Siófoki szezonzáró

2012.11.15. 11:24 mgergoo

Sokaknak, köztük nekem is, a siófoki félmaraton az év utolsó megmérettetése. Pontot tehetünk a versenyszezonra, eltehetjük a sokat próbált rajtszámöveket a futós fiókba. Vannak akiknek a siófoki félmaraton az a verseny, ahol megpróbálnak még egy jó időt futni, és az igazat megvallva ehhez minden feltétel adott is. Sík és gyors pálya, nem kell attól tartani, hogy egy alattomos emelkedő megeszi a tempót. Hideg van, nem kell minden frissítőpontnál új életre kelni, mint a nyári versenyeken. Ez a két tényező elég lehet ahhoz, hogy perceket javítsunk a nyári versenyeken elért eredményeinken.

Ennek a versenynek hangulata is van. A város, ami nyáron az önfeledt szabadság és a fiatalság fellegvára, ilyenkor már nyugodt téli álmára készül. A sétálóutcákon és a tó partján mintha sose járt volna ember, minden csendes, tiszta, a levegő tele van várakozással. Aztán hirtelen megjönnek a futók erre a hétvégére. Minden a feje tetejére áll újra, a város visszacsöppen kicsit a nyári őrületbe, hogy aztán végérvényesen átadja magát a téli álomnak.

siofok_fold.jpg

Ha Siófokra gondolok, nekem ez a kép jut az eszembe. Tavaly itt már nagyon fájt a térdem, nagyon nem kívántam, hogy a biztonságosnak hitt aszfaltról lefussunk a göröngyősnek tűnő füves-földes részre. Nem sok ez a szakasz, 5-600 méter, de nagyon nem kívánja az ember, ráadásul valahol 15-16 kilométer környékén van, ahol a kezdő futónak pont kezd elege lenni aznapra a testmozgásból.

De nem szabad feladni, és innen üzenem azoknak, akiknek az első félmaratonjuk lesz vasárnap, hogy ezzel a szakasszal együtt is nagyon jó időt lehet futni és nagyon nagy élmény lesz ez a verseny, ahogyan nekem is az volt tavaly.

Vasárnap nem várható, hogy egyéni csúcsokat döntögetnék, szigorúan az edzői utasítás szerint futok majd, nagyon figyelek, hogy betartsam minden szavát, pontosabban fogalmazva, mind a négy szavát: 

"félmaraton 155-160 között"

9 komment

Címkék: siófok félmaraton dk

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr374907596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tzh 2012.11.15. 11:29:09

Nekem pont az a füves szakasz egy kis könnyítés a térdeimnek, már ott is kimentem a fűre, ahol mások még mellette kihasználták a betonozott sétányt.

Nuuk 2012.11.15. 11:37:43

Legalább nem macskakő, már ez is valami :)

Gabbara 2012.11.15. 11:47:07

Na majd figyelek arra az 5-600 méterre, mert nekem épp az első félmaratonom lesz itt vasárnap :)
Már nagyon lábamban a futás , tegnap alig bírtam magammal, hogy ne fussam túl a megadott 13-at.
hajrá mindenkinek!

Zime 2012.11.15. 11:51:40

Will be there on all distances.

Oh Dae Su 2012.11.15. 12:13:21

Már nekem is nagyon benne van a boogie a lábamban. :)

ThufirHawat 2012.11.15. 13:27:46

Megyek!
Van ott valami öltözési lehetőség?
Mi a rák az a rajtszám öv?

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2012.11.15. 17:01:36

@ThufirHawat: tavaly volt öltözési lehetőség bőven, szerintem idén is lesz, nézz rá a futanet oldalon.

A rajtszámöv egy öv, amire fel tudod rögzíteni a rajtszámodat és így nem kell a drága pénzen megvett technikai futóruházatodat indokolatlan lukasztgatásoknak kitenni.

Khm, itt éppen vécén vagyok letolt rajtszámövvel :-)

dagadtkocsog.blog.hu/2012/05/06/szekszardon_szaladtam

Gyűrött Papír 2012.11.18. 19:38:52

155-160 közötti pulzussal 2 órás félmaratont futottál? Van már érezhető fejlődés?

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2012.11.19. 10:49:48

@Gyűrött Papír: igen, 2:00:53. Bántam, hogy nem lesz meg a két óra, de akkor sem gyorsítottam az egyesben :-) Szerintem megpróbálom összehasonlítani a tavalyi siófoki félmaratonommal egy posztban.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása