MASZ Mikulásfutás és mezei futás

2010.11.28. 09:26 angelday

Szombaton a Népligetben összegyűltünk egy kis futásra. A meglehetősen vizes hó pontosan előző nap este hullott le, így szkeptikus voltam azt illetően, hogy mi értelme lesz ennek azon kívül, hogy jól összevizezem a cuccom:

Knipl Pista viszont szerencsére elmondta és fényt gyújtott a sötétségben. A szombati MASZ rendezvény neve ugyanis: Mezei OB. Hangsúly a "mezei" részen van. Ez egy olyan angolszász hagyományokat követő futás, ahol terepen, sárban, akadályokkal tűzdelten kell a távot teljesíteni. A Népligetben kijelölt pálya is meglehetősen hasonlított ehhez, bár meg nem közelítette az angol időjárás okozta sarat, voltak benne kisebb emelkedős szakaszok, sőt, Pistáék még tuskókat is akartak tervezni kijelöléskor, de végül nem találtak megfelelőket. (Ha ezt tudtam volna, nem nyafogok az elején, és határozottan taposok majd a sárba, így viszont PRIMADONNA módon próbáltam kikerülni minden latyakot.)

A futáson a MASZ mikulása is részt vett, nem volt hosszú az egy körös 1,5 km, viszont elállt addigra a havaseső-féle csapadék, az idő kitisztult, jó volt egy kicsit tüdőzni:

Winkler több dologgal is küzdött, először is egy 4-éves forma kislány húzott el mellette, másrészt futás közben mindig előjön belőle az elemző, a gondolkodó. Felkészült-e megfelelően szakmailag? Hóban hogyan érdemes futni? Míg mások azzal vannak eltájolva, hogy latyakos a pálya, Winkler a performanciára helyezi a hangsúlyt:

Volt szaloncukor osztás, forró tea, amire külön felhívnám a figyelmet. Nem tudom, a forró tea árus ki lehet, de már láttam itt-ott felbukkanni (meg nem tudom mondani, merre), elképesztően disznóvágás hangulatú kellékei vannak (ezt inkább jó, mint rossz értelemben írom), gázpalackok, műanyagpoharakból gőzölgő cukros tea, illetve az "LSD mókus" asztalterítő:

Nem ő van kinn a Normafánál is? Vagy ő egy másik? Egyáltalán van összefüggés? Vagy teljesen rossz nyomon járok?

Végül megpróbáltunk még egy group-shotot, ahol az volt a koncepció, mint Gus Van Sant híres színes filmjében, az Otthonom Idaho szexjelenetében: beállunk fényképpózokba, de videóra vesszük és ezáltal egyfajta álló, de mégis mozgó képeket hozunk létre. Sajnos a végeredmény semmihez sem hasonlítható lett végül, én most búcsúzom is ezzel az inzerttel:

Találkozunk jövő héten szombaton a Margitszigeten, még erősebb buli lesz!

17 komment

Címkék: winkler mikulásfutás mezei ob masz knipl

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr612478285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mylady 2010.11.28. 10:02:46

Most akkor jól értem, hogy minden szombaton lesz ilyen valahol?

angelday 2010.11.28. 10:04:29

Igen. A tegnapi volt az első. Jövő héten Margitsziget. Mindig írunk majd itt is róla, nehogy valaki lemaradjon az infókról.

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.11.28. 10:13:07

Jó lehetett a képek alapján. Mi itt keleten megúsztuk egyelőre a havat. Go East!

eleonora05 2010.11.28. 10:26:37

Angelday, megértem a cucc-összevizezős aggodalmadat, egyanezt éltem át a Mátrában tegnap...néha jó úgy kinézni, mit a malac:) Az érzés megfizethetelen! :D

HelloJozsi 2010.11.28. 10:33:41

Hogy a poszt érdemi részéhez szóljak hozzá:
az nem mókus, hanem aranyhörcsög szerintem :)

Ted Striker 2010.11.28. 12:41:03

@NJoco: csak nem a madarasteskós aranyhörcsi?

Egyébként én tegnap koriztam egy jót: 5 fok alatt én biza' nem futok...
Hamár kori van valakinek tapasztalása a Hungexpóba költöztetett városligeti műjég-pótlóval?
www.mujegpalya.hu/cikkek.php?news_id=122

himmelhergott 2010.11.28. 20:22:20

én tegnap nem tudtam kimenni mert vendégek voltak, de ma délután kimentem a népligetbe. toltam 13 km-t. Igazi ádventi hangulatot varázsolt a sűrű hóesés. meg voltam lepődve hogy alig csúszkáltam, bár amikor hátszelem volt a szemüvegem bepárásodott uh. alig láttam. szóval nagyon jól esett. az időm nem lett csúcs de nem érdekel. ha legközelebb havazik biztos kimegyek megint.
közben a falcons meg üti a green bay-t.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.11.29. 05:50:24

"-főnök, unalmas a műsor, mit csináljunk? -vigyetek bele dinamikus kameramozgást, és emberi drámát."

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.11.29. 15:35:10

@himmelhergott: én vasárnap estefelé a Rákos-patak partján futottam és meglátogattam a sashalmi kiserdőt is.
Volt, hó, haveseső, eső, mindez keményen az arcomba illesztve (azaz fújt a szél is).

Nagyon élveztem... :-)

HelloJozsi 2010.12.01. 10:06:08

@Navixaf: kiserdő? merre? ott a remény utca környékén? vagy kijebb?
ki vagyok éhezve valami jó útvonalra a közelben, a bicikliút már kicsit uncsi, máshol meg autó hegyek, a vasútnál levő erdő meg olyan pici...
vagy túl nagyigényű vagyok? :)

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.12.01. 13:38:41

@NJoco: a Remény utcánál lévő kiserdőt szoktam látogatni (a vasőt mellett), ami kicsi, de ez van legközelebb. Egyébként folytatódik a sportpályák után meg a Kerepesi út másik oldalán is, de arra ritkán megyek el, mert kevés ösvény van bennük.

További érdekes gyakorlat a Rákos patak partján elmenni a Dunáig, esetleg ezt még megfejelni egy szigetkörrel.

HelloJozsi 2010.12.01. 13:43:14

@Navixaf: na igen, pont ezeket futom én is :D
Csak reménykedtem, hogy esetleg van valami más tipped.
Egyébként a vasút túloldalán a "szép" narancssárga házban lakunk :)

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.12.01. 16:16:00

@NJoco: Ja, tudom melyik az. Nem zavaróak a vonatok?

Egyszer mepróbáltam futni a Rákos-patak partján a városból kifelé, de "a kutyák martaléka lettem", ezért erről végleg letettem. Meg akarom nézni majd a Szilas-patakot is, de még nem sikerült sort keríteni rá.

Egyébként nem túl nagy a választék: a házak között, patak parton, Margit-szigeten. nagy ritkán a Városligetben vagy a Budai-hegyekben futok.
A Margit-szigetnek két nagy előnye van:
1. esztétikai (főleg tavasszal és nyáron)
2. hosszabb tempó edzéseket lehet zavartalanul de némiképp változatos környezetben csinálni

HelloJozsi 2010.12.01. 16:37:27

@Navixaf: jók az ablakok, meg elég ritkán jár arra vonat.
Szinte dettó ugyanezek az én helyeim is, kivéve a ligetet.
A szigetet egy kicsivel jobban unom mint a rákos partot, de ott jó időben valóban több a látnivaló, már ha egyre gondolunk :D

-Mariann- 2010.12.01. 21:51:09

Az utolsó videó valóban semmihez sem fogható lett, de nekem tetszik! :D

stépi 2010.12.01. 22:07:44

Winklernek üzenem, h a 4 éves forma kislány 5,5 éves, így cikiről szó sincs! :-)
Ja, és a kis "örrdög" üzeni, h kihív egy visszavágóra, a Szilveszteri Malacvágtán: lorinc2000se.hu/node/192
Kifli Pistát és csapatát is szívesen látjuk (Nike cipőteszt), - és természetesen mindenkit, hatalmas buli már 4. éve!

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása