Futok

2009.04.06. 13:10 angelday

Futottam a hétvégén is, a múlt héten négyszer húztam fel a cipőt. Vasárnap egy tizest beletoltam a FÉRFIAK számlálójába, de így sem tudtam az utolsó helyről feljebb kerülni. Pedig majdnem. Gigászi küzdelem bontakozik ki "Kicsi" (39,84 km) és "Józsi_pm" (39,77) között, legalábbis hétfő délelőtt még ez volt a helyzet állása.

A futásom:


A Garmin adatai itt találhatók. Van benne player is, hehe.

Olykor el-elrévedek és azon morfondírozom, mi lett volna, ha a kocsiig futok a Szigetről és nem állok le szakérteni arról, hogy akkor Bekele most tulajdonképpen hány perces ezrekkel állította be az 5k világcsúcsot, rég nem lennék a szégyenfalon. De utolsókra mindig szükség van, illetve a hibázásból is tanulhatunk, ahogy megmondta Michael Jordan is 2006-ban. Bár a franc tudja. Elvégre minden futó azon a listán rendszeresen fut, még Winkler is.

Amikor beneveztem a snowboard oktatásba, akkor az advanced csapatba kerültem és ott is utolsó voltam mindig. Pedig volt még downhill bajnokság is, enyém volt a legrosszabb idő.

Viszont hétvégén ez volt az egyéni maximumom, majdnem megvolt a 11 km. Életemben nem futottam még ekkora távot. Soha. 11750 napot éltem eddig és vasárnap futottam a legnagyobb távomat. 70 perc alatt. Kifejezetten lassan és kifejezetten magas pulzussal, de ilyen az, amikor valaki kezdő.

Otthon furcsán és zsibbadtan éreztem magam. Este kimentünk vacsorázni, de alig volt erőm mozdulni. Inkább csak gub-BASZ-tottam a számítástechnikai gép előtt és kattintgattam laposan erre-arra. Ezeken (egyik, másik) a vicces videókon például nagyon sokat kellett nevetni.

Meg voltam győződve róla, hogy lázas vagyok. Persze a pulzusom nem ment fel (mint ahogy lázasoknál szokott), de pont olyan fáradtságot éreztem a tagjaimban. Az is lehet, hogy lappang, az is lehet, hogy csak a futástól.

Hétfő reggelre eltűnt a dolog, de fájnak a lábaimban levő izmok.

Reggel bementem az okmányirodába és meghosszabbítottam a tavaly májusban lejárt útlevelemet.

Lehet, hogy este beletolok 1 kilit a számlálóba, hogy megtapasztaljam, milyen érzés nem utolsónak lenni. Remélem Kicsi éppen a szakdolgozatával bíbelődik majd.

56 komment

Címkék: tavasz sziget fáradtság futás internets pulzus 10k

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr941049133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FutoBolond 2009.04.06. 15:25:55

lehet, nem te vagy a legfaszabb blogger futó, de élmezőnyös vagy a futó bloggerek között.

szóval csak tessék gyártani a kilométereket, meg a postokat.

FutoBolond 2009.04.06. 15:26:35

tenyleg, az kiderult mar, hogy a fejlecben a csajok miert vannak pizsamaban?

angelday 2009.04.06. 15:46:34

Az a Nike ügyeletes official design. Le van írva a brand book 142. oldalán. Még az is, milyen szögben kell benézni a kamerába, és mi az a "ready to fight" attitűd.

Van neked olyanod, FutoBolond?

/laki Gy." 2009.04.06. 15:49:42

Szia AngelDay!

Te melyik leaderbordot nézed a Nike+ oldalon mert én sehol nem talállak!

Köszi

/laki Gy."

angelday 2009.04.06. 16:08:37

@AntiBathprice: nikeplus.nike.com/nikeplus/?l=all_challenges,1211556682

Ezen belül kell a leaderboardot kérni a jobb felső részen, balról a második kis play ikon.

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.04.06. 16:53:07

@angelday: ez a brand book-os duma igaz? Én simán elhiszem a mai világban! Bár az összeesküvés-elméletekben is hiszek. :))
Most indulok egy rehabilitációs hatosra. Május 16-án Siófokon futás: www.europamaraton.hu

ïslāndęr 2009.04.06. 17:48:45

gratulálok az embertpróbáló teljesítményhez! az izomláz viszont nem meglepő, a szokásosnál hosszabb táv esetén ez minden esetben várható :o)
a két videó szuper!

live with passion!

M.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.04.06. 18:55:18

@angelday: a nagyobb futások után mindig ez a kifáradást tapasztalhatod majd, az a buli benne, h egyre később érzi az ember, vagy persze egyre gyorsabb tempónál, pl 40 percen belül ugyanez a táv.
én is vasárnap futottam eddigi életemben a legtöbbet. :)

decibells (törölt) 2009.04.06. 22:20:39

Izomláz ellen a nyújtás a megfelelő gyógymód.
Én a 11750 napra lettem figyelmes a post olvasása közben. Jelentem én 11762-nél járok. Kicsit igyekszel, ez még behozható. :D

HelloJozsi 2009.04.06. 22:26:39

Máriám mit osztottak ingyen a szigeten?!?
Még ennyi embert!

bate · http://bateman.hu 2009.04.06. 22:58:31

Én ma csatlakoztam a nagy futókalandhoz, szóval Józsi, utolsó már nem lehetsz (legalábbis az olvasók között). :)

letoxer 2009.04.07. 07:51:39

techno comment: érdekes a garmin logban a magasság ingadozás. sikerült összehozni a >300m mászást a szigeten. nem is rossz, mert nem tünik annyira meredeknek :)

angelday 2009.04.07. 08:08:08

@letoxer: szerintem azok nem használható adatok. Egyedül a pulzus használható valamire. A szintemelkedés teljesen lapos kéne hogy legyen a grafikonon, a sebesség is közel azonos. Ez ebben a formában értékelhetetlen.

xhege 2009.04.07. 08:17:52

@BGy: Megmozgattad a fantáziám ezzel a siófoki futással. Miután én siófoki vagyok gondoltam megpróbálom életem első félmaratonját megfutni. Tegnap este ezen fellelkesülve elhatároztam, hogy a szokásos 10 km helyett megpróbálok hosszabbat futni, mert a félmaraton ugye kicsit több ennél. Örömmel jelenthetem, hogy futottam 15 km-t és még jól is esett volna ha... Ha a rövidgatyám, amiben még nem futottam nem gyűrődik fel állandóan és nem dörzsöli ki a combomat. Most úgy járok, mint aki két napig lovagolt :)
Ja és a legfontosabb, hogy most, hogy bizonyítottam magamnak meglehet a félmaraton, kiderült, hogy mégsem indulhatok el, mert pont külföldön leszek akkor :(

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.04.07. 08:29:44

@xhege: ha elfelejti az ember előre bekenegetni a kidörzsölős részt, akkor menet közben jó megoldás egy embereset köpni a tenyérbe és elkenegetni az inzultált részeken. persze furcsa látvány ahogy egy futó a mellbimbóját vagy a lába közét simogatja... :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.04.07. 08:46:45

@xhege: ez a siófoki futás mennyire ismert ott a helyszínen? Sokan szoktak lenni? Nehogy kínosan kevesen legyünk. Egyszer nálunk volt Mikulás-futás, amin 8-an voltunk, én és hét kisgyerek. Elég kínos volt így lenyomni a 3 km-t, főleg úgy, hogy nem is én győztem. :)))) Jövőre már nem rendezték meg...biztos felnőtt a hét kisgyerek...

kg_kilo 2009.04.07. 10:34:01

@BGy: Tavaly voltak elegen, de akkor a rendor maraton VB is ott volt.
Mondjuk korival soha tobbet, ha az utvonal tovabbra is a Balaton-parton megy. 30x30-as jarolapok...

HelloJozsi 2009.04.07. 10:36:32

@BGy: Azért első bálozóként érhetnek meglepetések.
A tavalyi "félmaraton":
www.futoterkep.hu/utvonal/ey9eid/
Mint látható inkább közelebb volt a 24-hez mint a 21-hez. Nekem a tavalyi év legrosszabbja volt :(

xhege 2009.04.07. 10:37:32

@rrroka: mellbimbó problémáim még nem voltak, mondjuk annál levettem volna a pólóm, de a gatyámat már mégsem lehet :) Legközelebb alkalmazom a megadott módszert, még ha közszeméremsértésért meg is büntetnek. Egyébként mivel kellene kenni futás előtt? Huncut kacsintás közepette vegyek vazelint a gyógyszertárba (egyáltalán ott lehet azt kapni?)?

@BGy: Ahogy mondtam nekem ez lett volna az első ilyen megmérettetésem (cirka 1 éve kezdtem el futni), de megkérdeztem egy kollégámat, aki már teljesítette ezt a versenyt és azt mondta, hogy több száz versenyző szokott összejönni, és külföldről is van érdeklődés.

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.04.07. 11:13:46

@NJoco: nem ugyanaz a faszi mérte, mint aki két éve Debrecenben a maratont? Ott meg rövidebb lett! Csúcsot is futott a győztes. :))))

Lemúr Miki · http://hosszutav.blog.hu/ 2009.04.07. 12:28:23

Gratulálok! Én is életem eddigi legtöbbjét futottam vasárnap a Velencei tó körül. Háj fájv!

A rendezvényen egyébként láttam egy futóblogos pólós srácot is.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.04.07. 12:33:07

@Lemúr Miki: hát mivel máson nem láttam, akkor én lehettem... :)

.com 2009.04.07. 12:50:36

Jonnek fel lanyok mint a talajviz!
Fiuk, mocorogni kene, belustalkodjatok Damartian ultrajat!

HelloJozsi 2009.04.07. 12:51:13

@xhege: Dekatlonos vazelin nekem tökre bejött. A többi kencefice között van. És legalább a gyógyszertárban sem néznek ferde szemmel :)

Lemúr Miki · http://hosszutav.blog.hu/ 2009.04.07. 13:19:39

@rrroka: Akkor tuti. A táplálékos asztal közelében ücsörögtél a földön. :)

Vegyi Ali 2009.04.07. 13:49:09

@NJoco: Én nem tudom, mire számítsak a távval kapcsolatban, ezek a szerencsétlenek kiírták, hogy a távot XY, a nemtudoménmilyen szövetség hivatalos felmérője hitelesítette, és 21.97 km... 21,097, b****ák meg.
Nekem kb. annyira tűnik komolynak ez a verseny, mint a Wink (főszponzor) önmagában...
Mindenesetre ott leszek, aztán ha tényleg több lesz egy kilométerrel, akkor legfeljebb nem futok saját rekordot.

kg_kilo 2009.04.07. 13:59:55

@Vegyi Ali: Tavaly eleg sok kavaras volt, pl unatkozo diaklanyok voltak arra hivatva, hogy a mezonyt tereljek felmaraton/maraton iranyba, el is tevedtek joparan...

Vegyi Ali 2009.04.07. 14:04:36

soxor szokták mondani, hogy nem jó, ha az ember a BSI-s versenyeken szocializálódik, mert bár nem olcsók, de kifogástalan a szervezés.
Ezt valami noname reklámügynökség szervezi... Tartok is tőle, rendesen.

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.04.07. 14:08:46

Ajaj, egyre jobbak az infók erről a siófoki versenyről. Aznap Pöstön is lesz egy K&H váltó, ahol akár egyéniben is le lehet nyomni a félmaratont, csak nincs időmérés. Mármint hivatalos. De azt legalább a BSI rendezi. Gyulán is lesz, de az is az első, azoktól mindig félek. Én szoktam kínosan érezni magam, ha a szervezőknek valami nem sikerül. :))) Ezekről is lehetne egy hosszabb bejegyzést írni!

Vegyi Ali 2009.04.07. 14:19:51

Na jó, nem is noname, úgy hívják őket, hogy S.O.N kft, megtalálhatatlanok az interneten... a weblapjuk (son.hu) nem működik, ez is külön bíztató egy reklámügynökségnél...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.04.07. 14:35:11

@Lemúr Miki: hopp, akkor viszont lehet, h volt ott más is... :D

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.04.07. 14:36:55

@Vegyi Ali: sok nevezési díjat elkérnek előre? mert akkor már nagyon gyanús lenne... :D

HelloJozsi 2009.04.07. 15:23:54

@Vegyi Ali: Ehh... Nem kell túlparázni, most már tudod mire kell számítani. Ezután már csak kellemesen csalódhatsz :) Egyszer azért meg kell nézni ezt a versenyt is szerintem.

DaMartian 2009.04.07. 15:48:45

Én indultam már WINK félmaratonon buliból, mert előző éjjel volt a kedvenc szórakozóhelyem nyitóbulija Siófokon, és gondoltam, ha már ott vagyok lefutom. Mondjuk alvás nélkül, másnaposan egy átpörgött éjszaka után csak a felest vállaltam be, de nekem semmi bajom nem volt a szervezéssel! A rajtszám vízhatlan fóliából készült, frissítésnél Aloe verás cuccot adtak, tudjátok azt a darabosat, amit amúgy imádok, de futás közben elég nehéz volt lihegve lenyelni a kis kockákat.. : ) És még az időm sem lett olyan rossz a helyzethez képest! : ) Tehát ne féljetek tőle! Szép környezet, jó idő, szuper muri! Akkor nem mindegy hogy pontos-e a táv, ki szervezi és ki a szponzor? Mondjuk azon dobtam egy hátast, amikor a standjukon megnéztem a kiállítottWINK futócipőket! ÁÁáááááá!!!! Mondjuk a nevezés elég húzós volt ahhoz képest! BSI árszint volt, nem Zöldgömbös! : ( Ez talán az egyetlen negatívum... Veszprémi K&H másnap lesz!!!

Nimandi 2009.04.07. 16:00:59

Hát, mi azt tervezzük futótársammal, hogy az lesz életünk első félmaratonja.
Én már a 21 km-től is beszarok, namost ez a "ja, hogy 24, hát odaseneki", szóval ettől aztán mégúgyse...
Lehet, korai még az a félmaraton, eddig életemben egyszer futottam 16 km-t, azt is két hete, mondjátok, van valami menetrend, mikor jó először menni? Mikor elég edzett az ember?
Vagy nem szégyen a végén 3 óra alatt bevergődni hányva?
(Para-para-para)
(A Monspart Sarolta féle 10 hetes edzéstervet nyomjuk, szóval van azért tudományos alap, de akkor is.)

manor 2009.04.07. 17:11:12

@Nimandi
Szerintem nem gond, hányós poszt még úgysem volt, hiánypótló lesz, ha majd megosztod az élményeidet:)
Első félmaratonom előtt nekem is 16-17km volt a max., pár héttel az Esemény előtt, és bőven 3 órán belül végeztem, úgyhogy ez elvileg nem akadály:)

zsolababe 2009.04.07. 17:20:19

@rrroka: adam 182 vagy valami ilyesmi volt a srac neve.. o blogos poloban is futott :) egyebkent a futas.net-en van kep roolunk a celban ahogy lenyomjuk az orankat :) a Csorgo Szili lemradt a keprol :)

Vegyi Ali 2009.04.07. 17:29:08

@Nimandi: az első előtt nekem is csak egy-két 16, meg egy 18,5 volt, a feles meg 2óra 5perc lett. Ha nem kapkodod el az elejét, és a biztonsági tempódat nyomod 16-18 km-ig (ami nálam azt jelenti, hogy lihegés nélkül megy), akkor utána akár még hajrázhatsz is kicsit, ha tudsz. Frissítésre nagyon figyelj oda, ne törődj azzal, ha időt veszítesz, igyál nyugodtan, és addig sétálj. Ne igyál egy frissítőponton túl sokat, ne lötyögjön a hasadban, de ne hagyj ki egyet sem.

DaMartian 2009.04.07. 18:16:21

@Nimandi: Én az első félmaratonom előtt nem futottam többet, mint 15. Maraton előtt többet, mint 30, ultra előtt 200 helyett 150-et ugyanannyi idő alatt. Nem is kell! Ha a versenytáv 2/3-át, 3/4-ét tudod, akkor már beérsz! Csak vigyázzatok, az elején lassan! Akkor van gond, ha elfutjátok az elejét, ha elvisz a lelkesedés meg a tömeg. Akkor nyűgös a vége! 17 után az elsőt én sem élveztem, de egész jó idővel meglett! Egy nehezítés még lehet a késő tavaszi/nyári versenyeken, ha nagyon meleg van! Sokat inni!!!

Lemúr Miki · http://hosszutav.blog.hu/ 2009.04.07. 18:24:09

@Nimandi: Szerintem vágj bele. Nekem a vasárnapi 28 km-es tókerülés előtt 20 km volt a maximum, mégse lett belőle hányás, sőt, 2:33-mal végeztem. Az elején a szokottnál is óvatosabban kell menni, majd felvenni egy stabil ritmust, ami kicsit lassabb a megszokottnál. Érdemes a pulzusra figyelni (én igyekeztem 160 körül tartani).

Ja, és fontos nem elbízni magad középtájon, és ellenállni a késztetésnek, hogy legyorsulj másokat. Nekem ez volt a legnehezebb. :) Az utolsó 4 km-en aztán keményen kellett küzdenem, de hát istenem, valahol erről szól. Hajrá!

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.04.07. 19:09:21

Bizony, bizony, az elején én is mindig mondogatom magamnak, hogy nem kell sietni, nem kell sietni! Most Prágában volt egy gyerek, aki sprintelt egy km-t, majd sétált, majd megint futott, megint sétált. És hamarabb beért, mint én!!! Áááááh!
Ott volt a tankcsapdás Lukács Laci is! Rocker életforma és félmaraton? Le a kalappal!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.04.07. 19:56:32

@zsolababe: az edzesonlineon is vagyunk 4 képen, csereberélhetnénk emailben, hogy ne kelljen ötezer fotót átbogarászni.

@Nimandi: "Vagy nem szégyen a végén 3 óra alatt bevergődni hányva?" ez egy gyönyörű megofalmazás, nagyon tetszik! :DDD és nem, nem szégyen, félmaratont teljesíteni sehogy se szégyen!
vasárnap a velencei tó kerülőn, már kipihenve, átöltözve, lődörögve, hekket befalva ültünk egy büfében, amikor még láttam bekocogni egy srácot. fél három volt, és tízkor rajtoltunk!!! 4óra 30percnél tartott, nem tudom volt-e még a célban egyáltalán vki, remélem, hogy igen. kicsit szégyellem is magam, hogy nem mentem oda megkérdezni jól van-e, kell-e segíteni vmit.

Nimandi 2009.04.07. 23:02:42

Köszi mindenkinek, ezek a tanácsok meg valós élmények sokat számítanak. Meg igen, a hányás, a wc szükségességének megtárgyalása, mert erről az okos könyvek szemérmesen hallgatnak.

Az igazság az, hogy nekem nagy élmény, hogy futok, késő ősszel kezdtem el, és már nem vagyok mai eresztés, így aztán elég fura, hogy az a lusta könyvmoly ilyesmiket nyom. (Mondjuk cigiről leszokni is ilyen volt. ,)

Viszont erről jut eszembe: hétvégén futottunk, és bevallom, teljesen kész voltam a melegtől. Ennél jobban ment mínuszban télen, most meg 160-as pulzusnál haldokoltam. Ezt is meg kell szokni, vagy ki kell tapasztalnom, mennyit kell innom? Próbáltam inni futás közben, de később - életemben először - durván begörcsölt az oldalam, hogy kétrét görnyedtem, talán lehet összefüggés? Hogy érdemes inni?

manor 2009.04.07. 23:37:58

@Nimandi:
A versenyig még van időd ezt kitapasztalni. Én 4-5 km-enként szoktam inni pár kortyot. Egyébként szerintem annyira nem kell rágörcsölni erre az ivás témára. Folyamatosan kell inni a nap folyamán és akkor egy 10-12 km-es edzés szerintem simán kibírható. Most még nincs olyan meleg, hogy ez problémát okozzon. Persze azért érdemes "gyakorolni", mert májusban már melegebb lehet és 21km alatt mindenképpen szükség lesz a pótlásra.
Ez a begörcsölés azért érdekes. Az "oldal" mit jelent pontosan? Vese, lép?

Nimandi 2009.04.07. 23:46:59

@manor: szombaton 13 óra táján futottunk a szigeten, és égetett a nap, kellett az a fekete póló nagyon - úgy látszik, ez most ilyen női hagyomány lett a hétvégére. ,)
Oldal meg: a fene tudja, nekem inkább izomgörcs volt, mintha az oldalsó hasizmom rántott volna össze bicskába. végül sétálnom kellett, a laza kocogás nem volt elegendő. Most rászántam magam a körzeti orvosra is, hogy csak úgy kukkantson rám, ha már komoly edzésterv van meg minden.

Egyébként ez jól hangzik, ez az ivás gyakorlás. ,)

Lemúr Miki · http://hosszutav.blog.hu/ 2009.04.08. 06:34:53

@Nimandi: "Oldalszúrás

Gyakori panasz lehet a nagy állóképességet, és a hirtelen terhelést megkövetelő sportágakban. Hirtelen fellépő, éles, görcsös (kólikaszerű) fájdalom jellemzi, többnyire a has jobb felső részén, a bordák alatt. Oka nem teljesen tisztázott, lehet akár a vastagbél görcse, amelyet az ebben a szakaszban megrekedt gázok okoznak, de a panaszt kiválthatja akár a belek csökkent vérellátása, hiszen a működő izmok vért vonnak el a zsigerektől. A szúró panasz általában spontán szűnik, megelőzésére ajánlott a belek kiürítése fizikai terhelés előtt, puffasztó, gázképző táplálék kerülése, illetve megfelelő folyadékfelvétel (hidrálás)."

Puff neki. Egyébként www.sulinet.hu/tart/fcikk/Kiea/0/29391/1 .

Vegyi Ali 2009.04.08. 08:45:48

Nálam az oldalszúrás akkor szokott jelentkezni, ha alacsony tempónál nem figyelek a légzésre, és egyszerűen (bár Winkl Air azt írta, hogy a bokszolók szerint az ember nem felejt el levegőt venni) nem veszek elég levegőt, hanem csak szuszogok. Mondjuk fut előttem egy hölgy imponáló hátsó lökhárítóval, és elfeledkezek magamról.
Ilyenkor az szokott segíteni, hogy néhány percen keresztül kicsit erőltetem a légzést, nagyobb levegőket veszek, mint ami érzés alapján kellene, és néhány erősebb kilégzést is beiktatok. Ez néhány perc alatt eredményes szokott lenni.

kg_kilo 2009.04.08. 09:26:08

@Vegyi Ali: Ilyenkor az a ciki, hogy ugye nem figyelsz a legzesre, ellenben a latvannyal, es mar kezdened egesz jol erezni magad... amikor megszolal a pulzusmerod es lebuksz :D

ïslāndęr 2009.04.08. 12:24:20

letoxer 2009.04.07. 07:51:39

ne feledd, hogy ez 3 körre vonatkozik, azaz 5,3 km-en a 100 méteres szintkülönbség egyáltalán nem abszurd...
szerintem egészen pontosak a Garmin adatok (pulzus, távolság, stb.)

manor 2009.04.08. 13:11:34

ïslāndęr:
ha megnézed a grafikont is, akkor láthatod, hogy ezek az adatok nem lehetnek valósak. Rögtön az elején kb 150 méter alatt mért 30m süllyedést, ilyen a szigeten tuti nincs (max a lehajtóról a szigetre) De később is vannak benne 15-20 m-es ingadozások. Biztos jó cucc, de itt valamiért megzakkant.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.04.08. 14:46:13

@ïslāndęr: hogy ne lenne abszurd a 100méter? a Gellért-hegy 70 valahány méter, még ha hullámvasút lenne az egész sziget akkor se tud összejönni 100méter szint!!!
tudjuk, h te bele vagy zúgva a garminodba, a nike+ meg egy rakás fos, de ezt azért ne nézd el. :)

zsolababe 2009.04.08. 15:12:46

@ïslāndęr: a szigeten a legnagyobb emelkedo amit en margitszigeti nagyemelkedonek hivok az maximum masfel meteres szintkulonbseg... de azt meg megnyered mashol..tekintve hogy korbemesz valahol lejt is az a szerencsetlen:) a 100meteres szintkulonbseg az egy eleg komoly emelkedo lenne meg 3kor alatt is gondolj csak a geometria oran tanultakra, ahol is a derekszogu haromszog egyik befogoja 100meter... :)

Vegyi Ali 2009.04.08. 16:34:46

@zsolababe: margit-szigeti nagyemelkedő!!! Ez jó :D

zsolababe 2009.04.08. 16:41:08

@Vegyi Ali: Van egy baratunk, aki mar elore retteg amikor odaerunk mert, hogy faraszto es o nevezte el margit-szigeti nagyemelkedonek... :) azota barhol futok, ahol sik terep van de van egy icipici kis emelkedo azt azonnal elnevezem az xy-i nagyemelkedonek :) biztos van hortobagyi-nagyemelkedo is :)))))))

kg_kilo 2009.04.09. 11:38:51

@zsolababe: LOL meg itt Szegeden a hegyi edzes a toltesoldalon :D
Biztos belemeri a Garmin, hogy a labaddal arrebtekerted a Foldet...

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása