Vége a télnek, óraátállítás előtt egy pillanattal közös ünneplés

2011.03.24. 08:50 angelday

November óta heti rendszeres Futóklub programokat szerveztünk a fővárosban. Hamarosan itt a tavasz, és a Futóklub nem csak heti esemény lesz, hanem naponta ki lehet menni a szigetre cipőt próbálni és közösen futni. Most az utolsó téli szezon Futóklub rendezvényre hívnánk el benneteket, mégpedig egy teljesen új és ismeretlen helyszínre, az újpesti Oxygen Wellnessbe.

A hely korlátai miatt regisztrációhoz kötött a részvétel: részt venni csak Nike Futóklub kártyával rendelkezők tudnak, mégpedig úgy, hogy visszaigazolják részvételi szándékukat az esemény Facebookon lapján. Még valami: a résztvevők mindenképpen küldjenek egy mailt is a nagy.peter@supermarathon.hu címre, benne a névvel, valamint pontos születési dátummal.

Találkozó március 26-án szombaton 11:30-tól az Oxygen Wellness újpesti centrumában (1042 Budapest, Árpád u. 47-49.)

A program, melyet az Oxygen Wellness és a Futóblog (!) szakemberei segítenek:

12:00-től közös bemelegítés
12:15-től spinning óra
13:15-től közös futópados futás

Természetesen most is lesz MCM tombola Nike- és Oxygen Wellness-ajándékokkal.

Fontos, hogy hozzátok magatokkal a téli saraktól és egyéb dolgoktól mentesített futócipőiteket és Nike Futóklub kártyátokat is. Természetesen van lehetőség wellness programra is, ehhez majd kelleni fog fürdőruha és papucs. (A wellness használata 1000 forintba kerül, a konditerem részeit használhatjuk majd ingyen.)

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr812767192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mylady 2011.03.24. 22:20:12

Hm. Tehát amíg hideg volt és hó/jég/sár, addig kint nyomtátok. Most, hogy itt a tavasz (hip-hip-hurrá!!!), bementek a terembe.
Vagy ez csak nekem furcsa? :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.03.25. 07:40:08

@Mylady: nekem ugyanez jutott eszembe. Tegnap rövidgatya, póló! Ebben az évben először. Lehet, hogy az O2 wellness ilyenkor már üres, mert mindenki a szabadban van, azért rendezik ott. :Gonosz vagyok! :))))

angelday 2011.03.25. 09:08:56

@Mylady: nem, való igaz, csak ugye szervezni is kellett a háttérben, nem állt minden össze akkor és ott, ahogy szerettük volna.

DaMartian 2011.03.25. 10:49:29

Holnap állítólag már újra szar idő lesz... Amúgy pedig megcsinálhatjuk, hogy kimegyünk futni, hiszen ott van közel a Népsziget, a Római part és a Rákos patak is, aztán utána vissza wellnessezni : ) Bár én lehet a beltéri triatlonra fogok szavazni holnap: 1 óra spinning, 10 kili futás, és 1600 úszás : )

effe 2011.03.25. 11:36:33

@DaMartian: egy 20 m-es medencében 1600m-t úszni... :)

DaMartian 2011.03.25. 12:42:42

@effe: 25-ösben szoktam úszni 2200-2400-at... Uncsi baromira, de muszáj

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.03.25. 12:45:34

Ha ugyanebben az időpontban (délben) bárhonnan egy közös kinti futás indulna, biztos elmennék. Addigra már fel bírok kelni, és felfrissülten nekiállni a sport tevékenységeknek. De nekem is az a véleményem, hogy ilyenkor benti programot szervezni vétek.

effe 2011.03.25. 16:15:00

@DaMartian: régebben nem voltam hajlandó 50 méteresnél kisebb medencében úszni. már lejjebb adtam, és 33-asban úszom mostanában. de a hosszak számolását feladtam. ahhoz nincs türelmem :)

Mylady 2011.03.25. 21:05:57

Jóvanna, csak kötözködöm :) Muszáj, főleg így, hogy már megint nem megyek :)

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2011.03.26. 07:31:26

@azilinha: szerintem fogd fel úgy, hogy most van egy ingyen spinningóra lehetőség. Az időpont adott, ha élsz vele mész, ha nem akkor nem mész. Neked lehet vétek, másnak ajándék. Csak felfogás kérdése. Amúgy én előtte futok 2 órát.

DaMartian 2011.03.26. 21:23:23

@szasza75: Szerintem szuper volt! Én a spinning után néhány bloggerrel még kimentem egy ötöst futni tökéletes futóidőben majd még úsztam is így nekem ma egy teljes triatlon összejött. Aztán a gyönyörű wellness részen még délután 5-ig kényeztettem magam a jacuzziban, szaunában, tepidáriumban, gőzkabinban, sókamrában, aroma gőzben meg fényterápiás kabinban... Szóval maximálisan kihasználtam a lehetőséget. Csak épp a tombolán nem nyertem minden más hibátlan volt... : )

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása