Börzsöny Trail videós élménybeszámoló

2013.06.21. 21:34 mgergoo

Egy hete még nem tudtam mi vár rám. Nézegettem a szintrajzot, forgattam a térképet és stresszeltem magam már jó előre. A Börzsöny Trail valóban elég nehéz terep. Meredek emelkedők, nehéz lejtők, de a táj szépsége azt hiszem mindenért kárpótol. Hirtelen jött ötletként az egész verseny folyamán videós spotokban örökítettem meg gondolataimat, így talán kicsit ti is átérezhetitek milyen stációi voltak ennek az útnak. Fogadjátok szeretettel drámai videós beszámolómat:

10 komment

Címkék: videó börzsöny trail

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr345370120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blas83 2013.06.23. 07:15:26

Köszi a videót, most már legalább lesz mit mutogatnom ismerőseimnek akik állandóan kérdezik, hogy mi ebben a jó.
A látszat ellenére jól bírtad ezt a versenyt, ha még videózni is volt erőd :)
A "Innen már mennyország, innen már csak lefele futunk" mondatod egyszer igazán átélném. Nekem onnan kezdődik a pokol :) Az emelkedő nehéz, de legalább nem fáj. Gondolkoztam is múltkor, hogy akik szerint a betonon való futás káros az ízületekre, azokat elküldeném 1-2 ilyen terepfutásra :)

Pepinke 2013.06.23. 11:23:50

Csak azt nem értem, minek ebbe belekeverni a futást? :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2013.06.23. 19:51:04

Jó ez! Ismerős momentumok. Életem második terepfutása a Börzsönyi Félmaraton volt. Nagyon tetszett. h

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2013.06.24. 08:40:10

@BGy: nem akartad befejezni a mondatot? :-)

BGy · http://babosi.blog.hu 2013.06.24. 08:59:24

@mgergoo: :))) Be akartam fejezni, de új a tabletem és még nem szoktam meg.
Annyit fűztem volna még hozzá, hogy gyönyörű hegyek között vitt az út, de az a verseny nem volt nagyon szintes, mert sikerült végig futómozgással lenyomni (2:08). Ez még a terepőrület hajnalán, valamikor 2010-ben történt.

blas83 2013.06.24. 10:02:18

@Pepinke: az ismerősöm, aki a hosszabb távon indult "power walking" címszóval illette a dolgot, amikor kérdeztem tőle, h milyen volt a futás :)

Pepinke 2013.06.24. 10:03:14

@blas83: ez inkább találó. :)

Gyűrött Papír 2013.06.24. 16:31:42

Nekem bejön ez a fajta beszámoló. :)
Az mondjuk nem jött át, hogy mitől volt "A" legdurvább eddig.
De biztos jó érzés lehet, hogy van még hová fejlődni, nem érted el a határaidat, és egyszer ez is félmaratoni kihívásnak felel majd meg. :))

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2013.06.24. 17:01:30

@Gyűrött Papír: Nem tudom, mostanában egyre fittebb vagyok, aránylag nehezen érem el azt, hogy egy adott verseny után teljesen kimerüljek. Korábban többször is volt ilyen, felment a lázam és még a verseny után órákkal is éreztem, ahogyan a szervezetem nem tudja, hogy mi történt. Még a maraton után sem értem el ezt az állapotot, most igen.

Gyűrött Papír 2013.06.25. 23:39:47

@mgergoo: De ilyen hosszú, a megszokott síkon történő mozgás helyett más izomcsoportot megmozgató terhelésed nem volt még, igaz?
A maratont meg letudtad bőőőőven 4 óra alatt, így az nem mérvadó :)))

Ismét kérdezném, hogy Olivér hogyan értékeli a történteket, de ez hiú ábránd, mert hát köt az NDA...

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása