Aki hülye, fázzon meg

2011.05.30. 16:14 Winkler Róbert

Felugrott a szokásos tavaszi 3 kiló, ezzel párhuzamosan pedig elkezdett nagyon nem menni a futás. Úgy értem, futottam, csak közben sunyi módon valahogy elkezdtem a 7-8 kilométerekről azt gondolni, hogy az a 10. Márpedig nem. A tízesek elkezdtek kicsit fájni, a 14 kilométeres körömbe Káposztásmegyer felé meg már bele se mertem gondolni. Úgyhogy elkezdtem a szisztematikus távnövelést, és csütörtökön már két szigetkört futottam, ami nálam háztól házig 15 kilométer körül van. Szasza és Sanyosz persze már rég bezárták a boltot, mire másodszor értem az Atlétikai Centrum bejáratához, de ez nem szegte kedvem, épp ellenkezőleg: rájöttem, hogy bár utálom a szigetkört, a második sokkal kevésbé rossz, mint az első. Ergo legközelebb három kört futok majd a Szigeten, és viszek egy vizespalackot is, nehogy véletlenül szomjan haljak. Konzultáltam barátommal és életmód-tanácsadómmal, Gáborral is, hogy mikor menjünk egy hosszabbat futni a hétvégén, ahogy tavaly csináltuk, a nyári, déli pusztító verőfényben. Kicsit megnyugtatott, hogy újabban neki se mennek a hosszabb távok, de ez is csak egyel több ok, hogy alaposan megkínozzuk magunkat, hiszen férfiember öröme a rejtőjenői hangulat.

Tiszta szerencse, hogy a hétvégén úgy megfáztam, mint az állat: a főszponzor jóvoltából csatlakozhattam az aranyifjak és politikusok népes csoportjához a Bajnokok Ligája döntőjén. Megnéztem az időjárásjelentést: Londonra 16-17 fokokat mondott, de egyszerűen nem bírtam felfogni, hogy amikor itthon elég egy szál póló, máshol azért simán elkél a mackófelső. Így aztán, mint Nemecsek Ernő a Füvészkertben, egyre jobban megfáztam a széldzsekimben, amit ugyancsak azzal raktam a kofferba, hogy na, hátha későn este már hűvös lesz. Egy ökör vagyok, de a delegáció többi tagja is hasonló jelenségekről számolt be: bermuda speciel mindenkinél volt, ekkora ökrök vagyunk mi, emberek.

Most mindenesetre várok néhány napot, mert a sok takonytól még a fülem se dugult ki a repülőút után, aztán tényleg nekifekszünk a távoknak, különben igen rossz vége lesz az Ultrabalatonnak.

27 komment

Címkék: tavasz motiváció megfázás

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr852943632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.05.30. 17:39:15

Ha csak sima megfázásod van láz meg ilyen hülyeségek nélkül, akkor csak nyomjad azt a futást! Tudom, hogy szar érzés, meg azt hiszed, hogy gyenge vagy, de a sima nátha abszolút nem ok arra, hogy visszafogd magad.

pannonfunk 2011.05.30. 18:49:49

Nem a londoni 16-17 fok miatt fáztál meg, hanem a reptéri sok náció közül valaki rádnyomot valami vírust. Angliában 16-17 fokban egy szál pólóban járok, és semmi bajom nem szokott lenni. A reptéren viszont frankón meg tudok én is betegedni. Xilit tartalmú cukorkát szopogassál (pl. Orbit drops), az hamar ki szokta pucolni a gusztustalan kis vírusokat.

Dr. Fire 2011.05.30. 20:02:01

Náthára igen jó a zsilett. Kevés vízzel kell lenyelni, és mintha csak elvágták volna...

angelday 2011.05.30. 20:22:39

@Dr. Fire: várj, megpróbálok nevetni. Azt hiszem sikerült! Ha-ha.

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.05.30. 20:58:03

Robi melyik csapatban fut az UB-n? Ismét egy maratonnal kezd, vagy most páros váltóban futja le? :))

bitliszbá 2011.05.30. 21:24:36

@BGy: egy hete még aztat mondá, hogy maratont nem tervez mostanában, hosszabb meg eszébe sem jut :)
de lehet, hogy az állatkerti teve meggyőzte?

Stones70 2011.05.30. 22:35:13

@BGy: Hogy hogy melyik csapatban ?! Gondolom jön a Barca vagy minimum a Manchester és a Winkli ott nyomja velük :) Londonban ledumálta.

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.05.31. 10:48:49

Mindig azt gondolom én vagyok ufo, hogy nem megy mostanság a futi, vagy megfázom ilyen jó időben, de mint már máskor is, most is idejöttem és valahol megnyugodtam. Jól van nektek sem megy annyira :)

pannonfunk 2011.05.31. 11:13:10

@Eperszemke: Maratonoddal mi lesz, ha már erre jársz, megkérdezhetem?

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.05.31. 11:20:54

@pannonfunk: Hát igen a kérdés jogos, de egyre gyanúsabb, hogy az még sem idén lesz.
Valahogy mindig közbe jön valami, nem megy igazán komolyan a felkészülés, így lehet a cél egy félmaratoni időjavítás szeptemberben.
Nem tudom mi és hol romlott el, de egy ideje nem úgy mennek a dolgok ahogy szeretném.
Mozgok én sokat, bringával közlekedem és a nike edzésekre is rákattantam, de futásilag nem állok olyan jól... :( Hamar álmodtam túl nagyot.

pannonfunk 2011.05.31. 11:37:31

@Eperszemke: Semmi gond, jövőre is lesz maraton verseny, nem is egy :) Én megpróbálkozom vele (bár Yoda mester erre csóválja a fejét), és nem triviális a felkészülés rá...

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.05.31. 11:40:05

@pannonfunk: Akkor neked nagy hajrá hozzá, biztos ott leszek én is, de hogy milyen távon vagy csak szurkolóként, már tippelni sem merek. :)

M.Islander 2011.05.31. 13:31:02

jön valaki a keszthelyi maratonra? (van félmaraton is)
ma délelőtt szenvedtem 3 kört a Margitszigeten, ha ilyen q. meleg lesz, lehet, hogy beérem egy félmaratonnal...
egyébként esténként van élvezeti értéke a futásnak, a szigeti világítás végre műxik.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.05.31. 13:52:09

@mîkæl: A keszthelyi félmaratonra megyek, mert még az UB-ra való jelentkezéskor kitűztük ezt a versenyt egy edzésnek. Most viszont eléggé sajnálom, hogy nem a maratonra jelentkeztem. Kicseréljük a nevezésünket? ;-)

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.05.31. 14:11:26

@azilinha: melyik csapatban indulsz az UB-n? Mekkora távokat nyomsz?

M.Islander 2011.05.31. 14:20:06

@azilinha:
ááá, csak sajnáltatom magam, lefutom :o)
egyébként az egyik legjobb verseny, hajrá!
küldtek vmi hírlevelet, hogy az utolsó pillanatig várják a nevezéseket, legegyszerűbb, ha módosítod a távot!

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.05.31. 14:23:23

@BGy: Az Akarattya-Tihany mindenképpen az enyém, az 44 km. Az egyik emberünk kiesett a csapatból, így most csak 4-en vagyunk, tehát ezt a problémát is meg kell valahogy oldanunk. Vagy találunk addig valakit, vagy 4-ünk között elosztjuk azt a távot.

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.05.31. 14:55:53

@azilinha: tudok egy embert ajánlani, aki szívesen menne, a Kékesre 1 óra alatt ért fel hétvégén és 1:15-ös félmaratonja van. Érdekel benneteket? Elég amatőr referenciái vannak, nem? :))))

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.05.31. 15:50:06

@BGy: Igen! Meg tudod adni a kontaktját? Jöhet emailben is. Remélem, nem fogja zavarni, hogy csupa amatőr lesz a csapattársa. :-)

csétomi 2011.05.31. 16:55:34

@BGy: Kékesre mennyivel alatta?

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.05.31. 17:09:32

@azilinha: megadtam néki a publikusabbnak tűnő e-mail címedet. :))

@csétomi: pontosan nem tudom, én úgy értettem, hogy egy óra alatt, tehát 60 percébe került a futás a csúcsra. :)))

csétomi 2011.05.31. 17:37:42

@BGy: pedig jócskán belül lesz az a 75 perces félmaraton miatt. Vagy pedig ellazsálta :))

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.06.01. 15:33:26

@mîkæl: Köszi a tippet, de valószínűleg jön a kedvesem is, meg még egy haver, aki utána ebédre vár minket, úgyhogy nem akarok gebaszt csinálni. Ha egyedül mennék, biztos módosítanám. :-)

M.Islander 2011.06.02. 09:51:46

@azilinha:
ha már szóba hoztad az ebédet: van valami guhhhrmé (e: gourmet) étterem Keszthelyen? tavaly a Kis tücsök, idén a szfehérvári 67 étterem találtatott zseniálisnak, de Keszthelyen nem tudok hasonló helyről..

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.06.02. 13:45:24

@mîkæl: Sajnos nem vagyok ismerős arrafelé. :-( Mi házi ebédet kapunk, mert a haver keszthelyi.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.06.02. 15:01:33

@BGy: Sajnos az embered még nem lépett kapcsolatba velem, pedig tényleg emberhiányunk van az UB-n, most már biztosan. Nagyon kéne találnunk valakit, aki bevállalja a Nemesgulács- Balatonbereny III. 39,7 km-es szakaszt. Ha bárkit az olvasók közül érdekel a dolog, bátran szóljon. :-)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása