46. Heti Vegyes

2009.11.09. 20:31 szasza75

Új hét, új kihívások. Lássuk tehát milyen programok közt válogathatunk:

  • Biatorbágyi hendikep Táv 4 km, Rajt November 14. 9:00 Bővebb infó: ITT
  • Hegedűs Róbert emléktúra T-online Táv: 27 km Rajt November 14. 7:00-9:00-ig Bővebb infó ITT
  • Intersport Balaton Maraton és Félmaraton November 14-15 Helyszín: Siófok Bővebb infó: ITT

Tudtok még ti is futóeseményekről, amik a héten lesznek? Írjatok levelet a futoblog kukacmatyi googlegroups.com címre!

33 komment

Címkék: heti vegyes

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr701513421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szonyi.esztella · http://racemachine.blog.hu/ 2009.11.09. 23:18:46

racemachine.blog.hu/
10 nap alatt 1800 km tekerés, 38 km úszás 422 km futás.
iszonyat nagy teljesítmény.
emberfeletti.
jelenleg Feri a 2. helyen áll!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.11.10. 15:19:46

ki jön balaton maraton-félmaratonra? mi vasárnap a 21en leszünk. hajrá mindenkinek és szurkoljatok h jó idő legyen! nem a futók miatt, hanem a kísérőink miatt... ;)

RoadRunner 2009.11.10. 15:24:07

@rrroka: én is arra neveztem, de tegnap óta egyre inkább fáj a tokom és fejem, úgyhogy nem tudom mi lesz belőle Ebben az időben meg pláne nem merek kimenni futni. :-(

Zime 2009.11.10. 16:55:16

@rrroka: megyek, oszt végiggyaloglom... :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.11.10. 17:07:32

Piszkosul sajnálom, hogy nem megyek. Szombatig Füreden leszek, de vasárnapig már nem akarok maradni. Ráadásul le is vagyok gyengülve, mert lázas voltam pár napig.

DaMartian 2009.11.10. 18:56:49

DaMartian megy, bár most még kicst torokfájós..de ha múlt héten bírta esőben a 21-et most is fogja : )

GBetti 2009.11.10. 20:42:53

Megyek!Valószínű egész hétvégén figyelemmel kísérem az eseményeket,de futni csak a 21-en fogok....Viszont a legfrissebb jelentések szerint nem lesz eső,csak borult ég....: )

szonyi.esztella · http://racemachine.blog.hu/ 2009.11.10. 23:01:13

és az ironman-eknek ki jön szurkolni?
racemachine.blog.hu/
megvolt a mai 3,8km úszás,van, aki a 180 km canga után most kezdi a marathont.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.11.11. 05:33:28

na akkor leszünk már 5-6an a blogról. nem mintha szerveznék vmit, mert csapattal megyünk,d e jó tudni. :) ja és én is kezdek szarul lenni, tolom a C vitamint, meg asszem most visszafekszek egy órát még aludni...
vajákos-családi-tudományos módszerek kezdődő takonykór elkerülésére?

@DaMartian: a tudás-futáson voltál? pont akkor mentünk hazafele kocsival, a torlódásból néztük az utolsó futókat. én abban az esőben nem szerettem volna futni...

Nannycsuri 2009.11.11. 09:16:55

Én csak hatodmaratont futok, kocogunk egyet a lányokkal, utána Márton-napi sütés-főzés-borozgatás. Úgy néz ki, hogy 12-15fok lesz, eső nélkül, nagyon idilli lenne...

HecseDLI 2009.11.11. 09:43:46

Megyek én is a felesre vasárnap, csak ne hogy ilyen idő legyen mint ma
@Nannycsuri: Ez nagyon jól hangzik
@rrroka: gőzöljél sós ,kamillás forró vizzel, a törit hagyd a fejeden,dunctold- és így irány az ágy. Kimenni utána nem lehet!!!!! Gyömbér friss reszeléke éhgyomorra, ha lehet ne igyál rá egyből. A házi páleszt még nem probáltam, de sokan esküsznek rá- éhgyomorra reggel. Sok folyadék, nagy dózis C vitamin.

Nannycsuri 2009.11.11. 09:56:12

jó sok fokhagymát tegyél egy kis üveg mézbe, hagyd állni egy napig, majd szépen kanalazd be, apránként. Ez után is tilos kimenni, vagyis nem ajánlott :o)

csétomi 2009.11.11. 10:03:20

Én is leszek, mindkét nap. Remélem jobb időnk lesz, mint a tudás útján...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.11.11. 10:04:05

@HecseDLI: házipálesz most biztos nem, gyanítom a hétvégi ivás tett be, a többit átgondolom. a gyömbér rosszabbul hangzik, mint a hp... :D C vitaminból eszeöccá.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.11.11. 10:04:46

akinek van blogos felsője az majd vegye fel!

HecseDLI 2009.11.11. 10:32:33

@Nannycsuri: jól hangzik, a fokhagymára mondják, hogy russzki aszpirin. Meddig állhat a mézben? Minél tovább annál jobb?
@rrroka: hidd el a gyömbér üt meg hat :-)))
Tisztítja a légutakat ,rendbevágja a gyomrot(másnaposságra is jó? arra még nem próbáltam) és fertőtlenít- immunerősítő

Zime 2009.11.11. 12:06:29

Táplálkozási tanácsot kérnék a félmaratonra tekintettel:

Tésztaparti előző nap? Mikor? Este? Egész nap? Mit?

Tárgynapi reggeli? Mit? Mennyivel előtte?

(Olyat lécci ne mondjatok, hogy egy nyamvadt félmaratonra nem kell ennyire készülni, mert nekem az első lesz és igenis akarok rá ÍGY is készülni! :)

HecseDLI 2009.11.11. 12:53:38

@Zime: üdv a fedélzeten. Mindenki maga tapasztalja ki előbb utóbb mi válik be neki
Előző nap milánói , pizza , mákos tészta, halas,baromfihúsos - salátás étek a zöldség, gyümölcs mellet. stb.
Reggel én egy kávéval indítok. 4 -5órával előtte (rajt) vajas mézes kenyér - 2-3 szelet, majd 2 banán. 1,5 órával a rajt előtt már semmi, csak folyadék. Röviden .
A reggeli felét én leizgulom....
De biztos van olyan aki csülökpörivel erősít előző nap :-))))
Ajánlom a futócenter.hu-t

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.11.11. 13:00:58

@Zime: előző nap, vacsira tésztás kaja, meg süti, de mindenképpen olyan, amit eddig is ettél már és nem okozott gyomorpanaszokat. a hétszer csípős kínai receptet ne most próbáld ki. :) reggelire amit szoktál enni amúgy is, de vmit mindenképp, mert tízre eléhezhetsz. a verseny előtt közvetlenül nekem a banán meg a csoki jön be.
rengeteg fosó-futó lesz verseny előtt. a feleségem mindig ki is van akadva, hogy felnőtt emberek ennyire nem bírnak a záróizmaikkal. tényleg soha semmilyen más tömegrendezvényen nincs ekkora sorban állás a fülkék előtt, szerintem az izgatóttság teszi. ha már otthon kirámolsz, akkor rengeteg kellemetlen, sürgőskakás percet megtakaríthat az ember magának. nem nagy élmény mások után letelepedni a seggmeleg deszkára... :)

Zime 2009.11.11. 13:24:34

@HecseDLI: @rrroka: Köszönet! (a fos-warning különösen teccik! :)))

Ázzeg, 11-kor rajt, akkor 6-kor kellene reggeliznem?! Na arra kíváncsi leszek...

Nannycsuri 2009.11.11. 13:27:33

@HecseDLI: 2 nap elég, de én most bébiételes üveg méretű adagról beszélek. Ha nagyban csinálod, talán érdemes egy kicsit tovább benne hagyni.
Ééééés, amit én még nagyon szeretek, és hatásos is: kiballagsz a piacra egy befőttesüveggel, és a savanyúságos nénitől/bácsitól kérsz savanyúkáposzta levet, és azt iszogatod. Kicsit kimarhatja a nyelvet, meg van, akit meg is hajt, de minden esetre olyan adag C-vitamin van benne, hogy csak no!

HecseDLI 2009.11.11. 13:57:48

@rrroka: :-))))) kössssszzzzzzzzzz az enyém rendben, a banán megfog :-))))
Egyébként nem a záróizom kérdése

csétomi 2009.11.11. 14:13:58

@Zime: Nehogy hatkor felkelj reggelizni! Elég verseny előtt 3 órával. És nehogy kipróbálj bármit is a sok "tutikajatipp"-ből!!! Csak azt egyél, amit eddig is, ha mindenképpen mag akarod adni a módját akkor szénhidrátdúsat. De egy félmaraton alatt valójában nem fogod kiüríteni a szénhidrát raktáraidat, viszont a rrroka által felvázolt probléma sokkal reálisabb veszély lehet, főleg első félmaraton előtti izgalomban. A pihenés, és az, hogy rendben legyen a gyomrod a fontos, csodakajákkal nem ilyenkor kell kísérletezni.

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.11.11. 16:44:28

Én meg azt hittem, a fosásos problémakör csak az én testi "hibám". :)) Mint ahogy Tyereskova mondja: "születési hibám, hogy illatos a p..nám" Váááá!!! Meghallgatni, bár nem póverszong! Hogy is jött ez ide?

zsolababe 2009.11.11. 17:53:35

@Zime: egyel finomakat, amiket szeretsz es kesz :)..reggelizz kb 2-3oraval rajt elott ne degeszre de azert egyel es a lenyeg, hogy ne izgulj...ennyi :)

HecseDLI 2009.11.11. 20:18:57

@BGy: Hüüüü:-)))))))) lye.
Bocs de kiszaladt

Jól beijesztitek ezt a gyereket a f...sal , még a végén tényleg bevonzza , mert bele szugeráljátok! :-)))))))
Egészséges kajálás egy kis szénhidrát tuninggal-semmi extra

GBetti 2009.11.11. 21:31:33

@Zime: Nekem is ez lesz az első!Ne izgulj ennyire...
Én most néztem meg a tavalyi befutófilmeket a futaneten...ha lehetne,már most indulnék!!
Ajánlom neked is!: )

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.11.12. 05:57:37

@csétomi: a verseny előtti tésztakajálás egyébként szerintem fontos rítus, ami segít ráhangolódni a futásra, még ha csak placebó hatása is a szénhidrát feltöltésnek. az első félmaraton/maraton előtt minden ami fejben erősebbé, magabiztosabbá tesz az jó.
a négyórás maratonért pl. köpj háromszor a vállad fölött északra.

xhege 2009.11.12. 19:02:51

Naná, hogy sifokiként én is ott leszek vasárnap! Életem második félmaratonja lesz így már van PB-m amit meg lehet döntenem, és nem csak a túlélés a tét :)

hucul77 2009.11.14. 09:55:23

@DaMartian: Sziasztok!
Megfázás kezdeti tünetei mellett egy félmaraton belefér? Én nagyon mennék, de a pénteki futásom óta kissé érzem a mellkasom és a hátam...Persze, lehet hogy csak izomláz, de egy kicsit aggódom, így járvány-közeli helyzetben, nem kínálom-e vasárnap tálcán magam a vírusoknak...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.11.14. 11:48:55

@hucul77: bele. ha nem vagy lázas sima ügy, megfázáson már nem oszt vagy szoroz. én hőemelkedést kalmopirinnel lekezelve fogok futni. mondjuk nem is tervezek PBt. :)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása