További infók a Fuss Csepellel kapcsolatban

2011.08.01. 18:06 angelday

Kiderült a szombati nagyobb méretű rendezvényünk gyülekezési helyszíne: találkozó a Csepeli HÉV, Boráros tér megállóban szombaton 18:00-kor!

Még lehet jelentkezni, sőt, szerdáig egészen biztosan lehet, ezért ha egy fiatalos futóprogramot kerestek most szombatra rengeteg fiatal csajjal, ráadásul szórakozási lehetőséggel a végén, akkor FUSS CSEPEL (részletes posztunk itt). A helyszín értelemszerűen nem a HÉV megálló lesz, meglepetésekkel készülünk, de nem kell aggódni, mert a visszajutást is megoldjuk szervezett formában.

Mi mindenesetre ott leszünk Szasza kivételével (igazoltan távol a hegyekben, ahogy már az előző posztban bemutatta), a Csepel után meg már csak a Szeptemberi Félmaraton következik a szezonban, mint nagyobb futórendezvény.

És hogy némi exkluzív zárással tegyünk pontot a végére, íme egy Dukai Regina videó, ami egy véletlen folytán készült, hiszen éppen összefutottunk vele a liftben:

21 komment

Címkék: ajánló szolgálati közlemény felhívás fuss csepel

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr333117636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KDMarianna 2011.08.01. 19:16:00

Kedves Futótársak! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Szeretnék vásárolni az iphone-hoz egy tartót amit futásnál a felkaromra tudok rögzíteni. Az App. store-ban találtam párat, de az értékelések amiket ott írnak nem győztek meg. Aki használ ilyet és bevált neki, megtenné, hogy megosztja velem tapasztalatait? Előre is köszönöm.

angelday 2011.08.02. 09:52:04

FONTOS javítás!

"találkozó a Csepeli HÉV, Boráros tér megállóban szombaton 18:00-kor!"

Tehát CSEPELI HÉV.

Polacheck 2011.08.02. 11:15:14

@KDMarianna: Ebből nem érdemes apple vagy nike cuccokat nézni szerintem, az ebayen 10 usd alatt egész korrekt tokokat lehet kapni, pld: cgi.ebay.com/Black-Sport-Armband-In-Ear-Headset-Mic-iPhone-4-4G-/260826818831?pt=AU_MobilePhoneAccessories&hash=item3cba7d690f#ht_2614wt_1139

2011.08.02. 11:56:05

@angelday: de csepeli hév már nincs! Az a H7-es hév (Boráros tér talán még van, de messze még a szombat :P)

DaMartian 2011.08.02. 12:51:54

Amíg iPod nano 1-5-el futottam, addig használtam 3-4 különböző féle tokot is (meg 2 fajtát iPhone-hoz) és nekem nagyon beváltak. Nem csak Nike-m, hanem Belkin-em is volt, és iPhone-hoz az talán még jobb is volt, mint a Nike. Mondjuk nem is volt olcsóbb... Nagyon gagyit több okból sem vennék: Ha nem jól vannak eldolgozva a szélek, a varrások vagy a tépőzár, akkor nagyon csúnyán kidörzsöli a karodat, vagy a hónaljadat, meg kihúzza a szálat a technikai pólóból. Meg a gagyik méretezése gyakran nem tökéletes, és vagy lötyög vagy szorul benne a cucc, ráadásul ha nem profi anyagból van, akkor rárohad a karodra, kidörzsöl, meg bepárásodik, ami a készüléknek se tesz jót, meg a kezelését is megnezehíti... Szóval sok tízezres iPhone-nál már nem a tokon spórolnék... Nekem most a nano 6 tetszik nagyon, olyan mint a régi Shuffle, marha pici és csíptető van a hátulján, így tok nélkül is bárhová feltehető. És ma már közel sem olyan drága, mint 4-5 éve. Vagy a shuffle, ami ugyan nem Nike+ kompatibilis, de futáshoz ideális, mert icipici, és annak sem kell tok, ráadásul már 15ezer pénzből megvehető. Mióta ezt használom, nem cipelem a Szifont magammal futáshoz...

ekioner 2011.08.02. 13:12:47

Durván hány kilóméterre kell hogy számítsak? Nemrég repedt a sípcsontom, de jó bulinak ígérkezik, és már neveztem is.

angelday 2011.08.02. 13:27:38

Szigetkörnél kicsit kevesebbel tervezhetsz.

KDMarianna 2011.08.02. 14:33:12

@Polacheck: Szia, nagyon köszönöm. Igazából kicsit félve állok ezekhez a tokokhoz, mert elég sok rosszat hallottam róluk a legdurvább az volt, hogy kiesett belőle a telefon (bár arról nem írt a kommentelő, hogy az ő bénasága miatt történt-e, mert rosszul tette bele) :)
Bár nem igazán tudom ezen mit lehet rosszul csinálni, de tény, hogy összetört neki.
Ezért próbálkoztam itt, hogy esetleg aki azzal fut mit használ, tapasztalt-e olyasmit amit pl: DaMartian ír, hogy kidőrzsöl és társai.

ekioner 2011.08.02. 14:40:07

Köszönöm, annyi menni fog fél lábon is:)

KDMarianna 2011.08.02. 15:12:47

@DaMartian: Szia, köszi ezt a részletes leírást. :) Nem spórolni szeretnék, hanem olyat venni ami tényleg jó. Szeretném én is használni a szifonon a Nike+GPS-t, ezért lenne szükségem a tokra. Jelenleg Polar RS100-as órám van + pulz. mérő illetve 2. gen. sima ipod nano amihez van egy tök jó tartóm (gyári alma) :) de így nem tudom használni az alkalmazást. :(
Esetleg ezek fényében van ötleted? Köszi előre is.

Polacheck 2011.08.02. 15:16:36

@KDMarianna: Nekem nem volt ilyen gondom, sem kidörzsölés, sem szálkihúzás, kiesni meg a telefon nem is tudom hogy tudna belőle, mert az egész olyan, mint egy szűk zseb. De a Damartian által említett belkin tokok is megállnak ebayről 20usd alatt, tényleg az is vállalható összeg.
shop.ebay.com/i.html?_nkw=iphone%20belkin%20armband&_clu=2&_dmpt=Other_MP3_Player_Accessories&_fcid=93&_localstpos=&_sc=1&_sop=15&_stpos=&gbr=1

Polacheck 2011.08.02. 15:29:03

@DaMartian: Tény, hogy futni kényelmesebb lenne egy sportwatch és mondjuk egy shuffle, de ha adott az iphone, akkor szerintem nem éri meg a sportwatchra külön beruházni. Bár, kíváncsi lennék, hogy mit tud, nem terveztek róla postolni?

DaMartian 2011.08.02. 15:30:01

Én a Belkint Angelday-nek adtam, és beszereztem egy Nike-t (a név kötelez ugye). A Nike sokkal kecsesebb, sportosabb, na meg persze 100x ütősebben néz ki. Egyedül az bosszant benne, hogy a tépőzárat vékony csíkokban tették fel, nem a pánt teljes hosszában, mint a Belkinnél. Amíg 3GS-em volt, addig a Nike-ba alig lehetett belepaszírozni a telót, de a 4-es gyönyörűen passzol bele, és a touch screen is tökéletesen működik. Csak nálunk nem nagyon lehet kapni. Talán Spuriban láttam egyszer, de lehet már ott sincs. Az enyém is kintről származik.. Nem tudom mennyi az ára, de szerintem 20$ körül azt is meg lehet találni..

DaMartian 2011.08.02. 15:37:17

@Polacheck: Tervezünk, jövőre ha lesz nálunk is... : ( Amúgy teljesen más, mint az iPhone app. Sok mindenben többet tud, néhány dologban kevesebbet. Nincs benne a Cheer me on funkció amit annyira szeretek, sem a Tag game, és a térképet sem látod útközben. Viszont kompakt, lehet vele résztávozni és tud pulzust... Tehát összességében úgy érzem amíg az iPhone app a nagyon kezdő, motivációt igénylő futókat célozza inkább, addig az óra a tudatos és komolyabban edző sportolóknak szól...

KDMarianna 2011.08.02. 15:48:26

@Polacheck: Én meg vagyok elégedve nagyon a polar órámmal, még anno triatlonozáshoz vettem, igaz ma sem az óccsó kategóriába sorolnám, én azt nem szívesen cserélném le, ezért is jó megoldás nekem a szifon, ha már "adott". :)

Polacheck 2011.08.02. 16:14:31

@KDMarianna: Én is polar és iphone kombóval futok, sajnos nincs olyan öv, ami kombinálható lenne az iphone-al, pedig az lenne az igazán király.

KDMarianna 2011.08.02. 18:01:08

@Polacheck: Nekem is ez a tervem ezért kerestem a tokot, de az tényleg igazán király lenne. :)

hcpeter1 2011.08.03. 09:33:16

Sziasztok!

Ez a kivalasztosdi mit jelent a szombati csepeli futasnal? Akit nem valasztanak ki az nem is mehet?

Koszi!
(Btw, kicsit lehetne infodusabb is a facebook oldal...)

angelday 2011.08.03. 09:34:23

@hcpeter1: szerintem azzal ne foglalkozz, írd be a never mellé, hogy futóblog, aztán kész. :)

hcpeter1 2011.08.03. 09:40:04

@angelday: oke, koszi az mar megvolt:)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása