Aszfalt!

2010.01.25. 20:10 angelday

Fogalmam sincs, itthon lehet-e kapni ezt a kicsikét, de Borbély Gyula, jelenleg NY Jersey-ben élő cimborám épp ilyen vásárlására készül. Tetszik a cipő textúrája, ahogy mondani szokták: dugnám.

Gondolom nem csak aszfalton lehet vele futni. Bár most ebben sem vagyok hirtelen biztos. Ez az 5.0 valami új márkájuk (ha jól tudom a 6.0 a streetwear). DaMartian alkalmasint majd megfrankózza.

126 komment

Címkék: cipő aszfalt nike

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr421701836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

helemburgis 2010.01.26. 14:03:45

@DaMartian: erröl bizony lemaradtam, teljesen elkerülte a figyelmem. Esetleg linket/kepet tudnal adni? Most felturtam a netet, de csak a sajat fekete goratexes pipellömet talaltam.
Talan tudsz valaszolni: a futocipöknel miert olyan mostoha szin ez a fekete?

GBetti 2010.01.26. 14:25:58

Engem érdekelne,hogy a Nikestore oldalairól(pl.angol) érdemes-e rendelni.Rendszerint döbbenetesen nagy a választék,színben,fazonban,méretben,újdonságban....Csak nem tudom,horribilis pénzbe kerülne-e,mire ideérne?
Annyit elolvastam,hogy 120 font fölött, gondolom országon belül ingyenes a szállítás,de az még csak Anglia...
Szóval valaki tud erről többet?

GBetti 2010.01.26. 14:28:46

@helenburgis: Engem is érdekelne egy fekete Pegasus,láttam is a Westendben,csak 36-os nincs már rég..
Egyébként én a B&J Nike oldalán találtam rá!

GBetti 2010.01.26. 14:31:12

Ha már kérdezgetek...A Prága maraton keretein belül,májusban nincs rövidebb táv,mint a 42km?
Nekem az sok lenne,de ha már ott leszek,mégiscsak szeretnék futni is,nem csak nézelődni..

Mylady 2010.01.26. 14:44:18

@rrroka: :) félek, hogy kicsit drága ez a topán ahhoz, hogy találomra megvegyem... bár kétségtelen, hogy mint minden nő, én is hajlamos vagyok (nem)kicsit szórni a pénzt :)

Mylady 2010.01.26. 14:45:15

@DaMartian: köszi az infot, valószínűleg meg fogom nézni, aztán ki tudja...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.01.26. 15:11:26

@Mylady: igen, pont ezért én pl nem is kísérletezgetnék, nem engedhetem meg magamnak. ahogy azt sem, h egy csuka 500 km alatt szétmenjen, pedig sajnos az előző adidasom alig bírt 600t, még szerencse, h azt nagyon akciósan vettem...

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.01.26. 15:30:17

Emberek! Lassan kiderül ,hogy ez a cipő annyit tud, mint a sötétkék szövet felsőrészes, gumitalpas DORKÓ, amiben kölyökként fociztunk. Az sem csillapított, hamar szét is ment, csak rosszabb volt a marketingje, mint ennek :-)))

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.01.26. 15:48:37

@Sekiwake: ha-ha, ez jó! Nekem egy Dorkó egy nyár erejéig volt csak jó. A talpa úgy kopott, mint az F1-es kocsik gumija. Ha ráléptem egy 10 filléresre, megmondtam, hogy fej, vagy írás. Ja, és a vicc, hogy nekem van még egy igazi, Tisza Dorkóm. '98-ban vízitúrára még abban mentem! Elő is veszem, mert most megint divat a Tisza cipő!

RoadRunner 2010.01.26. 17:02:26

@helenburgis: Én most januárban vettem egy fekete alapon arany pipás cipellőt, vigyorogok is benne rendesen. Pega, nagyon szép, és 1-2 helyen még láttam. (Bár ha jól gondolom, neked bécsi boltok címe kellene...)

Leggy 2010.01.26. 17:21:06

és ha nekem a sántulásig megfájdul az egyik lábamon a bnokám (ha jól érzem a szalag) akkor ortopédiára menjek beétért? Kb 3-4 km-et futok, igyekszem napi szinten, de egyre rosszabb a lábam (bemelegítek pedig).lehet hogy valamerre dől a bokám (kicsit csámpázva futok...

norbi2k 2010.01.26. 17:46:43

jó kis cipő...

nem rég bukkantam a blogra, kicsit elkezdtem visszafelé olvasni, aztán pár lappal később jött a felismerés hogy mi is a bajom az oldallal... fehér betűk fekete háttéren? azt hittem ilyen hibát már nem vét senki, de biztos van oka, no offense :)

angelday 2010.01.26. 18:09:10

@norbi2k: szürke!! Amúgy igazad van, de ez még talán elviselhető(bb).

Mylady 2010.01.26. 23:14:40

@rrroka: Hát most megnéztem. A mostani két futócipőm együtt nem került ennyibe - igaz, azokat leárazva vettem... na de akkor is...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.01.27. 05:38:48

@angelday: lehet h nekem van hozzászokva a szemem, de semmi bajom a fekete alapon szürke betűkkel. most úgyis minden blog meg weboldal fehér, minimál.

@Mylady: leárazott cipő a futó legjobb barátja! :) nekem inkább az a bajom, hogy a leértékelős boltokban sosincs szakember aki kicsit elirányítgatna milyen csukát vegyek. pedig nagyon jó, amikor látszik, h értenek hozzá. sajnos ez legutóbb azzal járt, h 25 ropiért vettem csukát... :D de még semmi baja, és már több van benne, mint az előzőben.

Nannycsuri 2010.01.27. 09:29:51

@kg_kilo: szögedi vagy? :o)
Szerintem jól néz ki a topánka, de nekem az jött le a kommentekből, hogy nem futásra való, nem utcára való...akkor otthon nézegessem a vitrinben? Utálom a porfogókat. És akkor már én is inkább mezítláb futok, füvön, jóidőben, a legjobb, ha épp locsolják is a füvet közben, persze nem pocsolyás-feláztatós szinten, hanem csak vízpermettel, és te is hűsölhetsz alatta. Kopaszin ezt is el tudod kapni nyárestéken.

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.01.27. 09:43:53

Az új cipő vásárlással az a baj, hogy tudod, pár hét múlva fele annyiért is meg tudod venni. Ősszel a Decában próbáltam egy cipőt, az egyetlen Mizunót. 18 rugó volt, úgy éreztem, az éppen belefér a keretbe. Szerencsére nem ízlett benne a futás, nem vettem meg. Most kifutó termék 9 rugóért! Verném is fejem a falba, ha akkor megvettem volna!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.01.27. 09:45:28

@BGy: melyik az? stabil és pronáló?

effe 2010.01.27. 09:54:46

@rrroka: ki kell nézni a cipőt egy hozzáértő boltban, aztán megvenni ahol le van árazva. nekem így sikerült a tavasszal kinézett cipőt (27k Ft) nyáron féláron megvennem. örülök, hogy nem ugrottam bele azonnal :)
csak azt sajnálom, hogy nem vettem rögtön kettőt

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.01.27. 10:30:07

@effe: hát igen, vagy a másik megoldás, h a már bevált csukát keresi az ember vmi outletbe.

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.01.27. 11:29:06

@rrroka: a nevére nem emlékszem, mert a Decathlonnak gyártott típus volt, nem hivatalos. Narancssárga és fekete volt rajta a jel. Megnéztem a Deca oldalán a Mizunókat, bazi drágák, de majd év végén Kassán feleennyiért meg lehet venni úgy, mint tavaly. Most nézem, a hozzászólásaim alapján fogtechnikusnak (lásd:fogához veri a garast) tűnhetek. :))) Nem vagyok az, pedig de.

norbi2k 2010.01.27. 11:47:18

@rrroka: nem azért fehér a weblapok többsége mert minimal akar lenni meg design-os... a mindennapi életben a szemed a fekete betűkhöz van szokva, fehér alapon, a szemnek egy idő után fárasztó a forditott állás, persze biztos meg lehet szokni ezt is...

bagolybagoly 2010.01.27. 12:26:21

@rrroka: Sajnos csak egy nappal előre lehet látni, hogy mit árazgatnak le. Teljesen boldog vagyok sikerült tegnap szert tennem egy cipőre. Lehet, hogy lesz még valami a témában.
www.mydecathlon.hu/#
Simán bevállalom a fogtechnikusságot. Valami oknál fogva soesem fizetnek nekem annyit, mint amennyit el bírnék költeni ...
@Nannycsuri: Mondjuk én eddig mezítláb például mindig ingyen voltam. Klassz, hogy most már lehet fizetni az "érzésért".

Jozsef · http://road2boston.blog.hu 2010.01.27. 13:19:04

@effe: "Ki kell nézni a cipőt egy hozzáértő boltban, aztán megvenni ahol le van árazva. nekem így sikerült a tavasszal kinézett cipőt (27k Ft) nyáron féláron megvennem. örülök, hogy nem ugrottam bele azonnal :)"
Ezzel a mentalitással 5 év múlva nem lesz senki, akitől kérdezhetnél :(

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.01.27. 13:44:07

@Jozsef: továbbmennék, hogy azért ilyen a mentalitás, mert rohadtul nem kapunk elég pénzt. :) és a cipők meg kétszer annyiba vannak itthon, mint külföldön.

tehát én vagyok-e a genyó, ha a kevés fizumból, a dupla árat számoló kereskedő helyett a leárazott cuccokat veszem? :)
én egyrészt szívesen fizetnék sokat, ha lenne miből, másrészt támogatnám a kereskedőst is, ha nem rajtam egyedül akarná 4-5 csuka hasznát behozni.

szerintem itthon irreálisan drágák a cipők (ld még műszaki cuccok, cd-k, DVDk-k...).
tulajdonképpen nem is értem hogy tudják emberek a (átlag) fizetésük negyedét cipőre költeni.

Jozsef · http://road2boston.blog.hu 2010.01.27. 13:58:20

@rrroka: Félreértettél, ott veszed meg, ahol akarod.
De azt igenis "genyó" dolognak tartom, ha valaki elmegy egy szakboltba, ugráltatja az ottani szakértőt, esetleg még lábszkennelést is végeztet, kiválasztják a számára tökéletes lábbelit. Majd "a héten még visszanézek", "nincs nálam elég pénz" stb. mondatokkal lelép, és elmegy máshol leértékelve megvenni ugyanazt a cipőt.
Egyébként magukra igényes márkák központilag vezénylik az akciókat és leárazásokat, hogy ne nyírják ki egymást a különböző értékesítési csatornák.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.01.27. 14:35:56

@Jozsef: oksa, egyetértünk, az tényleg genyóság! :)

czinezine 2010.01.27. 14:51:19

Ajánlom Michael Moore Roger és én című filmjét. Ha már, Nike.

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.01.27. 15:46:48

Én minden vásárlás előtt (futócipő, futóóra, ruha,kocsi,elektronika), elolvasok ötszáz fórumot, blogot, magyart, angolt és utána veszem csak meg. Ha mán van ez a internyet!

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.01.27. 16:11:12

@czinezine: mi köze a Nike-hoz? Csak a trailerét néztem meg a neten, de abban csak a General Motorsról volt szó. Érdemes letöl...ööö...izé megvenni jó drágán a filmet és megnézni?

effe 2010.01.27. 16:20:43

@Jozsef: de az miért van, hogy a márkabolt leárazza felére, a spuri meg nem? miért venném meg dupla áron???
és mégcsak nem is outlet volt, hanem az egyik főfő boltjuk, ahol nem csak a divat-sportruházatot lehet kapni.

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2010.01.27. 16:26:23

@Jozsef: nagyobb versenyeken szokott lenni próbalehetőség, lábscan, kamerával felveszik a mozgásod, kielemzik, ezek alapján javasolnak típust, persze saját márkán belül. Ott vásárolni nem lehet cipőt. Ezek után úgy és ott veszed meg a cipőt ahol akarod, rendelheted e-bayen vagy ahol akarod. ha ügyesek meggyőztek hogy azt a típust vegyed. Szerintem ezzel nincs baj! Általában akkor veszek cipőt amikor "jó alkalom van rá" nem amikor kell.

Jozsef · http://road2boston.blog.hu 2010.01.27. 16:37:28

@szasza75: Jópár marathon expón voltam már, általában lehetett vásárolni is. De nem ez a lényeg. Amiről beszélsz az a "marketing" rész, amiről eddig beszéltünk, az a "sales". :)

Jozsef · http://road2boston.blog.hu 2010.01.27. 16:48:22

@effe: Még egyszer mondom, nem azzal van bajom, hogy a Spuriban vagy a márkaboltban veszed meg.
Kérlek, olvasd el még egyszer rrokanak írt válaszomat!
Bár semmilyen érdekeltségem nincs a Spuriban, de el kell mondanom, hogy a Spuriban olyan extra szolgáltatásokat kapsz a pénzedért, amit máshol igen ritkán, vagy sehol. Pl. igen alapos szaktudás, vagy ha pár futás után mégsem válik be a cipő, Szűcs Csaba simán kicserélik neked egy másikra.
Az árképzésre nyilván Szűcs Csaba tudna neked válaszolni.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.01.28. 05:44:19

@Jozsef: tényleg becserélik? bárkinek, vagy csak az ismerősöknek? szerintem ez a legnagyobb para a cipővásárlásnál: veszel egyet 25 ropiért, azt egy hét után kiderül, hogy nem annyira jó, mint kellene.
én már most el kezdem túrnia netet egy ugyanolyan sauconyért, mint a mostani. úgy futottam benne a velencei kör 28 kirjét, hogy csak két nap múlva esett le, hogy semmilyen vízhólyag, körömgond, kidörzsölés nem lett a lábamon. a szombati huszas alatt még a szokásos nagylánujj körömágy tövi fájás sem jött elő!

Jozsef · http://road2boston.blog.hu 2010.01.28. 08:43:07

@rrroka: Több ismerősömnek már cseréltek ott cipőt. Persze, ha blokk megvan és nincs szétszakítva/ baromira összekoszolva stb.

kg_kilo 2010.01.28. 12:32:32

@Nannycsuri: jaja, hogy jöttél rá :D:D

DaMartian 2010.01.28. 15:22:56

@Jozsef: Így van! Maximálisan egyetértek! A szakboltban éppen azért fizet többet az ember, mert ott szolgáltatnak. Aki ott dolgozik nyilván azért képzi magát igyekszik autentikus lenni és fektet több energiát a vásárlóba, hogy eladjon neki. Nem egy elegáns dolog "használni" az ingyen szaktanácsadást, aztán bemenni a "TESCO-ba" megvenni a terméket. Ha az óccsóság a cél, akkor menjünk el inkább egy cipőtesztre vagy okosítsuk ki magunkat a neten és úgy vegyük meg az akciós helyen az akcióst, akkor legalább nem csinálunk hülyét azokból az eladókból, akik nem érdemlik meg!!! Én épp fordítva működöm. Amikor terméket keresve több helyet megnézek, és valahol kedvesen szolgálnak ki, ha nem találok jobbat, akkor is visszamegyek arra a helyre és ott veszem meg a cuccot, ha épp az utoljára meglátogatott üzletben is van ugyanolyan, de ott nem úgy szolgálnak ki...ennyivel megtisztelem azt akitől kaptam valami pluszt..

DaMartian 2010.01.28. 15:41:49

@rrroka: a magas fogyasztói árak és az alacsony fizetések már egy egészen más fórumra való kérdés! Az ajánlott kiskereskedelmi árak nagyjából egységesek európa (sőt világ) szerte. A különbségeket ált. az adók, meg a devizaárfolyamok egymáshoz képest mozgása okozza. Nálunk azért ilyen k. drága minden, mert a fizetések a béka segge alatt az adók meg magasak. Északeurópában vannak országok ahol még magasabbak az adók, de az itteni fizó 10x-eséből ez nem akkora tragédia. Szóval ezért mi duplán szívunk, pénz kicsi, ár nagy. Az akciózások megint más lapra tartoznak. A nagy márkák megadják az ajánlott fogyárakat (versenytörvény szerint csak ajánlhatják, nem kötelezhetnek rá senkit így vagy betartják vagy nem) amit a kereskedők érdeke is betartani. De hogy ki mennyiért adja a cuccait és mikor akcióz azt maga dönti el, hiszen megvette az árut, ami az övé, ő dönti el hogy a leghatékonyabb/profitábilisabb megszabadulnia tőle! Súgok: akcióban nem érdemes, mert akkor nem lesz rajta profit, vagyis ingyen dolgozol, amiből ugye nem laksz jól! Néha mégis muszáj! Ebből a szempontból a nagy boltok dolga egyszerűbb. Náluk a futás egy kategória a sokból, amikor épp nincs futószezon (mert a futók nagy része azért szezonálisan fut) akkor árulnak mást. Pl. egy Spurinak akkor is csak futócucca van, amikor épp csak a legkeményebb hardcore arcok futnak. Szóval a lehetőségei korlátozottabbak, épp ezt kompenzálják a kiszolgálás minőségével, aztán mindenki eldönti ér ez neki annyit vagy nem. A baj hogy a vásárlók nagy része sajnos iszonyú korlátolt. Ők csak annyit látnak, hogy valami x ezer forinttal drágább. Abba már nem gondolnak bele, hogy sokkal-sokkal több ezrest buknak el azon ha rossz terméket választanak (akár akciósan) amire segítség nélkül bizony nagyobb az esély! Mondom mindezt úgy, hogy semmi érdekeltségem nincs a Spuri mellett! : ) Egyszerűen ez az igazság..

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.01.28. 19:04:15

Én ott veszek cipőt, ahol jó csajok vannak. :)))

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.01.28. 21:13:50

@BGy: Ez a beszéd!!!!! Hol az a bolt????????? :-)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.01.29. 05:23:26

@DaMartian:én kifejezetten értékelem ha szakértenek, a saucony bolt pl nagyon meglepett ezzel. de sajnos tényleg korlátolt vagyok, legfőképpen anyagilag.
de kitaláltam vmit: amikor megveszem a csukát elkezdek félrerakni egy következőre. ha havi kettő ezrest sikerül, akkor majdnem árkorlát nélkül tudok választani, mire tönkremegy. csak a tényleg extrém kategóriás cipők nem férnek bele 20ezer körüli összegbe. pl láttam asicset 47ezerért, az szerintem nem épeszű ár.
én szívesen fizetnék mindenért nagyvonalúan, sőt azt is vállalnám, hogy a havi szjám milliós nagyságokat érjen el... ;)

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.01.29. 08:01:16

@rrroka: 47 rugó már egy "kicsit" túlzás szerintem is. Az már nem lélektani, hanem élettani határ, meg is állna a szívem. A végén ezeket a bazi drága cipőket szokták kiszórni 15 rugóért.

Leggy 2010.01.29. 09:37:52

tegnap teszteltem a Spurit- nehéz eset vagyok, váltott lovakkal győzték csak (hárman szolgáltak ki feváltva), de bírták. nem is távoztam cipő nélkül!

Jozsef · http://road2boston.blog.hu 2010.01.29. 11:33:53

@rrroka: "Drága-e a futócipő" kérdésre persze, hogy igen a válasz, de összehasonlításként egy évre számolva:
minden nap egy kávé a munkahelyi automatából: 14400Ft(240x60Ft)=1 közepes árú futócipő akcióban (kezdő futó kategória)
minden nap egy óriás túrórudi: 40150Ft(365x110Ft)=1 közepes futócipő+1 garnitúra nyári öltözet a Decathlonban+ rövidebb BSI versenyek nevezési díja (hobbi futó kategória)
minden nap egy sör: 73000Ft(365x200Ft)= 2 jó futócipő+ 2garnitúra nyári öltözet Decathlonban+nagyobb BSI versenyek nevezési díja (haladó futó kategória)
minden nap egy doboz cigi: 219000Ft(365x600Ft)=3 futócipő+1 téli és 1 nyári öltözet (már márkásabb is belefér)+2 európai maraton (nevezés+pár nap szállás+ utazás autóval vagy fapados repülővel) (maratonfutó kategória)
Bármelyik egyenlet baloldalát nézzük meg, a magyar népességnek kétszámjegyű százalékos arányát képviselik. Sajnos a jobboldalon csak pár százalék szerepel. :(

DaMartian 2010.01.29. 11:49:00

@Jozsef: Ez ISTENKIRÁLY társadalomkritika! Lízingelhetem az egyenleteidet a tréninjeimhez elrettentő példának??? Ennél szemléletesebben szerintem nem is lehetne ezt előadni! Kösziiii

Jozsef · http://road2boston.blog.hu 2010.01.29. 11:59:56

@DaMartian: Természetesen. De ha átvenné a "nagy" Nike, akkor bármikor nyitott vagyok egy tanácsadói szerződésre :))

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.01.29. 12:21:06

@Jozsef: szerintem is remek példa, de milyen lenne az élet pöttyös nélkül...? :D
ezért mondtam, h én rakom félre a pénzeket a következő cipőre ilyen apránként.
én két éve nem cigizek és azóta tényleg érezhetően nagyon sok pénz megmarad másra. pedig én felét se szívtam ennek.
a cigi kurvára nem éri meg.

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2010.01.29. 12:30:28

@Jozsef: amúgy pont ezen gondolkodtam én is valamelyik nap. ismerek 1-2 futót aki dohányzik.. valahogy nekem nem fér meg a kettő egymás mellett.

helemburgis 2010.01.29. 13:16:27

@Kate23: @RoadRunner: @DaMartian: sajnos a Pegat nem szereti a labam, de ha vhol fekete triax structure w-t lattok, akkor sikitsatok, legyszi. :)

@rrroka: az elet pöttyös nelkül borzaszto!!itt nincs, igy csak ünnepnapokon jutok hozza, ha epp vki meglatogat, s akkor le is rendelek egy egesz raklapnyit, s tömöm öket hörcsög modjara. :)
Jo neked, en sose erzem, h több penzem van, ha nem dohanyzom, elszorom mas hasonlo haszontalansagra. :D

@szasza75: dohanyozni alapbol nem vmi cuki, futni es bagozni meg egyenesen ciki, de nem lehetetlen. :)
Nekem pl. lassu, hosszu futasoknal soha nem volt tüdö tajekon kellemetlen erzesem, viszont a gyors tempofutasok utan volt pancelmellem, s ereztem, hogy nem ugy jutnak oxigenhez a sejtjeim, mint ahogy kene.
Anno a nemet RW oldalon olvastam egy fut&cigizik forumot, s meglepöen sok hobbifuto vallotta be, h igen, bagozik, s megy a kettö együtt akar napi 1 dobozzal is...(na es mennyi lehet meg, aki elhallgatja a cikiseg faktor miatt). Asszem ott irta egy tag, h egy tanulmany szerint a dohanyzas a futasi teljesitmenyt ugy 5-10%-kal veti vissza..ez egy rövidtavu futason nem olyan sok, igy sokan nem törödnek vele.. Azert egy marathonon mar szamottevö, akar 20 perc diffi is lehet, uhogy en is hagytam a cigit a piklibe.. (persze, nem csak ezert:))

bellone 2010.01.29. 13:36:48

@helenburgis: Gondolom, a dohányosok egymás között azt titkolják, hogy folyton futnak mikor senki sem látja. Még érdekesebb, hogy nem nagyon ismerek olyan futót , aki az alkoholizálást cikinek találná. Az úszóknál pedig már egyenesen a hasispipa a menő...

Leggy 2010.01.29. 14:56:25

@DaMartian: Hát, egy Asics- GEL Torana 3 terepcipőt. Bicsaklós az egyik bokám, befele dől, ez tűnt a legjobbnak (enyhén pronáló lábra). még barátkozunk, mert 41 es női lábra csak USA 9 (férfi 43.5) cipő a jó. márpedig az én lábam akkor is kecses női láb (keskeny) ez meg nagyon széles (hiába mondogattam, hogy keskeny, itthon láttam, amikor megnéztem az interneten, hogy a "H" jelzés extra széleset jelent. de a talpa akkor is nagyon bejön nekem, erdőben futok, szerintem megszeretjük egymást. a szélességhez meg hozzá kell hogy szokjak, mert mindig ffi cipőben futottam eddig is..

DaMartian 2010.01.29. 15:11:45

@Leggy: Pedig az nem igazán jó, mert totál más formájú kaptafára épül a cipő!

Pirx 2010.01.29. 15:14:23

Én azért kezdtem futni,, mert abbahagytam a bagót. És nem éreztem semmi változást. Valami csak kellett, így lett a futás. Merthogy bagó mellett nem ment. Most már elkocogok lassacskán. Viszont nem veszem észre az anyagiakon, hogy több pénzem lenne. Pedig nem eszek többet sem! :)

Leggy 2010.01.29. 16:58:16

@DaMartian: akkor adj tanácsot légyszi :-) ígérték, hogy visszavihetem, még csak idebent barátkoztunk a cipővel

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.01.29. 17:20:36

@helenburgis: hát ha legközelebb arra járunk, akkor csak pöttyösért összefuthatunk. :D már most add le a rendelést a bécsi félmaratonosoknak is! :DDD

DaMartian 2010.01.29. 17:38:53

Női csukából is lehet venni nagyobb méretet! Futócipőből még a negyvenegynéhányas nem is olyan óriási szerintem!

Leggy 2010.01.29. 17:57:28

szerénytelenül állítom, a magasságomhoz képest (180 cm) teljesen arányos..volt egy női, de fehér volt...én a cipőben futni szeretek, nem tisztogatni...ez meg szép fekete, megy a nindzsa szerelésemhez :-)

Leggy 2010.01.29. 17:59:34

ja, most jut eszembe, a futóharsinyám (NIKE) is férfi S méret, mert a női modell túl rövid volt a lábamra...:-) teljesen ok-n néz ki (nem buggyos elöl)

DaMartian 2010.01.29. 18:41:06

@Leggy: csak tönkreteszi a lábad... : ( Ruhában nem olyan gáz, max kidörzsöl... Hanem tökös akkor minden OK : )

Mylady 2010.01.29. 19:48:18

@Leggy: Ahhoz a magassághoz valóban normális. Én is közelítem a 180-at, de csak 38-as a lábam. Instabil. Álló helyzetben felborulok. (kis túlzással)

Én is szoktam férficuccokat venni, főleg pólót, dzsekit. Utálom, hogy a női felsők olyan rövidek. Amúgyis hosszú a lábam, nem kell még optikailag is nyújtani. Ráadásul sokszor a nagyobb méret (L) sem hosszabb, hanem csak szélesebb cuccot jelent...

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.01.30. 09:19:50

@Jozsef: Állat ez a számolgatás, köszi! Ha lehet én azt az évet választom, amikor minden nap be kell nyomni egy óriás túrórudit :-)))

Mylady 2010.01.30. 10:41:05

@Sekiwake: én azt az életet élem :))) van a munkahelyemen egy pöttyös automata és egyszerűen nem lehet ellenállni a kísértésnek...
bele sem merek gondolni, mit jelent anyagilag
:)))

effe 2010.01.30. 11:22:18

túrórudi nélkül nem kezdődhet el a nap!

Jozsef · http://road2boston.blog.hu 2010.02.01. 12:19:37

@bellone: Jópár ember, akit ismerek és akik életmódszerűen sportolnak(futnak, úsznak/ bicikliznek), egyikről sem tudom, hogy alkoholproblémái lennének. A futós bulikban egyébként sem jellemző a sárga földig ivás. Voltam olyan tésztapartin, ahol kora délutántól estig mindössze két doboz sör fogyott el, azt is én ittam meg :) Pedig voltunk páran.

DaMartian 2010.02.01. 12:48:00

@Jozsef: én az ellemkezőjét tapasztaltam : )

bellone 2010.02.01. 13:59:50

@Jozsef: Valószínűleg én keveredtem rossz társaságba.:) Az úszókat meg a Phelps (mint valami példaképszerűség) miatt említettem meg.

Steve51 2010.02.02. 09:12:00

www.pim.cz
www.praguemarathon.com

Join our group on Facebook, go to www.praguemarathon.com/facebook

Itt megtaláltok minden infot a Prágai futórendezvényekről.
Üdv

DaMartian 2010.02.02. 16:55:16

Bár Zsola egy ideje teljesen eltűnt (lehet hogy elindult futni mint Forrest Gump aztán elfelejtett megállni : ) egy kis érdekes hír a kedvencéről: a Nike bejelentette, hogy a LIVESTRONG kollekció ezentúl nem csak a tengerentúlon lesz kapható. Bár Zsolának eddig sem okozott gondot, hogy hozzáférjen ehhez a szép fekete/sárga kollekcióhoz, azért biztos jó érzéssel tölti el, hogy ezentúl honfitársaink is támogathatják a LiveStrong rákellenes alapítványt ezekkel a termékekkel : )

kg_kilo 2010.02.04. 13:19:48

Juteszembe ha elveszett emberekrol van szo, a Kriszta mikor posztol megint? Es a tobbi csajok?

DaMartian 2010.02.04. 13:27:27

@kg_kilo: eeeelvileg a csajszik csak a férfiak vs nők kihívás idején posztoltak ha jól tudom... Pedig nekem is hiányoznak PKittike meg Kékvirág írásai!

Leggy 2010.02.04. 15:00:27

ha jönnek a csajok, megkérdezem tőlük, hogy mit kezdenek a hajmosással- a fiúktól nem merek ilyen bugyutaságot kérdezni- de én kapucniban szeretek futni, a hosszú szőke hajam pedig majdnem minden futás után jobbnak látom megmosni...pedig amúgy nem vagyok minden napos hajmosás párti, de egy órás szaladgálás után ráfér..így viszont elmegy egy csomó időm, a melóban egyre jobban lemaradok...

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.02.04. 20:19:41

@Leggy: Én minden futás után megmosom, mert ha nem teszem, akkor másnap viszket a fejbőröm. Igaz, a hajam 1 centis, hogy hamarabb megszáradjon :-)

Leggy 2010.02.04. 21:37:16

ok, megnyugodtam, akkor nem csak én vagyok így ezzel. amúgy -nem vicc- mióta rendszeresen futok, gyorsabban nől a hajam..

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.02.05. 07:32:24

@Leggy: nekem hosszú hajam van és én minden futás után megmosom, nem lehet kibírni máshogy. legfeljebb nem balzsamozok, ha tudom, h másnap megint futok. előfordult nyáron, h a tusfürdővel mostam meg, igaz arra rá van írva h haut&haar, de gondolom nem hátközépig érő háréral gondoltak... a gond akkor van, ha nem otthon futok, és még haza kell menni, akkor lehet választani, hogy izzadt hajjal, vagy frissen mosott félig megszáradt hajjal megy haza az ember. én utóbbit szoktam választani, mert az izzadt haj nagyon rusnya igénytelenül áll össze amíg meg nem szárad.
már várom a nyarat, amikor vizes hajjal hazamenni tök jó, mert hűt...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.02.05. 07:34:48

tegnap láttam az angol turkálóban a posztban szereplő csuka piros-szürke változatát alig használtan, a talpa nem volt kopott vagy letaposott. 4000 Ftot kóstált. :D

Leggy 2010.02.05. 14:37:25

@rrroka: megnyugtattál..már aggódtam, mert nem szeretnék kényszeres mosakodó lenni (ismerek ilyet), de a futás után muszáj full szervizelnem magam, mert úgy esik jól.
Más: tudom, hogy az én kezdő szintemhez túlzás, de beleszerettem, és most várom a Garmin Forerunner 310 XT-met :-) Ha vkinek van tapasztalata vele, szívesen hallanám. (sok beszámolót olvastam róla és a 405-ösről, aztán végül e mellett szavaztam)

Mylady 2010.02.06. 18:31:37

Én meg láttam egy gyönyörű kötött sapit az egyik hiperben. Egyik oldala világosszürke, másik szép piros és kifordítható. És van rajta egy diszkrét pipa. Rögtön tudtam, akarok egy ilyet.
Valamivel 2ezer alatt volt, már majdnem megvetettem, amikor észrevettem, hogy szálhibás. Mind. Szerintem elég feltűnő helyen, nekem legalábbis rögtön szemet szúrt. Az eladó szerint, idézem, "jaj, már, alig látszik"
Nem vettem meg :(

Mylady 2010.02.06. 18:32:13

@Mylady: nem megvetettem, hanem megvettem... sajnos :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.02.06. 18:46:15

@Mylady: megetted??? :DDD
nagyon hibás volt? mert futáshoz kettőért simán megéri. igaz én egy 150 (egyszáz-ötven) ftos tesco polár sapiban tolom...

Mylady 2010.02.06. 21:34:44

@rrroka: Nem nagyon, a szélén voltak picit szétzilálva a szálak.
Nekem is ezer alatti sapim van, csak ez úgy megtetszett, piros és világosszürke, a világoszürke részén pici piros pipával.. érted, na :)

ddrum77 2010.07.06. 11:56:06

Sziasztok!
Az utóbbi 9 hónapban lettem lelkes futó, a napi adagom 2-4 km. kocogás, kényelmes tempóban. Előtte az volt a véleményem, hogy csak akkor futok, ha labda is van a játékban, de aztán ez átalakult, most már azért futok, hogy a labdás játékokban jobb legyen az erőnlétem. Cipőt szeretnék őszre-télre, és ebben kérnék tanácsot. A nyári cipőm egy Nike Air Edge, nagyon meg vagyok vele elégedve, a talpa kellemesen puha, a téli cipő egy klasszik (90-es modell) Adidas Torsion, magasszárú, bélelt nyelvvel, goretex-szerű béléssel. Tökéletesen megfelel téli utcai viseletre, de futásra vmi puhább, jobban párnázott talpú cipőt szeretnék. Mit javasoltok? Könnyű legyen, ne ázzon be, és Air-szerűen legyen puha a talpa.
Kösz a tippeket előre is.

angelday 2010.07.06. 12:27:52

@Müller? Az meg ki?: remélem olvassa valaki ezt a régi posztot is rajtad kívül!

ddrum77 2010.07.06. 14:43:53

akkor hova írjam, h legyen válasz?

angelday 2010.07.06. 14:47:18

Valahogyan fel kellene keltened DaMartian érdeklődését.

Mondok jobbat: gyere ki a Margitszigetre egy futócipő tesztre! Ott meg tudod kérdezni, ki is tudod próbálni.

ddrum77 2010.07.06. 17:31:17

@angelday: téli cipőt nyáron tudok próbálni?

angelday 2010.07.06. 17:51:56

Nincs jobb ötletem.

bitliszbá 2010.07.06. 22:36:59

@DaMartian: hogy felkeltse az érdeklődésed!!!!

DaMartian 2010.07.07. 07:11:20

@bitliszbá: Egyébként még továbbra sem tudom, milyen egy téli cipő? Mert én ugyanazokban futok télen is... Van ugyan vízhatlan cipőm, de azt télen és nyáron egyaránt (alig) használom. Nem annyira jó benne futni. Most van ugyan pl. nekünk is Breathe elnevezéssel kifejezetten nyári cipőnk 2-3 modellből, amin akkora lukak vannak, mint egy ementálin hogy jobban szellőzzön, de a többi esetben az őszi-téli modelleket csak a szinük különbözteti meg a tavasz-nyáriaktól... : )

bitliszbá 2010.07.07. 13:41:34

@DaMartian: szerintem nem is érdekes, hogy tudod-e (én se tudom mitől lesz téli, talán hogy több zokni fér bele?), az a lényeg, hogy felkeltse a figyelmedet. És ez be is jött :))))

ddrum77 2010.07.07. 14:23:28

A nyári cipőm orra egy sima szellőzős szúnyogháló, a téli meg bőr+vízhatlan bélés, levarrt- bélelt nyelv, rücskös talp. Azért ez jelentős különbség. Ezért gondolom, h kell legyen "modern" téli futócipő a Nike kinálatban, olyan nincs, hogy csak a színük más.

DaMartian 2010.07.07. 14:54:11

@Müller? Az meg ki?: Az már régen rossz, ha egy "futó"cipőben bőr van... Ez is valami könnyű túracipőnek tűnik, mert magas szárú futócipőről még nem hallottam... Vízhatlan cipők természetesen vannak a vonalban, de ennek csak annyiban van köze az évszakhoz, hogy ősszel-télen kellemetlenebb vizes, cuppogó zokniban futkározni, így olyankor többen használnak ilyet (mert amúgy kényelmetlenebb és drágább, mint a sima változatok). A levarrt nyelv is a vízállósággal függ össze, míg a rücskösebb talp és a megerősített felsőrész a terepcipők sajátja. Amit te "téli" cipőnek gondolsz (és még sokan ebben a tévhitben élnek) az valójában terepcipő, esetleg vízhatlan modellek, de ennek nincs köze ahhoz, hogy milyen évszakban használjuk. Én a Gore Tex-es terep Pegámat használom nyáron is, ha olyan az idő, de általában a telet is ugyanazokban a "szúnyoghálós" cipőkben futom végig, amikben a nyarat, és szerintem a futók 99%-a hasonlóképpen. Azt pedig "szakmai" tapasztalatból tudom mondani, hogy a téli kollekció modelljei bizony tényleg csak színben térnek el a nyáriaktól, semmi másban, ennek ellenére teljesen "modernek" : ) És ez így van jól, nincs is szükség rá, hogy másban is eltérjenek : ) Ezért nem értettem milyen egy téli futócipő...

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.07.07. 15:41:26

@Müller? Az meg ki?: ember! Magasszárúban futsz? Kérd el Angelday-től a magasszárú, arannyal szegecselt Nike cipőt. Az bőr is és magasszárú is. :)))

ddrum77 2010.07.07. 20:00:36

@BGy: Most mit csináljak, dobjam ki??? Torsion cipő, futásra készült (igaz 20 éve...), kényelmes, meleg, és gázoltam benne hóban is télen, szóval van értelme a magas szárnak. Újra vennék ilyet ha látnék. 8 ezer nem volt sok érte, pláne hogy retro darab (ami mostanában drágább), és 40 volt az indulóára. Eddig a második legkényelmesebb cipőm az Ecco után. Na de akkor ilyen robosztus darabot ne is keressek, max. Goretex, ami extra egy téli cipőben?

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása