This is Futóblog

2008.09.18. 09:34 angelday

Mindazon dolgok, amiket csináltam. (The Killers - All These Things That I've Done)

34 komment

Címkék: videó sláger killers futóblog kropkó knipl istván human race nikeplus

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr67669127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

almee 2008.09.18. 15:47:37

Nagyon jó hangulatú videó. Gratula AD!
Fussatok.....

Németh Laci 2008.09.18. 20:38:06

Nos nehany gondolat.
A nyaron eldontottem ujra elkezdek futni.
kb 1-2 hetre ra, ratalaltam erre a blogra.
Es motivaltok.
nyomom jobban mint valaha.
egyenlore a celom az hogy 1 orat fussak folyamatosan.
jovo nyarig pedig hogy le tudjak futni egy Human race-t.
10K 1 oran belul.

Szoval a blogotok JO es elerte a celjat.
Ja es a szponzornak is nugodtan megmondhattjatok, hogy mar 2 hete NIKE + cimot keresek Horvatoszagban, de itt az aknamezokkel korulvett Vukovar-Eszek-Vinkovci kornyeken csak Az IPOD-os csippet talaltam. Cipot SEHOL.

Ugyhogy atfogok menni PECSRE. Csak ezert. :)

Tovabbi jo blogolast.

Nemeth Laszlo, Vukovarrol Horvatorszagbol.

U.i. Ja egy kerdes. Mennyire torné az a chip a talpamat ha nem NIKE + cipobe teszem? "Borsoszem kiralykisasszony" vagy rosszabb???
Koszi a valaszt

moon 2008.09.18. 21:34:48

kool video, es hajra laszlonak is!

az ipod jeladot a cipofuzo ala is lehet rogziteni, bar nem garantalt, h igy jol mukodik

workaround: podophile.com/2006/07/14/shoe-hacker-nikeipod-sport-kit-shoe-mod/

Németh Laci 2008.09.18. 22:43:48

Nagyon allat koszi...
meg is lesz veve akkor a chip...

Laci

kinney 2008.09.18. 22:45:35

jé, a winkler tényleg kifelé fordítja a jobb lábfejét.
ez még a kropkó interjú előtt készült?

Blamazs 2008.09.18. 23:06:26

Hat akkor vki kiprobalhatna, hogy mukodik-e igy cipofuzo ala rakva, mertha igen akkor beruhazok azonnal egy ilyenbe en is:)

angelday 2008.09.18. 23:18:11

Tudom, hogy nehéz elhinni, de LAZO nem beépített ember. Én mindenesetre elmorzsoltam egy őszinte könnycseppet péntek este. Köszönjük, hogy nem volt hiába.

boibo 2008.09.18. 23:24:11

Józsi! Csütörtök van.

Balha 2008.09.19. 08:14:44

Én is ez és egy másik futóoldal megtalálása után kezdtem el többet futni a szokásos 4 kilométeremnél :) Előtte eszembe sem jutott- pedig 12 éve futok. Szóval köszi a figyelemfelhívást!

Németh Laci 2008.09.19. 10:03:43

Szoval akkor a szamlaszamom neked vagy a winklernek kuldjem...? nem emlekszem miben egyeztunk meg...

Udv.
"a nem beepitett ember"

Németh Laci 2008.09.19. 10:07:46

komolyra forditva a szot...

Most mertem le a Google Earth segitsegevel
37 perc alatt 4 km a teljesitmenyem.

NEM TUL JO...

de ez eddigi legjobbom. mikor befejeztem ugy ereztem tudnek meg menni... de ideje volt hazamenni, mert vart a csalad...

Na nembaj... ma folytatjuk...

"A Futas fuggoseghez vezet. Csinaljuk amig nem tiltjak be ezt is..."

Nemeth Laci

ombre 2008.09.19. 10:40:27

a futás az egyet legális kábszer maon.

FutoBolond 2008.09.19. 10:43:44

trail bejegyzes eltunt?

boibo 2008.09.19. 11:44:54

Igen. MIÉRT??? Miért vettétek le Szasza beszámolóját?! Nem tudtam reggel végigolvasni, most meg sehol sem találom?
Ugye, megcsinálta?
Őszinte elismerésem és gratula Neki!!!

Németh Laci 2008.09.19. 12:18:30

Azert vettek le, mert mar kezdodik az utolso legalis kabszer a futas netiltasa :)

egyebkent en sem olvastam el reggel...

Nemeth Laci

MrCain 2008.09.19. 14:10:03

Jó videó! LAZO én egyszer kiváncsiságból kipróbáltam focizás közben is a chipet és a zoknimba a bokám felé tettem. Annyira elvetemült nem vagyok hogy a futócipőmben focizzak. Nem volt zavaró, a pontosságról nem tudok nyilatkozni.

angelday 2008.09.19. 14:57:15

Szasza postján még dolgozunk. Elnézést az előzetes bekavarásért!

efg 2008.09.19. 16:29:22

Nem kell Nike cípő, több, mint egy éve használom tök más márkával az eszközt, ebayen rendelt kis fűzőre applikálható bigyóval, tökéletesen működik.

Jay Phix 2008.09.19. 18:06:18

LAZO, én is megerősítem. Én egy Nike, de még a Nikeplus-éra előtti cipővel használom. A chip elhelyezésekor újrakalibráltam, azóta is pontosan mér.

Lunchtime 2008.09.22. 10:01:07

öröm nézni benneteket :)
hajrá
(ja, és asics rulez :p)

Mirkó királyfi 2008.09.23. 00:03:07

Nagyon klassz a videó :)
Az a helyzet, hogy lehet fikázni a blogot a szponzoráció miatt, mert az amúgy is divat, de szerintem nem ez a lényeg. Nekem az a fontos, hogy a 11 éves lányomnak mindennap az az első dolga suli után, hogy mit írt ma Józsi, vagy Winklair és nem az, hogy mit beszélnek a kortársai No Thx-Erikről, meg a hasonló "sztárokról". Lefutotta a Human Race-t és neki az volt nagy élmény, hogy személyesen láthatta ott Kropkót és Kovács Ágit. Én meg 40 fölött, 30+ felesleggel túl vagyok már a Megyeri híd avató távján (persze csak a rövidebben) és lehet, hogy sokan kinevettek, de büszke voltam a végén magamra, mert végig futva tettem meg :) Tényleg motivál a blog, és a Nike cuccok is adnak egy plusz indíttatást. Lehet azt mondani, hogy szöszmöszalsóban, kínai cípőben (úgy értem a kínait, hogy amit a kínai boltban lehet kapni :)) ugyanúgy élvezném az egészet, de én tudom magamról, hogy nem így lenne, vessetek meg érte. Most meg egy hónap után lassan ott tartok, hogy majdnem élvezem is a futást (pedig első alkalommal 100m után meghalni készültem, ma 4 km után már szinte nincs is izomlázam). Szerintem ez a lényeg, semmi más. Egy év múlva indulni akarok a félmaratoni távon, számon lehet kérni :)

DaMartian 2008.09.23. 09:00:54

Mirko Királyfi! Nagyon köszönjük a postot! Szerintem a bloggerek is nagyon értékelni fogják. Az én munkám is sportolókkal, sportszerekkel kapcsolatos, és amikor ilyet olvasok, akkor lrzem csak igazán, hogy van értelme csinálni!!! Én személy szerint is köszönöm! Megvetésről, kinevetésről szó sincs! Jó néhány maratonnal a hátam mögött is fejet hajtok a teljesítményed előtt! A maga szintjén mindenki megvívja a kis csatáit! A Megyeri híd "bevétele" számodra ugyanolyan fontos győzelem, mint Péternek egy Iron Man! Ahhoz meg külön gratulálok, hogy a lányodat is sikerült sportszeretetre nevelni! Sajnos manapság az internet, a 100 tv csatorna, a kóla és a meki mellett nehéz a fiatalokat megmozdítani! Csak így tovább, a félmaratont pedig nyugodt lehetsz, számon kérjük!

2008.09.23. 09:15:24

Mirko királyfi, veled vagyok, én is a jövő szeptemberi félmaratont céloztam be :D Momentán 20+ (a súly), de már nem sokáig! :D Hajráááá!

Németh Laci 2008.09.25. 00:30:44

Szoval csavokaim, megvettem...

es fenn vagyok a nike plusszon is... (ki gondolta volna Lazo nev alatt)

de itt a link a teszt futasomrol ha barkit erdekelne...:

nikeplus.nike.com/nikeplus/?l=runners,runs,1144895881,runID,607436405

Ja es csak ugy lazan betettem a fuzo ala... es nem zavart, nem veszett el, stb...

de azert rendeltem NETen egy szuper Chip holder-t asszem 7 dolaresz volt...

Koszi az eddigieket, es futok tovabb...

Lazo

Jay Phix 2008.09.25. 13:33:57

Gratula, LAZO, üdv a klubban!
Téged is vár a Team Hungary. :) nikeplus.nike.com/nikeplus/?l=teams,144981995

Más: miért egy csaj húzza a zöld csíkot a statodnál? Te nem pasiból vagy? :o

Németh Laci 2008.09.25. 21:53:43

Pedig pasibol vagyok...
Felesegem es ket lanyom is van ezt bizonyitando...

amikor en megyek a NIKE plusra akkor ferfi fut...

nem ertem

Mirkó királyfi 2008.09.26. 23:20:29

DaMartien: Köszi a biztatást, igyekezni fogok :) Sajnos most kimaradt egy hét, előbb a lányom lett beteg, aztán én. A vicc az, hogy nem futás közben fáztunk meg ebben a trutyis időben, hanem egy autóban, az indokolatlanul használt klímától...Szerettem volna a nato-futást megpróbálni, de így már nincs esélyem rá, marad ott is a rövidebb táv (a lányom azért 10km-en indul majd).

wannabeskinny: hajrá mindnyjájunknak, ha elérjük a 10 km-t hétköznapi szinten, futhatnánk egyet majd közösen :)

2008.09.27. 10:57:23

Mirkó királyfi: benne vagyok! :D Most erre gyúrok, egyelőre 8-akat megyek (általában) és próbálok egy 10-est egy héten lenyomni. ÉS: ez a hét nekem is kimaradt, mert a fiacskám volt beteg. Amikor meg mehettem volna, a párom nem tudott időben hazaérni. Ma minden adott, hogy végre mehessek! Ember itthon, gyerek pöpec! :D

Mirkó királyfi 2008.09.28. 00:12:55

wannabeskinny: Hm, akkor te nagyon előttem jársz, de holnaptól én is újra aktív leszek -- igaz egyelőre csak a szokásos 4 km-t célzom meg újrakezdésnek. De remélem hamar utolérem magam és akkor szép lassan emelem majd a távot :)

Németh Laci 2008.09.28. 19:49:48

Jay Phix,

ha jol sejtem sikerult a nemcsere...
lecsekkolod lecci?

Laci

Jay Phix 2008.09.29. 23:37:45

Laci, rossz hírem van, a Nike szerint továbbra is csaj vagy. :P
Illetve pontosítok: ha csak rákattintok a fenti futásodra, akkor egy bringa húzza a kondenzcsíkot. Ha viszont bejelentkezem (tehát, ha ÉN bejelentkezem a saját accountomba), akkor már férfiembör fut.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása