Winklair VS angelday

2009.06.15. 21:20 angelday

Június 15-én, azaz ma, kezdetét veszi a hivatalos versengés a Futóblog két alapító főszerkesztője között: Winkler Róbert és yours truly fog kiliversenyt rendezni egészen 2009. szeptember 6-ig, egészen pontosan a 24. Nike félmaraton napjáig [1]. Ezen túlmenően a versenyen is elindulunk és meglátjuk, ki a jobbik [2]. Nyáron tehát erről a két gigászi küzdelemről fogunk majd közvetíteni (kapcsolódó kép az óriások harcáról, amikor trabant előz kamiont az autópályán és be kell zérózni mögéjük).

Én a magam részéről jelenleg 5-öket futkorászok, sajnos Winklair jóval előrébb tart, neki a 20-as táv meg se kottyan, most éppen tempóra gyúr -- nem csoda, ha ő a Futóblog eminense. Éppen ezért nagy kihívásnak érzem a dolgot, de, ha már az autópályánál tartunk, mindig is jobban szerettem "üldözni" valakit, mint "menekülni".

Winkler az alábbi módon nyilatkozik minderről, most képzeletben elé tolom a mikrofont:

Józsi ma élesítette a legújabb cselendzset, ami nyilván embert próbáló feladat lesz, elvégre Józsi sokáig csak altat, de végül mindig robbant, nálam viszont ez a hét a vasfegyelemmel végrehajtott nem-futásról szól. Afféle taoista alapozás.

Engem ugyanis kevésbé érdekel, hogy le tudom-e futni a kismaratont, ugyanis nyilván le tudom. 21 kilométert még sose futottam, 20 körül viszont már épp eleget. Én tehát arra gyúrok, hogy a hétvégén az Ultrabalaton Nike-váltójában lefutok 21 kilométert, aztán Ras szakmai irányítása mellett, és természetesen az egyéb nyári örömök hátráltató hatása mellett megnézem, mennyit lehet fejlődni szeptemberig. Ha egyáltalán lehet.

Most egyelőre azt csinálom, mint Brigi, amikor a Vivicittára edzett: próbálok minél kevesebbet futni. Amikor ő panaszkodott, hogy ez milyen nehéz, azt hittem, hogy csak a fitnessznáci beszél belőle, mert bizony Brigi a hobbifutás Morvai Krisztinája, de most már értem, mire gondolt. Itt egy szép vasárnap, ami nálam már épp kezdett szépen szervülni, mint hosszabb távú futónap, erre most úgy nagyjából mehetek egy nyolcast.

A saját szintemen keményen meghúztam, ami persze csak olyan 5,5-ös átlagtempót jelent, de most az a baj, hogy egyre kevésbé lehet már meghúzni, hogy az ember kiéheztesse magát a futásra. Mondjuk a héten még megpróbálok mondjuk két lötyögős 5-öst, meg veszek egy tíz alkamas bérletet a szerkesztőség melletti wellnesscentrumba, és elgyúrogatok. Vagy valami.

45 komment

Címkék: winkler nike kihívás challenge félmaraton nikeplus

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr511187380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Critmiss 2009.06.15. 21:49:53

Tényleg tök nehéz az önmegtartóztatás, alig tudom magam visszafogni mostanában.

2009.06.16. 08:24:37

Hát ha szeptemberig már nem lehet fejlődni, akkor nekem annyi, begyűjt a Nájkon a zárókocsi :)

Jane 2009.06.16. 09:07:21

Hajrá fiúk!!!
Drukkolok mindkettőtöknek!!
Józsinak azért, hogy szeptember 6-ig minnél többet, Robina pedig azért, hogy június 20-ig képes legyen minnél kevesebbet futni!!
Versenyrápihenés feeling Nekem is ismerős. Amíg Én a maratonra készülök, család és barátok a maraton előtti utolsó hetemre... idegrendszerileg. A sok futással, és mozgással elég ügyesen kordában tartott hisztis Énem ilyenkor sajnos enyhén szólva kontrollálatlan marad....
De az esetek többségében mindenki megússza egy enyhe idegösszeroppanással, és mindenki kijön szurkolni a versenyre, és Én a célbaérés után persze mindenkitől bocsánatot kérek :)))

angelday 2009.06.16. 09:15:18

"Én a célbaérés után persze mindenkitől bocsánatot kérek :)))"

Bárcsak az életben többen élnének így. :(

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.06.16. 10:44:54

Aki már nem bírja ki a 24. Nike félmaraton napjáig, annak itt egy jó kis budapesti félmaraton szombat estére.

II. esti Polythlon Dunaparti Félmaraton

polythlon.elte.hu/content/view/226/1/

Mindenki jöhet! :)

Kezdőknek esti kocogásnak, haladóknak edzés helyett, maratonistáknak csúcsdöngetésre, de az ironman wanabe-knek is egy jó alkalom! :)

Salvatore Bonanno 2009.06.16. 11:14:24

@NJoco: Ha gondolod nálam. :-)
Tétre, helyre, befutóra...

Ted Striker 2009.06.16. 12:51:51

@WITCH: már megbocsáss de hogy lehet egy futóversenyt kerékpárútra szervezni (ráadásul éjszaka)?

DaMartian 2009.06.16. 14:27:17

@WITCH: Csináljuk a konkurenciát az UB-nak? Irgum-burgum! : ) Én szívesen mennék, de az egy időben több helyen jelenlét képességét még hosszú évek során sem sikerült kifejlesztenem... : ( És inkább a Balcsit választom ; )

balota 2009.06.16. 16:36:06

Az új header büntet! :)
A lángnyelveket honnan szedted/hogy csináltad?

angelday 2009.06.16. 16:47:31

@balota: Photoshopban csináltuk. Professzionális eszközökkel, stúdióban, big budget, tűzköpővel. (Nem sérült meg senki.)

kalandorka 2009.06.16. 20:41:38

Lenne egy talán nem idevaló kérdésem.30 évesen szeretnék profi atlétikával foglalkozni.Van-e erre esélyem?Persze nem most kezdtem a futást.

bodlac 2009.06.16. 22:06:33

Úgy hívják az ilyet, hogy félmaraton, nem kis-, hanem fél-.

Lemúr Miki · http://hosszutav.blog.hu/ 2009.06.16. 22:38:02

Józsi, nem tudsz meglenni valami versengés nélkül. Lányok a fiúk ellen, Twitter-verseny, most meg ez... Az állandó vetélkedési kényszer a nép ópiuma.

M.Islander 2009.06.17. 07:39:59

várom a közvetítéseket!
a helyesen tippelőknek a lifelong ingyenes futoblog.hu előfizetés mellett milyen szóróajándék jár?
Angelday-nek javallanám, hogy ne erőltesse a rambó-testalkatot, hosszabb távon kimondottan rontja az életkilátásokat, Winklair-nek pedig azt, hogy ne erőltesse a pihenést :o)

M.Islander 2009.06.17. 07:41:11

ja, és örülök, hogy senki sem sérült meg az új header elkészítése során

SzuMe 2009.06.17. 09:00:02

@kalandorka: Talán hosszú távokon. A probléma csak annyi, hogy a profi azt jelenti, hogy abból élsz(szponzorok.) Ahhoz viszont komoly múlt kell, vagy gyorsan megnyerni egy-két maratont. Arra meg kicsi az esély...

barnemertekhozza 2009.06.17. 11:27:48

Azt lehet tudni milyen idot akartok futni szeptemberben?

pif · http://sorbuvar.blog.hu/ 2009.06.17. 21:03:10

Maradok én is az UB-nél. Bár az is kerékpárúton megy és éjjel is futunk!
Önmegtartóztatásról meg annyit, hogy ma - a kocsim szervizben volt, - futva sikerült munkába mennem. (22,5 kili) Remélem, szombatra elmúlik az izomláz...
:o]

vangelis1978 2009.06.19. 18:24:30

22,km?Az jó.S mennyi idő alatt?

bodlac 2009.06.27. 10:10:02

Most megnéztem ezt a 24. Nike félmaratonit hátha elindulok. De 10 rugó a nevezés ?!!! Miért nem 15 vagy 30 ?

Vegyi Ali 2009.06.27. 12:41:07

@bodlac: július 4-ig 5000, aug. 30-ig meg 6000. A 10kilós az Széchenyi fürdő-belépőt is tartalmaz. Nem is az árral van a baj, hanem hogy nem adnak pólót már évek óta, hanem külön lehet venni (nem is a legjobb Nike minőség, és elég béna versenylogók tudnak lenni rajta), ha 1-2000 forinttal drágább lenne a nevezés, de lenne benne egy jó minőségű technikai póló, az jó lenne. Ráadásul a befutócsomag is elég nulla (egy-2 csoki, meg egy ásványvíz, amire emlékszem). De még mindig az ő versenyeik a legprofibban szervezettek.

bodlac 2009.06.27. 12:58:14

Most újra megnéztem, de az alapár tényleg 10, póló nélkül. BSI-s előélettel 5000, Spuri futókártyával meg 4050 (júlis 4.-éig). Ennyire azért nem kellene büntetni azokat akik először akarnak BSI versenyen indulni.
Így akkor maradok a Velencei-tónál, ott legalább nincs az a sok ember. Meg szmog és macskakő. ;)

Vegyi Ali 2009.06.27. 13:39:15

@bodlac: szerintem azt a BSI múltat nem veszik komolyan. Én amúgy egyszer elmentem egy vivicittára, és azzal megvolt a BSI-s előélet. Jó, ezt egy nem bp-i nem biztos, hogy megcsinálja. De szerintem én azon a vivin sem fizettem alapárat, vagy mit.

DaMartian 2009.06.27. 22:09:58

@Vegyi Ali: Már volt róla egy post korábban, hogy a legtöbb futó szekrényéből kiborul a sok logózott versenypóló. Szerintem tiszta pazarlás folyton eseménypólót adni, amiben úgysem fut az ember, mert pamut, csak áll otthon hegyekben. Én pl. max aludni hordom őket és van vagy 100 darab belőlük. Akkor inkább kerüljön kevesebbe a nevezés, és aki szeretne pólót, az meg tudja venni külön, ráadásul olyat, amiben futhat is! A Nike-n pl. a külön vehető pólók jóval bolti ár alatt voltak, és némelyik (pl. a pár évvel ezelőtti világoskék) egészen jó volt...szerintem..

bodlac 2009.06.27. 22:42:10

@DaMartian: Igazad van, kerüljön kevesebbe a nevezés!!! :)
A probléma az, hogy ez jelenleg (legalábbis számomra) a drága nevezés - nincs póló opció, ami a legrosszabb. Ennél akár az olcsó nevezés - nincs póló, akár a drága nevezés - van plóló eset jobb lenne, hogy az olcsó nevezés - van pólóról ne is beszéljek.

Vegyi Ali 2009.06.28. 13:17:51

@DaMartian: Jó minőségű, technikai pólóról beszéltem. Én az utóbbi kettővel nagyon nem voltam megelégedve. Azt hiszem, "Fit Dry" logósok, és nekem elég gyorsan "elromlottak". A pamutpólóknak tényleg nem sok értelme van.

Vegyi Ali 2009.06.28. 13:42:42

Drága-nem drága, ez persze relatív. De gyorsan megnéztme pár versenyt, tényleg véletlenszerűen:
Dresden Marathonon a félmarcsi 35 euro (10000 forint). Tokió félmaraton: 5000jen (10000 forint). Silverstone félmarat
on 15 font (5000 forint körül). Szerintem ezekkel összevetve nem lóg ki olyan nagyon a miénk sem. A szervezés színvonalával meg minden évben meg vannak elégedve a külföldi versenyzők is.

bodlac 2009.06.28. 14:40:26

Hát persze hogy relatív. Azaz nálunk a GDP harmada, mint az említett országokban, így ha valami ugyan annyiba kerül, az relatíve drága. Az USA-ban én is mindig $50 körül fizettem a félmaratonikért, de ez itt még nem amerika, meg ott bennevolt a tech póló.

Mondjuk pólót szerintem sincs értelme adni, se ilyet, se olya; mivel egyik cég M-es pólója egy gorillára is jó lenne, a másiké meg csak egy cerkóf majomra, pólót inkább magam szeretek venni.

bodlac 2009.06.28. 14:45:26

Persze mint a BSI gazdasági igazgatója (ha van ilyen) én is emelném az árakat a maximális szintig, amíg még el tudom adni a belépőket. Sőt törekednék megtalálni a nevezési díj x nevezettek száma szorzat maximumát. :)

HelloJozsi 2009.06.29. 19:42:28

@bodlac: Egyre inkább úgy gondolom, hogy egyrészt a BSInél a versenyek (főleg a bp maraton/félmaraton) nem neked meg nekem vannak kitalálva, hanem egyrészt a külföldieknek, másrészt az elsőbálozóknak, akik jó eséllyel azt sem tudják, hogy van más ilyen távú verseny kis hazánkban.
Valamit tudnak azért marketingileg, mert mindig rengetegen vannak, bár nekem más elméletem is van, de azt inkább megtartom magamnak :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.06.29. 20:58:29

A prágai félmaratonon (30 EUR) kaptunk Adidas technikai pólót (kb. 8 rugó, megnéztem), Adidas hátizsákot, kaját, piát. Egy technikai póló távolkeleti gyárakban maximum 100 forintba kerülhet, nyugodtan hozzánk dobhatna a Nike egyet "ajándékba". Kassán a maratonon Mizuno technikai pólót adnak, fasza sporttáskát. Itt meg aszondják, LEHET venni! Egy ideje már semmin nem csodálkozom, ami ebben az országban történik. Gondolok itt politikára, kultúrára, sportra egyaránt.

bodlac 2009.06.29. 21:15:22

Hmmm, épp most nézegetem a kassai maraton honlapját, jún 30-ig 25 euró, utána 30. Csak kérdés sík-e, mert nekem sík kell a rekorddöntögetéshez. :)

bodlac 2009.06.29. 21:16:12

Hmmm, épp most nézegetem a kassai maraton honlapját, jún 30-ig 25 euró, utána 30. Csak kérdés sík-e, mert nekem sík kell a rekorddöntögetéshez. :)

bodlac 2009.06.29. 21:20:00

Azt mondják "Very fast, flat, completely asphalted, traffic free." nocsak

boibo 2009.06.29. 21:37:45

Hát akkor hajrá, minden adott a döntögetéshez!

bodlac 2009.06.29. 22:11:23

OK, erre azért még alszom egyet. Az a baj, hogy nem-titkosított oldalon kéne beetetni a hitelkártya adatokat, én meg azt nem szoktam. Megjegyzem, ez a BSI-nél is így van.

boibo 2009.06.29. 22:25:51

Ezt megértem. Én se tenném. :/

kg_kilo 2009.06.30. 09:49:42

@bodlac: Kassa az tok sik lapaly.

zsolababe 2009.06.30. 10:08:45

a Philadelphia Marathonrol tud valaki valmit hogy mennyire sik meg ilyesmi mert nem talaltam semmit sajnos:( de jo lenne tudni azert, hogy hogy keszuljek :)

bodlac 2009.06.30. 11:09:54

@zsolababe: A térkép itt van, ird be valami térképező programba amiben van szintmérés (runningmap.com vagy futoterkep.hu).

www.philadelphiamarathon.com/images/pdfs/Detailed%20Course%20Map--half%20and%20full.pdf

2009.06.30. 11:36:31

@zsolababe: A RunnersWorld oldalon tutira találsz élménybeszámolókat a tavalyiról, nézd meg a fórumokat, van külön marathonos, talán Philly is kifejezetten, érdemes. Én szeretem böngészni azt az oldalt (is), tök hasznos és jófejek a tagok.

2009.06.30. 11:42:25

@zsolababe: pl van ilyen, hogy "Philadelphia Marathon for a first-timer?", keress rá, küldenék linket is, de lehet h regisztrálva kell hozzá lenni, h meg tudd nyitni. Na, hajrá!

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása