Night Run Budapest

2014.06.23. 08:47 SeSam

Én mindig is élveztem az éjszakai futást, és most szervezett keretek között is ki lehet próbálni. Két hét sincs már, és július 5-én szombaton, 21:00-kor indul az első Night Run Budapest. Ez már az 5. Maratonman rendezvény, de a helyszínt és a napszakot tekintve mindenképpen különleges versenyre számíthatnak a nevezők.

NR.png

Ahogy az lenni szokott, az esti futás bemelegítéssel kezdődik a Batthyányi téri versenyközpontban, ahol a hangulatról DJ és látványos fénydekoráció gondoskodnak. A rajtot követően a pálya az alsó rakpartról a Budai várba vezet fel, és a hegy másik oldalán tér vissza a rakpartra. Innentől végig a rakparton halad majd a mezőny két fordítóval a célig, a Batthyányi térig.

A félmaraton mellett 6,5 és 12 kilométeres távokra is lehet nevezni, természetesen a várba felmászást mindegyik útvonal tartalmazza.

A balatonfüredi maratonon tavaly nagyon elégedett voltam a frissítéssel, és most is a PowerBar felelős az ellátásért. Lesz még egyedi póló és minden szintidőn belül teljesítő futó érmet kap. A Futóblogot Bitliszbá és én képviseljük. Most péntekig lehet még kedvezményesen, online nevezni!

7 komment

Címkék: ajánló éjjel félmaraton éjszakai futás Budapest Night Run Maratonman

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr736402975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shortstack 2014.06.23. 09:49:09

Rakpart, rakpart, rakpart. Nincs mas ebben a varosban?
Mondjuk ejszaka szep, meg minden, de akkor is. Kis fantaziat lehetne belevinni.

snatch_ · http://futas.asroma.hu 2014.06.23. 11:54:37

"Két hét sincs már, és június 5-én szombaton"

gondolom júLius 5. akart lenni.

SeSam · http://sesam.hu 2014.06.23. 12:08:07

@snatch_: kiváló megfigyelés, javítva, köszi

BGy · http://babosi.blog.hu 2014.06.23. 20:37:58

Nyelvében él a nemzet: night run.

hidegchaco 2014.06.23. 22:05:33

@BGy: Nem kívánok igazságot tenni, de talán csak nagyon-nagyon igyekeztek megkülönböztetni ezt a versenyt ettől:
"Az előző évekhez hasonlóan, 2014. év szeptember 06-án immár tizennyolcadik alkalommal rendezzük a már megszokott nagyszámú résztvevővel Budapest minden bizonnyal leglenyűgözőbb és leghangulatosabb utcai futóversenyét, a Nyárbúcsúztató Éjszakai Futóversenyt.
Vigyázz ez az igazi, eredeti, de újabban kopírozzák!"

Ettől függetlenül: jogos az észrevétel.

eLzsÉ 2014.06.24. 01:53:45

@shortstack:

Aki sok pesti versenyen futott már, az nyilván únja.
Nekem a Vivicitta volt az első és teljesen jónak találtam a rakpartot.
A tömegben a szelet nem éreztem, viszont elég sima, hosszú és széles, ami jelentős előny számomra, mert kb. az Erzsébet hídtól tudtam normálisan futni, hogy nem kellett másodpercenként előzgetni és állandóan hátra nézegetni, hogy nehogy valaki elé lépjek cikázás közben.
Persze aki elölről indul, az ezzel a körülménnyel nem találkozik, de az én sose leszek...

Kár, hogy nem 2 hónapja tudom, hogy van ez a verseny, mert akkor elmentem volna, de így, a Vivicitta utáni motivációvesztéses leeresztéssel semmi esélyem nem lenne értelmes eredményt futni.

Pedig érdekes lett volna, mennyire csinál ki a Várba felfutás. Korábban próbáltam párszor, de nagyon csúnya sétálgatás lett belőle:)

lallaj 2014.06.26. 21:36:54

Sziasztok.

Esetleg Kazincbarcikáról vagy környékéről nem készül valaki felmenni a versenyre? Csatlakoznék ha lehetséges.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása