Futóklub #8: Holnap 9:15 Margitsziget!

2011.01.21. 09:20 angelday

Sporttársak! Igaz, hogy én még külföldön lóbálom a lábam, de éjjel nem felejtek el hazamenni, hogy holnap részt vegyek magam is (terveim szerint: aktívan!) a Futóklub soron következő eseményén. Szokásos időpontban a jól megszokott helyen indul el a 8-as Futóklub. Cipőteszt, tea, rétes, állítólag hóesés, és jön a megszokott tombola is!

Nem sok idő van már addig, de azért Facebookon is fel lehet iratkozni.

update: sajnos hajnalban értem haza külföldről és nem tudtam felkelni időben — nem voltam. Milyen volt? Nem csinált valaki fényképeket?

16 komment

Címkék: margitsziget részletek meghívás futóklub

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr872601778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RaMarton · http://mindennapilego.blogspot.com/ 2011.01.21. 12:36:56

Még nem voltam Futóklubos rendezvényen és azt szeretném kérdezni, hogy ilyenkor le tudom rakni a kabátom?
Köszi!

angelday 2011.01.21. 12:38:53

Igen, van öltöző is (nem tudom, hogy van nyitva télen), illetve a hátsó házba is — keresd a szervezőket.

sanyosz 2011.01.21. 12:57:14

@RaMarton: be tudod rakni a kisházba, nyugodtan gyere kabátban, illetve hozz magaddal egy száraz pólót is, amit át tudsz venni futás után, hogy kényelmesen tudj utána még gimnasztikázni, teázni, stb.

Ötike 2011.01.22. 11:52:09

Amikor minden hibát elkövetsz, kb így jellemezném a mai futásomat.
Jan.1 –óta nem voltam szigeten így remek alkalom volt a mai futóklub hogy újra lemérjen magam a nagy körön. Szépen beterveztem a szombat délelőttre, futok két kört esetleg hármat, jó lesz kell az, a héten úgyse tudtam eljutni gátra se nagyon. Pénteken persze sikerült befejeznünk egy hosszabb projektet úgyhogy az ünneplés nem maradhat el. Szombat reggel durván másnaposan vagy inkább még kissé illumináltan pár óra alvással mögöttem sikerült felkenem és irány a sziget. Kicsit késtem a bemelegítésről de törzshajlítás még hátra volt. Ez volt az a pont amikor felmerült hogy itt bizony gondok lesznek, de ha már ott vagyunk akkor toljuk. Van két körös csapat meg egy körös, ho-ho ez kell nekem, irány a két kör, beálltam Zsuzsi mögé, tempó kellemesnek tűnt, toltuk a klikkeket. Az állatkertnél jött a következő mélypont, elég hideg volt úgyhogy lehet hogy csak nekem volt felejthetetlen élmény az a kellemes kis szagocska ami jó ideig beette magát a szaglószervem receptoraiba. Na innentől volt végem, tudtam ha egy kör lemegy összeszorított szájjal már nagyon nagy teljesítmény lesz részemről. A tempó ekkora már lazán 5 perces ezrek alatt volt, de hát a kiskakas még így is dolgozik és persze hogy tolni kell mert hát ott van Ő is, az utolsó 400 m már visszakellet venni de azért beértem. Gyors köszönés és rohanás.
Otthon átgondolva a dolgokat tanultam pár dolgot, és mivel erről szól a futóklub tanulj meg profiktól futni maximálisan teljesítette a célját ma nálam.
Amit tanultam ma:
A futás nagyon jó a másnaposságra de max 6 perces ezrekkel toljuk és néha a kiskakast elkell nyomni de tény , hogy hihetetlen erőket lehet meríteni a kis dögből.

pannonfunk 2011.01.22. 13:09:25

@Ötike: A Grand Hotelnél fúj a legjobban a szél :) Az Árpád hídi forduló után kezdek bemelegedni.

Egyébként én ma az első 2 km-ig bírtam egy 5:30-as csapattal, de aztán így is 5:55 lett a két kör átlaga, ami PB (kezdők öröme a rendszeres PB :) ). Tényleg jó a profikkal futni, mert nem úgy mentem ma ki, hogy ráverek a szerdai PB-mre még 1 percet.

Amin annyira megörültem, meg olyan szépen sütött a Nap, meg olyan jó volt a rétes (köszi, köszi, NIKE+ :)))) ), hogy még hazakocogtam, jó nyugdíjas 6:50-es tempóban, 5.3 km-t. Életemben nem futottam még 15.9 km-t egy nap alatt...

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2011.01.22. 15:00:28

@Ötike: Én pedig azt tanultam ma, hogy amikor Zsuzsi azt mondja, hogy "kényelmes tempóban, lazán futunk 2 kört", az számomra a legkeményebb versenytempót is jelentheti.
Ráadásul amatőr módon elfelejtettem második csomót kötni a fűzőmre, ezért mindjárt az elején a mezőny mögé kerültem, onnan pedig nem tudtam utolérni az élbolyt. A második körön meg alaposan lemaradtam, a végén már azon kezdtem aggódni, hogy elfogy a rétes, mire beérek :-)

bombike 2011.01.22. 16:35:27

@Navixaf: "használati útmutató" Zsuzsi szavaihoz? :)

sanyosz 2011.01.22. 18:58:58

@Ötike: Sok hibát nem követtél el, már az is örvendetes, hogy fel bírtál kelni és lejöttél. Másnaposan csak módjával adagold a tempót :)
@pannonfunk: ma hihetetlen finom volt a rétes, még meleg volt mikor hoztuk és végre elsőként ettem belőle...
@Navixaf: mindenkinek más a kényelmes tempó, de most már futunk annyian, hogy senki nem marad légüres térben :)

himmelhergott 2011.01.23. 01:54:46

magamhoz képest remekül ment. a nike+ szerint a 10 k-s csúcsomat meg is javítottam. Zsuzsiékkal fél kört tudtam menni (5 alatti tempó ugye), utána "gumiztam" végül Navixaf mögött értem be.

olyan szép idő volt hogy hazáig futottam (5,5km).

más:
pages.official.nike.com/SportWatch

pannonfunk 2011.01.23. 13:14:30

angelday: az első 500 méternél állt vagy 15-20 fiatal, valami fotószakkörösök lehettek, és lekapták, ahogy futottunk. De egyébként is többen fényképeztek.

M.Islander 2011.01.23. 14:50:06

pannonfunk · improvizacio.blog.hu 2011.01.23. 13:14:30
én ma déltől futottam a szokásos 4 körömet és szintén belebotlottam 13:20 körül a fotószakkörösökbe - ha valaki ismeri őket, kérném az elérhetőségüket, kb. 15 fotó készült rólam 2 mp alatt (egyébként 1:44:05 lett a 21 km - nem világcsúcs, de -1 fokban, medvének öltözve elmegy...

pannonfunk 2011.01.23. 17:50:10

@mîkæl: Ne öltözz be medvének, mert aztán hőgutát kapsz, mint én dec. 29-én, pedig akkor hidegebb volt... Azóta inkább futok lila kézfejjel 2-3 km-t, és utána csak bemelegszem.

M.Islander 2011.01.23. 18:49:23

pannonfunk · improvizacio.blog.hu 2011.01.23. 17:50:10
szerencsére nálam ez költői túlzás, az elején fázom, de 10 perc után már nincs ilyen gond, csak több ruhában azért nehezebb futni (egy hosszú és egy ujjatlan felső, tavaszi szélkabát, térdnadrág és anorák hosszúnadrág)
a kesztyűt is levettem az első kör után, felesleges.

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2011.01.23. 23:37:43

@himmelhergott: megelőztelek?
Egy "Hip-hop Futóblog" rámfért volna, szétuntam magam a második körön...

himmelhergott 2011.01.24. 00:48:44

@Navixaf: a második kör elején előztél. El is húztál, végül kb. 100 méter előnyöd maradt. Talán elfáradtál.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása