Na jó, de negatív 12 fokban futni??

2009.12.20. 19:29 angelday

Igen komoly megpróbáltatások elé idézi az elmúlt hétvége a futó(blogger)t: szombatra és vasárnapra virradóan magyarországi viszonylatokban is, ha lehet ezt a kifejezést használni, jelentős havazást produkált az ország északi része hatalmas mínuszokkal megrakva.

Mi a Börzsönyben, Kemencén voltunk a hétvégén (Budapest csentrótól kb két óra út északi irányban), ahol a szombati turnus céges buli bizony alig tudott már este kikeveredni a faluból, másnap reggel viszont szikrázó (!) napsütés és szokatlan méretű havak:

Futással végül nem próbálkoztunk meg, mert a negatív 10-12 fokos hőmérséklet nemhogy futásra, de egyéb tevékenységre sem igazán volt alkalmas. Egyébként most ezen elgondolkodtam, mert valószínűleg a szombat esti hegyi túrázásból kiindulva a kardio edzés valószínűleg jót tehett volna, leginkább az ácsorgás a gyilkos ebben a fogcsikorgató hidegben.

Vasárnap megpróbáltunk ugyanis feljutni Királyrétről a hegytetőre, de a naponta háromszor járó, katonai eszközből átalakított céljármű olyan ritkán indult, hogy mire kivártuk volna a következő alkalmat, már el is ment a kedvünk a hegytetőre jutástól (kb egy órát dideregtünk a negatívban). Kiderült az is, hogy a buszos túra mintegy további 40 perces didergést eredményezett volna a ponyvázott platón levő fadeszkákon.

Nyuszi vagy, McFly! 

Hazafelé megálltunk Vácott, de addigra a hőmérséklet tovább hűlt, így az egyébként igen kellemes Duna parti korzón való lófrálást és a csokizó felfedezését inkább komoly kínlódás kísérte. Ettől függetlenül azt gondolom, hogy aki ilyen időben fut, őrült.

Be lehet ezt vállalni?

Bevállalta valaki?

Ha igen, miért?

Ki a hülye?

(Winkler Afganisztánban járt, állítólag, Twitteren posztolgatott ezt-azt, állítólag a havazás miatt picit megcsúszott a hazafelé tartó járata. Winklert újabban minden nap 16 és 18 óra között lehet hallgatni a Neón.)

58 komment

Címkék: kirándulás futás börzsöny túrázás negatív vác

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr461611536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blamazs 2009.12.20. 19:57:04

En mult evben -10 fokban futottam egy polo+polar felsoben. semmi bajom nem volt. igaz akkor jobb kondiban voltam. most nem merem bevallalni, bar lehet az tenne rendbe mar vegre.

herut 2009.12.20. 21:20:18

Ma reggel szűzhóban,-15 fokban futottam 12 kilit. Bevállaltam,csak,hülye vagyok,de faszagyerek! Holnap is megyek.

bestboy 2009.12.20. 21:23:33

Jó napot, én most jöttem be a mínusz 14-ről (6 km, póló, polárfelső, póló, símaszk, ami remekül befagy). nem a hideg a gáz, hanem az, hogy nem nagyon takarítják a havat, és hatalmasat lehet esni egy-egy óvatlan lépésnél. Futottam már 40 fokban is nyáron, az jobban megviselt.

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2009.12.20. 21:25:45

Én vállaltam egy lájtos kört (8 km). Szűzhó (alatta egyenetlen talaj), hófúvás, szikrázó napsütés, de felénk csak -8 C volt.

Angelday, válaszom a "miért" kérdésedre: Mikor kell kipróbálni a hófúvásban futást, ha nem ilyenkor??? :-)

tony zionist 2009.12.20. 21:59:31

tápos banda

nem futni nagy szám -15ben vazzeg, hanem úszni.

Svarcenberg 2009.12.20. 22:09:10

Tegnap is, ma is (vasárnap) futottam itthon Miskolcon. Ma ráadásul hóesésben. Ez volt benne a legjobb. Imádok hóesésben futni. Minél jobban esik, annál jobban élvezem.
20 éve kajakoskén -20°C –ban simán futottunk edzéseken. Volt, hogy naponta kétszer is. Csak akkor álltunk rá a futógépre, amikor már térdig ért. Ja, csóró proligyerekként a Kádár-korszakban semmiféle technikai ruházatot nem használtunk. Az edzőcuccaink a ”civil” életben már nem használt ruházatunk volt. (Nekem spec a mai napig az. Természetesen a cipő kivételével  )
Azóta sajnos nem sikerült -20 fok közeli hidegben futkározni. Remélem, idén összejön.
Tehát -20°C-ig simán be lehet vállalni a futkározást. Én legalábbis bevállalom. Nem tudom miért. Eddig a pillanatig sose hittem volna, hogy ez olyan extrém lenne. Én semmi különöset nem látok benne.
Mondjuk a szakadó hóesésben való futás, lehet, hogy különleges. De én imádom. Szeretem, ahogy a hópelyhek az arcomba vágódnak, és örömmel tölt el, ha a futás végén a ruházatomra tapadt hótól úgy nézek ki, mint egy hóember.
Szerintem senki sem hülye, aki hidegben fut. Bár -30°C körül, már lehet, hogy grízes. Igaz, az nem nagyon jellemző hazánkra. Ha elő is fordul, akkor is éjszaka, hajnalban 

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2009.12.20. 22:10:03

Józsi baszki! Nem is értem ezeket a kérdéseket! Mondjuk nem értem, hogy a Kemencéről Királyrétre hogy kerültetek, ha nem is érintettétek a "Csúcsot" gyalog olyan 3 óra ez az út. Királyrétről olyan 1,5 óra. Íme egy februári túra útvonala.
www.gpsies.com/map.do?fileId=gyockdhlainemcsz

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.12.20. 23:04:22

@tony zionist:

"nem futni nagy szám -15ben vazzeg, hanem úszni. "

igaz.

borsod · http://magyarhonved.blogspot.hu/ 2009.12.20. 23:31:52

Én a Sió gátján toltam tegnap olyan 6 km-et. Kibírhatós a dolog, bár kesztyű híján akezem már kezdett gémberedni a vége felé.

Arpesz · http://kerekparral-athenig.blog.hu 2009.12.20. 23:44:26

Sífutó léc a lábra emberek! :) A hó és a hideg csak rátesz egy lapáttal a mókára!

Ahogy leesett ez a hó, egymást megvadulva hívtuk haverok, hogy mikor-hol-merre sífussunk... Nagyon állat, ajánlom:

outdoor.blog.hu/2007/11/06/sifutas

Amúgy tényleg nem gáz futni se ilyen hidegben... Kezdetben óvatosan kell venni a levegőt, hogy le ne fagyjon a torkod, de öltözködni majdnem ugyanúgy kell, mint mondjuk 5 fokban. + sapka, kesztyű, garbó/sál

Az úszás respect, néhányszor próbáltam... Hát nem próbálom meg leírni, milyen érzés kilépni mezítláb, egy szál gatyában a hideg betonra a minuszokba... :D Brutál!

pirosmate 2009.12.20. 23:45:47

@Svarcenberg: :-)

Igazat szóltál. Kajakoztam magam is: 25 évvel ezelőtt, KSI. Téli alapozás, HHH. Tisza cipő, egyszálbélű mackóalsó, stb. A kutya nem foglalkozott vele, hogy nem tapad a cipő, és eltörik rajtad a pulcsi.

Mondjuk a tegnapi futás k***ára nem esett jól. Azt hitem, hogy tömbbé fagy a légcsövem. (Szájlégzés, sajnos.)

Hajrá mindenki!

M.

DaMartian 2009.12.20. 23:51:45

Én is alig vártam már a havat! Röfihapci ellen beoltva most mentem először futni. Felavattam a Gore Tex Pegámat is és nagyon pozitív csalódás volt a Clima FIT-es után, hogy ez télleg nem ázott be, pedig végig bokánál mélyebb hóban trappoltam vele. Csak egy "laza" tizes, de nagyrésze szinte szűzhóban. És még messze se kellett menni hozzá : )

pappito · http://pappito.com 2009.12.21. 00:16:48

királyok vagytok (na jó angelday nem :)

főleg amikor azt olvasom, hogy "lájtos nyolcas" b+, hol vagyok ettől, hó nélkül is???

itt legalább 18 fok van, nappal 20-22 és egész múlt héten fájt a torkom, nem mentem futni, ma már piszokul kényelmetlenül érzem magam futás nélkül

abszint86 2009.12.21. 01:37:47

A szánkózó kisgyerekek minden nap bevállalják a hóban! És nincs semmi bajuk. Ma mi is voltunk nosztalgiaszánkózáson, és nagyon felfrissített. Mindenkinek ajánlom

John C. Arvay 2009.12.21. 02:48:43

-12 fok, Bécs, Práter: www.youtube.com/watch?v=eMbM1ROgZgQ

- Hülye vagyok?
- Nem!
- Jól esett?
- Naná!

BKV reszelő 2009.12.21. 03:55:54

-12 fok ítéletidő ?! Te hülye vagy...majdnem egész nap - kivéve ebédidő - a szabadban voltam...jó, nem céges ácsorgás az alkoholista kollégákkal, ez tény...-20 fok is kellemes, ha mozogsz és süt a nap, ideális a jól megválasztott szabadidős tevékenységhez, tehát nem strandra kell menni ilyenkor. Lekvár.

monerd2 2009.12.21. 05:27:43

igen, lehet futni, akár kezdőként is! én is mentem tegnap mínusz 13-ban.
és amúgy szept. végén kezdtem futni...!
ez volt az első alkalom, hogy változtattam a szerelésen, azaz most már felkerült a sapka és a a sál meg a kesztyű, és egy extra kabát a vékony dzseki fölé.
következtetés: kellett volna egy térdmelegítő is.
mínusz 7-ben ezek még nem voltak, de ahogy nézem, hibáztam a kesztyű hiányával, mert ugyan nem fázott a kezem, de mégis kiszáradt pár helyen a hidegtől :(

monerd2 2009.12.21. 05:30:14

az kimaradt, hogy nekem lightos 5.5 km volt, ennyi volt a terv (8 lett volna, de aztán módosult, mert tervnél többet mentem másik alkalommal, meg mert késő is volt) , de nem is esett volna jól több, mert a végére elkezdtem nehezen lélegezni. (orron át végig.) ezt más nem tapasztalta?

VIT0 2009.12.21. 07:48:04

-15ben a hegycsúcson Boroka Ballst kefélni nagy szám. Futni.. azt mindenki megteheti. :)

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2009.12.21. 08:13:30

@VIT0: Mínusz akárhányban, nem érzed a lábad, de némi sunnyogás árán hátába kerülsz a fehér rejtőköpenyt öltött lövésznek, és elvágod a torkát - no ez az, amit csak tényleg páran csináltunk tegnap :)

weakest link 2009.12.21. 08:36:54

Nálunk elég komoly hófúvás volt a hétvégén, ezért a futás kimaradt (helysette úszás, természetesen fedett pályán), de ma mindenképpen sort kerítek rá, akármilyen hideg is lesz. Ami a ruházatot illeti: dry fit felső, polar pulóver és széldzseki (+sapka, kesztyű). Ezzel az összeállítással a tavaly telet is végigfutottam… A nyújtást viszont már otthon kell csinálnom, mert különben rám fagyna a ruha, amire minden gyakorlattal végzek… :) :)

harcsabajuszos 2009.12.21. 08:38:41

Mert aztán megáll az élet a minuszban?
Most -9 van, megyek melózni bringával.
Gyerekkorban a szomszéd faluba tekertünk suliba, télen nyáron, a nyolcvanas években volt -25 is, eltört a nadrág a lábon.
Technikai ruházat, aláöltözet? Maradj már, maximum harisnya.
Most már használok ilyet, hogy még pár évig működjenek az izületeim, de érthetetlen a kérdésed.
Snowboardozni -35-ben is sikerült, az már kicsit kellemetlen volt, a felvonón rámfagyott minden azonnal a szél miatt, kicsit alul voltam öltözve.
Nincs hideg, csak szar ruha.
Meg nyámnyila ember.

itsi 2009.12.21. 09:00:19

Nekem leginkább a torkom bánja ilyen időben, tüdővel még bírnám. A torok melegítő és szájkendő nem mindig elég, talán előtte egy felessel kellene kezdeni...
Egyébként nagyon frankó érzés hóban futni.

xhege 2009.12.21. 09:24:11

Egy mások bejegyzéshez kommenteltem a szombati havas futásomat. Isteni volt. Ma is megyek legalább egy tízest. A szívás holnap kezdődik ha hinni lehet az ónos esős előrejelzésnek.

paklis 2009.12.21. 11:26:09

En 120 kilosan is kimentem a minuszba lefutni a magam kis 3 kilometeret:) Mas ettol be sem emlegszik nekem emg ez a vilag:)) De Zsola nyomdokait kovetve muszaj:)) eddig -35 kilo:)

Snay 2009.12.21. 11:45:39

Ma reggel 7.5km -11 C gyonyoru napsutesben. Az alattomos jegbordakra vigyazni kellett kicsit, de nagyon jo volt. Azt hiszem a szembejovo autosok arcara volt irva minden...

Pirx 2009.12.21. 11:57:57

@paklis: :) Ez szuper! :) Nekem a magam 5 kilométere a világ. Ámbár két hete egyszer sikerült 7 km. A lényeg, hogy élvezd!
Én pénteken voltam utoljára. :( És akkor is túlöltöztem. Még tanulnom kell! :)

nivreko 2009.12.21. 12:18:14

a héten:
ha minusz 10 akkor 10 kili
ha minusz 15 - ezt elszúrtam - 18 kili
jó vót
csak a család aggódik - hajnalba, sötétbe ne csinyájjam, mert ha a bicikliúton "összeesek", akkor reggel kalapáccsal "nézegethetnek...
így 50 felé

torontál 2009.12.21. 12:23:40

Én is voltam tegnap, -9 fokban, olyan 6-7 km lett a vége. Az eleje fagyos volt, de miután bemelegedtem, már szinte élveztem :-) A végén már melegem volt, annyira beöltöztem. Ma nem mertem elindulni, nálunk -13 fok volt, de holnap reggelre tervben van!

Pirx 2009.12.21. 12:25:09

@nivreko: :) Ezért viszek magammal kivételesen telefont! Amúgy a fiam is marslakónak néz!

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.12.21. 12:38:50

@nivreko: az én feleségemnek is az a mániája, hogy egyszer összeesek és későn találnak meg az erdőben. :)))

Ma este egy gyenge 10 km-t futok(kocogok). A hétvége nem volt túl sportos (két koncert-két piálás). Szilveszterig mindezt pótolni kell. Addig kb. 60-70 km-t kellene teljesíteni. Hű, átgondoltam én ezt?

ogabor 2009.12.21. 16:56:11

Ma; -10°C; Városliget (érintésével); 14km. Igazi kis téli futás volt. Ajánlom mindenkinek :-)

Nebameg 2009.12.21. 18:02:20

Vasárnap hajnalban sikerült futni egy 10-est a -10-ben. Nagyon szép volt a szűz hó. És valóban, az ácsorgás jobban kikészít ebben az időben, mint a futás.

zsolababe 2009.12.21. 18:28:24

mindennap futok legalabb egy 10est..nm ertem a problemat.. fel kell oltozni :)))

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.12.21. 18:48:52

örülök, h mindenki ilyen kemény fagyálló tarzan. :D
egyébként a futás után van gáz, amikor ráfagy az emberre a cucc.

HecseDLI 2009.12.21. 20:19:42

@DaMartian: Örülök , hogy örülsz, de kíváncsi lennék, hogy latyakos hóban, olyan majdnem folyósban is komelnád -e a goratexes csukádat. A varrásnál is vízálló???
Varrás mentén ment a víz befelé , de ki azt már nem . Lábat mostam futás közben a 0 fokos vízben.Tavaly összeszdtem így egy pár víz- és vérhólyagot mire hazaértem.

Én is imádom ezt az időt : havas erdő, szűz hó ,a hóesés , őz, róka, szarvas, vadnyúl...vatta feeling. imááááááááááádom

doncii · http://doncii.blogspot.com 2009.12.21. 20:21:49

Itt New York-ban fagyott mar egesz heten de szombaton leesett az elso idei ho, egy ejjel ropke 25-30 cm. Vasarnap -5 fok, szikrazo napsutes, gondoltam csak setalok egyet a Central Park-ban, de annyira jo hangulata volt az egesznek, csomo ember, szankozo kolykok es igen, csomo futo, sifuto, bringas es gorkoris, akik a felig havas felig jeges felig tiszta valtozo uton toltak... hogy hazamentem atoltozni es lefutottam a vasarnapi 10 km koromet meg naplemente elott :) A kepek remelem picit visszaadnak a hangulatbol: picasaweb.google.com/daniel.varga12/SnowInNYC A legjobb az volt, hogy ilyenkor csak a "drogosok" vannak kint, akiknek a teste koveteli a futast, akinek nincs valasztasa, bedilizik ha nem mehet ki. Es amikor szembe jonnek veled, egyutterzoen mosolyognak, biccentenek.

Mylady 2009.12.21. 22:01:39

@doncii: és mondd csak, NY-ban is megáll az élet 10-20 cm hó esetén? bedöglik a helyi és távolsági tömegközlekedés, az utak járhatatlanok, a hókotrókat elnyeli egy hatalmas feketelyuk....?
vagy arrafelé nem annyira meglepő, hogy télen hideg van és esik a hó?

Pierre_ 2009.12.21. 23:00:03

Hajrá hóban futás, én nagyon élvezem! (Pedig a hideget nem szeretem, brrr.) Annyira szép és nagyon jó móka is. :))
Szombat késő du (már nagy hóban, ami végig esett): 24 km
Szombat éjjel: 10 km
Vasárnap kora du: 15 km
Ma este: 11 km.

laciii79 2009.12.21. 23:40:39

Szegeden nemtom mennyi lehetett tegnap este 7-8 körül...kb -10-12 fok. Futottam egy laza 8-ast, és iszonyú jólesett. :-) Nagy kár lett volna kihagyni. Pedig - a cipőmet leszámítva - tök átlagos cuccaim vannak. Annyi még, hogy van egy berger nedvességelvezető hosszúujjú vékony felsőm, arra egy sima póló, meg egy vastagabb felső..tudom, amatőr, de nekem semmi bajom nem lett tőle. Sőt! A széldzseki nekem sok...még szélben is. Épp ezért vártam meg tegnap este is, hogy leálljon a szél, így anélkül, szerintem -15-ig simán lehet nyomni ilyen amatőr cuccban. Jó, nem egy ilyen napra vállalok be félmaratont nyilván. Bár valszeg abba se haltam volna bele. De most ennyi esett jól, és ilyen időben ez a legfontosabb. Távot meg időt meg futok majd holnap, akkor már jócskán enyhül. Szóval csak Zatopek-et tudom idézni: "A halnak úszni, a madárnak repülni, az embernek futni kell." Akár hideget kap, akár meleget. :-) Jó edzést mindenkinek!

felician 2009.12.22. 01:33:43

Szombat is, vasárnap is. Istenkirály volt, tudtam, hogy az lesz, azért. Főleg szombaton a szakadó hóban. Küzdelmes volt ugyan, de simán megérte.
Én vagyok én, te vagy te, ki a hülye, én vagy te? Muhaha.

M.Islander 2009.12.22. 07:56:36

azért a las vegas-i marathont egyszer ki kell próbálni (4 elvi from the air:o)):
runningdoctor.runnersworld.com/2009/12/las-vegas-wow.html?cm_mmc=training-_-2009_12_22-_-training-_-BLOG:%20Ask%20the%20Running%20Doc%20
az "Exercise Is Medicine" szlogen mindent visz.

jó futást és kellemes ünnepeket mindenkinek!
M.

GBetti 2009.12.22. 09:05:45

@doncii: Imádom a képeket!!Teljesen át lehet érezni a hangulatot!Köszi!

xhege 2009.12.22. 09:39:16

@rrroka: A ráfagyás ellen a tuti ha ajtótól ajtóig fut az ember. Mikor hazaérek cucc ledob és irány a meleg zuhany :)

@doncii: köszi a képeket. Nagyon jók. Csatlakozok Kate23-hoz

laciii79 2009.12.22. 11:36:59

@xhege: Ja, ja! Ajtótól ajtóig! Tea előre lefőzve. Hazaérve gyorsan minden ruha ledob, két bögre izo-s, mézes tea leküld és jöhet a forró fürdő. Isteniii! :D

193 2009.12.22. 12:17:53

@herut: Igazad van!
Tiszta hüllye aki nem normális!!
Csak toljátok, toljátok eszkimó testvérek a fagyos levegőt!

rodriguez 2009.12.22. 19:21:57

@pirosmate: Én is kajakoztam, 25 éve a KSI-ben. Kicsi a világ....
Viszont akkor utáltam futni: nemigazán jöttek be a futóedzések. A KEDV csak jóval később jött meg.

doncii · http://doncii.blogspot.com 2009.12.22. 23:32:48

@mîkæl: Ez de komoly... koszi a linket! Zsola! 2010. december 5-en micsinalsz? :)

monerd2 2009.12.23. 10:16:48

"A legjobb az volt, hogy ilyenkor csak a "drogosok" vannak kint, akiknek a teste koveteli a futast, akinek nincs valasztasa, bedilizik ha nem mehet ki. Es amikor szembe jonnek veled, egyutterzoen mosolyognak, biccentenek."

első mondat nagyon igaz :))) "sajnos" tudom milyen ez az érzés :))
de ritkán látok másik futót, és a hidegben meg még egyet se szóval biccentés még nem volt! :(

mateve 2009.12.23. 11:14:04

Szombat,-10 fok Bükk, Tortúra 66 kili volt bő 10 óra alatt....Nem volt melegünk....és utáltam is a sok huplit....de a napok múlásával szépül az emlék.... :)))

bellone 2009.12.23. 11:56:34

@mateve: Gratulálok! Vannak akik ilyen időben maximum körmöt festegetnek ...;)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.12.23. 20:18:15

ma a rádió szerint +7 volt amikor futottam, de hülyének néztek, mert esett az eső. :) most mit csináljak, amikor elindultam, még nem esett... :)

laciii79 2009.12.23. 21:04:18

@rrroka: Nos igen, ez nem teremsport. :-) Nem mintha, akik hülyének néztek, legalább teremben futnának. Az ő bajuk! :-)

laciii79 2009.12.23. 21:06:34

@laciii79: Még valami, ha nem esett volna, akkor is hülyének néztek volna... De te élvezted, ez a lényeg! :-)

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2009.12.23. 22:30:29

Sajna csak 1 km-t tudtam tolni -10 fokban, mert kb. 2 hónapja (egész pontosan 7 hete és 3 napja :-( egy csúnya boka-/lábfejsérüléssel küszködök. A végére így is eléggé megfájdult a lábam.
Bár elég felületesen vizsgálták, valószínűleg részleges szalagszakadás volt, ami még nem jött rendbe teljesen.

Meg is ragadnám az alkalmat, hogy megkérdezzem: nektek milyen tapasztalatotok van a bokasérüléssel és a felépüléssel kapcsolatban? Mennyit pihentettetek, milyen gyakorlatokat csináltatok közben?

cs (mi más) 2009.12.24. 12:05:58

Hétfőn -12-vel indítva, 15 cm hóban 44 km, 1650 szinttel. Jó volt.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.12.24. 14:24:45

@laciii79: őszintén szólva 15 km lett volna a terv, csak nem szeretek elázva futni csatakos-lucskos hóban. :)

Hiver · http://42195.blog.hu/ 2010.01.05. 17:25:23

Mi dec20-an 20 kilit nyomtunk Legokutyaval melyhoban Domonyvolgyben, es ezzel beseprtuk a hosszutavu kupat. Mire nem jo egy 2 koros verseny, a masik 2 lany az elso kor utan feladta ;o) dec19-en is voltunk egy konnyu 12 km-es futason (szinten -12 C), ott elprobalhattam az oltozeket, igy tokeletesen sikerult az idojarashoz oltozni. Szelallo, de nem tul izzaszto 3-4 technikai reteg, dupla kesztyu, sapka ala +1 fejpant, termo gatyara meg egy terdnadrag, napszemuveg fazonu siszemuveg, kamasli :o) Azt hittem, a labam fog fazni es sirva konyorgok majd egy goretexes cipoert, de labfronton nem volt baj. (Zokni szinten technikai, talan ezert.) A legnagyobb gond az volt, hogy a kutya lababa mindig beleragadt a ho, es 5 percenkent meg kellett allni jeggolyotlanitani a tappancsat.

A rekordom amugy "fenykorombol" a konnyu :o) 40 km -13 fokban...

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása