(4.) Heti vegyes

2010.01.29. 09:25 szasza75

Az elmúlt hetekben kissé elmaradtak a heti vegyesek. Valójában a január eleje futószemszögből uborkaszezon. Jelentősebb futóesemények nincsenek, meg amúgy is az ember ebben a hidegben kétszer is meggondolja hogy húzzon-e cipőt, vagy nem.

Tegnap este elég lusta voltam és fáradt. A hidegről nem is beszélek, mert napok óta konstansan hideg van. Menni kellett volna, de én legyintettem, hogy majd holnap reggel és lefeküdtem aludni. Reggel útközben a sziget felé az egyik hőmérsékletjelző -14 fokot mutatott, a másik -11 fokot, a Margit híd budai hídfőjénél -10 fokot. A hídon erős déli szél süvített, a Duna vizén pedig jégtáblák ütköztek. Kicsit el is gondolkodtam, hogy most mi a francot csinálok itt fél 5 kor? (Szasza, tényleg, mit csinálsz -10 fokban fél ötkor? -- Józsi)

Bevallom nem számítottam más futóra rajtam kívül, aztán nagy meglepetésemre két-három ismerősömbe is botlottam, őket sem zavarta a hideg. 10 perc kellett hogy üzemi hőfokra felmelegedjek, aztán rendbe volt minden csak a zsebkendő fagyott meg a kezemben. Beszélgettünk, viccelődtünk, 2-3 kör után mindenki ment a dolgára, n7-re én is visszaértem a kocsihoz. A margitszigeti körgyűrű egyébként jeges, csúszós. Aszfaltos cipőben nyomtam, estem is.

Hétvégén sem lesz sokkal melegebb. Lássuk milyen szabadtéri programok várnak ránk:

2010. január 30.

Téli Mátra (S, M, L, XL) Helyszín: Mátrafüred,  Bővebb infó: ITT 

(Az Téli Mátra XL egyben terepfutó verseny is táv: 40,5 km, szint: 1587 m)

A hosszútávon indulok 7 kor, a terep nehéz, de nem nagyon fogok rohanni..lehet csatlakozni. (5:00-5:15-t tervezek)

Törökbálinti hendikep Rajt: Törökbálint, Dióskert tér, Táv: 5 km Bővebb infó: ITT

2010. január 31.

Yours Truly Táv:25 km és 50 km  Bővebb infó: ITT (Gabesz nagyon profi módon összegyűjtötte a részleteket)

56 komment

Címkék: ajánló programok tél hideg heti vegyes

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr601708460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ketszeri 2010.01.29. 09:46:05

Minden tiszteletem a tiéd, este kilenckor értem haza, ránéztem a hőmérőre, és fejben behúztam egy "skipped" -et a naplóba. Persze mostanra nagyon hiányzik, legszivesebben futva közlekednék az irodában... vasárnap délelőtt akkor is futok, ha fagyott verebek potyognak az égből.

HelloJozsi 2010.01.29. 09:51:07

És mikor alszol Szasszer?

Kérdés is van:
Két hónapja csak nagyon hézagosan futogatok 10eket. Szerintetek neki merjek menni a téli mátra 25 kilinek? Nem-terepen emlékezetből végigdöcögöm 6percesekkel de nem tudom jelen időjárási viszonyok között érdemes-e kockáztatni.

Daró 2010.01.29. 09:58:21

Off: megint láttam tegnap a tévében Zsolát! És minek kapcsán hozták fel: "futógatyában, ugrabugrálva) hihetetlen fogíása kapcsánm :-)
Zsola fiam, te leszel az új magyar csoda, az Update-Babe :-)
Mellesleg a kommentátor-műsorvezető Barabás Évi volt, akinek ismét megállapítottam oltári mellei vannak.

bellone 2010.01.29. 10:26:36

@NJoco:
Én is megyek az M-re. Nagyon népes a túra, úgyhogy jellemzően letaposott hóra számítok (9 körüli indulással). Az útvonalat vizsgálva pedig csak az első 17 km húzós, az utolsó 8 kili végig lefelé tart (esni ugyan lehet, de azt már megszoktam:)).

Dr. Fire 2010.01.29. 11:07:54

A mínusz tízek beköszöntével ott hagytam a kecskeméti arborétum havát mint reggeli futópályát. Mínusz ötig még rábírtam magam, hogy kimenjek élvezettel róni a köröket, de aztán az akaratgyengeség erőt vett rajtam. Így aztán a mínusz tíz helyett a plusz húsz fokban sportolást választottam. Bringa föl a görgőpadra, tévé be, nyílt ausztrál, verejték patakokban.

weirdone 2010.01.29. 11:20:53

Én még hét elején lementem lefutni a szokásos körömet, de mínusz tízben már nem vállaltam. A jégdarabok közelről nagyon szépek lehetnek, erre nem is gondoltam, ma este megnézem.

helemburgis 2010.01.29. 11:41:23

Ha futasrol van szo, nem sirok a hidegen, söt, egyenesen szeretem... inkabb ez, mint a 25C+. Az edzesterv elö van irva, heti 50-60 kilit vmikor meg kell csinalni, nincs mese, igy nem is igazithatom az edzeseket a higany allasahoz.
Amitöl viszont sirnek az a hajnali keles, hogy fel 5-kor mar futocipöben legyek...erre vmi csoda kene, hogy ilyen megtörtenjen..reszpekt azoknak, akik a kakasok elött nyomjak. :)

DaMartian 2010.01.29. 12:07:45

Mivel nekem is adott az edzésprogram amit tartani kell, plusz a tavalyi után sajna benne van, hogy Balcsin is lehet brutál szar idő még márciusban, így muszáj kimenni. 30-40 kili futópadon már nekem is sok lenne a "jóból" inkább tűröm a hideget (bár én azon kevesek közé tartozom, akik inkább futnak 30+-ban. Egyelőre túléltem a tegnapi 20-ast -5-ben, bár a kezem lefagyott, de annak ellenére jól esett. De ez még csak az első nap, ma este egy Szúnyogsziget - Római part - Pünkösdfürdő oda vissza - utána Szigetkör (Árpád hídtól) a terv ha bárki csatlakozna, ez kb. egy 30-as..
Vasárnap ki jön YT-ra??? Remélem nem egyedül fogok körözgetni a Szigeten!! Valahogy meg kéne oldani azt is, hogy termoszban ha viszek forró teát az meg is maradjon...ötlet???

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.01.29. 12:32:53

@DaMartian: mi megyünk, de a velencei körre! :) már ha addig nem szakad le a hó és jég járhatatlanná téve az utakat, futhatatlanná a tókört.
akkor kénytelen leszek szombat este beinni a szülinapi partin amire hívtak... :D

HelloJozsi 2010.01.29. 12:36:15

@DaMartian: Hát én vagy a Mátrában vagy máshol, de azt a 25-öt megcsinálom valahogy.
A futoterkep.hu -n készülünk egy last minute nyereményjátékra YT-val kapcsolatosan, nézzétek a twittert. (bocs a reklámért, ha nem szabad moderáljátok ki)

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2010.01.29. 12:40:11

tata-i tónál nem csinál valaki 25-t vasárnap?

progbalu2 2010.01.29. 13:27:43

Nem a mínusz 10-el van gond Pesten hanem a levegővel! Nehezen tudom elképzelni, hogy ezekben a napokban, hetekben egészséges futni a szigeten. A fokozott légzéssel még több káros anyag jut le a tüdő legmélyére is...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.01.29. 13:31:15

@progbalu2: hidd el, h egyszer futni szmogban semmi ahhoz képest, ha a kocsidban ülsz a dugóban. persze nem jó a büdös levegő, de nem károsabb, mint amúgy.

watergate71 2010.01.29. 13:34:30

@DaMartian: Délután letaposom előtted a Szúnyogsziget-Római part-Pünkösdfürdőt oda-vissza, bár két napja még igen jeges volt itt-ott...

fran7 2010.01.29. 13:56:19

@progbalu2: Az a durva, hogy én a Bakony magasabb részén élek, de itt is olyan koszos volt és még most is az a levegő, hogy futás közben érzem a szmogot, mint régen a Margit körúton sétálva. Késő délután már -10 fok volt de úgy még képes voltam futni, de -10 alatti hőmérsékleten már csak sétálni mertem. A letaposott hó meg keményebb, mint a kemény föld. Inkább keresni fogod azt, ahol még nincs letaposva a hó.

bitliszbá 2010.01.29. 14:42:23

@DaMartian: nekem is viszonylag jól ment a tegnapi 20 (... eddig jó.. ), kicsit botoxos lett az arcom a végére.

A mai 30-at mikor indítod? és honnan?

Vasárnap valószínűleg kigurulok az Árpád hídnál lévő pár parkolóhelyig kocsival. Esetleg használhatjuk frissítőpontnak ?! Csak a logisztika kissé nehézkes - aki frissíteni akar bevár vagy utolér :)

Persze a 15centis hó amit szombat-vasárnapra ígérnek a -10-ekkel még betarthat az én elszántságomnak is. De még megvan az akarat...

katjatjuta2 (törölt) 2010.01.29. 14:57:18

Drága Jakab doktornő / sportkori / nem győzte eleget hajtogatni : mínusz 5 fok alatt nem szabad futni!!!!

Én megfogadtam. Lehet hogy erős férfiembereknek a mínusz 10 sem árt, de szerintem amit nem kell, nem muszáj erőltetni :)

szóval csak óvatosan :)

Mylady 2010.01.29. 15:00:01

engem a hideg nem zavar, a jég miatt amúgysem futok... :D

bitliszbá 2010.01.29. 15:07:55

@katjatjuta2: @Mylady: hát hiányoztok is nekünk piszkosul lányok :) oda a motiváció jó része...
No majd tavaszodik lassacskán...

Leggy 2010.01.29. 15:09:20

én nem érzem kellemetlennek a hidegben futást(pedig a levegőt a számon kapkodom). sőt, a vérkeringésem is jobb lett. korábban mindig lefagyott a kezem, futásnál meg le kell vennem a kesztyűt, mert gőzölög. fázni nem fázom, inkább melegem van. és azóta elkerül a nátha is..

DaMartian 2010.01.29. 15:17:59

@bitliszbá: Attól függ mikor tudom letenni a lantot és hogy milyen a forgalom hazafelé... Terveim szerint 6-7 körül indulok a Népszigeti gyaloghídtól (Melba étterem)...
Én a havat imádom, bár nem tudom 40-50-et milyen lenne 10 centis hóban tolni, de a helyzet sajnos adott, úgy kell teljesíteni a kitűzött célt ahogy a természet diktálja... Az fel sem merült, hogy nem futom le! Ki tudja Balcsin milyen idő lesz? Na meg ha ez elmaradna, nem is a fizikai része hiányozna ennek a 100-120 kilométernek, hanem hogy oda lenne a magabiztosságom! Jó ötlet az autós frissítőpont, bár ahogy mondod a logisztika valóban nem eccerű, de megoldjuk! Klassz felajánlás köszi!

Mylady 2010.01.29. 15:27:43

@bitliszbá: :)
azért télen is futogatok, csak most ebben a két hétben álltam le, mert haza is majdhogynem négykézláb megyek...

bitliszbá 2010.01.29. 21:18:10

@DaMartian: Hát én indulásra 4-fél5-öt terveztem, 5 óra lett belőle. Dunakeszi-Megyeri híd - Római - Árpád híd -szigetkör -váci út - újpest. Kb ez is 30 volt.
De valamiért nem esett olyan jól. Vagyis tudom, miért. A veséim jelezték. A folyadékpótlás hiányzott. Úgyhogy a DunaPlázában vettem egy gatorade-et utána mentem volna még, de haza kellett az autót hozni :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.01.30. 10:30:38

@csétomi: igen, erős a gyanúm h csak itt a városban futunk holnap 25öt...

HelloJozsi 2010.01.30. 10:55:53

Hát megszületett:
www.futoterkep.hu/ujdonsagok/
Aki teljesíti a 25-öt vagy pláne az 50-et az adjon egy esélyt ;)

bangush 2010.01.30. 11:04:56

@DaMartian: megyek én is, bár még nem ismerjük egymást. 10-kor vagy 9-kor van indulás, mert mindkettő időponttal találkoztam?

DaMartian 2010.01.30. 13:35:58

@bitliszbá: Én végül csak este 8-kor tudtam elindulni, cserébe próbáltam gyorsan túllenni rajta.. Az 5:15 körüli első 20 aztán megbosszuta magát az utolsó tizet már majdnem négykézláb tettem meg...
A mai móka még durvább lesz ekkora hóban! De a holnapot ez nem befolyásolja, Sziget belső kör takarítva lesz szerintem!
Viszont a nike+ chipet nagyon becsapja a havas-jeges talajon futás! Vagy a hidegtől bolondul meg a cucc. Ezt eddig még nem tapasztaltam. Az első 20 kilit pöccre jól mérte (Google mapon lecsekkoltam) de utána 25%-os!!! eltérést produkált! Tegnapelőtt szintén havas hegyi futáson all together 20%-ot tévedett. Valahol mondjuk érthető, hiszen egész másképp mozog a láb a talajon, és szerencsétlen ebből számolna távolságot... De úgy tűnik ez itten egy gyenge pont! Lehet azt gondolták a hobbisták akiknek szól úgysem mennek ki ilyen időben : ) Mindenesetre ilyen körülmények között most jobb a GPS!

DaMartian 2010.01.30. 13:37:31

@bangush: Rajt 10 órakor az Atlétikai Centrum elöl (Margit szigeti bejárónál). Meg fogsz ismerni, futóblog póló lesz rajtam! : ))

M.Islander 2010.01.30. 14:58:37

rrroka · hosszutav.blog.hu 2010.01.29. 13:31:15
ez 1 oltári baromság, remélem te sem gondolod komolyan, hogy autóban ülve károsabb, mint kitágult pórusokkal, izzadva, sokkal mélyebb levegőket véve és magasabb pulzussal futkosni.... a PM10 koncentráció 160% körül van a legtöbb helyen, így ez jó mélyen berágja magát a tüdődbe, sokkal rosszabb, mint pár doboz cigaretta...
érdemes egy pillantást vetni erre:
www.idokep.hu/?oldal=legszenny

látom, hogy mindenki nagyon keményre veszi a figurát, de azért ne tegyünk úgy, mintha ez lenne a normális.

monerd2 2010.01.30. 20:44:00

@mîkæl: hát pedig autóban ülve károsabb, mert akkor te is hozzájárulsz a légszennyeződéshez ;)

monerd2 2010.01.30. 20:44:55

egyébként tök véletlenül én olyan területen futogatok mostanában, ami a "megfelelő" értéket még hozza a légszennyes térképen.. :))
mert a margitszigethez túl hideg van nekem most.

monerd2 2010.01.30. 20:45:27

na jó egy dolog kimaradt megint. :)

szóval télen emiatt is érdemes lassan futni. így tuti nem fogsz mély levegőket venni.

DaMartian 2010.01.31. 08:50:26

Nem tántorított el tegnap az időjárás, sőt kifejezetten jól esett, mert a hótól eltekintve gyönyörű idő volt, csak azt sajnáltam, hogy épp 40 kili volt előírva! 10-15-öt vígan futottam volna térdig érő hóban, vagy szívesen mentem volna inkább kirándulni, dehát ezt dobta a gép... Rengetegen voltak kint (pl. Szigeten) mintha kitavaszodott volna és nagyon meglepett, hog bár sokan úgy néztek rám mint egy UFO-ra hogy ilyenkor futok, mégis mindenki készségesen arrébb állt a szűk letaposott útról... Amúgy mivel a Nike+ már az első kilométereken látszott, hogy megint fogalmatlan lesz a megtett távot illetően, így nem tudtam jobbat kitalálni, gondoltam futok 4 órát, az lassú tempóban kb. egy negyvenes. Aztán Google maps-en leellenőrizve láttam, hogy csak 34 volt : ( Ezek szerint a hó brutálisan lelassított, 7perc/km körüli ezrekre... Kicsit csalódott voltam emiatt, de ilyen nehezítő körülményekkel azt hiszem ezzel is ki lehet egyezni... Utolsó nap: Yours Truly! Egy óra múlva találkozunk! ; )

Mylady 2010.01.31. 10:12:36

Én a HHH-n voltam tegnap. Nem futni, "csak" kirándulni. Hát, ez a lábszárközépig érő hó alaposan megizzasztott, mire felmásztam a tetőre. Arrafelé nem voltak tömegek, sőt. A fenyőgyöngyétől nem nagyon tudtak feljebbmenni az autósok. Mondjuk azt nem tudtam eldönteni, hogy nyárigumival voltak, vagy ez alapból ilyen megerőltető.
Két futót láttam, az egyik ráadásul tényleg a nagy hóban futott (a másik a félig-meddig letaposott úton) minden elismerésem az övék.

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2010.01.31. 10:16:33

A Mátrában is kellemesen havazott, hó is volt. A Téli Mátra XL behúzva, elég munkás volt a terep, nagyon nem lehetett száguldozni...

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.01.31. 12:31:17

Nekem a mai Yours Truly (vö.:Jarno Trulli) kimarad. Egy hete ántibiotikumot szedek, mert a leletek szerint szörcsög a tüdőm, futásról letiltva 1-2 hétre. B+, pedig ekkora hóban imádok futni. Nem mintha reklám lenne, de a csodaórám segített felderíteni, hogy valami gáz van bennem. A nyugalmi pulzusom és a futó pulzusom is magasabb volt 20 bpm-mel, ami miatt bementem az ügyeletre, hogy szar a szívem, EKG-zzunk. A doki megvizsgált és mondta, hogy már lappang bennem valami, az ellen küzd a szervezetem, ezért magasabb a pulzusszámom.

xhege 2010.01.31. 12:41:52

Yours Truly féltáv letudva. 50-et szerettem volna több részletben, de délután szülinapra kell mennem (borozni), így maradt a féltáv egyben. Ez volt életem eddigi leghosszabb futása, de jól esett. A jeges út itt-ott életveszélyes volt. Néhányszor majdnem buktam, de megúsztam. 2:20 perc alatt végeztem, amivel elégedett vagyok.

DaMartian 2010.01.31. 16:31:18

@xhege: gratula! Az teljesen jó idő, főleg ilyen körülmények között! : )
Bitliszbával mi letoltuk a teljes penzumot. Kellemes volt az idő (csak a talaj volt gáz) beszélgetve, forralt borozva, teázva vidáman kényelmesen estünk túl az 50 kili (nagy részén : ) Rosz hír viszont hogy a jobb sípcsontomban ismerős fájdalom jelentkezett... Mi is volt a vajákolás csonthártyagyulladásra? Pihentetés, jód, meg mifene? Szasza? Remélem még időben kapcsolok! Most úgyis pár nap pihi jön meg lightosabb edzések.

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.01.31. 17:20:40

@xhege: Gratulálok! Én sem futottam még ennyit egyben soha. Pláne szűz hóban. Volt egy fílingje a dolognak.
Szerkesztők, ez a Yours Truly buli megért volna egy önálló posztot, nagy móka volt :-)

Steff76 2010.01.31. 17:31:15

Nálunk (Budai-hegyek) elég durva a "hóhelyzet", ennek ellenére 4 futóval is találkoztam kutyasétáltatás közben, irigyeltem is őket. (Egy cimbi nagyon vicces szerelésben tolta; testre simuló technikaik, ehhez egy buggyos kamásni (v. ...li?)).

Lehet, hogy csak bokaficamból lábadozva gondolom így, de a letaposott hó még gázosabb a "szűznél", bakancsban és bokarögzitővel is nagyon instabilnak éreztem. A levegő viszont kifogástalan volt. Szép-szép, de jöjjön már a tavasz. Addig marad a rehab célokra ajánlott szobabicikli +TV, ismételhetné a eurosport most a Tour-t... Vagy valamelyik ironmant...

monerd2 2010.01.31. 21:41:30

nekem az achilles gondolta gáznak az egyenetlen havat.. :)
szóval sok baj van ezzel a téllel :)) de azért szokható...

és ilyen időben le a kalappal a yours truly-sok előtt!!

Leggy 2010.01.31. 22:06:28

engem meg ma az a kellemes meglepi ért, hogy a parkban valami géppel ösvényt toltak a hóba, így vidáman róhattam a köröket, csak a cipőm talpa lett havas..pedig a kutyának hasig ért a hó az ösvény mellett. Ja, és úgy havazott, hogy mire körbe értem, alig látszott a lábnyomom. Hazafelé a kutya húzott, mert szembe fújt a szél, csukott szemmel kellett kocognom

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.02.01. 08:04:22

hát mi inkább kihagytuk a YT25t Lemúr Mikivel, itt Érden a mellékutakon elég katasztrófális a hóhelyzet. van ahol eltolja a hókotró, itt az utcánkban is, aminek azért örülök, mert fél méter összeállt hóból kellett a kocsit kibányásznom...
kicsit bánom, de biztonságosabb volt ez így.

xhege 2010.02.01. 08:20:15

Köszi a gratulációkat, és én is gratulálok minden teljesítőnek. Jó buli volt. Kissé tartottam tőle, hogy hogyan fogom bírni, de nem volt gond szerencsére. A lábaim azért ma reggelre kellemesen fáradtak :) Így ma pihi, holnap viszont jöhet a szokásos 10-es.

A letaposott hó valóban veszélyesebb sokszor, mint a szűz hó. Itt Siófokon szerencsére nem olyan vészes a hóhelyzet, mint mondjuk a fővárosban vagy BAZ megyében. Itt van kb 5-6 cm és szerencsére nem 30.

bitliszbá 2010.02.01. 09:17:13

Én is csak gratulálni szeretnék mindenkinek, aki tegnap rászánta magát - és netalán még élvezte is - a YT valamelyik távjának teljesítésére. Gyönyörű időben, kényelmesen nyomtuk DaMartiannal.
Eleinte sok barátságos futóarc jött szembe, majd egyre kevesebb. Az utolsó 5-7 km annyira már nem esett jól. A két nagylábujjamon vérhólyag keletkezett, a két mutatólábujjamon meg esmét bevérzett a köröm. Kicsit hátráltatott a lelkesedésben.
Egyébként nagyon jó móka volt :) A talaj szuttyogós, Egyszer-kétszer beterítettek minket latyakkal, de februárban lehet, hogy még egyszer megcsinálom.

( Este amikor a kutyát etettem, megcsúsztam és a lépcső élébe vertem a bal sípcsontomat. Kb. 1 centin felhasadt a bőr. "A YT tönkreteszi a sípcsontot?")

Egyébként az első ultrám volt. Ahhoz képest amit vártam, összességében mindenképpen jó volt !!!

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.02.01. 10:27:44

Nekem lábközépcsontjaim fájnak. Legközelebb csak YT10-et fogok futni :-)

HelloJozsi 2010.02.01. 10:37:33

Hát én a sziget külső körön próbálkoztam, de miután másfél körnél estem egy kurvanagyot és produkáltam életem leglassúbb szigetkörét, úgy döntottem, hogy elég is nekem ez a 10. De legalább kimentem.
Jah és töltsétek fel az útvonalatokat, mert a végén bitliszbá visz mindent mint a Balog Tibi ;)

bitliszbá 2010.02.01. 11:52:56

@NJoco: kezd érdekelni mi az a minden :) (csajok, pia, wellness, esetleg NYC marathon nevezés?)
Egyébként csak a móka kedvéért töltöttem fel ide is...

Egyébként kezdek félni magamtól!!!!!
2010. JANUÁR - 385 km - a Garmin szerint!
Ez normális, vagy már nem az?

Jozsef · http://road2boston.blog.hu 2010.02.01. 12:09:51

Mély tiszteletem és gratulációm mindenkinek, aki hétvégén kimerészkedett futni! A Téli Mátrásoknak és YT-soknak különösen!
Én egy szigetkörre sem mertem kimenni :(

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2010.02.01. 12:12:59

@bitliszbá: ez relatív. Ahogy nézem az én mutatómat, azt látom, hogy ez már nem normális :-)

bitliszbá 2010.02.01. 12:32:59

@szasza75: @rrroka: köszi :) én is gyanítottam...

xhege 2010.02.01. 12:34:46

@bitliszbá: szerintem normális csak számomra túl sok :))) Nekem a január 172 km-ben állt meg.

monerd2 2010.02.02. 03:34:44

persze, normális az, bár menne annyi már! :D 169,5 volt itt a január.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása