Erős hétfői kezdés

2010.05.10. 22:00 angelday

BREAKING NÚZ! Lenyomtam DaMartiant a múlt héten a kilométer versenyben!

Kiderült, hogy a kengyelfutó gyalogkakukkal vetélekedő ultra az elmúlt héten 3,5 km-t karcolt a rendszerbe, mert valamilyen kosármeccse volt, vagy mi. Ma találkoztam vele teljesen véletlen az irodában, ott derült fény erre a nem mindennapi dologra. DaMartian egyébként hétvégén utazik a Nike beavertoni központjába továbbképzésre, így innen Budapestről kívánunk neki sok sikert és PowerPoint prezentációt!

Most pedig folytatom a "futok egyet, posztolok egyet" metódust, nagyon jó terápiás eszköz!

A hétfői edzést a szigeti MAC Nike futóklubban tartottam. Fogalmam sem volt, hogy hatalmas Nike haderők vonulnak ki, pedig de, most vannak a futóklubok. Érdemes mindenkinek kilátogatni, aki edzőre vágyik, tanácsot kér, vagy cipőket tesztelne. (Ráadásul csaknem minden nap lehet menni este 8-ig, és mindez teljesen ingyenes.)

Edzésemben pont kapóra jött Szasza, aki Barabás Évi professzionális karrierjét egyengeti, hétfőnként Vajda Zsuzsi Évi edzőpartnere. A találkozó elején azonnal parti hangulat alakult ki, Szasza lapos sztorikkal szórakoztatta a közönséget:

Rövid bemelegítés után máris indult a kanyar, roppant jól esett ma is, bár az elejét húztam, így sajnos a forduló után rémesen nehezemre esett folytatni a távot, de végül megcsináltam az 5300 métert. Utolsóként értem célba, viszont a vége felé volt egy-két igen lassú versenyző a pályán, akiket össze tudtam szedni, ez is valami.

Az időmről sajnos fogalmam sincs, mert az iPhone-om az elején véletlen megnyomta a "Pause" gombot és konkrétan 2 kalória égetést regisztrált. Eldobós szemét!

Barabás Évitől is kérdeztem, hogy a futással hogy áll, de inkább az eredménye beszélt maga helyett: ma 28 perccel tolta meg az 5300 métert (!). Mondtam is neki, hogy nekem a fénykoromban sem volt ilyen jó időm. Azt mondta, fog majd itt is posztolni, de most sok a forgatni valója, operatőrök, sztárság, ilyesmi. Szerintem egy 20 km-es távval sem lenne sok problémája.

Végül nézzük meg ezt az igen komoly és szakmailag szinte tökéletes videót, amit már én készítettem (helyenként társ-operatőrök bevonásával) a mai nap során:

69 komment

Címkék: tavasz videó edzés sziget barabás évi

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr451991136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.05.11. 05:42:49

Ez az AD! tök jó, hogy ilyen nagy csapat kivonul futni, beszélgetnek, nevetnek, ritka ma már az ilyen. a legjobb, hogy van rá idejük (szánnak rá).
mi 7:00-kor vágunk neki a titkos edzéstervünk második részének, höj! :D

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.05.11. 06:36:04

Az utolsó képkocka nagyon jó, melletted a csajszi szájából egy buborékba bele lehetne írni, hogy "Még kétszáz méter és megvan a Spartathlon ma is!".

watergate71 2010.05.11. 09:47:33

Mondjuk, ha valaki kerítéseken mászik át, nem árt, ha tud futni...

Adjatok tanácsot, ha mégis sikerül rávennem magam egy magányos maratonra, ki, milyen "vérdoppingra" esküszik? (mogyorós csoki, vagy energiaital vagy mittomén...)
Köszönöm.

HelloJozsi 2010.05.11. 10:21:29

A futok-posztolok technika nekem is működik. Egy ideje nem posztoltam már a blogunkba, ha érted, hogy mondom...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.05.11. 11:11:25

@watergate71: csokicsokicsoki! esetleg csokis nápolyi. :D
inni meg isoital. ha nagyon kornyad az ember akkor kóla.

..mintha már futottam volna maratont...

Mylady 2010.05.11. 12:51:27

@watergate71: hú, szerintem nálam erre a célra a fagyi lenne a legjobb (a fagyi mindenre gyógyír)
kár, hogy futás közben nem annyira praktikus...

FutoBolond 2010.05.11. 13:22:45

AD, büszkék vagyunk rád! Nem újrakezdeni nehéz, hanem újra folytatni! Hajrá, gyártsd a kilómétereket!

weakest link 2010.05.11. 13:23:45

ismét egy remek összeállítás! köszi! kedvet kaptam a mai futáshoz is!

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2010.05.11. 15:18:07

Ma megyek a szigetre MAC-hoz 6 ra pár darab ezret futni, szám szerint hetet. A tempó nem gyors szerintem olyan 4:20 körüli. Akinek kedve támad csatlakozni...

angelday 2010.05.11. 15:58:51

"nem gyors" — phuák

bitliszbá 2010.05.11. 16:10:20

@watergate71: banán, iso, víz. esetleg 1 sportszelet (de az olvad).

bitliszbá 2010.05.11. 16:14:24

@angelday: ha ilyen lassan fut Szasza nem is megyünk.... :DDD

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.05.11. 19:00:35

@bitliszbá: nem is csak az, de biztos félnapos pihenőkkel... :D

bombike 2010.05.11. 19:51:49

@szasza75: nem vagy annyira mosolygós futás közben :)

bitliszbá 2010.05.11. 20:23:56

@rrroka: megmértem 2 szigetkör oszt' vége... 4:20-szal ennyi megy no!!! 44 év az 44 év ! azé' mégis.... ( vagy a futo.blog.hu sajáthalottjának, vagy sajáthallhatatlanjának fog tekinteni? mer' akkor lehet hogy megéri :D)

paklis 2010.05.11. 23:17:08

4:20 az 4 perc 20 másodperc 1000 méteren? Te jó ég... én két kört 1 óra 15 perc alatt tolok le:) 26 évesen... Na de majd lesz jobb is.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.05.12. 05:26:15

@bitliszbá: ha ennyi, akkor ennyi, be kell törődni. :D de értem már a szigetkörözésed, hiszen az olyan, mintha tavat futnál körbe, belülről. :D
Kékes? megbeszéltük a lédimmel, hogy mennénk, és ha benevezek, akkor azzal el is lenne mentve.

bitliszbá 2010.05.12. 10:05:30

@paklis: persze, hogy lesz jobb is. 2 éve a két szigetköröm 1.09 volt 98 kilósan :))) úgyhogy biztosan lesz jobb!!!! Hajrá paklis!!!!

bitliszbá 2010.05.12. 10:07:58

@rrroka: Arra azért kíváncsi lennék, hogy a Kékesre hogyan húzod rá ezt a tavi asszociációt :D Egyébként meg nekem már rég megvan a nevezésem. Úgyhogy mehetünk is...

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.05.12. 11:39:02

Egész jó ez a futóblog. Csak mostanában találtam rá, pedig több mint 5 éve a rendszeresen futók táborába tartozom. Ezek szerint többet futok mint postolok. ;-) Mindenesetre jó olvasni a tapasztalataitokat, mert bennem is azért sok kérdés felmerül, és itt időnként választ is találok.

Vasárnap ott leszek az olimpiai félmaratonon, a jelen kilátások szerint esőben és fagyban. :-) Eddig legjobb félmaratonom 1:47, a mostani formám szerint pedig van esélyem ennek megdöntésére. Jó futást mindenkinek. :-)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.05.12. 12:12:28

@bitliszbá: sehogy, éppen ezért idegen terep lesz neked, én meg jól leelőzlek, mert felénk van két domb. :) bár épp fáj a lábam itt-ott, meg szarrá ment a hűtőnk szóval még várok a nevezéssel...

kg_kilo 2010.05.12. 12:14:20

@rrroka: gyáááááá ez ütött, ez a tavat belülről duma... made my day!

bitliszbá 2010.05.12. 12:23:21

@rrroka: az jó, ha leelőzöl, mert akkor végre nem mögöttem lihegsz :)))
Egyébként én most 1.00 körüli (kicsit alatta-felette) időt tervezek a Kékesre. Most ugyan elég lapos ahol lakom, de születésileg meg felnövésileg (szocializáció, mozgáskoordináció tanulása stb) azért én hegyvidéki gyerek vagyok.

Majd jelezd, ha neveztél és kezdhetjük a szervezkedést...

bellone 2010.05.12. 12:40:06

@azilinha: Az olimpiai félmaratonon én is indulok. Mennyit tervezel aktuálisan?

Jön még valaki a Futóblogról? Szaszán kívül nem ismerek senkit személyesen, de egy "bambi" beleférne futás után...

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2010.05.12. 13:06:13

Valaki meg tudja mondani, hogy miért "olimpiai" a félmaraton és a váltó? bevallom nemnagyon értem

Jozsef · http://road2boston.blog.hu 2010.05.12. 13:46:20

@szasza75: Valószínűleg, mert a K&H a MOB aranyfokozatú támogatója is egyben.

watergate71 2010.05.12. 13:49:39

@bellone: Én is tervezem hogy elmegyek, akár olimpiai, akár nem.
@bitliszbá:
@rrroka:
@Mylady:
Köszönöm az ötleteket.
Banán, csoki, fagyi...
Tudtok élni! :)

bellone 2010.05.12. 14:51:52

@szasza75: Nekem eddig csak káendhá volt. De, ha már városi huncutság olyan jól hangzott, hogy "olimpiai".

@watergate71: Valahol a sörcsap mellett tervezek tanyát verni. Ha engem kérdezel a listád is kiegészítésre szorul...:)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.05.12. 15:13:56

@bitliszbá: eddig 1:1 nem? de ezzel a hegyvidéki származással most kicsit megijesztettél. :)

bellone 2010.05.12. 15:27:36

@watergate71: Sört! (azt hittem, egyértelmű:)) Mondjuk túlzásba vinni csak futás után szabad.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.05.13. 06:25:35

hm... ismerős arc. :D
"Jordan gyűjteményéből kiállítás nyílt Budapesten."
divany.hu/Design/carry-bradshow-nal-toebb-cipje-van-gyulanak

DaMartian 2010.05.13. 10:08:29

@rrroka: jó újságíró szokás szerint szépen eltúloztak benne pár dolgot, hogy bulvárosabb legyen, meg vannak benne tárgyi tévedések is jócskán (a kosárszezon pl. nem májustól októberig tart, hanem pont fordítva : ) de úgysem érdekel senkit így végülis mindegy : ) Azért örülnék, ha a jövő évi Balaton kerülésen az lenne a legnagyobb bajom, hogy nem végig Bitliszbával dumálunk közben : D

watergate71 2010.05.13. 10:56:53

@bellone: Hát persze! Egyébként minek is állnál a sörcsap mellett?!Kicsit tompa vagyok...
Elég szomorú időt jósolnak vasárnapra...

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.05.13. 11:19:54

@bellone: Úgy gondolom, az 1:45 reális elvárás 21 km-re. Az átlagos edzéseim 12 km-esek, amelyeket 55-57 perc alatt szoktam teljesíteni. Ha a 21 km-re 1:45-öt tervezek, az ugye pont 12 km/h átlagsebesség, így ha a hosszabb táv miatt miatt pár perccel lassúbb vagyok, akkor is még beleférhet.

Te mennyire tervezed? Hány ilyen versenyen indultál már és milyen rendszerességgel edzel?

Érdekelne még, hogy ki milyen módszerrel próbálja felülmúlni eddigi eredményeit.

watergate71 2010.05.13. 11:25:29

@bellone:Inkább a sört estére hagyom, mert összetöröm magam autóstohl....
Mikor indul az egyéni félmaraton?
Nem tudok eligazodni...

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.05.13. 11:39:27

Még egy kérdésem lenne: mondják, hogy a verseny előtt 2 nappal ne eddzünk. Én úgy tervezem, hogy szombaton tényleg pihenek, péntekenként viszont 2 jó erős aerobic órát szoktam lenyomni a kondiban. Szerintetek, ha ezt most pénteken is megteszem, az hatással lehet a vasárnapi versenyre, vagy addigra már tuti kipiheni az ember?

nabirye 2010.05.13. 11:55:07

@azilinha: Attól függ, milyen gyakran edzel.
Ha tényleg jól akarsz futni a versenyen, előtte jó, ha beiktatsz 2 könnyebb napot. Ez lehet teljes pihenés, de ha amúgy minden nap mozogsz, könnyű átmozgatás is belefér.
De nagyon ne hajtsd szét magad! Az én tapasztalatom az, hogy a durva edzések fáradtsága 2 nap múlva érződik a legjobban.

bellone 2010.05.13. 11:55:51

@azilinha: Szerintem pénteken ne csinálj semmi intenzívet, ha csúcsra hajtasz. Sőt, vasárnapig kerülném a helyedben a kihívásokat. Én tegnap futottam egy fartleket, mára és szombatra egy lazát tervezek lötyögősen, pár repülővel, tornázással, nyújtással. Egyébként ez lesz az első utcai félmaratonom, ezért a pb garantált, de azért nekem is vannak elvárásaim...;)

@watergate71: A melegtől kikészülök, ezért örülnék egy kis lehűlésnek. A FM rajtja is 11.00-kor lesz, a BSI-ben rákérdeztem nevezéskor.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.05.13. 12:41:33

@bellone @nabirye: Köszi a válaszokat, akkor egyöntetűleg azt mondjátok, hogy pénteken már nem érdemes túl hajtani magam. Ennek megfelelően fogok cselekedni. :-) Amúgy hetente 6-szor szoktam edzeni: 4-szer futás, 2-szer kondi. Szeretnék még reggeli uszodákat is beiktatni, csak a korán keléssel kell valahogy megküzdeni. :-)

@watergate71: Az előrejelzés szerint vasárnap intenzív esőre és 11C-os csúcshőmérsékletre számíthatunk, úgyhogy szerintem megmenekülsz a melegtől való kikészüléstől. :-)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.05.13. 13:58:14

@azilinha: a félmaraton, nem kétszer tíz meg egy kicsi, szóval el lehet futni az elejét, főleg ha amúgy nem futsz a szokásos 12 fölött.
így meghalós fejreállást jósolok a második 10 kirire 1:45-ös célidő esetén. :)
de azért hajrá! :)

bellone 2010.05.13. 14:21:36

Az 55 perces 12 km-ből és az 1:47-es félmaratonból kiindulva egyáltalán nem tűnik irreálisnak az 1:45. Sőt. Mindig közbejöhet valami, de mikor álljon fejre az ember, ha nem amikor pb-re hajt?

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.05.13. 14:33:24

@bellone: ja, hogy van 1:47 már? az elkerülte a figyelmem, bocs, csak a "12 kirit szoktam futni" maradt meg.
az 1:47-re sima úgy, ha nem mossa el vmi jó kis elkedvtelenítő eső.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.05.13. 16:14:48

@rrroka: Igen, igazad van, hogy tényleg nem vagyok hosszútávilag edzésben. Majdnem 2 hónapja nem futottam félmaratoni távot, de februárban és márciusban volt, hogy hetente 3-szor is megcsináltam, meg 6 szigetkört is lenyomtam 2 hétvégén egymás után. Akkoriban úgy éreztem, hogy a félmaratoni táv megy nagyjából "normál" tempóval, szóval az átlagsebesség nem volt lényegesen lassabb, mint a 12 km-es távnál (ami viszont ez után jött, az már fájt rendesen).

Lehet, hogy igazad lesz a meghalós fejreállásban a második félidőtől, de azért nekivágok és meglátjuk. Lehet, hogy tényleg el vagyok szokva a hosszú távtól, hiszen két hónap sok idő. De azért talán még nem felejtette el teljesen a szervezetem, hogy milyen is az effajta megterhelés. Meglátjuk.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.05.13. 16:24:46

@azilinha: Te is mész rá? Neked mennyi a tervezett időd?

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.05.13. 17:07:18

@rrroka: Bocs, tőled akartam megkérdezni, hogy mész-e a vasárnapira, és hogy mennyi a tervezett időd. Véletlenül a saját üzenetemre nyomtam a replay-t. :-)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.05.14. 05:36:02

@azilinha: így persze teljesen más. heti három félmaraton? az nem semmi.
a meghalós fejreállás képlete a következő: megszokott táv x 2 első felének bekezdése megszokott táv tempójával = fejreállás.

mi most nem megyünk, feltehetőleg fájni fog a fejem vasárnap, és mozogni is alig bírok majd, folyton innom kell, és csak annyira futja, hogy a tv-t bámuljam... :)

xhege 2010.05.14. 08:46:01

@rrroka: EZ most nyilván időjárási front okozta migrénre vonatkozhat :))))

watergate71 2010.05.14. 08:48:53

@bellone: Köszi az infót, menjünk K&H-ra!
(Kezdők & Haladók)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.05.14. 09:33:49

@rrroka: Tetszett ez az őszinte vélemény, hogy miért nem jössz vasárnap. Milyen előrelátó vagy fejfájás-ügyben. :D Csak nem Metallicára mész? Igaz, az pénteken van, de lehet, hogy vasárnapig tart a felépülés belőle. :-)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.05.14. 09:55:06

Hát, az időjárás-előrejelzés kicseszős időt mond. Intenzív eső mellett élénk széllökések - lehet, hogy mégse az a tipikus rekorddöntési lehetőség. Azért szeretnék már egy olyat futni, amikor a napszúrástól kell félnem és a heveny izzadás a legnagyobb hátráltató tényező. Micsoda nosztalgiával gondolok vissza ezekre a "szép időkre". :-)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.05.14. 10:30:50

@azilinha: nem, nem metallica, csak itthoni muri, grillezés (sütőben, úgy néz ki...), fröccsöcske. most pótlom ami a borvidék félmaratonon kimaradt.

xhege 2010.05.14. 11:59:55

@azilinha: na nekem meg a napszúrás és izzadás nem hiányzik annyira. Mondjuk izzadni futás közben az időjárástól függetlenül szoktam :)))

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.05.14. 12:35:44

@xhege: Igazad van, hogy a túlzott napsütés se energianövelő a futásban, csak már annyira vágyok egy kis nyári hangulatra. :-) És az is tény, hogy futás közben szinte mindig izzad az ember, lehetnek akármilyen mínuszok. Csak az a szembeszél, meg amikor az eső úgy esik a szemünkbe, hogy alig látunk, arról nincsenek olyan jó emlékeim. De nem baj, ilyenektől azért nem riadunk vissza, csak lehet, hogy a teljesítményt nem túl pozitívan befolyásolja. De fő a részvét. :-)

xhege 2010.05.15. 15:02:50

@azilinha: Na ma olyan igazi pofába veri az esőt a szél időben futottam egy tízest, nagyon jó idővel (magamhoz mérten persze). Ez az én világom :)))

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.05.15. 15:36:07

@xhege: Sajna én ma is a melóban ülök és csak azt látom, hogy sötét van kint. :-(

Te futsz a verseny előtti nap?? (Vagy nem jössz rá?) Gratulálok mindenesetre, és örülök, hogy neked élmény a "pofába veri az esőt a szél" idő. Valakinek ezt is kell szeretni. ;-) Mennyi lett az időd?

Te mióta és milyen rendszeresen futsz?

watergate71 2010.05.16. 10:20:24

Aki még nem indult el káendhára, az már ne is tegye.Elbontottak:(

xhege 2010.05.16. 10:20:57

@azilinha: Nem, én nem megyek mostanában versenyre. Több mint 2 hónap kimaradt (február, március, április eleje) bokasérülés miatt (foci). Mostanában újratanulok futni szinte. Azért most már nem megy olyan rosszul, de a félmaratont még május végén Keszthelyen sem merem bevállalni.
Egyébként 2 éve futok kb. (20 kilót adtam le, ezért kezdtem el). Azóta futottam félmaratont a PB-m 1:51'44. Szóval abszolút amatőr, hobbi futó vagyok. A tegnapi 10,4 km-em kereken 5 perces ezrekkel ment, ami nálam nagyon jó eredmény. Rendszeresség: heti kb 4 alkalommal szoktam ilyen 10 km körüli távokat menni, ha épp egészséges vagyok :)

xhege 2010.05.16. 10:22:25

Most azonban úgy tűnik, hogy ma és holnap nem nagyon futok, mert elvisz a szél, vagy rám dől egy fa. Tegnaphoz képest nagyon sokat romlott az idő :(((

Zime 2010.05.16. 10:40:02

Én megyek ma, szeretem az extrém körülményeket... :)

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.05.16. 11:21:37

@xhege: az 1:51-es félmaraton az én szememben már nem hobbifutó szint (az amatőr jelzőt meg nem nagyon szeretjük itt :-), gratulálok.
Én is két éve kezdtem futni, most dolgozom a 2 órán belüli félmaratonon (én 3 hónapot hagytam ki sérülés miatt).

Zime 2010.05.16. 14:09:30

Na meg is volt 11,5 km, nagggyon jó volt, teljesen élveztem! :) Úgy látszik, nekem jobban fekszik ez a fajta futóidő, mint a kánikula. Bárcsak egész nyáron ilyen lenne hehehehe! :) (kivéve a Hegyalja fesztet és a Szigetet :)

watergate71 2010.05.16. 16:23:49

Egy rendezővel beszéltem, azt mondta pótolják.Felteszik a netre a következő időpontot.

xhege 2010.05.16. 17:33:48

@Navixaf: köszi, de erről lehet mondjuk Szasza mást mondana :))) Én büszkén vállalom amatőr mivoltamat :)))

@Zime: én itt vagyok Siófokon, de a futásra ilyen szélviharban esély sem volt (jogosan maradt el a verseny). A tűzoltók félóránként szirénázva rohantak a kidőlt fákhoz.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.05.17. 09:15:53

Hát így jártunk, az esemény elmaradt. Azért mi bepótoltuk 4 szigetkörrel - rajtunk nem fog ki a BSI. :-) Sikerült pontosan az elvárt 1:45-öt teljesítenem.

Ha már sérülésekről írtok, nekem is az a bajom, hogy novemberben volt egy súlyos hasi műtétem, és a doki azt javasolta, hogy idén ne fussak ilyen nagy távokat, ezért szoktak csak 12 km-esek lenni az edzéseim. Félmaratont pedig csak a szervezett események keretében (illetve helyett :-)) futok. De jövőre mindent bele, akkor edzek majd rendesen hosszútávon.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.05.17. 10:16:04

@xhege: Gratulálok a 20 kg leadásához. Az 1:51 félmaraton pedig nekem egyáltalán nem tűnik gyengének.

@Zime: Tényleg élvezted ezt az időt? Nincs is jobb, mint amikor a szél szinte ledönt a pályáról. ;-) Hazafelé is futottál, vagy csak sétáltál a jól szétázott ruhában a viharos széllökések közepette?

Én is lenyomtam, de azért megtennék mindent, hogy normalizálódjon végre az időjárás.

Zime 2010.05.17. 15:18:26

@azilinha: Tegnap errefelé szerencsére nem volt ilyen brutális szél, csak kisebb lökések meg hol gyengébb, hol erősebb szemerkélés. A hőmérséklet is teljesen jó volt, a levegő tiszta, jó erőben voltam, szóval tényleg élveztem, a végén még pocsolyákba is gázoltam just for fun! :)
Door2door futottam, szóval nem fáztam.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása