Születésnapodra

2011.10.24. 11:53 mgergoo

Nem ismerjük egymást régóta, beszélgettünk már párszor, egy vagyok a sok közül, akiket a forgatag köréd sodort, valahogy te is egy vagy azok között, akiket az én forgatagom felém sodort.

Nem ismerjük igazán egymást, persze beszéltünk félmaraton után, és a maratonváltó után is, hiszen nincs mese, egy csapatban játszunk, és erre nagyon is büszke vagyok.

Egyike vagy azoknak, akik ebben az évben nagy hatással voltak rám, akik miatt úgy érzem, hogy életem legjobb döntése volt elkezdeni a futást, és nagyon jó döntés volt átlépni magamon: megnyílni, lemenni a futóklubba és elveszni ebben az őrületben. Inspirálsz, talán jobban, mint bárki más.

Tanítottál valami fontosabbat. Megtanítottad, hogy ami fontos az embernek, az lehet mindennél fontosabb, lehet úgy ragaszkodni ehhez a sporthoz, hogy erőt adjon az élet más területén, lehet a sport a szenvedélyed, a társad, a reményed, mindened, segít átlépni dolgokon, kívül tartani rossz dolgokat.

Amikor a történeted hallottam, nem nagyon bírtam könnyek nélkül, aztán elmeséltem egy csomó embernek és mindig megkönnyeztem. Te erről nem sokat tudsz, de rengetegen figyelnek rád, támogatnak, szeretnek. Büszke vagyok erre a közösségre, mindenhol tapasztalom, hogy a futók egyébként is jó emberek, de ami itt most veled kapcsolatban összeállt, az több ennél.

Számomra ez az egész történet hitet ad az emberekben, de ehhez soha ne felejtsd el, hogy ehhez Te is kellettél. Magadnak köszönheted ezt az összefogást, a szerénység és emberség, ami belőled árad, nagy kincs, és remélem nem öli ki belőled ez a nyüzsgés. Vigyázz magadra, készülj, fuss! Jó lenne már látni egy elégedett mosolyt az arcodon valamelyik verseny után. Jó, hogy velünk vagy!

Boldog Születésnapot Jani!

Ma 18 óra körül a Margitszigeti Futóklubban felköszöntjük Janit egy tortával a 48. születésnapján, akinek van kedve térjen be egy pár percre!

Akit Patus Jani bővebben érdekel, iratkozzon fel Facebookon a lapjára, vettünk neki kályhát stb.

18 komment

Címkék: közösség születésnap jani

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr143325204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pannonfunk 2011.10.24. 12:27:47

Boldog Születésnapot!

ulrik · http://ulrik.blog.hu 2011.10.24. 12:40:30

A képén, a rajtszám alapján: 1001 éjszaka meséi :)

Boldog Szülinapot, Jani! :)

_BPetya_ 2011.10.24. 13:40:47

Boldog Születésnapot Jani!

Szirénke 2011.10.24. 14:11:12

Sajnos ma nem tudok ott lenni a köszöntésen, de szerdán bepótolom a fülhúzást! Addig is boldog születésnapot kívánok!

szami69 2011.10.24. 16:38:31

Sajnos személyesen nem tudok ott lenni, de én is kívánok boldog születésnapot és sok-sok km. jó futást!

thepresp · http://www.attackpoint.org/log.jsp/user_10546 2011.10.24. 22:12:52

kicsit lemaradtam, de boldog születésnapot. 19:45-től futottam 2 kört a szigeten az egészségedre!

Tréning Atya 2011.10.24. 22:54:17

Boldog születésnapot Jani!

DaMartian 2011.10.24. 23:18:05

Finomak voltak a torták, sajnálhatja aki kihagyta : )

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.10.24. 23:34:30

Még sok boldog, hosszú futóévet!

193 2011.10.25. 08:26:23

Szia, Jani!

A rádióban nyilatkoztad, hogy sokszor azért futsz, mert "ki kell magdból kergetni az ördögöt".
Ismeretlenül is szívből kívánom, hogy ne találkozz soha többé az ördöggel!!!

Tisztelettel: Kocsis Sándor

rkit 2011.10.25. 10:05:26

Boldog születésnapot kívánok így utólag is! És minden jót!

daikini 2011.10.25. 11:28:38

Én sem találkoztam még vele személyesen, mégis sok dologra inspirál!
Boldog Szülinapot!

Perrito 2011.10.25. 16:44:58

Kis késéssel kívánok nagyon sok boldog születésnapot! Sok sikert a futáshoz, örömet a cicákbank:-)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása