Meleg!

2010.07.15. 17:28 angelday

Nyavalyogtunk, hogy mennyire rossz az idei nyár, de néhány hete olyan kánikula robbant az országra, hogy most azon nyavalygunk, hogyan éljük túl a hőséget.

A hőség napról-napra fokozódik, én nem egyszer láttam a városban nyilvánosan kirakott mérőállomásokon 40 fokot jelző kijelzőt sem. Érzékelni is hasonlót lehetett, fullasztó meleg mindenütt.

Ezzel a felütéssel el is jutottunk az adekvát kérdésünkhöz: ki az, aki bír futni?

Én megmondom őszintén, hogy szerdán vállaltam egy 3 (HÁROM!) kityós távolságot, ezt ledobtam olyan 20 perc alatt, de úsznom kellett a nedvességben hozzá. Nem is esett jól a többi, mondtam is, hogy hazamegyek. (Hozzá kell tennem, hogy a-ha koncertre készültem, bár nem vagyok rajongó, szóval limitált volt az időm is.)

Ettől függetlenül régóta készülök a dupla körre, de valamiért nem sikerül. Egy kör után lélektanilag végem. Mentális edzésre készülök, de szerintem ma sem akarózik majd elindulnom kardiózni, inkább gyúrok otthon.

Winklairt is kérdeztem, esténként mostanában elég elfoglalt (csaj van a dologban?!), viszont állítása szerint valamelyik nap kifejezetten kellemeset futott a meleg dacára az alkonyatban.

Hajagos Rita a Nikéban elmondta, hogy ő annyira nem tudott futni a melegben, hogy konditeremben padozott (!).

Ricky Martin programhoz némi update: definiálódok, de egyelőre nem abban az ütemben, ahogy tervezem. Testsúlyom változatlanul 95 kg körül szóródik, viszont Link szerint is nőtt már a cicim. Hangyaszőrnyit.

Én ha ezzel a tempóval folytatom, szeptemberben nem indulok el egyéniben a félmaratonon. De nem ám.

61 komment

Címkék: beszámoló program meleg hőség

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr602153944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.07.15. 17:43:58

Dehogynem indulsz!! Vasárnap visszahül kicsit a levegő aztán lehet újjult erővel belevágni. Építsd fel magadban, hogy hogy szeretnéd elérni a célt, tűzz ki egy heti 20 km-es adagot, menni fog az.

DaMartian 2010.07.15. 17:44:04

Futóblog - Megvolt már a mai kityó adagod? : )

laciii79 2010.07.15. 18:13:10

Szerintem csak egyszer kéne valahogy kitolni magadból a 2 kört, utána menni fog. Ez is fejben dől el, és az első alkalom után már elhiszed, hogy bármikor máskor is képes vagy rátenni a második kört.
Picit vegyél vissza a tempóból, és válassz egy relatíve "hűvös" estét vagy hajnalt, és csak azért is nyomd le a második kört!
Hajrá!

zsolababe 2010.07.15. 18:42:49

Szerintem eroltetni kell ilyenkor is..lelekben akkor erosodsz a legtobbet amikor ugy indulsz neki a masodik harmadik kornek hogy egy porcikad sem kivanja..nagyon erosnek erzed magad utana hogy megcsinaltad es fejlodsz rengeteget.. En minimum 2-3 kort tolok mindennap ma pl 11-1 ig futottam a Szigeten es utana lehetett barmilyen melegna varosban biztos jobban birtam mint barki ...megedzodni csak szenvedessel lehet...

bonobonohu · http://bono.hu 2010.07.15. 19:00:32

@zsolababe: agree.
én se véletlenül indultam vasárnap 11-kor Békásról Leányfalura. hanemhogy, legyen egy kis kihívás is a dologban. ;-)
(17.5 kili, érzésem szerint 2/3-a árnyék nélkül...)

herut 2010.07.15. 19:19:51

Ma kilenc órakor indultam . Tizenkét km a napi minimál programom. Kemény volt,de 2006-ban ugyanilyen melegben körbefutottam a Tisza -tavat . Nyilván nagyon fontos a felkészülés,de fejben dől el minden.
Zsolababe-nek teljesen igaza van !

paklis 2010.07.15. 20:01:08

@zsolababe: Zsola te milyen tempoban futsz? Egy szigetkor neked kb mennyi? Ha atlagosan csak ugy jokedvbol mesz...

cs (mi más) 2010.07.15. 20:01:59

Melegítőben kell futni egy ötöst, aztán egy másikat rövid cuccban. Frissítés nem kell, a második körben megcsap úgyis a hideg.

Pirx 2010.07.15. 20:18:42

Nekem az árvízkor sikerült először a két kör. Azóta valahogy nem jutottam ki a szigetre, és csak 5-6 kilométereket futottam esténkéknt. Héfőn elhatároztam, hogy szép lassú tempóban megint futok egy tizest. Petőfi híd-Bogdánfy utca-Neumann János utca-Kopaszi gát... 5,6 kilométerél feladtam, és ilyen lassan még soha nem futottam. Tegnap is lassú voltam, de megint csak 5 km ment. Egyszerűen nem ment tovább. Pedig nagyon akartam...

M.Islander 2010.07.15. 20:34:50

szombaton lenyomtam a hortobágyi félmarratont, életreszóló élmény volt. a napra kitett hőmérő 52 fokot mutatott (hivatalos időjárásjelentés szerint: 38 fok volt).
délután 3-kor indult a verseny, az 1:43:45-ös időmmel 48. lettem, ami ilyen q. melegben teljesen rendben van.
legközelebb viszek vizespalackos hátizsákot, mivel a frissítőpontok felett nincs tető, így a verseny előtt 4-5 órával kikészített víz és izotónikus cucc kb. 45 fokosra melegedett, ami legfeljebb a sugárhányást segíti elő, a szomjat nem oltja.
ettől eltekintve profi a szervezés, túlélőversenynek egészen kiváló (lehet, hogy 10-20 év múlva már tavasszal ilyen hőmérséklettel kell megküzdeni...

M.Islander 2010.07.15. 20:36:40

Anglday, reggel kell futni, reggelizés előtt, ez égeti legjobban a kalóriákat és még nincs is annyira q. meleg, reggel 6-kor még az ingyenparkolás is megoldható a Margitszigeten :o)
ha délben futsz heti 3-4 alkalommal 2 kört, augusztus közepére elkészül a rickyre hajazó mellkas és gyomortájék.

Matfu 2010.07.15. 20:38:28

én vasárnap, nem elég korán nyomtam egy tízest erdőben. Soha többet.

rinceWIND 2010.07.15. 21:05:18

8 napig futottam naponta kétszer 5-9,5 kilométert, kb. 30 fokos melegben, terepen. Egyetlen egyszer vacsoráztam, ebéd általában avokádókrém, paradicsomos mozzarella, kétszer tészta, csak a reggeli volt kiadós (két zsömle). Minden nap futás után úszás. Mi lett az eredménye? Híztam két kilót. Fusson aki akar, én megyek inkább kerékpározni.

toroloco 2010.07.15. 21:24:30

kityó???
Te valami plázacica vagy, vagy (meleg)marslakó, reklámon nevelkedett tini, metrosexuális devagány, nagyvárosi afekta, szubkultúra szökevény?
Nem baj ha igen de azért a nyelvet (magyart)
ne gyilkold már!
Ha úgy futsz ahogy beszélsz akkor törött a lábad. Állandóan!
Jó futást (ésszel és óvatosan a kityókkal)!

effe 2010.07.15. 21:51:03

mivel elég rosszul tűröm a meleget, mára csak egy laza 30 percet terveztem, de este 7 után már annyira jó idő volt a Kopaszi gáton, hogy még megtoldottam egy kicsit.
holnap lehet, hogy bevállalom a 2 szigetkört (de másfelet mindenképpen)

AD, vagy ess neki a 2 körnek hirtelen felindulásból vagy mindig toldogass az egy körhöz 1 kityót. Meglátod, 1-2 héten belül meglesz az a 2 kör. hajrá!!

satellite 2010.07.15. 21:54:55

Szombaton én is nyomtam 9,5-et 14.30-as indulással, a 6. km körül már fáztam, próbáltam végig lassan futni, de a pulzusom 165 (átlag 159) alá nem nagyon akart menni. Mindezek ellenére jól éreztem magam a végén. Ezen a héten viszont még nem tudtam magam rávenni egy kis kocogásra.

Steff76 2010.07.15. 22:11:41

Reggel (hajnalban?) 5 előtt már világos van, nagyon király akkor kint lenn, aludni a melegtől és a szunyogoktól úgysem lehet. Van egy tó a közelben, fél hattól ott kezdtem kedden, én ébresztettem a vadkacsákat. Nagyon ment, igaz aznap nem váltottam meg a világot...

Ma este erdőben voltam, alig volt kellemesebb mint az aszfalton. Nekem van kedvem ilyenkor is tolni, inkább arra kell figyelnem, hogy ne pörgessem túl magam, ha másra nem is, erre jól a pulzusmérő...

effe 2010.07.15. 22:14:12

@Steff76: ilyenkor még a pulzusmérő is melegít...

Lemúr Miki · http://hosszutav.blog.hu/ 2010.07.15. 22:20:30

Hú, ez a "kityó" nálam is kiveri a biztosítékot. Mi ez a nyálas affektálás?

Egyébként meg nem nyafogni kell, hanem futni, amondó vónék.

Edward Nygma 2010.07.15. 22:35:29

Most értem haza egy tizesből, sötétedés környékén már-már elviselhető a hőség. Ja, a szúnyogriasztó make-up alap :)

Nos, AD, akkor ugyebár találkozunk a Nike-n. Capisci? :D

Steff76 2010.07.15. 22:41:01

@effe: Nem mondom, hogy nem idegesített. Ha lazábbra veszem lecsúszik, így meg úgy éreztem összeszorítja a tüdőmet (hehh). A polómat meg nem mertem levenni, annyian sétáltak az erdőben, nem akartam, hogy rosszat álmodjanak. Így meg kb 1 kiló vizet kiraktam a polóra...

angelday 2010.07.15. 22:45:04

Bazmeg, ma derült ki, hogy a Nike Félmaratonon nem tudok részt venni, mert Svédországban leszek. Bookolt flight, minden ehhez igazítva több oldalról is stb. AZÚR!!

zsolababe 2010.07.15. 22:49:17

@paklis: Nekem a kenyelmes tempo az az 5'20" ilyenkor melegben... De mivel en altalaban melegben futok nem okoz akkor megterhelest... Ami a kenyelmes 2 szigetkor beszelgetve az az 52-53 perc

egy hang a hátsó sorból 2010.07.15. 22:51:08

Az en elso duplakorom tortenete:

Egyszer addig buzeraltam az oramat futas kozben, amig veletlenul leallitottam a stoppert 4000 kornyeken. Ezt persze csak a celban vettem eszre, ugyhogy egy kis nyujtas es bazmegolas utan ugy dontottem, hogy futok megegyet, csak hogy legyen lemert korom aznapra is. Mindegymilyen idovel vegigkocogtam, es egeszen meglepodtem, hogy milyen jol birtam. Egy hettel kesobb mar normal tempoval, feluton par kortynyi szunettel is siman le tudtam futni a dupla kort, raadasul oran belul, amire nem is szamitottam.

Szoval ahogy fentebb mar irtak nehanyan, ez is fejben dol el. Mindenesetre az valoszinu, hogy nem 40 fokban probalnam meg eloszor a dolgot...

kg_kilo 2010.07.16. 00:13:45

kityó...vazz....

Én ma 10-től délig koriztam, töltés tetején, nulla árnyék. Ki lehet bírni, többet kell inni.
Ja igen, ha megállsz, jobban izzadsz :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.07.16. 05:56:14

@Lemúr Miki: mikor is megyünk futni? :) szombat délelőtt érdi hendikep futás, kiegészítve egy huszasra..? :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.07.16. 05:59:19

@angelday: akkor ez eldőlt. :) csak ne hagyd abba felkészülést, szervezz váltót a spár maratonra pl, és legyen tiéd a huszas belőle! akkor már biztos nem lesz 40fokos meleg és a pajtik is motiválnak. sőt itt vmelyik profi biztos bevállalná hogy fut veled huszast támogatásként + ráteszi a befutót. már csak egy első ember kell.
na jól kifundáltam? :D

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2010.07.16. 06:41:12

Az én első két köröm viszonylag könnyen ment talán nem tudtam mi vár rám. Mikor második alkalommal rugaszkodtam neki már tudtam milyen egyhangú és nagyon nehezen is ment. Csak arra tudtam gondolni, hogy mennyi van még hátra pedig ez a hozzáállás a legkedvezőtlenebb. Ha teljesen kikapcsolod magad és csak futsz akkor könnyen teljesíthető.
Egy hónapja nem volt kétkörös futásom, de szombat reggel szerintem meglesz. Most szakad az eső így talán kellemesebb lesz a klíma hőmérsékletileg. A páratartalom meg emelkedik.

bikila 2010.07.16. 06:43:34

Kityó, Bookolt flight - basszus.... Magyarul, normálisan nehéz lenne?
Vagy ettől divatosabbnak érzed magad?

Hajnalban, vagy este kéne futni, az elég sok mindent megoldana.
Ha 3 km alatt kész voltál, akkor nem elég edzett a keringésed ahhoz, hogy a hűtést és a futást is ellássa egyszerre ebben az időben.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.07.16. 07:24:16

@bikila: bakker, mekkora ötlet! reggel és este futni, hogy erre még senki nem gondolt a futóblog majdnem két éve alatt...!

@BRandom: itt nem esik, mivanmá? essen! a körözgetéssel kapcsolatban: miért?! tök sok helyen lehet futni, miért a körözgetés? le lehet menni a szigetre futni, de ki kötelezi arra, h ott fusson végig az ember? tessék a déli oldalon elfutni a csodálatos parlamentünk felé, lánchíd, bringaút, vissza a szigetre. már nem is egyhangú és megvan a tizes. bátrabbak az erzsihídig vagy akár gellérthegyre is futhatnak.

zsolababe 2010.07.16. 08:03:52

Az eso elallt de most mar susson a nap mert futas kozben szeretem barnulni:)) fel kilenctol futunk ma mert keves idom van es 4kort megyunk minimum mert a heten meg nem volt 3kornel hosszabb futas...Angelday ne is fusson felmaratont addig amig nem tud nyugodtan barmikor lefutni 3 kort a szigeten...

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2010.07.16. 08:14:01

Én tegnap este fél 9-kor indultam neki és meglepő módon nem pusztultam meg a melegtől, szóval máskor is későn indulok neki. Lefutottam 5 km-t, igaz, csigatempóban, de sikerült egy szuszra. Múltkor 1 km után feladtam a melegben.

xhege 2010.07.16. 08:27:52

Nekem a 25 fok feletti hőmérséklet már kánikula. Most másfél hete a túlélésért küzdök. A futást hanyagoltam, már a hajnali időpont is túl meleg. Nyilván a lustaság is közrejátszik...

angelday 2010.07.16. 08:59:03

@zsolababe: így van. Ebben sok a mentális faktor is. (3 kör — brrrr!)

Link ma reggel indítványozta, hogy menjünk el futni, de én teniszezni fogok délután.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.07.16. 09:46:05

@angelday: próbáld meg a kétkör parát egy 10 kirivel kikerülni. utána menni fog a körözgetés is.
gondolom a szponzor és a kihívás miatt a nike 21 fontos, de lehet később is tolni, ott van a rendkívül jó novemberi siófoki lehetőség.

DaMartian 2010.07.16. 11:51:25

@toroblanco: Mi bajod a Marslakókkal?!?! Grrr... You've made me REAAALLLY ANGRY!

bitliszbá 2010.07.16. 12:54:40

A meleg nem fáj senkinek, én magam is csodálkozom, hogy mennyire nem számít a hőmérséklet. Tegnap olyan jó kis két szigetköröm volt, hogy csak na! Nem is gondoltam volna, hogy ebben a melegben is ilyen jó lesz a közérzetem. Az 51 perc közepes eredmény, de a közérzetem végig jó volt, és nem is terveztem, hogy gyorsat futnék. A hőmérséklet kb 30 fok lehetett 1/4 6 felé kezdtem...

@DaMartian: érthetőbb lenne, ha elmagyaráznád, hogy a neved a "the martian"-ból lett négeresítve, vagy tájszólásosítva (hű de hülye szót találtam).

weakest link 2010.07.16. 13:17:55

Hajnalban járok futni, de már akkor is nagyon meleg van...keresni kell az árnyékot. Hát igen, ami nem pusztít el, az csak erősebbé tesz! Nyomni kell!

Lemúr Miki · http://hosszutav.blog.hu/ 2010.07.16. 13:19:09

@rrroka: Szia, nem tudom, rokoncunami van a hétvégén (is). Béke!

DaMartian 2010.07.16. 13:22:13

@bitliszbá: Kedves mindenki! A nevem a The Martian (A Marslakó) angolszász szóból lett tájszólásosan négeresítve, ugyanis a legtöbb oldalon a The Martian ill. a Martian nick már foglalt volt... A képen látható kis muksó pedig Marvin a Marslakó. Natehátmostmármindenkitudjadejó : )
Bitliszbá: milyen hülye szót találtál! Viszont nálam a pólód! Mikor fussunk össze? FUSSUNK... érted? : )

szaszit 2010.07.16. 13:35:17

Nyáron meleg van, télen meg hideg, tavasszal és ősszel esik az eső fúj a szél, a fene érti ezt az időjárást :D

A marslakók meg igencsak szenvedhetnek ezen a klímán mivel ott a max. hőmérséklet 20 fok :)

bitliszbá 2010.07.16. 13:36:07

@DaMartian: Te mikor futsz? Nekem szinte mind1, de általában 5 után szoktam szigetelni...

DaMartian 2010.07.16. 13:43:55

@szaszit: nemtom én konkrétan nagyon bírom a melegben futást! Ilyen kánikulában akkor is folyik rólam a víz ha állok, akkor legalább fussak...
@bitliszbá: én ma is megyek a Szigetre, de biztos, hogy csak később, 6-7 körül!

bitliszbá 2010.07.16. 14:03:48

Egyébként meg ugye tudjuk, hogy itt kis hazánkban mindenki marslakó...

@DaMartian: majd hívlak, mert egyeztetés szükséges, hogy a feleségem is jön-e futni...

xhege 2010.07.16. 15:51:37

@bitliszbá: Micsoda perverziók, még hogy asszonyostól futni :) Futás közben fontos a kikapcsolódás és a mentális feltöltődés, azt meg asszonnyal együtt.... :) Na jó csak poén volt :) Jó hallani, hogy az egész család ilyen sportos.

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2010.07.16. 18:05:08

@DaMartian: Fény derült a nick keletkezésére, már ezért megérte benézni. :)

Valaki jár a normafánál? Ott milyen az idő?

monerd2 2010.07.16. 18:31:27

nem értem miért olyan nehéz a két kör. alacsony pulzussal kell nyomni és kész.

Mylady 2010.07.16. 20:17:18

Ilyenkor hajnalban kell futni. Kétségtelen, hogy nehéz felkelni és ébredés után merev izmokkal elindulni még nehezebb, de nagyon jó. Reggel 5-kor kifejezetten kellemes.
Ami nagyon rossz: rólam még 2 órával később is ömlik a viz (igen, szoktam tusolni utána), egyszerűen szétizzadom magam a futás után.

@angelday: egy javaslat: fordulj meg a célban és fusd visszafelé a második kört
rengeteg plusz energiát ad, hogy más perspektivából látod a dolgokat
és mire magadhoz térsz, már le is ment a kör fele...

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2010.07.16. 20:41:53

@Mylady: Ez a visszafordulás érdekesen hangzik van benne okosság. Asszem kipróbálom.

effe 2010.07.16. 21:41:10

@BRandom: igen, nekem is kedvencem az ellenkező irányban futás! sok érdekes arcot látni :)

mára megvolt nekem a 2 szigetkör, igaz, a végére már csak záróbusz tempóban.

Steff76 2010.07.16. 23:00:46

Meleg ide, meleg oda a heti 3. 10 km -is megvan, sőt a mai elég komoly hullámvasutazás volt a HHH-n, félidőben kipillantással az Árpád-kilátóból. Bár ömlött rólam a víz, a pulzusom nem szállt el, bár nem is hajtottam túl a dolgot.

Más: sokat megyek terepen, de be van tervezve a fél és a teljes "marcsi" őszre, ami ugye alapvetően sík. Annyit már kiszedtem a különböző edzésterv javaslatokból, hogy gyorsító edzéseket sem árt tartani. Szerintetek ennek betudható a pörgős lejtmenet? Vagy azért az annyira más stílusban megy, hogy nem ok? Vagy kevés és nem elég 2-3 km olyan pörgés, ami később 21 km-en kellene, hogy menjen?

bikila 2010.07.17. 09:13:38

@rrroka: akkor itt volt az ideje, hogy ez is kiderüljön... :-)
Ha ilyen meleg van, akkor kár sopánkodni azon, hogy nehéz futni - vagy kevesebbet és könnyebben kell edzeni, vagy el kell kerülni a legforróbb időszakot. Érdemes alkalmazkodni az időjáráshoz, szerintem ez ilyen egyszerű.
Gondolom télen -5 fokban nem reggel 6 körül mennél ki futni - ha csak nem muszáj, mert akkor van időd stb.

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.07.17. 09:59:51

Ma fél nyolckor mentem futni 18 km-t. A fejem szökőkútként funkcionált, annyira izzadtam. Egy órája abbahagytam, de még mindig spriccol rólam a víz. :)))

bombike 2010.07.17. 13:38:43

Mikor elkezdtem a szigetkört 34 fok volt, gondoltam szoktatom magam a meleghez. Amikor megálltam nyújtás közben folyamatosan kellett fognom valamit, mert minden 3. ms-ben megszédültem :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.07.17. 14:30:04

@bikila: igen ez ilyen egyszerű, uh ezért nem kell külön elmagyarázni, ez volt a lényege a mondandómnak. :) csak mellément ezekszerint.
@Lemúr Miki: kilenckor volt. :) én ástam a gödröm, de tesómák voltak.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.07.19. 14:37:57

AD, nekem úgy tűnik azokból, amiket eddig olvastam tőled, hogy menne a 2 szigetkör, de valamiért félsz, és magad sem hiszel benne. Melegben tényleg kicsit nehezebb - ha téged ez ennyire kinyiffant, menj este 10 után. Elég régóta nyomod már, nem hiszem, hogy fizikailag bármi is meggátolna a 2 kör teljesítésében.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.07.19. 15:15:27

@mîkæl: Gratulálok az 1:43-hoz. Tényleg nem volt semmi ebben a kánikulában teljesíteni a 21 km-t. Én 6 perccel rosszabbat futottam nálad, de női kategóriában így is sikerült megszereznem az 5-ik helyet. Nekem nagyon nagy élmény volt ez a verseny, gondolom, te se gondolod másképp.

M.Islander 2010.07.20. 13:42:31

azilinha 2010.07.19. 15:15:27

persze, remek verseny volt, egy ilyen után az ember abbahagyja a nyafogást, hogy 25 fok felett már kánikula van, 30 fokban már gyalogolni sem bír, futás után 2 órával még spriccel a fejéből az izzadság, stb.

a héten beszéltem egy bp-i vb-n is induló triatlonossal bikramon, szerinte aki tud 30 km-t futni (nekem ez 5 perc/km átlaggal sikerült a tavalyi Spar-on), azt már csak csak a nyafogás akadályozhatja meg abban, hogy 5:30-as átlaggal abszolválja a 42 km-s távot - érdekes megközelítés, szeptember végén kiderül, hogy igaza volt-e.

bevallom, hogy azért az 5. hely jobban hangzik...

éljen a női mezőny!

M.

monerd2 2010.07.26. 07:32:20

@mîkæl: "szerinte aki tud 30 km-t futni (nekem ez 5 perc/km átlaggal sikerült a tavalyi Spar-on), azt már csak csak a nyafogás akadályozhatja meg abban, hogy 5:30-as átlaggal abszolválja a 42 km-s távot" --- mivan? én tudok 30km-t futni de rohadtul nem menne most az 5:30-as tempójú maraton! vagy ezt kifejezetten rád mondta (mivel írod h 5p-es 30km)?

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása