Éjféli indulás, erre hogyan készülnél?

2012.08.08. 16:33 mgergoo

Tudom, hogy írtam már az S!6-ról, de most nem is konkrétan a versenyről írok, csak egyszerűen kezdenek foglalkoztatni az éjféli indulás által felvetett kérdések. Közeledik a hétvége, én meg egyre izgatottabb vagyok ezzel kapcsolatban. A verseny szombat éjfélkor indul és vasárnap hajnal 6 óráig tart. Ez eddig szuper, jó ötlet, innen fotelból legalábbis úgy gondolom. Viszont lassan barátkozni kell a gondolattal, hogy meg is kell futni ezt valahogy, de hogy? Hogyan lehet egy ilyen versenyre felkészülni, rápihenni?

cafe1.jpgNormál napokon azért éjféltájban már elég fáradt vagyok, nem mondom, hogy nem tudnék lemenni az utcára és futni egy kicsit, de azt gondolom, arra azért pihenni kell, hogy egy 6 órás versenyt értékelhető módon toljunk le párosban. Őszintén szólva egy átlagos szombati nap után már az is kihívást jelentene, hogy vasárnap reggel hatig ébren tartsam magam. A terveink szerint itt azért 30 kilométer fölötti távot kellene futni 5 perchez közeli tempóban. Fáradtan ezt nem lehetséges, szóval szerintem a rápihenés itt fontos kérdés lesz, főként annak a fényében, hogy addigra már 65km lesz a lábamban a héten.

Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de én délutánonként nem nagyon tudok aludni, pedig nincs más megoldás, szombaton valahogy rá kellene magam venni egy nagy szunyára. Egyetlen biztos tippem van arra, hogy ez a délutáni alvás sikerüljön: berakok valami Forma-1 futamot felvételről...

Gyakran iszom kávét, de nem nagyon hat rám. Nálam a kávé, csak arra jó, hogy kiszakadjak egy kicsit a munkából, igyak valami meleget, de még sohasem éreztem magamon, hogy éberebb, vagy aktívabb lennék. Tudom furcsa, de energiaitalt szerintem még életemben nem ittam. Nem lesz egyszerű feladat már a szombat délután sem, ti mit tennétek a helyemben, hogyan készülnétek az éjféli kezdésre?

3 komment

Címkék: éjszaka kérdés tanács dk

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr704700150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sz.Lacc · http://fusslaci.blog.hu/ 2012.08.08. 17:34:54

Van, hogy este 11-re megyek dolgozni, reggel 7ig, utana haza. Ilyenkor a legjobb megoldas szerintem, hogy 12oraval "megforditod" a napodat. Azaz reggel 8-9kor fekszel le, alszol este 6-7ig. Ez persze nem megy könnyen, figyelni kell ra, hogy meg legyen a 7-8ora pihenes, alvas helyett pedig ne tv-t nezz, vagy netezz! En igy siman atveszelek egy teljes hetet, es nem erzem, hogy nagyon faradt lennek.
Kavet mar csak azert sem eröltetnem verseny elött, mert vizhajto hatasu (ha jol tudom).

BGy · http://babosi.blog.hu 2012.08.08. 20:17:34

Én előtte 250 km-t vezetek, remélem, nem alszom el! Nekem a holtpont hajnali 2-kor szokott lenni. Az UB-n az éjjeli futásomnál éreztem, hogy simán el tudnék aludni. Meg is ijedtem, úgyhogy most zenét fogok hallgatni.

ulrik · http://ulrik.blog.hu 2012.08.09. 00:46:39

Az előtte lévő 2-3 éjszaka aludd ki magad rendesen, szombaton pedig ne fáraszd le magad. Ebéd után picit dőlj le esetleg. :)

Este benyomsz Zoli bácsinál egy lángost, majd elterülsz a parton... :P

A társaság, a versenyhangulat szerintem átlendít a holtponton. :)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása