Új célok

2010.05.05. 11:58 angelday

Tegnap találkoztam Winklerrel, Szaszával, és Pelsőczy Attilával a MAC-nál (és még Pőcze Balázs is ott volt, teljesen véletlen). A dolog apropója az volt, hogy Winkler átvette a 7 hetes edzéstervét Attilától, amivel elvileg feljön arra a szintre, hogy menjen neki a maraton az Ultrabalatonon.

Nem kezdek bele annak taglalásába, hogy Winkler a sztár, akinek hétköznapi esemény Voksán Virág melleinek bámulása, bár, ahogy hallom, Dukai Regina sokkal vonzóbb személyiség — mármint az #ezeröcsi szerint, nekem fogalmam sincs, ki Dukai Regina, Voksán Virág évfolyamtársam volt az IBS-en, róla van fogalmam (bár akkor még nem médiázott, de már akkor is megelőzte a híre).

Egyszóval nem csak sztár a Winkler, hanem futóbolond is, mert velem ellentétben sokat szokott futni, szerintem most megvan neki a heti 40-50 bekarcolt km, bár nem néztem meg a Nike+-ra feltöltött értékeit. (Tényleg Winkler, karcolod oda a dolgokat? Nem? Kéne!)


Winkler átveszi az edzéstervet

Nem mondom, az informális beszélgetés arról szólt, hogy engem és futóteljesítményemet (illetve annak nem létét) szívatták a fiúk. Szasza taktikusan csak vigyorgott a fényképezője mögül, nekem viszont égett a pofám.

Persze elmentünk futni is. Őszintén szólva a tavaszköszöntőn futottam ez előtt legutóbb, akkor olyan 3 km után egyszerűen el kellett kezdenem gyalogolni. Most legyűlöltem a távot, de olyan lassan futottam, hogy a többiek már visszafordultak a végén, így csak kb. 4,5 km lett belőle. Azt viszont megállás nélkül sikerült megcsinálnom.

Rengeteg mindent tanultam közben:

  • Attila elmondta, hogy futás közben húzzam ki a vállam, a csípőm toljam picit előrébb és nézzek magam elé, ne pedig le. Eleinte kicsit fura lesz, de rá kell szoktatnom magam. Elhatároztam, hogy az életben is törekedni fogok, teljesen tönkrevágott már ez a monitor előtti görnyedés. Futni is ebben a pózban futok, ráadásul a keringésnek sem jó.
  • Ahogy nagyon könnyen fel lehet vinni rendszeres edzéssel a kondit, ugyanúgy elmegy néhány hónap alatt.
  • A tavaszköszöntőn nem volt rajtam pulzusmérő, így most tudtam csak mérni. Azt tapasztaltam, hogy pillanatok alatt, de tényleg, kb 200 méter után felugrik 170-re és a futás során végig 170-180 között volt. Lihegtem és izzadtam, mint a disznó.
  • Azt figyeltem meg, hogy az ember úgy fárad, hogy a munkavégzéstől fokozatosan nő a pulzusa és ha elér a végéhez, akkor ott jön az a pont, amikor képtelen folytatni és meg kell állnia.
  • Aki soha nem fut, annak néhány száz méter, vagy néhány perc után eljön ez a pont.
  • Nálam ez most olyan 4,5 km körül lehetett, bár, amikor láttam, hogy 180 fölé megy, akkor lassítottam.
  • Persze a többiek lehagytak egyből és csak azért értem utol őket, mert Winkler megállt bokrozni, persze kiröhögtek.
  • Attilával abban maradtunk, hogy hetente legalább háromszor, de ha megy, négyszer fussak és érjem el azt, hogy ez menjen egy órán keresztül.

Szasza lefotózta a hájamat a hasam alatt, rémes mennyiség:

De ez hagyján, tiszta hurka az egész felső test! 190 centi és 95 kiló vagyok és mellizom helyett elkezdett megjelenni a "bitch-tits" néven ismert jelenség, FÁÁÁÁÁÁ!

Attila szerint fél évre van szükségem, hogy eltűnjön a cucc rólam.

Korábban azzal poénkodtam, hogy úgy akarok kinézni, mint Rambó, de ez egy kisfiús hülyeség, komolytalan kategória. Új, reális célokra van szükségem. Ezért tegnap elhatároztam, hogy 2010-es célként kitűzöm magamnak, hogy a futással és kis kondícionálással azt a célt akarom elérni, hogy úgy nézzek ki, mint Ricky Martin!

Éppen ezért ma el fogok menni meló után futni, ha beledöglök a mentális teherbe, akkor is. Holnap reggel posztolni fogok arról, hogy mi sikerült. Ha nem lenne poszt, azonnal kommentáljatok, mert ennek az állapotnak véget kell vetni.

De én most már nem ígérgetek semmit.

26 komment

Címkék: edzés életmód challenge cél ricky martin amatőrök akik futnak

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr241976076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsof.berg 2010.05.05. 12:11:31

Ömm.... Azért az elég kétélű történet, ha Ricky Martinra akarsz hasonlítani... Nem tudtál volna találni ehhez egy hetero kockahasat? :-DDD

angelday 2010.05.05. 12:13:22

Kit érdekel, hogy milyen szekrényből mászott elő, báze!

Mylady 2010.05.05. 12:16:08

Hát, szép cél. Kitartás!

svrider AKA stig · http://riderblog.hu/ 2010.05.05. 12:37:51

ez a ricky martin dolog kicsit F/\G :)
mikor voltatok a mac-nál? mi fél8 körül dapmannal

nabirye 2010.05.05. 13:24:23

@angelday: Sok sikert a céljaidhoz!
De biztos, hgy ilyen sonka combokat szerenél, mint Ricky Martiné? :)

rodriguez 2010.05.05. 13:35:20

@angelday:
Hajrá AD, menni fog, egy volt IBS-esnek ez nem lehet akadály...
Ha a kockahas nem megy 'csak' futással', akkor ajánlom figyelmedbe a kövekező gyakorlatot :-)
www.youtube.com/watch?v=Zd_QrtE9xkk

bitliszbá 2010.05.05. 13:43:58

A frizura meg a borosta sztem menni fog. A tetkókat felvarrják, hát a többi kicsit küzdős lesz.... De HAJRÁÁÁÁÁÁ!!!!!

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.05.05. 13:58:50

Rikimartinról ilyen képeket csak tematikus oldalakon lehet találni.
A csípőjénél damillal be van húzatva, vagy tényleg lehet ilyen árnyékos csípőt csinálni?
AD! Ekkora hasam nekem is van!

bitliszbá 2010.05.05. 14:06:14

Ha sikerül te is bekerülhetsz egy ilyen reklámba:
www.indavideo.hu/video/Nike_Running_Camp

xhege 2010.05.05. 14:30:34

Basszus tökre benéztem korábban az egyik posztot. Azt hittem, hogy AD futott Prágában 1'51 valamennyis félmaratont, de most gyanút fogtam, hogy nem ő volt az. Aztán visszakerestem és rájöttem, hogy AD csak publikálta "katizsuzsi" élménybeszámolóját. Pedig már kezdtem fejet hajtani, hogy milyen nagyot fejlődött AD sporttárs :)))

xhege 2010.05.05. 14:31:33

Azzal pedig maximálisan egyetértek, hogy néhány hónap alatt baromira le lehet épülni.

Dr. Fire 2010.05.05. 14:33:34

A négy és fél kilométer igazi gyilkos táv. Nem véletlenül nem fut ilyet Gebre. (Felénk csak Gebreci Laci). Odavágja az etiópokat az első négy kilométer, aztán már csak vánszorognak. Igaz, a kenyaiak már elkezdtek kísérletezni a legújabb edzésmódszerrel, és Winklair-figurát helyeznek el a bokrok mellett, hogy az anaerob tréning során meglegyen a sikerélménye a tikkadt futóknak, akit boldogsággal tölt el a tudat, hogy utolérte a legendás nagyvárosi természetbúvárt.

bellone 2010.05.05. 14:41:31

@angelday: Ha már rikimártin, arra azért figyelj, hogy:
"A túlzásba vitt fogyókúra során a mell zsírszöveteinek egy része eltűnhet, ezzel kisebbé válik, ráadásul a bőr is megnyúlik, rugalmatlan lesz."

Daró 2010.05.05. 16:02:26

Bázz nem hiszem el hogy Voksán Virágon mindenki átsiklott! Hogyan is volt a megelőzte a híre story?
Mostanság a csöcsei előzik meg, és a pufi kis szája!

M.Islander 2010.05.05. 16:03:03

előre is gratula, jó esetben ettől még nem változik a szexuális orientációd :o)

Blamazs 2010.05.05. 16:41:26

Hajra AD!
Nekem is ujra ra kell vennem magam, mert a februari betegseg utan, nem vitt ra a lelek, hogy ujra elkezdjem. Akkor kimaradt 1 honap. Azota megegy, de lehet ez a post volt a vegso lokes szamomra, hogy ujra elkezdjem en is.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.05.05. 16:51:48

@angelday: hajrá AD! ahogy @xhege: -nek is mondtam, a futóforma hamar vissza is jön, ne aggódjatok túlzottan.
keress társaságot, amíg rá nem kattansz annyira, h szívesen elindulj egyedül is. nem hiába hívtalak ide-oda. mondjuk az a baszogatás is hat, amit winklerék csinálnak, ahogy elnézem... :D
tesóm 100 kilósan futott félmaratont, szóval a fogyás nem szükséges, de mondjuk nem árt.
a cicik azért kínosak.

@BGy: hogyne lehetne, nekem ilyen van. :D najó csak majdnem...

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2010.05.05. 17:43:19

@angelday: "szarul" fogsz majd rikimartinosan kinézni,de remélem sikerűl!!!!
Az a lengőizom a hasad alatt meg egykettőre leszalad-a fiúknak ebben nagy-nagy szerencséje van!!!!!
A melleidre meg nagyon klassz futómelltartókat kínálnak........bocs....:o)

HelloJozsi 2010.05.05. 17:44:18

Én is a tetkóval a fekete gatyával meg a mohawk (vagymi) frizurával akartam előjönni, erre nem beelőztek.. :)
Amúgy átérzem a dolgot, hasonló cipőben kezdek járni, lustaság/időhiány/sérülés kombó miatt.
De UBn azért megyünk, lesz ami lesz. Mondjuk az idén senki nem fog ultrázni a csapatban, úgyhogy még arra is van esély, hogy ne csússzunk ki a szintidőből :)

xhege 2010.05.05. 19:31:35

@rrroka: én már kezdek elégedett lenni a forma visszatérésével. A tempóm még nem az igazi, de tegnap is toltam 14 km-t ma is 10-et, szóval alakul ez.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.05.06. 10:05:03

@angelday:

"Nálam ez most olyan 4,5 km körül lehetett, bár, amikor láttam, hogy 180 fölé megy, akkor lassítottam."

Nem véletlenül mondja Kropesz hogy érdemes úszni. (A futás mellett)

Azzal kb 7-8 komolyabb alkalom után már érezhetően fel tudod upgradelni az aerob rendszered.

Nekem az a tapasztalatom hogy egy óra futás után mindig sokkal könnyebb, mert utána picit leesik a pulzus, és a zsírégetés is beáll maximumra. (ergo könnyebb lesz futni) Van akinek ez 1 óra, van akinek 1 óra 10 perc után jön el.

flicka 2010.05.11. 22:17:44

@Flat: Ha ez nem ad elég motivációt ADnek, akkor semmi sem... :D

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása