Nekem is kellene egy Rocky projekt

2009.11.12. 09:30 szasza75

A Winklair által említett motivációs völgy számomra sem ismeretlen érzés, csak én lustaságnak hívom. A legrosszabb az egészben, hogy a demotiváltság a Ljubljana maratonon tört rám úgy félúton, meglepetésszerűen, azóta is tart. Persze ha diplomatikusan szeretnék fogalmazni, akkor jelenleg a szezon végi és az alapozás előtti pihenőidőszakomat élem meg. Nagyon aktívan.

Azért voltak az elmúlt két hétben futással kapcsolatos törekvéseim is. A maraton utáni héten kétszer is futottam, a két futás együttesen nem érte el a 20 kilométert. Azt követő héten kicsit romlott a helyzet. Szerdán rávettem magam, hogy kiegészítő elemként megjelenek a marczibányi téri egy streching edzésen. Zsebembe gyűrtem egy ezrest, majd 8 perc 20 másodperc alatt elkocogtam a sporttelep büféjéig és kikértem egy sört.

Strechingelni már nem mentem be, pénzem sem volt már annyi. A hét legemlékezetesebb pillanata a szerda reggeli Rudas fürdő meglátogatása volt. Jó - sportértéke olyan sok nincs, de azt hiszem ez meleg vizes, gőzölős relaxálás hozzájárul a regenerálódási folyamathoz. A hit fontos. Talán már túl is regeneráltam magam csak az újraindítás nehézkes. A Rudasról jut eszembe, hogy első alkalommal amikor ott jártam, szörnyen meglepődtem az ottani viseleten.

A belépésnél kapunk egy nagyjából 20*30 cm-es kis fehér vásznat. Rajta kis kötőke, ami a rögzítést szolgálja. Az egész kb. annyira fedi a lenti rendszereket, mint ahogy a fejem látszik miközben textilzsebkendővel kifújnám az orromat. A kezdeti pillanatokban eléggé zavarban voltam, aztán oldódik az ember, persze nem mintha a meleg víz jobban takarna. Igazán szaunában gondolkodtam, hogyan helyezkedjek el. Leülni is jó lenne, meg a takarás is fontos, és csak az a darabka rongy...

Most két hét után azért elérkezett a felismerés, hogy valamin változtatnom kell, decemberben két hosszabb kihívást is kiszemeltem magamnak, valahogy addigra össze kell szednem magam. Most hévégén egy privát szerveződésű lángos-futáson voltam, valami motiváció kell. Az egészet csak ott rontottam el, hogy komoly másnapos jelekkel mentem el a tisztító futásra. Vizet nem vittem, csap meg nincs az erdőben, reggel meg elfelejtettem inni. 2,5 óra futás után facsart szivasként borultam a forraltboros fazék felé. A tervem az, hogy a következő hónapban heti egyszer elmegyek spinningelni és szaunázni, minimum heti 3 na jó két óra nyújtás,  rendszeresebben futok (mint az elmúllt két hétben), és csinálok vagy ezer felülést.

22 komment

Címkék: program rocky fürdő szauna rambó rudas

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr621504171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Fire 2009.11.12. 11:52:38

Hát Szasza, a Torente féle ezer felüléses módszer alkalmazása harci gépezetté alakít majd téged is. :)

dpspeti 2009.11.12. 12:17:45

Az a baj, h nekem is epp ilyen enervalt idoszakom van, csak hogy en ezalatt hizom..es ez a gaz :(

lehetetlenember 2009.11.12. 15:56:21

Torrente az új ikon?
Akkor belőlem is lehet maraton futó.

bellone 2009.11.12. 16:05:12

@lehetetlenember:
Torrente nem maratoni-, hanem ultrafutó és ez a minimum...:)

"Csak kiverjük egymásnak, abban nincs semmi buzulás. Elvégre férfiak vagyunk, nem?!”

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.11.12. 16:19:59

amikor a rudasba járó meleg kollégámnak említettem, hogy a fürdőkben azért lehet egy két meleg helyzet, azt mondta, h akkor csak annyit kell mondani, hogy kösz nem és nem kell megsértődni. :)
a nők mit kapnak takarni? jól tudom, h külön fiú meg lány nap van?

csétomi 2009.11.12. 16:46:12

@rrroka: ja, asszem a kedd a lánynap, meg van koedukált is, ami fürdőruhás.

Én még nem voltam, amióta felújították, de régebben egy százast adtam a kabinos bácsinak, és cserébe két fityulát kaptam, így nem volt az az őrjítő vívódás, hogy melyik stratégiailag fontos egységet hagyjam fedetlenül:))

Leslie Iron 2009.11.12. 17:02:46

Ha már Torrente, nekem ez is ez jut eszembe a Rudasról... :S

www.youtube.com/watch?v=bXKdVMQkJ-o

cakukatka · http://aktakukac.net 2009.11.13. 11:17:59

a "mi látszik ki a rudasban" témakörre jól rímel az előző postból származó "Szasza-nagy-a-f..." heheheheheh

ha ezeken túlteszed magad, akkor még jól is eshet az óriáskígyó "levegőztetése"

amúgy sztem a világ legjobb regenerálódó helye a rudas - koalázni a testmeleg vízben, csak az arcod látszik ki, közben átszűrődik a beszélgetők hangja a vizen, a színes üvegeken át pedig a kinti fények - tiszta anyaméh feeling!

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.11.13. 13:09:11

Az a 20x30 cm-est rákötném az "árbócra", pont jó zászlónak! :))))
Láttátok már azt a kottongumit, amin centiméter beosztás van? Önbizalomromboló! Már akinek!!

Steve51 2009.11.13. 20:30:39

Emberek itt a hétvége, irány a szabadba futni.Uccu neki hórukk.

Én speciel Balaton maraton.

zsolababe 2009.11.15. 16:31:31

a Balaton felmaratonosok tiszteletere futottam egy felmaratont ma Miamiban..szigoruan a maratoni tervezett versenytempoban szoval csak edzes gyanant a jovohetre:)

torontál 2009.11.15. 17:04:45

@zsolababe: Köszi Zsola, mindannyiunk nevében :-)

drsunyilo 2009.11.15. 18:58:41

@zsolababe: Ez dícséretes Zsola, főleg ahhoz képest, hogy előző nap este - az egyik kereskedelmi rádió reklámspotja szerint - a Symbolban léptél fel Budapesten....

zsolababe 2009.11.16. 00:23:11

@drsunyilo: ugye milyen gyorsan futok? .sot meg vizen is tudok jarni:))) ..dubloreim voltak(mindjart ketto!!) a Symbolban.. nem akartam a zenekarommal kicseszni, hogy lemondok koncerteket..ami mar meg volt azokat megtartottuk csak nem vallaltam tobbet... de a nov 28-i Alcatrazbeli Welcome home partyn biztos en leszek..hacsak nem kesik sokat a gepem :)))

Jozsef · http://road2boston.blog.hu 2009.11.16. 14:20:36

@zsolababe: De most már ezen a héten tényleg pihenjél egy kicsit :)

zsolababe 2009.11.16. 14:43:28

@Jozsef: ma egyenlore megalltam, hogy ne menjek futni... de meg csak fel kilenc mult reggel :))) ..de megprobalom kihagyni..es akkor kedden futok egy rovidet..es utana 3napot kihagyok egyben..es majd szombaton egy atmozgato es vasarnap verseny..jo lesz ugy? :)))

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.11.17. 05:40:48

@Jozsef: jól gondolom, hogy te biztattál FB pólóban hajrá futóbloggal a balcsin ugye? köszi! :)

Jozsef · http://road2boston.blog.hu 2009.11.17. 12:32:04

@rrroka: Igen, én voltam. :)
Ha jól emlékszem, még egy futóblogos felsőt láttam rajtad kívül, de sajnos, a névre nem emlékszem.
Egyébként hihetetlenül élveztem a futást, nem szándékoztam nagyon megnyomni, mert Firenzére tartogatom az erőmet, de így is "sétáltam" egy 1:38:30 21km-t 155 átlagpulzussal, gyakorlatilag majdnem végig 153-156 zónában mozogtam. Az utolsó 100m pedig 49mp-t. :)

xhege 2009.11.17. 13:01:11

@Jozsef: "sétáltam egy 1:38'30 21 km-t." Behalok. Szerintem ilyen szintre sose jutok. Nemhogy sétálni nem fogok így egy félmaratont, de a PB-m sem lesz ennyi sosem a mostani 1:51'44-ből kiindulva. :)

Jozsef · http://road2boston.blog.hu 2009.11.17. 13:24:01

@xhege: "Lehetetlen nem létezik" :)
Egyrészt az 1:51 nagyon jó idő kiindulásnak, a többi megfelelő edzésmennyiség, -módszer és sok-sok türelem függvénye.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.11.17. 16:15:02

@xhege: na pont ezt mondtam a másik blogon. :D mindig van vki aki jobb időt fut, de a futásban a legjobb, h az ember önmagához képest fejlődhet. tesóm 100++ kilósan futotta le a félmaratont 2 óra körüli idővel. azon gondolkodtunk akkor, hogy az ötven kilós elit futók vajon tudnák-e teljesíteni a távot két óra alatt ha egy ötven kilós hátizsák van rajtuk...

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása