit 2009.09.06. 19:34:46

@manor: nem tudom pontosan mi kell az elit besoroláshoz, valószínűleg a korábbi eredmények alapján osztják ki őket. A BSI-től vagy egy elittől kellene megkérdezni, mondjuk Papp Krisztától:)
Amúgy neki is grat a mai győzelméhez!

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2009.09.06. 19:40:33

@zsolababe: érdekes kérdés ez. Amióta gyerekem van, odafigyelek, mit ejtek ki a számon. Éppen ezért tűnik fel, ha valaki érteletlenül beszél csúnyán (Egyébként figyelted? Lényegében senki nem értett velem egyet. Mondjuk biztosan én vagyok uncool.) Én okt. 23-án szeretnék félmarathont futni. Majd 10 km körül, ha elkap az eufória, és elkezdek kurvaistenbasszázni, mindenképpen videóra veszem, és posztolni fogom :-))
Egyébként én ma a kölyökkel futottam, és sokkal jobban ment volna, amint ahogy ő tudta tekerni a bringáját :-)

manor 2009.09.06. 19:53:28

@Sekiwake:
mi már láttunk bár AD videót és megszoktuk, hogy így beszél:) Nekem inkább a stílus volt furcsa, ahogy egy felnőtt embert megpróbálsz rendre inteni. Egy szülő szokta így dorgálni a gyerekét:)
De végeredményben igazad van, fújfúj csúnya beszéd:)

manor 2009.09.06. 19:57:44

@szaszit:
Arra gondoltam, hogy mondjuk az elmúlt egy évben kellett valami komolyabb eredményt felmutatni. Szerintem ehhez min. 1:30 alatti idő kell. Ezzel viszont az a gondom, hogy aki ilyet tud, az már elég komolyan készül és nem igen fordulhat elő vele, hogy 2:XX-es időt fut.
Na mindegy, hátha PK idetéved és felhomályosít:)

szaszit 2009.09.06. 20:17:38

@manor: ha csak 1:30 alatti idő kell akkor legközelebb majd én is kérek elit rajtszámot hátha kapok:D
Megnéztem én is az eredménylistát és tényleg vannak 100 alatti rajtszámmal olyanok akik nem futottak még 1:30 alatt fm-tont BSI versenyen.
Ezért inkább Elit/Vip kategóriának hívnám a 100 alattiakat, pl. Winkler Robi 82-es volt:)
Vagy csak egyszerűen jóban kell lenni valakivel a nevezésnél:)

manor 2009.09.06. 20:23:24

@szaszit:
Aham, ez a vip-celeb besorolás már valószínűbb:)
Most nézem, az egyik cimborám is 100 alatti volt, ő valamilyen küzdősportban világbajnok, világkupa győztes, de a mostani 1:43-as ideje szerintem a legjobbja.

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.09.06. 20:23:48

@rrroka: nekem szőlőcukor nélkül lett 1:45:16. A csodaszer akkor a szőlőcukor!

A kocsimat elég messze tettem le, visszafelé eltévedtem a Városligetben, nem tudtam, hol kell kijönni belőle a Stefánia felé. Fél órámba telt és már ott vettem észre, hogy a chip a cipőmön maradt. Nem ért meg 1000 forintot, hogy visszamenjek ismét. A kutya bassza meg!
Azt hittem, élő zene lesz, nem CD-ről nyomot disco music! Fúj! Külföldön rendes, hangszeres (gitár, dobszerkó és nem tilinkó csörgődobbal) zenekarok vannak.
A Nike-nak a pólóügyet újra kellene gondolnia. Ha nem lett volna néhány helyen pipa, akkor Kalenji Félmaratonon éreztem volna magam. Velem együtt kb. 20-25 emberen láttam "hivatalos" pólót. Cikinek is éreztem...

pkrisztike 2009.09.06. 20:48:53

Éleeek! És grat minden futónak aki zuzott ma!!! Bár nem tudom hogy vagytok vele, a szembeszélbe azt hittem be......-ok. Elég kemény volt. Mintha egy helyben futottam volna kb.

bodlac 2009.09.06. 20:52:50

Az elites indulásban az igazán vicces, ha véletlenül egy nem-elit nyeri meg a versenyt, de nem őt hirdetik ki győztesnek, mint tavaly San Franciscoban. Különben továbbra is a bruttó idő a hivatalos, nem a chip-idő, iga? Szóval az győz aki először átszalad a célon, nem akinek a legkevesebb a nettó ideje.

Ted Striker 2009.09.06. 21:04:12

@pkrisztike: hát én konkrétan örültem neki hogy van egy kis szellő, mert már nagyon izzasztó volt nappal szembe futni - persze tömegbe futottam ahol mindig volt valaki aki mögé beállhattam :-)))

metszo_ollo · http://hozamkorlat.blog.hu/ 2009.09.06. 21:17:25

@pkrisztike: az időd azt mutatja, hogy akkor is nagyon gyors vagy, amikor azt hiszed, hogy egy helyben futsz :)
egyébként gratulálok a vb döntőhöz és a maihoz is!

szaszit 2009.09.06. 21:26:31

Lehet hogy drekt azért ilyen szűk a rajtfolyosó, hogy ne lehessen előzgetni annyit a rajt után?:)
Szerintem chipes versenynél a nettó idő számít, akkor lehet gond ha külön rajt is van az eliteknek (úgy emlékszem az ominózus versenyen is az volt) és az amatőrökhöz is bekeverednek profibb futók.
Találtam egy hatalmas képet az egyik celebünkről:)
picasaweb.google.hu/yoyooka/NikeFelmaraton#5378411198462097634

manor 2009.09.06. 21:31:18

@BGy:
felkészülés alatt 4.30-as, 4:40-es tizeseket nyomtál, nem? Vagy most nem erőltetted annyira?
Tavaly több élőzene volt, most válság van:)

manor 2009.09.06. 21:36:47

Most vagy én vagyok hülye, vagy én vagyok hülye, de nekem nem rémlik, hogy nagy szél lett volna... egyedül a pesti oldalon, az Erzsébet híd alatt emlékszem egy nagy lökésre, gondolom ott a szűk hely miatt gyorsult fel. Pedig nem is volt nagy tömeg körülöttem.
Nagy szél a Hortobágyon volt:)

helemburgis 2009.09.06. 22:03:18

@BGy: Nem olyan chipet adtak, amit ha nem adsz vissza, s nem kered vissza a kauciot, akkor utana mas cc-es idömeresü versenyen is felhasznalhatod? Akkor jol jartal. :) Vagy ez ilyen egyszeri, eldobhatos cc prototipus volt? Mondjuk 1000-ert inkabb erre tippelek..

zsolababe 2009.09.06. 22:30:06

@Winkler Róbert: azert a kepeket elnezve meg a polo is sok volt:) ..emlekszel, hogy szeldzsekit is akartal magadon hagyni?:) meg jo hgoy nem tetted :)

decibells (törölt) 2009.09.06. 23:28:13

Gratulálok minden futónak! Többször is gondoltam rátok. :)
DaMartiantól megkaptam az ajándékcsomagot, köszönöm még egyszer.

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.09.07. 07:46:15

Hát emberek én is lehetek első valamiben!!!
Egem szedett ki a záróbusz legelőször,közölték,hogy az indulásnál 6'késésben voltam,ezt nem értettem,mert ez volt az első futórendezvényem. Azonnal visszaálltam ,a záróbuszról integettek és kiabálták,hogy ügyes vagyok!A Lánc híd után leszállt egy lány előttem a buszról,őt követtem végig,de a Parlamentnél eltünt.18 km után jött az,hogy itt-és -most abbahagyom.Szépen besasszéztam a Ligetbe és a Béke nevű szocreál kútnál eltörött a mécses,miután összeszedtem a táskámat a ruhatárból.Bőgtem-bőgtem és már nem tudom,hogy miért:azért,hogy kizártak,vagy azért,hogy irgalmatlanúl fáj a vádlim,vagy a begörcsölt vesém miatt,vagy afölötti örömömben,hogy MEGFUTOTTAM ÉLETEM ELSŐ IGAZI UTCAI FÉLMARATONJÁT.....
Megfutottam!!!!!
3h9'41" alatt!!!!!

bodlac 2009.09.07. 08:17:39

Bevallom én ezt nem tudtam teljesen követni, hogy végülis mi történt. Kizártak, de a távot azért lefutottad, vagy hogy?

Lemúr Miki · http://hosszutav.blog.hu/ 2009.09.07. 08:49:00

Gratula Rrrókának és mindenkinek, aki végigfutotta!

xhege 2009.09.07. 09:03:38

Ezúton gratulálok minden résztvevőnek. Időnként eszembe jutott a verseny ideje alatt, hogy Ti épp most küzdötök. Jó lett volna ott lenni :)
@Domesticdragon: szomorú történet, de gratulálok, hogy végigmentél így is :) A legfontosabb, hogy ne add fel, és következő versenyre is mindenképp menj el ha teheted.

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.09.07. 09:39:08

@xhege: bizony ott leszek Nagykanizsán két hét múlva-ott nincs szintidő......

cakukatka · http://aktakukac.net 2009.09.07. 09:42:14

@manor:
az én munkaadóm az egyik nagy BSI verseny névadó szponzora (E.ON), ennek megfelelően ingyen nevezhetek a BSI összes versenyére.

Én például az elit / vip standnál vehetem át a rajtszámomat, és ennek megfelelő, 2-3 számjegyű rajtszámot kapok. Tegnap pl 60-as rajtszámmal indultam.

Vissza is éltem vele, mert bevittem vele a barátnőmet a Széchenyi fürdőbe pisilni :-)

Amúgy mindenkinek szívből gratulálok.

Sok ismerős blogolót láttam a mezőnyben - Winkler pl. papírpoharakat rugdalt a budai rakparton - unatkozott, vagy mi???

zsolababe 2009.09.07. 09:42:38

@Domesticdragon: ja es az milyen, hogy az elso felmaratonodon rogton PB-t futottal.. :))

zsolababe 2009.09.07. 09:43:12

@zsolababe: es szerintem a kovetkezon meg javitasz rajta... :))) igy kell felfogni :)

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.09.07. 09:50:45

@zsolababe: bőgve röhögök,de ez tényleg jó!!!!!!!!!!!!!!!!

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.09.07. 09:51:26

@zsolababe: ezen már csak javítani lehet! :DDD

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2009.09.07. 09:52:21

Tekintve, hogy nekem másféle futásom volt 1 héttel ezelőtt, így nem is volt betervezve a félmaratoni. Mindezek ellenére Józsi hívott szombaton, hogy vasárnap mit csinálok. Vasárnap így futottam csapatban vele. A legvégéről indultam és gondoltam befogom pár kili alatt. Olyannyira sikerült, hogy 10 km-nél felhívtam hol van. Itt egy kicsit várnom kellett rá, és végignéztem az utolsó 3 kmes robbantását. Aztán átvettem a stafétát és bekocogtam a célba :-)
Grat a teljesítőknek. Szép időnk volt. Most maratonra én is készülni fogok..

zsolababe 2009.09.07. 10:08:52

Mivel en egyaltalan nem futottam szet magam tegnap ezert ugy dontottem most elmegyek es felevatom a vadiuj Livestrong Pegasus+26-osomat :)))) szaladok egy rovidet es utana napozok, amig meg lehet :)

xhege 2009.09.07. 10:10:12

@szasza75: nekem is Hervises van, csak küllemre kicsit bumfordibb :)))

Wadorzo 2009.09.07. 10:18:28

@szasza75: És arról a "másféle" futásról lesz beszámoló? Engem érdekelne...
És mindenkinek grat. aki megcsinálta, még ha lassan is..

e_easy 2009.09.07. 11:04:47

@szasza75: arrol nagy a csond pedig en is hallanek szivesen rola

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2009.09.07. 11:14:19

Nem akartam nagyon itt a félmaratoni lázban új témát feldobni... a jelenlegi verziót kicsit lerövidítem, aztán publikálom... talán a héten megvan. Annyit előljáróban, hogy ezért igazán megküzdöttem

zsolababe 2009.09.07. 11:41:46

NEm tudom, hogy a pegasus+26 os ennyivel jobb mint az elozo volt vagy csak azert van mert ez vadiuj a +25osokben meg mar van 1100 ill.850km de most futottam egy laza 10est atmozgatasnak a tegnapi utan es olyan erzesem volt mint ha egy tokeletesen megcsinalt rekortanon futnek... nagyon komoly..tartok tole, hogy belerakok parszaz km-t es mar nem lesz ilyen puha :)

ihatethisindapassthingy 2009.09.07. 11:52:16

Mi vegyes párban az... ööö, első 40-ben végeztünk a 173-ból, nagyon jó volt :) A 7.4-es kisebb távot vittem, olyan 36:10 saját nettó időt mértem.

decibells (törölt) 2009.09.07. 12:01:22

@Domesticdragon: Te vagy a legnagyobb hős! Hatalmas gratuláció hegyeket küldök! Szép volt!

zsolababe 2009.09.07. 12:15:14

@Domesticdragon: nehogy azt hidd..vannak emberek, akik feladjak te legalabb lefutottad..valaki bele sem kezd nemhogy a lefutasaba de egyaltalan a felkeszulesbe sem...szoval az "ezen csak javitani lehet" az nem igaz...TE biztosan javitani fogsz rajta... szerintem tavasszal mar felmaratonmaniaskent indulj es fuss egyet tavasszal, nyaron, osszel a Nike-n(vagj vissza Budapestnek) es a Balaton felmaratonon novemberben vedd at a felmaratonmanias ermet..... nem hiszem, hogy gondot fog okozni ennyit lefutni... ha valaki igy nem adja fel, mint te annak biztosan sikerul barmi..

bodlac 2009.09.07. 12:59:11

@Domesticdragon: én is gratulálok az elszántságodhoz. Már Lance is megmondta, hogy pain is temporary, quiting lasts forever. Na persze lehet hogy azért túlzott kicsit. ;)

DaMartian 2009.09.07. 13:00:42

@Sekiwake: nem, én Melletted vagyok! Utálom basszameg a csúnya beszédet! : )
Na jó ezt nem lehetett kihagyni, de viccen kívül, nem mondom, hogy az én számat soha nem hagyja el csúnya szó, de utálom, ha valaki rendszeresen és különösebb ok nélkül mocskos szájú! Gyerekek előtt meg főleg...bár sajnos nem tudod izolálni őket a világtól, így akarva akaratlanul hallani fogják! Remélhetőleg az első szavuk az anya és apa helyett azért nem ez lesz : )

xhege 2009.09.07. 13:13:22

@DaMartian: @Sekiwake: Nálunk sem divat otthon a csúnya beszéd, pláne nem a gyerkőcök előtt. Apa azonban, ha meccset néz, akkor ki-kiszalad a száján 1-2 nem gyermekfülnek való szó.
Egyszer a kislányommal az ölemben meccset néztem (lehetett vagy 2,5 éves), és természetesen visszafogtam magam. Az egyik csapat gólt lőtt mire a leánykám felordított: bassszameeeg!!! Én a röhögéstől nem tudtam szigorú atyaként fellépni, a feleségem is könnyesre röhögte magát a konyhában.
Szóval a gyerekek előtt tényleg csak okosan, mert mindent megjegyeznek.

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.09.07. 13:16:43

@bodlac: @zsolababe: @decibells:
Tudnátok,hogy ez milyen sokat ér!!!!!!Jövőre újra itt Veletek!
A félmaraton mánia pedig egy új cél lehet!!!!
Mindenkinek jó edzést!

DaMartian 2009.09.07. 13:19:33

Gratulálok mindenkinek!
Kedves volt Angelday aggódása, de amint az eredménylistából látható, jól sikerült! : ) Az első félmaratonom előtt nem izgultam ennyire! 4 éve nem mentem már jóó időt ezen a távon, de most behúztam a PB-t! 1:30:58! A lényeg, hogy görbül a szám a hármas után! De érzem magamban még az erőt, hogy hamarosan kettessel kezdődjön! : )
@DD: sajnálom, hogy így alakult, de igazán kemény vagy, hogy ennek ellenére végigmentél! Egy nagyon kedves barátom 3km-nél megsérült, de ő is tolta tovább sántikálva! Őt 18-nál szedte össze a busz. Ott sírt verseny után ő is! Respekt Nektek! Pár éve én maratonon toltam egy sántikálós 20 km-t sérülten. Akkor fel tudtam volna robbanni a dühtől, de így utólag majdnem arra vagyok a legbüszkébb, mert nem adtam fel!

manor 2009.09.07. 13:23:51

@Domesticdragon:
hogy én is Lance-től idézzek: te már megölted a benned levő gyáva éned, most már csak táplálnod kell a harcost:)

kúlcsi 2009.09.07. 14:54:32

@Domesticdragon: Hát nem szeretnélek elkeseríteni, de úgy tudom, hogy jövőre már nem lesz félmaratonmánia a BSI-nél, legalábbis egy-két hónapja még ezt mondták. Persze ettől még simán indulhatsz a félmaratonokon.

HecseDLI 2009.09.07. 18:18:19

@Domesticdragon: csak gratulálni tudok a lelki erődhöz :-)))))
@DaMartian: GARTULA A MÁSFÉL ÓRÁHOZ.!
Az edzőtáboros edzésekre azért kíáncsi lennék-ha nem titkos- tizen akárhány edzés 4 nap alatt.
Ha a másfél óra nem is jött össze (én is ezt terveztem még a tavasszal), de az 1ó 38'- cal a banya 2-es kategória 3. helyét azért most is megcsíptem.

p@kitty-nek is gratulíren a győzelemhez!!
:-)))

manor 2009.09.07. 19:35:10

@HecseDLI:
indiszkréten rákérdezhetek a sportmúltra?

HecseDLI 2009.09.07. 21:32:27

@manor: gimnázium: 4 év tőrvívás, 29 éves kórtól (2.gyerek után)futás ,2003-2005-ig kihagyás, majd újrakezdés és még mindig és még mindig és nem tervezem abbahagyni

manor 2009.09.07. 22:49:02

@HecseDLI:
bűn is lenne, amíg így megy

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.09.08. 06:58:45

@Lemúr Miki: köszi! te nem voltál? a maratonra lehet h lesz csapatunk, akkor ott összefutunk!
@Domesticdragon: király vagy, nem sírj, hanem örülj!
@manor: @BGy: akkor ezta szőlőcukor-mítoszt megerősítettük! :DDD
@zsolababe: azon gondolkodok, hogyha a 1:45 alatt nem futottad szét magad, akkor mennyi lenne ha igen? 1:40 alatt az nem kérdés, de mennyivel?

Lemúr Miki · http://hosszutav.blog.hu/ 2009.09.08. 07:34:27

@rrroka: Ezt most kihagytam, de a maratonon nagyképűen indulnék, aztán meglássuk, mi lesz. Szeptember 20-án ismét szervezetten megkerüljük a Velencei tavat, nem jössz?

zsolababe 2009.09.08. 07:50:19

@rrroka: nem tudom... mivel nem szoktam szethajtani magam edzesen sem, lehet, hogy nem is tudnek sokkal jobb eredmenyt..siman lehet, hogy 1.40 a max, amit tudnek hozni... majd egyszer raedzek kifejezetten egy felmaratonra es megnezem:) Szeptember 20an gyere mindenkeppen tavt kerulni:))) en akkor is megyek ha elotte koncertem van es nem alszom semmti :)
Egyebkent barki a blogosok kozul aki epp nem dolgozik vagy szabadnapja van vagy olyan a munkaja, hogy raer nappal futni azt szeretettel latom velencen barmikor egy jo kis szaladasra a Sziszivel azert mi egy heten minimum egyszer korbefutjuk a tavat de en neha szoktam tobbszor is..nagyon jo edzes... van benne minden domb, lejto sik terep szep tajak jo levego meg siman futhato de azert nem keves km (28) szoval tokeletes edzoterep :)

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.09.08. 08:08:44

@manor: :DDDAz a harcos már most ordít!!!!
@DaMartian: most,hogy látom,hogy ennyi ember ismeretlenül gratulál,nagyon sok erőt ad a továbbihoz.
@kúlcsi:nem baj!a lehetőség megvan a futásokhoz!
@wannabeskinny: ezért volt ez az első futórendezvényem,mert folyton inamba szállt a bátorságom!
@mindenki:azt hiszem előhoztátok belőlem azt hogy nem adhtom fel,de nem is tenném!!!!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.09.08. 10:03:16

@Lemúr Miki: @zsolababe: azt hiszem ez a tókerülés most kimarad, még nagyon érzem a térdem a félmaraton után, meg a szülinapi partim is akkor lesz. :)

leilana 2009.09.08. 10:32:21

Szombaton jön valaki az esti futásra buli helyett?:-)

DaMartian 2009.09.08. 11:51:54

@HecseDLI: Nem másfél óra sajnos, egy perccel több. Az volt az álom, de meglesz, van még bennem annyi! Talán több is!
Neked gratula!
Az edzőtábor kosaras volt, így "csak" reggelente volt atlétika. Ott résztávoztunk 10x400 időre, meg HIIT-eztünk 10xfél perc sprint, 10xfél perc kocogás ilyesmik. Gyorsításnak kiváló volt. De a kosár is remek gyorsító, rengeteg rövid sprint. Meg lépcsőztünk, szökdeltünk, brutál futóiskolákat csináltunk, ugróköteleztünk, tapostunk... Ezek szerint használt! : )

DaMartian 2009.09.08. 11:52:53

@leilana: Én ott leszek! Sőt, azt se felejtsétek, hogy péntek éjjel meg 6é van!!! Most még szép lesz az idő, innentől már esélyes, hogy cidri lesz! : )

manor 2009.09.08. 12:14:36

@DaMartian:
Azóta, hogy a 6-os éjfél után is jár, hogy oldjátok meg a dolgot? 1-kor kezdtek?

DaMartian 2009.09.08. 12:54:48

Nem. Későbbre tolódott ugyan a "rajt" negyed 1 helyett fél 1 körül indulunk, és ha jön a vili, átdzsasztázunk a "szembesávba".. Mondjuk a Budafoki útnál egyszer egy időben jöttek szembe...akkor jól behúztuk a hasunkat középen : )

Ted Striker 2009.09.08. 13:07:45

@DaMartian: Margit-hídon hogyan keltek át?

manor 2009.09.08. 13:14:47

@DaMartian:
A BKV nem szokta kihívni rátok a yardokat?:) Azt olvastam, hogy korábban a rendőrség (vagy a BKV) hallgatólagosan elfogadta, hogy üzemidőn kívül használjátok a pályát, de ez már nem annyira egyértelmű...

DaMartian 2009.09.08. 15:35:55

@manor: Eddig nem volt gond!
A Margit hidat még nem tudom... múlt hónapban ez még nem volt issue... De amennyire tudom gyalogosan át lehet kelni rajta, max ott nem a sineken megyünk...bár a villamos közlekedik rajta, tehát sineknek is kell lenniük! : )

Der Medvebocs 2009.09.08. 16:13:34

Grat minden résztvevőnek, úgy érzem, hogy én is megfelelő eredménnyel teljesítettem életem harmadik 20k feletti futását 1:53. Bár jó lett volna 1:50 alatt beérni, de az előző napi lagzi és a 3 óra 22 perc alvás megtette a hatását.
@zsolababe: A velencei karika engem is érdekelne, az a kérdés, hogy milyen tempóval futjátok? Nekem az 5.10-5.20km/perc tartható tempó. Ha ennél gyorsabb, akkor lehetnek problémák, mert mindig ugyanazzal a tempóval futottam idáig (és azzal most ennyi jön össze).

zsolababe 2009.09.08. 17:28:04

@Der Medvebocs: mindenki ugy futja ahogy tudja szerinem eleg sokan leszunk valaki lassabb valaki gyorsabb..de en biztos nem fogom 5.10 el futni... az kicsit gyors lenne 28km-en :) en gondoltam, hogy ha megya kkor 5.30 bar valoszinuleg 4orat fogok csak aludni elotte de azert 6percen beluli ezrekkel szeretnem :)

Lemúr Miki · http://hosszutav.blog.hu/ 2009.09.08. 19:10:57

@Der Medvebocs: Tavasszal 2h 33min alatt futottam le a kört, most jóval közelebb leszek a 3 órához. :) Szóval számolhatsz nyugodtan egy kényelmes tempóval.

zsolababe 2009.09.08. 19:43:39

@Lemúr Miki: tavasszal 2.47alatt futottuk Sziszivel es Rokaval :) most mar futottam edzesen is 2.30 alatt.. 5'48" lett a ket korom :)

HecseDLI 2009.09.08. 20:23:22

@DaMartian: igazolt kosaras vagy? melyik klub?

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.09.09. 05:59:34

@zsolababe: miki csak nem akarja kifárasztani magát két héttel az első martonja előtt egy max 28 kirivel.
egyébként mostmár erősen gondolkodom, hogy ha nem akkor lesz mégse a családi hepaj, és előtte nem lesz berúgás, akkor lemegyünk... :)
egyébként tavasszal is futhattuk volna gyorsabban, ha nem pofázunk annyit, szerintem simán meg lett volna 2:46:59 alatt is :D

zsolababe 2009.09.09. 08:23:49

@rrroka: ket hettel a maraton elott szerintem meg jot is tenne:) en ugy gondolom, hogy minel hosszabb tavokat kell futni gyorsan, hogy az "uljon be" az legyen a konnyed futasod:) tavasszal mehettunk volna gyorsabban az igaz..de mivel meg eletemben nem futottam elotte annyit nem is tudtam felmerni, hogy mekkora tavlsag... te meg eleve ugy erkeztel, hogy szetaggodtad magad, hogy" jaj, jaj ez nagyon hosszu" sot ugy kellett rabeszelni teged elotte itt a blogon :) .. a Sziszinek fajt a bokaja.. szoal szep kis csapat voltunk:))) viszont igy legalabb vigyorogva, kpnnyeden futottuk le es az is valami:) az mas kerdes, hogy azota en itt edzek es minden heten legalabb egyszer korbefutom es mar nem is tunik olyan nagy tavnak ez 28km..plane masfel hettel ezelotti ketkoros verseny utan :))

Jozsef · http://road2boston.blog.hu 2009.09.09. 10:02:16

@DaMartian: Nem tudod, hogy október 24-én megint lesz-e Nike Human Race futás a Margitszigeten, mint tavaly?

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.09.09. 13:50:17

@zsolababe: azt értem, h edzeni így kellene, de két héttel a maraton előtt már nem kéne kifáradnia, nem?

DaMartian 2009.09.09. 13:53:27

@HecseDLI: Az Óbudai Kaszások Kosárlabda Klubban. Ez az ország legnagyobb utánpótlásnevelője. De mivel én már vén vagyok az "Öreg Kaszások" csapatában játszom NB2-ben. Régen edzősködtem is Kaszáson a kicsikkel, de mióta "rendes" munkám van ez nem fér bele, így most egy amatőr női csapatot "kínzok" : )
Tavaly még mintha ígérték volna páran a BLOG-ról hogy egyszer kijönnek majd szurkolni : )

DaMartian 2009.09.09. 14:00:49

@Jozsef: Olyan Szigeten összegyűlős heppöning most nem lesz, viszont lesz helyette sok más izgalom meg challenge hegyek (ahogy azt már megszokhattuk) csak figyeljétek őrülten a Futóblogot, minden idben ki lesz postolva! : )

HecseDLI 2009.09.09. 18:14:19

@DaMartian:
Hát sztm nem én voltam az!
Mit csinálsz tul.képpen a NIKE- nál?

DaMartian 2009.09.09. 18:35:42

@HecseDLI: A kérdés úgy pontosabb, mit nem? : ) Hát a könyvelésen kívül eddig kevés dolgot nem... 10 év az 10 év! : )

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása