Életem első trail élménye

2010.07.29. 17:28 angelday

Szasza rábeszélt, hogy nézzünk ki a HHH (Hármashatárhegy—egybeírva!) egyik levezető 6 klikkes szakaszára.

Hármashatárhegy (egybeírva) Budapest egyik városrésze a III. kerületben. Nevét a 497 m magas Hármashatár-hegyről kapta. Maga a hegy részben átnyúlik a II. kerületbe is, a Hármashatárhegyi repülőtér is ott, a Kővár nevű városrészben található.

Szasza állításom szerint úgy választ lakóhelyet magának, hogy mindenhonnan egy kőhajításra legyen. Lakhelyéről a Margitsziget és a HHH egybeírva (!) is kényelmesen, futva megközelíthető.

Trailt futni olyan, mint erdőben kirándulni, csak kevesebb idő van nézelődni. Ettől függetlenül egy nagyon fontos megfigyelésem van: az erdőben (a HHH tulajdonképpen egy erdő) sokkal gyorsabban telik az idő és sokkal kényelmesebb a futás is. Ott lefutott 6 klikk egyenlő a szigeten lefutott 3 klikkel, komolyan.

Szasza az út háromnegyede környékére berakott egy olyan emelkedőt, amit futva a legöregebb, percenkénti 5 pulzusú, atomszívű rókák sem tudnak futva megtenni. Erről és az egész tegnapi futóeseményről szóló videónkat most nézzük meg közösen:

Még egy dolog: kitaláltuk, hogy a Futóblogos arcok egymást a "hip-hop-futóblog" ékes szóval köszöntsék. Szerintetek sem ciki?

67 komment

Címkék: videó erdő hármashatárhegy trail

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr102185333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DaMartian 2010.07.29. 17:45:43

Mostmár sosem tudjuk meg hány méter volt a szint és hogy jó volt-e a Vibram FiveFingers? : (

angelday 2010.07.29. 18:00:57

Az a baj, hogy a videót lekapcsolta Norbi idő előtt. Egyébként olyan max 80 lehetett. :)

A FiveFingerset viselő urat (nrg öccse) megkérdezzük.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.07.29. 18:04:53

Tényleg szép a környezet, kimondottan motiváló hatású. Hát igen, a szintkülönbséget nem tudtuk meg a videóból. "Hip-hop-futóblog" => hááát... Ennyi erővel a kityó szóval is üdvözölhetnénk egymást. ;-) (De én csak egy külső belepofázó vagyok. :-))

egy hang a hátsó sorból 2010.07.29. 18:48:42

Jol latom, hogy az a 4:30-as resz lejton lefele volt? Mert igy laikuskent azt gondolnam, hogy az nem nagyon tesz jot a terdnek, foleg 90+ kilosan...

Hiver · http://42195.blog.hu/ 2010.07.29. 18:51:18

szerintem hipergaz a "hip-hop-futóblog" :oDDD
(en kerek elnezest :o), de legalabb oszinte vagyok)
a video viszont kiraly lett!

HelloJozsi 2010.07.29. 19:18:12

HHHt szeressük.
A köszöntés remélem csak vitz volt...

Nylonman 2010.07.29. 21:12:40

@Hiver: én már ennek is tudok örülni a kityó óta :)
@angelday: neked pedig gratula a tegnapihoz. egyáltalán nem tűntél fáradtnak. Itt az ideje merészebben beleválasztani a távba.

Steff76 2010.07.29. 21:53:07

Ez volt a szerda 7 óra ? Tervezetem, hogy arra veszem az irányt, de nem tudtam eljönni a melóból. Majd holnap este... A HHH nagyon jó hely, úgy vettem észre, hogy egyre többen járnak arra. A leglehetetlenebb időpontban és időjárási körülmények között is mindig találkozom futóval és/vagy kutyással. Én ma 400-as salakpályán repülőztem, éreztem a tekinteteken, hogy hülyének néztek a fogyizók. "Mit csinál ez a véknya csávó? Idejön fullra leizzadva" ( 7 km terep után) "Fut mint állat egy egyenest, aztán meg gyalogol, aztán megint"! De jól esett... Bár csak 400-as köröket róni, az nem menne...

kx 2010.07.29. 22:14:33

@angelday
#fivefingers > a videó legvégén elharapva, nem túl cizelláltan, már-már bárdolatlanul, de brutális őszinteséggel kifejtem véleményem :) 1 éve tolom ebben a futkározást, betonon, sziklák közt, mindenhol és hibátlan. Kicsit jobban oda kell figyelni, de a lábad egész gyorsan hozzászokik, hogy úgy kell működnie, ahogy meg lett tervezve. Szóval ennyi, most mesélhetnék az élményről, de ki kell próbálni, lehet meg fogsz térni (és talán nem csak futó"cipő" ügyben)

kx 2010.07.29. 22:15:52

ja, még annyi mellékhatása van ennek a hobbitcipőnek, hogy mivel a rüsztödet nem dörzsöli vászon, így frankón el kezd nőni rajta a szőr és tényleg el kezd az ember frodósodni :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.07.30. 05:41:47

köszönésként én maradok a hellóhajránál, de azt nem csak blogosoknak. jó mondjuk a szigeten a köszöngetés lehetetlen, egyfolytában kéne.
de micsoda megvilágosodás, h a szigeten kívül is jó futni! :D szerintem van olyan bekövesedett futó, aki azt hiszi nem is szabad máshol futni, csak szigeten. :)

Bloom77 2010.07.30. 07:06:42

Mi ez a cipő?....Ez most csak design vagy tényleg valamilyen kidolgozott koncepciónak az eredménye? Valamilyen haszna van? Jó lett a video..éljen az erdőfutás...:))))....A köszöntésen még szerintem is csiszolni kell...:))) (Legyen titkos kézmozdulat is!)

astor12 2010.07.30. 07:11:31

Sznobok Gyülekezete!!!
klikkesek, kityósok köcsögök

katjatjuta2 (törölt) 2010.07.30. 07:44:46

paraszt vagyok, ha úgy érzem veletek nem nagyon szeretnék a HHH-n találkozni???

pont azért szerettem eddig / és már vagy 10 esztendeje / mert az ilyen csilli-villi műmájjerek pl. Margit szigeten meg futógépeken futottak és még hírből is alig-alig ismerték a hegyet.

na nem baj, télre úgyis lekoptok, akkor nektek úgyis hüvcsi van odafennt :)))

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.07.30. 07:49:34

@katjatjuta2: ki az a veletek?! egész futóblog? a cikk szereplői? senkise?
azt azért megnézném ahogy szaszát lefutod, hülyeúr! :DDD

Steff76 2010.07.30. 07:59:03

@katjatjuta2: engem nem zavar senki a HHH-n, de biztos bennem van a hiba....

bellone 2010.07.30. 08:47:29

@katjatjuta2: "Drága Jakab doktornő / sportkori / nem győzte eleget hajtogatni : mínusz 5 fok alatt nem szabad futni!!!!

Én megfogadtam. Lehet hogy erős férfiembereknek a mínusz 10 sem árt, de szerintem amit nem kell, nem muszáj erőltetni."
A futóblog archívumban találtam, szerinted ki írta?

Lehet persze véleményed, azzal nincs semmi baj, de csak viszonyítás kérdése, hogy ki a műmájer. Hozzám sem áll túl közel az urbánus futódivat (amit adott esetben egy-egy sportszergyártó kizárólagosan támogat), de ha ez kell hogy megmozduljanak az emberek, el tudom fogadni. Azt viszontelmagyarázhatnád, hogy, ha egy általad címkézett "műmájer" elkezd az erdőben futni, ahogy te is teszed, mi lesz kettőtök közt a különbség objektíven?

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.07.30. 09:01:02

@katjatjuta2: nem hinném, hogy valaki csak "divatból" fut, azért ahhoz elég fárasztó egy tevékenység, mindenkinek joga van ott futni, ahol szeretne.

angelday 2010.07.30. 09:01:50

Megjelentek a trollok, hihi. Index címlap átka.

▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ 2010.07.30. 09:09:11

Szerintem király a köszönés, használjátok!

Nannycsuri 2010.07.30. 09:36:52

@szasza75: :oD
@katjatjuta2: ha már így kérdezed...igen, paraszt vagy!

Nannycsuri 2010.07.30. 09:42:11

Na de elnézést, elragadtattam magam. Nem tudom miért fáj valakinek, hogy más emberek is felfedezik a természet lágy ölén való futás örömét a belváros/futópad után?!

MÁS: Szerintem a köszönésből igen rövid idő alatt csak "hipp-hopp" marad, de amúgy vállalható. A km meg nekem kili marad :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.07.30. 09:57:35

@katjatjuta2: csak nehogy összefuss a futóblogon emlegetett vértájfutóval! 5 kutya/edzés. :))))

Bloom77 2010.07.30. 10:14:48

Kedves Trollok!
Jómagam soha nem futottam a Margit szigeten, soha nem futottam futó gépen és soha nem futottam a HHH-n. (Lévén nem Budapesti vagyok.)
De az itt cikkező és kommentelő emberekkel, (akik nem tartoznak közétek) azokkal bármikor szívesen futok egyet..merem vállalni.

Szóval szép napot nektek Trollok és jó futást nektek is.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.07.30. 11:06:13

@BGy: na vele tényleg senki sem szeretne találkozni, se HHHn, se szigeten, de még centis rácsokon keresztül se! :D

DaMartian 2010.07.30. 11:53:23

@KKKKKKK: Szerintem AD regelt újra ezen a néven, hogy legyen valaki, aki pozitívan nyilatkozik az új nyelvi kreálmányáról... : )
Egyébként elfogadok bármilyen köszöntést futás közben, egyedül a Hopp-Hopp amitől nyílik a vértájfutókés a zsebemben : )

DaMartian 2010.07.30. 12:04:10

@katjatjuta2: Én általában a Szigeten futok nem is tudom már mióta, mert szeretem a hangulatát, meg mert az van közel (és néha futópadon is kondi előtti melegítésként, vagy ha másra nincs idő - terem az irodánk alatt van 3 emelettel)... De emellett futok mindenhol máshol is, ahol csak lehet, Balaton, Velencei tó, Normafa, Tatai Öreg-Tó, és igen nagy ritkán a HHH-n is! Nem tudtam eddig, hogy nekem csilli-villi műmájernek, meg klikkes kityós sznob köcsögnek tilos odamenni, de majd kommentelek mielőtt arra járok, hogy nehogy találkoznod kelljen velem, bár úgyis csak annyit látnál, hogy elsuhanok melletted : ) Gondolom azért nem látnál szívesen, mert kellemetlen, amikor a műmájjer lazán lefut...De illedelmes gyerek vagyok, nem foglak letolni az útról, majd szépen meghúzom magam... Jaaa, hogy fölöslegesen írnám ide ha megyek, úgyse olvasol Futóblogot, csak betévedtél az Indexről? Káár... De ki kell ábrándítsalak, hüvcsiben sem fogok ám eltűnni, ugyanúgy futkározom akkor is. Sőt, a térdig érő hó kifejezetten jó volt idén, ugye bitliszbá? ; )

bitliszbá 2010.07.30. 12:28:57

@DaMartian: mi vagyunk az amatőr zenehallgató csilivilicuccos műmájerek és nekem is csak a csilli-villi cuccok meg a zene pakolta be a lábamba az idén már a 2200 km-t na meg 2 év alatt az 5000-t is :))

...és tényleg hogy zokogtunk a térdig érő hóban 28 km után : NEM AKAROM LEFUTNI A MARADÉK 22-t!!! - te is így emlékszel???

@bellone: :DDDD ez LOL

Zime 2010.07.30. 12:35:17

"mit kíván a magyar nemzet, magyar nemzeti HIPHÁPPreppet" :)

bitliszbá 2010.07.30. 12:39:24

@katjatjuta2: Szerintem, ha egy kicsit utánajársz/olvasol a dolgoknak, akkor rájössz, hogy a több futótársunkkal kapcsolatban alaposan mellélőttél.

Lehet minősíteni de azért ne lövöldözzünk a levegőbe csak úgy !!! Mellesleg: tényleg nem érzed az ellentmondást a két kommented közt?? A videón szereplő "műmájerekkel" nemegyszer találkoztam -15°C környékén is...

ui:a hüvcsi az nem műmájer szó???

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.07.30. 12:53:51

@bitliszbá: Minden fórumon vannak olyanok, akik csak háborút akarnak kirobbantani. Lehet, hogy ez a csávó futócipőt se látott még közelről.

karma.koma 2010.07.30. 12:56:16

Csak én ismertem fel a Rocky-motívumot a videó elején? ejnye, mindenki a trollokkal foglalatoskodik, a szerkesztőfenomén zsenialitása helyett :-))

karma.koma 2010.07.30. 12:58:00

Egyébként meg sziasztok! Kezdő vagyok, 3 hete futok, de a blogot már intenzíven olvasom. sőt, egy-két arcot is ismerek már, a Szigetről :-)

DaMartian 2010.07.30. 12:58:12

Egészen véletlenül ma futópadon kényszerülök teljesíteni a napi penzumot...bocsánat, kityót : ) Sokkal szívesebben mennék ki (ilyen gyönyörű időben ki az a barom, aki teremben fut???) de most csak így tudom megoldani... : (
És most még szégyellhetem magam amiatt is, hogy így csilli-villi műmájjer vagyok : )

bitliszbá 2010.07.30. 12:58:44

@azilinha: nem akarlak elkeseríteni, de NŐ a kedveske (abból gondolom, hogy azt írja másik fórumon, hogy szült) - és ráadásul jogásznak tanul....

paklis 2010.07.30. 13:18:55

Magyarisztán... ne lepődjetek meg...

Nálam nagyobb divatfutó ezek szerint nincs én CSAK a szigeten futok, mondok jobbat: a 17. kerületből utazom 1 órát oda, 1 et vissza, hogy a szigeten futhassak :)
Szerintem a szigetet körülveszi egy olyan futószellem ami máshol, nem nagyon van...szinte érzem Bekelét ahogy ő is ott lohol előttem (ha nagyon adja akkor utánam...) :)))
Ez nem divat kérdése, egyszerűen így szeretek futni...

HelloJozsi 2010.07.30. 13:25:36

@kx: izé... talán túl sokat árulok el magamról, de én futócipőben is frodósodom.

bitliszbá 2010.07.30. 13:33:36

@paklis: közénkvaló futóbolond vagy te is :))))

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.07.30. 13:37:16

@paklis: Ebben teljesen egyetértek. Én többnyire nem a szigeten futok, de amikor mégis, engem is magával ragad a hangulat, és emiatt tervezem, hogy heti 1 alkalmat megpróbálok rendszeresen ott nyomni. Érdemes visszaolvasni bitliszbá szemléletes írását a szigetről valamelyik másik topikban.

HelloJozsi 2010.07.30. 13:53:35

Ne foglalkozzatok már ennyit szegény trollinával, biztos csak rossz napja volt :)
Néha nekem is némileg trollba hajló a stílusom, ha valami nem oks, de mondhatnék néhány törzsvendéget is, aki időnként elragadtatja magát.
Ha visszajár majd megszelídül, ha meg nem, akkor úgyse olvassa el miket karcolunk ide.

tbs1001 2010.07.30. 13:59:13

Sziget +1; szinthez még kevéske vagyok nagyon. Kell még némi technikai izom.:D

Azilinha: kedd/csüt Rezső nagyon jó volt..! Idén ezek voltak a legjobb órai. Akkora flow-élményem volt mindkétszer, mint még soha. Kezdem beérni a bagázst - már nem én vagyok a legtöbbet lazázó... :D :D

bellone 2010.07.30. 14:01:28

@NJoco: Egyetértek! (Szerintem egy szerencsétlen mondattól még senkiből sem lesz troll, bár már a hobbitok is megjelentek...:))

angelday 2010.07.30. 16:06:27

HIP-HOP-FUTÓBLOG!!!

csétomi 2010.07.30. 16:23:52

Azért ez a cipő megszokhatatlanul vicces. mintha kátrányba léptél volna :)

HelloJozsi 2010.07.30. 16:35:38

@csétomi: erről a Bajnokok reggelije ugrott be, mikor Kilgore Trout átgázol a Cukor patakon :)

bagolybagoly 2010.07.30. 16:48:18

hip-hop-futóblog?????
Ez annyira nyolcvanasévek!
Lehet ezt kazettás walkmannel szívárványszínű fejpánttal kérni?

flicka 2010.07.30. 17:03:40

@tbs1001: @bellone: Na jó, pedig majdnem csatlakoztam én is a bántókhoz. :-)
Amúgy meg a sorrend az volt, h előbb menekültek el a fák a Margitszigetről, aztán meg jöttek Frodó és a trollok.

@bagolybagoly: Kazettás walkman...örök fájdalom, mire végre összegyűlt rá a zsebpénzem, s egy gyönyörű fehéret sikerült vennem (egy helyen árulták csak, esélytelen volt máshol keresni). Sajna elég gagyi volt, sokáig nem örülhettem neki, mert betépte a szalagokat, úgyhogy hamar a kukába került.

bellone 2010.07.30. 20:16:25

@flicka: Ez jó, de ha már Kilgore Trout is bele lett keverve, javaslom, hogy a Margit szigetet cseréljük Galápagos-ra...:)

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.07.30. 20:18:27

Flip-flop futóblog. Íííííííííííí!!

angelday 2010.07.30. 22:06:45

HIP-HOP-FUTÓBLOG!!!

flicka 2010.07.30. 22:23:16

@angelday: fürge rókalábak

@bellone: én meg nem tudok szabadulni a hobbittappancs nevének hallatán a Blöffből Franky 4 Fingerstől...és még Rocky is volt, kész moziműsor. :-D

Ja, és tök jó, akkor most már Kiss Daninak is jár a gratula.

Steff76 2010.07.30. 22:31:04

@angelday: Nem kaptunk választ, hogy milyen volt ebben a 4 F..... cipőben futni. Nehezen tudom elképzelni, hogy jó.... Inkább sziklamászó cipőnek néz ki.

((("qweeek-qweeek" - a' la gyalogkakukk?))

flicka 2010.07.30. 22:41:27

@Steff76: a cipő 5ujjú, csak én kavartam be a 4ujjú Frankyt. A gyalogkakukk témában pedig Mylady tűnik szakértőnek... :-)

Steff76 2010.07.30. 22:49:16

@flicka: egy pár pillanatig azon filóztam, hogy melyik két ujj van egyben, és miért.........

flicka 2010.07.30. 22:52:15

@Steff76: :D biztos amelyik fázik

olipapa · http://www.oliworld.hu/ 2010.07.31. 19:49:14

öö, Szasza, melyik az az emelkedő amit senki sem bír megfutni? Még Csabi sem? Na ne már olyan a földön sincs, nem hogy a Hármson.

Ez az antiaszociális arc meglepett. Na majd elhívjuk a BHMTCS-ra ismerkedni, barátkozni, csak bírjuk szusszal.

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2010.07.31. 20:03:56

@olipapa: hehe, azt AD mondta, hogy senki, én azért mosolyogtam rajta :-)
határnyereg sárga sáv az aszfaltig. szóval semmi extra, azt még én is végigjoggolom.
A finomabb részekre nem vittem el őket :-)

olipapa · http://www.oliworld.hu/ 2010.07.31. 20:08:25

Na és akkor hagy mutassak egy ellen vibramot. Terepre inkább ő való:
www.hokaoneone.com

monerd2 2010.08.01. 06:40:28

@katjatjuta2: 10 év? figyi szerintem akkor leszel májer ha 2:30-on belül tolod a maratont, és igen, látom h nőnemű vagy, azért írok 2:30-at és nem 2:15-öt :P

angelday 2010.08.01. 16:10:27

@flicka: fürge rókalábak nem rossz. De vajon működik Futóblogon is?

re: cipő
nrg öccse (aki viselte) tudná megmondani — nem válaszolt még?

flicka 2010.08.01. 20:30:40

@angelday: Igazából csak egy újabb filmes (rajzfilmes) bekattanás volt, amit írtam, a hip-hop, jön Vuk...:DDD

sanyosz75 2010.08.01. 22:00:11

@bitliszbá: hány cipőt használtál el az idei 2.200 illetve az 5.500 km-re?

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2010.08.04. 01:18:52

@olipapa: Néztem már versenyfotókon is, de valahogy nem értem, ez a vastagított talp pontosan mire jó. Terepen nem az a cél, hogy a lehető legközelebb legyünk a talajhoz, ezáltal növelve a stabilitást? (persze védelem kell valamennyi)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása