Hétvégén könnyű, családias 2/3-maraton

2010.04.01. 12:02 Winkler Róbert

Hivatalos maraton-edzőmmel, Szabó Gabival találkozót összehozni majdnem olyan kemény, mint a Szojuz-Apollo program. Az általa vezetett Futóklub edzései fél 7-kor kezdődnek, én 7-ig vagyok a rádióban. Ha pályán futkosnának, még érkezhetnék egy kellemes háromnegyed órás késéssel, de általában elfutnak valahová, tehát reménytelen. Hétköznap tehát kilőve.

Na ja, de mit szólnál egy hétvégi közös kocogáshoz, tettem fel a kérdést. Az sajnos nem igazán működik, mert Gábor hétvégente általában ilyen gyanús, Szasza-szerű illetőkkel vesz részt versenyeken, halandók számára nem is nagyon létező távokon. Viszont Szabó Gabi kreatív, és azt mondta, találkozzunk szombaton, a Velencei-tó körbefutása keretében. 28 kilométer:



Mostanában nem nagyon fekszenek a nagyobb távok. Egyszer futottam este 14 kilométert, meg 12-t, és valahogy legyűrtem, de egyik se esett igazán jól. Gábor szerint viszont pont jól fog esni ez a kellemes kis Velencei-tó, mert legalább a szervezetem kap egy kis jelzést, hogy szedje össze magát, meg én is kapok visszajelzést, hogy állok egy 2/3 maratonnal. Úgyhogy ma még egy kis gyúrásra leugrok a Külső-Bécsi útra, mert kar az mindig kell, holnap nem csinálok semmit, hogy kiéheztessem magam a mozgásra, és szombaton barátommal és életmód-tanácsadómmal, Gáborral, a Bunyóssal körbekocogjuk a Dunántúl 2-es számú élővizét.

Lehet egyébként, hogy a legutóbbi két alkalommal a megfelelő pulzusmérés hiányzott, de kifeküdt a decathlonos órám, ami ráadásul a drágábbik, harmincezres fajtából való volt. Visszavittem, kicserélték, az is behalt. Megint visszavittem, flottul visszaadták a pénzt, a Decathlonnal mindig öröm a biznisz. És vettem a bonyolult helyett egy full alap, hatezer forintos pulzusmérőt. Olyanom is volt már, csak egy tavalyi motoros túrán elveszett a zsebemből az óra-része. Na de addig hibátlan volt, akkor is csak én voltam hibás.

Szóval szombaton viszem a pulzusmérőt, egy jó széldzsekit meg mondjuk három lekvár-szeletet, vércukor-ingadozás esetére. Csak a boratos homlokpántomat otthon ne felejtsem...

36 komment

Címkék: velence életmód hétköznapok kihívás küzdelem felkészülés félmaraton akik futnak

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr751886527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Muq 2010.04.01. 12:54:12

Jó időt nektek! Utána élménybeszámolást kéretik! :)
Ha valakit érdekelne,akkor nagy fába vágtam a fejszémet:

minimalshoe.blog.hu/

Olvassatok, véleményezzetek, kérdezzetek!:)

pif · http://sorbuvar.blog.hu/ 2010.04.01. 13:19:58

Hajrá!
Nagyon jól futható a táv, tavaly nyáron ott voltunk a Tó futáson és hárman kétszer körbementünk váltóban. (a "pihenő" tagok bringáztak)
Velence és Sukoró között ill Pákozd előtt 9-12 ill. 16-17. kili magasságában van 1-1 viszonylag tisztességes elnyújtott emelkedő.
Ha nincs útzár, akkor az északi part kicsit forgalmas és büdös (volán + IFA-k, de Pákozd után teljes a nyugi.

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.04.01. 14:29:55

@pif: az IFÁ-kon mindig kiakadok, amikor meglátok egyet az úton. Miért nem tiltották még be? Nem lehet tőlük haladni és büdösek. Autópályán előzésnél olyan, mintha álló autó mellett mennék el.
Hétvégére sok szerencsét, WinklAIR!

Dr. Fire 2010.04.01. 14:30:09

Hát Winklair, csak keményen! És a kar mindig lábnál van, ezt ne feledd! Kétharmad maraton az már tud keserű mosolyt csalni a megfáradt futó savanyú arcára. Úgyhogy hajrá! Hajrá mindenkinek, aki el tud menni.

DaMartian 2010.04.01. 14:32:58

@Muq: jó kis írások! Edzőként én is rendszeresen szoktam alkalmazni a mezitlábas futást, illetve magam is használom amikor csak lehet...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.04.01. 20:06:20

mi is megyünk, bitliszbá is lesz, még vki?

bonobonohu · http://bono.hu 2010.04.01. 22:26:47

jó lesz ez, csak a térdem ne bszkodna... :-/
na, még megpróbálom letámadni pár tonnányi voltaren tablettával, aztán lesz ami lesz.

bonobonohu · http://bono.hu 2010.04.01. 22:30:09

@DaMartian: tudom, hogy ez itt egy nike blog, de erről ki mit tud?
www.vibramfivefingers.it/eng/running.aspx

szívesen kipróbálnám, de nem találtam értelmes forgalmazót (értsd: olyat, akinek boltja van, Budapesten, és fel lehet próbálni ott egy ilyen cipőt).

bitliszbá 2010.04.01. 22:42:38

Ha nem áll be végleg a derekam ( erősen rendetlenkedik), akkor ott a helyem.
Zsola is igérte... Ha megnézitek az előnevezettek listáját... hát nem írigylem Janót (vagy mégis) Jó kis futás lesz.

11-én Vérteskozma hegyi (de aszfalton is futható) 15k verseny. Gyertek oda is. Tavaly voltam, nagyon családias, és a környezet meg csodás!!!! (hja a rövidebb távokat kedvelőknek, van 5k is. család stb)

bitliszbá 2010.04.01. 23:09:19

Szabó Gabi! Tavaly úgyis te nyertél, hozd el Robit (edzésnek ..) mármint Vérteskozmára...

manor 2010.04.01. 23:41:58

Ez a Szabó Gábor az eurosportos Szabó Gábor?

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2010.04.02. 00:05:39

@Bono: kapható volt a mountex-ben, de asszem most csak a cseheknél van legközelebb.
Ugyanígy jártam a New Balance T100-zal(az egyik legminimálisabb és legolcsóbb terepcipő), amit mindenhova szállítanak, csak ide nem :(

bitliszbá 2010.04.02. 08:20:56

@angelday: Te mikorra tervezed a Velencei-tó kört?

bitliszbá 2010.04.02. 08:23:22

@manor: Nem, ő a futós, nem a beszélős :))

angelday 2010.04.02. 08:31:59

@bitliszbá: nem lenne gyenge mutatvány. :)

bitliszbá 2010.04.02. 08:47:14

@angelday: e.cs. szabvány szerint ? - (egyszer csak..)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.04.02. 09:22:37

@angelday: váltóban legközelebb?

@DaMartian: futóblog felső vagy nem futóblog felső? :)

M.Islander 2010.04.02. 10:34:47

Bono 2010.04.01. 22:30:09
a Runner's World legutóbbi számában 4 oldalas cikkben értekeznek erről és a mezítlában futásról.
konklúzió: sok felkészülést igényel, legfeljebb kiegészítésként alkalmazandó, nem helyettesíti a futócipőt.

üdv, M.

laciii79 2010.04.02. 13:53:46

@bitliszbá: Szerintem mindkettő futós..., max az egyik kicsit gyorsabb.

DaMartian 2010.04.02. 15:41:37

@Bono: Erről korábban volt már részletesen is szó itt a Blogon ezer komment meg minden, keress utána ha érdekel...
Épp tegnapelőtt láttam benne az első futót a Szigeten. Én maradok inkább a Free-nél. Nike Free Everydayre fáj a fogam már ezer éve, ez olyan Free amivel működik a Nike+ így nem veszítem el a "mezitlábasan" futott kilométereimet sem : )

DaMartian 2010.04.02. 15:47:10

@manor: Nem, a Spuris Szabó Gábor meg a Futóklubos Szabó Gábor. Ők ketten : )

DaMartian 2010.04.02. 16:20:04

@rrroka: az enyém jelenleg büdös még a Tvaszköszöntés miatt, és nem is nagyon esélyes, hogy addigra mosóteknő közelébe jutok, de ha elviselitek én fölveszem : )
laciii79: KICSIIIT??? Nem kicsit volt demoralizáló, amikor a januári Yours Truly-n olyan tempóban nyomta lazán a 10 Szigetkört, ahogy én egyet sem tudnék...

DaMartian 2010.04.02. 16:24:02

@mîkæl: érthető hozzáállás! Azért nem teljesen érdekmentes ez a fajta publikálás, bajban is lennének ha nagyon reklámoznák a mezitlábas futást, még ha igaz is lenne, hogy az a hipertuti! Kik hirdetnének akkor azután a lapban? Lábkenőcs gyárak? : )))
Komolyra fordítva: egyetértek. Hasznos, szükséges, kell...Kiegészítő edzésnek, nem minden napos használatra.. Heti 40-60-100K nem hiszem hogy túl jó lenne cipő nélkül... Don't try this at home! : )

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.04.02. 16:41:38

@DaMartian: 5 perc alatt szárad a technikai cucc, pláne ebben az időben, még csap alatt is ki lehet öblíteni! én vészhelyzetben azt szoktam... és hopp asszem tényleg nekem is mosásban a blogfelsőm... :DDD

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.04.02. 16:43:13

@DaMartian: witch éppen most tér át, majd ő kiteszteli ironman felkészülésben, az tényleg hiteles, elsőlábból való infó lesz.

laciii79 2010.04.02. 20:52:14

@DaMartian: Jó, elhiszem, hogy nem kicsit gyorsabb. :-) Csak elfogult vagyok az eurosportos Szabó Gáborral - a legfelkészültebb és leghozzáértőbb magyar sportriporter. Minden mondatából lejön, hogy mennyire érzi és érti az atlétikát, a teniszt, az alpesi sít, az északi sít stb. Ja, és persze hosszútávfut....
Na, befejezem, még mielőtt még jobban off lennék.
Szóval, úgy látszik ezzel a névvel csak profi lehet az ember. Ki ebben, ki abban. :D

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2010.04.03. 01:02:17

@DaMartian: kerestem, egy bejegyzést se dobott ki.....

DaMartian 2010.04.03. 14:54:39

@rrroka: jókimostam a BLOG felsőmet erre rrroka koma nem abba gy5t.. : (
@Bozót: végig kell lapozni mert a fő téma nem pont ez volt offban jött elő de rengetegen kommenteltek hozzá. Én most lusta vagxok felkutatni.. : (

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.04.03. 16:59:39

@DaMartian: abba gyüttem, csak levettem, mert melegem lett vóna! :)
@Domesticdragon: jóvolt, köszönjük! :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.04.05. 16:30:57

beszámoló a tópartiról Lemúr Mikitől, a mi blogunkban, a hosszutav.blog.hu-n: hosszutav.blog.hu/2010/04/05/v_toparti_futoparti

Robi mennyi lett a kör?

Nylonman 2010.04.06. 09:42:45

@Winkler: láttalak fáradtságtól mentesen célbaérni. Gratulálok!
Még a végén meg kell kérned Szaszanovát, hogy 3 szakaszt futhass az UB-n.
A homlokpántot viszont hiába kerestem. Csak nem (le sem merem írni...) otthon maradt? :)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása